Bożena S.

Bożena S. Turystyka, eventy,
integracje,
szkolenia.

Temat: Szkolenia PR w Warszawie

Zapraszamy na najbliższe szkolenia:
Public relations,
30.11-1.12.2010 r., w Warszawie


Program szkolenia

Public relations administracji publicznej,
7-9.12.2010 r., w Warszawie


Program szkolenia

Eventy jako narzędzie public relations,
8-9.12.2010 r., w Warszawie


Program szkolenia

e-PR – możliwości i trendy,
13-14.12.2010 r., w Warszawie


Program szkolenia

Wewnętrzne public relations,
14-15.12.2010 r., w Warszawie


Program szkolenia
Anna M.

Anna M. Psycholog

Temat: Szkolenia PR w Warszawie

DOWIEDZ SIĘ CZY TWOJA REKLAMA JEST SKUTECZNA

Szanowni Państwo,

Firma szkoleniowa Pracownia Kompetencji, która oferuje szkolenia i doradztwo na najwyższym poziomie ma zaszczyt zaprosić na szkolenie Metody pomiaru efektywności działań reklamowych

Data szkolenia 13-14 grudnia
Cena katalogowa za dwudniowe szkolenie to 1490zł
Miejsce szkolenia: Warszawa

!!UWAGA RABAT!!- specjalnie dla Państwa cena szkolenia to jedyne 1000zł!

Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej, gdzie znajdziecie Państwo szczegółowe informacje na temat szkoleń przez nas organizowanych http://www.pracowniakompetencji.pl
Zapraszamy także do kontaktu mailowego biuro3@pracowniakompetencji.pl
W tytule wiadomości prosimy powołać się na portal goldenline.pl

Z poważaniem,
Anna Matuszewska
Asystentka managera ds. szkoleń
Katarzyna Pietroń

Katarzyna Pietroń Specjalista ds.
zarządzania głosem.
Instruktor emisji
gło...

Temat: Szkolenia PR w Warszawie

Zapraszam serdecznie na

SZKOLENIE MEDIALNE
z elementami świadomego zarządzania GŁOSEM

Proponujemy Państwu weekendowy termin, a mianowicie 19-20 lutego, w godzinach od 10 do 18 w sobotę i od 11 do 17 w niedzielę. Koszt to 250 zł od osoby.

Szkolenie odbywa się w Warszawie w wyposażonej sali szkoleniowej.

OFERTA

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z ofertą szkolenia medialnego, dzięki któremu uczestnicy, w przyjemny i przejrzysty sposób, zapoznają się z zasadami współpracy z mediami oraz poznają narzędzia i obszary Public Relations, a także dowiedzą się jak, wykorzystując odpowiednie techniki PR, poradzić sobie z sytuacją kryzysową. Jednocześnie, podczas szkolenia medialnego proponujemy Państwu blok poświęcony świadomemu zarządzaniu głosem, dzięki któremu uczestnicy nauczą się jak sprawić aby ich głos był silny i dźwięczny, wyrażał pewność siebie oraz brzmiał bardziej wiarygodnie.

Szkolenie medialne prowadzone przez ”AMBudzyńska” podzielone jest na dwa bloki tematyczne:
I. PR I WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI
oraz
II. ŚWIADOME ZARZĄDZANIE GŁOSEM.

MATERIAŁY DODATKOWE:
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych, w tym specjalnie opracowany słowniczek pojęć z zakresu PR i Media Relations.

CZAS TRWANIA:
Szkolenie trwa około 15 godzin. Tematyka szkolenia rozłożona jest na dwa dni i przedstawiona jest w uzupełniających się blokach tematycznych.

INSTRUKTORZY:
Anna Budzyńska – Specjalista ds. Media Relations i PR
Katarzyna Łabuś – Specjalista ds. zarządzania głosem

CENA SZKOLENIA:
250

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE:
Szkolenie medialne z elementami świadomego zarządzania głosem skierowane jest do osób występujących publicznie, mających częsty kontakt z większą ilością słuchaczy oraz współpracujących z mediami. Z naszego szkolenia skorzystają przede wszystkim rzecznicy prasowi, pracownicy biur prasowych, osoby na stanowiskach kierowniczych: prezesi, dyrektorzy, liderzy, a także wykładowcy i studenci. Szkolenie zainteresuje każdego kto lubi i chce występować publicznie lub też leży to w zakresie jego obowiązków. Jednocześnie szkolenie będzie przydatne dla osób, które chcą nauczyć się przekonywania do swoich racji poprzez odpowiednie zachowanie, wygląd, słowo i głos.
BLOKI TEMATYCZNE:

I. PR I WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI:
Szkolenie poświecone jest zagadnieniom z zakresu Public Relations oraz zasadom współpracy z mediami. Podczas szkolenia uczestnicy poznają narzędzia i obszary PR, a także dowiedzą się jak wykorzystać je w codziennej pracy. Uczestnicy poznają również podstawowe techniki PR wykorzystywane do radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie podczas szkolenia zostanie przeprowadzony warsztat poświęcony pisaniu materiałów prasowych oraz nagrywaniu ‘setki’ telewizyjnej i radiowej; uczestnicy dowiedzą się jak zorganizować konferencję prasową oraz jak dobrze wyglądać przed kamerą.

PROPONOWANE TEMATY:

1. Public Relations / Konferencje prasowe
Warsztat poświęcony podstawowym zagadnieniom z zakresu PR oraz organizacji konferencji prasowych
2. Rzecznikiem być…
Warsztat poświęcony pracy rzecznika prasowego oraz tworzeniu profesjonalnych materiałów prasowych; ćwiczenia praktyczne z pisania informacji prasowych
3. Współpraca z mediami / Zasady współpracy z tabloidami
Warsztat poświęcony zasadom współpracy z mediami; omówienie głównych zasad współpracy z wydawnictwami sensacyjnym
4. Setka
Warsztat poświęcony nagrywaniu tzw. ‘setki’ telewizyjnej i radiowej oraz poprawnemu wyglądowi przed kamerą; ćwiczenia z zakresu nagrywania setki radiowej5. Wygląd / Promocja wydarzenia
Wykład poświęcony zagadnieniom promocji firmy / instytucji publicznej oraz poprawnemu wyglądowi przed kamerą
6. Sztuka przekonywania / Podstawy retoryki i erystyki
Wykład poświęcony zagadnieniom związanym z przekonywaniem do swoich racji oraz podstawowym zagadnieniom związanym z retoryką i erystyką; ćwiczenia z technik erystycznych
7. Podział mediów / Z drugiej strony – praca dziennikarza
Wykład poświęcony podziałowi mediów na lokalne, regionalne, ogólnopolskie oraz na domy wydawnicze; omówienie jak wygląda praca dziennikarza
8. Wystąpienie publiczne
Warsztat poświęcony podstawowym kwestiom związanym z wystąpieniami publicznymi; omówienie zasad występowania przed większą ilością słuchaczy; przeprowadzenie interaktywnego ćwiczenia, podczas którego każdy z uczestników na podstawie wręczonych wskazówek będzie musiał odpowiednio zaprezentować swoje racje
9. Najczęstsze błędy językowe / Podstawowe gatunki dziennikarskie
Warsztat poświęcony zwróceniu uwagi na najczęstsze błędy językowe; omówienie głównych gatunków dziennikarskich w celu usprawnienie współpracy z mediami

II. ŚWIADOME ZARZĄDZANIE GŁOSEM:
Szkolenie poświecone jest zagadnieniom z zakresu świadomego zarządzania głosem w kontekście autoprezentacji. Podczas szkolenia Instruktor przeprowadzi z uczestnikami praktyczne ćwiczenia w zakresie kreowania swojego wizerunku w odniesieniu do modulacji głosu oraz jego barwy. Dzięki przeprowadzonym ćwiczeniom, uczestnicy będą mieli okazję poprawić swoją dykcję oraz zapobiec monotonii mówienia. Jednocześnie uczestnicy dowiedzą się jak zarządzać głosem tak aby wywrzeć wpływ na rozmówcę lub słuchaczy oraz nauczą się jak opanować negatywny wpływ stresu na głos.

PROPONOWANE TEMATY:

1. Świadome zarządzanie głosem w kontekście autoprezentacji
Wykład poświęcony podstawowym zagadnieniom z zakresu świadomego zarządzania głosem, modulacji i zapobieganiu monotonii mówienia.
2. Kultura żywego słowa / Podstawy gry aktorskiej
Warsztat poświęcony sztuce wywierania wpływu na słuchaczy przy użyciu aparatu mowy oraz elementów techniki aktorskiej.
3. Wpływ stresu na głos
Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności na temat opanowania skutków stresu, które paraliżują nasz organizm, oddech oraz aparat mowy.
4. Dykcja i artykulacja
Omówienie cech fizjologii aparatu mowy oraz ćwiczenia w zakresie świadomości naszego ciała w zakresie opanowania mowy: układ oddechowy, fonacyjny, artykulacyjny. Przełożenie zasad na sprawność i staranność dykcji.
5. Akcent i intonacja
Warsztat poświęcony cechom prawidłowej wymowy, błędom z zakresu intonacji i akcentowania. Uczestnicy dowiedzą się również jak, w interesujący sposób, budować ekspresję naszej wypowiedzi.
6. Higiena głosu
Zagadnienia obejmują problematykę zdrowych nawyków wspierających narządy głosowe. Uczestnicy poznają ćwiczenia rozgrzewające aparat mowy oraz zapoznają się z pozytywnymi i negatywnymi nawykami żywieniowymi mającymi wpływ na narząd mowy.
7. Melo-dynamika głosu
Wykład i ćwiczenia z zakresu przełożenia wszystkich parametrów dźwięku na głos: melodyka, artykulacja, dynamika głosu.
***
O FIRMIE ”AMBudzyńska”

‘AMBudzyńska’ prowadzi kompleksowe działania z zakresu:
– szkoleń medialnych
– obsługi medialnej (Media Relations)
– Public Relations
– organizacji wydarzeń promujących projekt (eventów)

Dotychczasowymi klientami ‘AMBudzyńska’ byli:
1 Szkoła Spadochronowa Skydive.pl – EURO BIG WAY CAMP 2009 i EURO BIG WAY CAMP 2010
2 Instytut Rozwoju i Promocji Kolei
3 Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.
4 Koleje Mazowieckie Sp. z o.o.
5 Muzeum Bajek, Baśni i Opowieści – MuBaBaO
6 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
7 Straż Ochrony Kolei

Anna Budzyńska – ‘AMBudzyńska’
1 Specjalista ds. Media Relations i PR;
2 Były Rzecznik Prasowy Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Kierownik Oddziału Prasowego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
3 Organizator m.in. kilkudziesięciu konferencji prasowych, kilku konferencji merytorycznych, ogólnopolskiej kampanii (Kampania „Zatrudnij Niepełnosprawnego”) i współorganizator jednej z największych imprez biznesowych (Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu, Business Centre Club)
4 Edukacja, m.in.: Instytut Anglistyki i Instytut Nauk Politycznych UW; Medioznastwo i Zarządzanie Informacją SGGW; kursy m.in. Kurs Protokołu Dyplomatycznego, Akademia Dyplomatyczna, PISM.

Katarzyna Łabuś
1 Specjalista ds. zarządzania głosem
2 Instruktor emisji głosu współpracuje z Uniwersytetem Kardynała Stefana Wyszyńskiego, realizując swój autorski program w zakresie świadomego zarządzania głosem oraz z Warszawską Operą Kameralną jako pianista-korepetytor
3 Specjalizuje się w szkoleniach z emisji głosu w zakresie autoprezentacji, usprawnienia dykcji oraz kultury żywego słowa w aspekcie kreowania swojego wizerunku.
4 Edukacja: Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina, specjalizacja: dyrygentury chóralnej, fortepianu oraz teorii muzyki; absolwentka studium pedagogicznego i metodyki emisji głosu

.
Krzysztof Magura

Krzysztof Magura Content Editor

Temat: Szkolenia PR w Warszawie

W imieniu firmy MAY AGENCY zapraszam na szkolenia:

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE Z PROF. JERZYM BRALCZYKIEM

Poniższy program jest jedynym w Polsce tak skonstruowanym seminarium medialnym z przewagą praktyki wystąpień publicznych. Zgodnie ze standardami szkoleń MAY AGENCY stawiamy zatem na praktykę i interakcję trenerów z uczestnikami treningu, proponując skuteczne ćwiczenia przy użyciu m.in. kamery TV. Innowacyjne, bo bezpośrednie i praktyczne szkolenie ma na celu oswojenie się z powszechną, choć trudną do opanowania sztuką wystąpień publicznych.

Każde z ćwiczeń zostanie szczegółowo omówione, a uczestnicy treningu otrzymają osobiste wskazówki pomagające im na bieżąco podnosić zdobyte umiejętności.

Zadaniem dwudniowego treningu prowadzonego przez dwóch trenerów z udziałem operatora telewizyjnego jest nie tylko opanowanie technik udanych wystąpień publicznych ale także szeroko pojętej współpracy menedżera średniego i wyższego stopnia ze środkami masowego przekazu,
z którymi spotyka się on najczęściej w najmniej oczekiwanych momentach.

Każdy Uczestnik otrzyma swoje zmontowane nagranie wystąpień na płycie CD.
Materiały nagrane dla każdego Uczestnika seminarium stanowią niezastąpioną pomoc dydaktyczną także po szkoleniu.

Cele szkolenia:
• analiza i sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas wystąpień publicznych,
• opanowanie i pogłębienie umiejętności swobodnej wypowiedzi retorycznej,
przy jednoczesnym pokonaniu zjawiska "tremy",
• przedstawienie zasad konstruowania przemówień,
• właściwy dobór sposobu przeprowadzenia wystąpienia publicznego,
• udoskonalenie umiejętności komunikowania się oraz wzmacniania kontaktu ze słuchaczami,
• określenie warunków i sposobów konstrukcji swobodnej wypowiedzi retorycznej - prezentacji, ‘expose', komentarza, relacji, itp.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
• konstruować własne wystąpienia publiczne,
• efektywnie komunikować się oraz wzmacniać kontakt ze słuchaczami,
• budować i wzmacniać swoją atrakcyjność w wiarygodność w kontekście wystąpień publicznych,
• świadomie kreować własną sylwetkę psychologiczną oraz tworzyć wizerunek własnej osoby
w kontekście wystąpienia publicznego,
• stosować w praktyce własny styl mówienia,
• radzić sobie z pułapkami komunikacji publicznej,
• skutecznie radzić sobie ze stresem podczas wystąpień.

Program:

Dzień I:

1. Psychologiczne przygotowanie się do wystąpienia publicznego:

• Metody psychicznego przygotowania do prezentacji własnej osoby,

2. Przygotowanie wypowiedzi:

• Określenie celu wystąpienia - jakich spodziewamy się efektów?
• Jak osiągnąć oczekiwane rezultaty? (kto będzie odbiorcą, czas, miejsce),
• Wybór odpowiednich narzędzi do wystąpienia.

(Nagranie wystąpienia Uczestnika: rejestracja obrazu, dźwięku i światła za pomocą kamery TV).

3. Trudne sytuacje podczas wystąpień publicznych:

• Indywidualne podejście do różnych typów odbiorców,
• Panowanie nad grupą - praca nad oporem uczestników,
• Rozpoznawanie symptomów napięcia, stresu, tremy.
• Sposoby przeciwdziałania skutkom powyższych zjawisk.

4. Techniki aktorskie:

• Świadomość oddechu i ekonomia jego użycia u mówcy,
• Podstawy emisji, artykulacji i intonacji głosu,
• Optymalne wykorzystanie czasu wypowiedzi,
• Co to jest krasomówstwo? - wykorzystanie praktyczne,
• Podstawy form ruchu scenicznego - elegancja mówcy,
• Sposoby opanowania i świadomego wykorzystania gestu,
• Wykorzystanie pauzy jako środka ekspresji,
• Techniki zaciekawiania słuchaczy - wątki poboczne,
• Praktyczne ćwiczenia krasomówcze.

(Nagranie wystąpienia Uczestnika: rejestracja obrazu, dźwięku i światła za pomocą kamery TV).

Dzień II:

5. Wykład - prof. Jerzego Bralczyka:
a. Zasady konstruowania wystąpień publicznych.
b. Trzy elementy udanego wystąpienia:
• informacja,
• kontakt z audytorium,
• wiarygodność,
• perswazyjność.
c. Style mówienia.

6. Przygotowanie wypowiedzi:

• Określenie audytorium, treści i stylu wystąpienia,
• Sposoby organizowania treści wystąpienia,
• Rola osobistego zaangażowania w wystąpieniu.

7. Budowanie pozytywnego nastawienia u słuchaczy:

• Relacje z odbiorcą a odbiór treści,
• Bariery w komunikacji - sposoby ich unikania,
• Budowanie zaufania u odbiorców wobec treści wystąpienia.

8. Kwestie interpretacji przemówienia:

• Emocje i racje: wykorzystanie historii i liczb,
• Fakty i konteksty - w jaki sposób zmienia się postrzeganie faktów,
• Schematy poznawcze: kiedy standardowe podejście nie wystarcza.

9. Ćwiczenia praktyczne - wystąpienie publiczne przed kamerą.

• Teoria i praktyka pracy z kamerą.
• Teoretyczny kontekst wystąpienia przed kamerą (kamerami).
• omówienie sposobu chodzenia, siadania, siedzenia, zmiany pozycji, układu sylwetki, pozycji głowy i rąk występującego.
• Co robić, a czego unikać. Co lubi kamera, a co wygląda niekorzystnie.
• Omówienie podstaw stylistyki ubioru, dodatków, biżuterii, gadżetów oraz makijażu telewizyjnego, koniecznego dla uzyskania dobrego wyglądu na ekranie.
• Określenie kątów spojrzeń i ruchu głowy oraz ustalenie kierunków spojrzenia.
• Wywiad en face i trois catre. Zwracanie się do redaktora prowadzącego, do osób z boku oraz bezpośrednio do widowni w studio i na wprost do kamery.
• Oświetlenie w studio i w plenerze, światło w oczy, cienie na twarzy mówiącego.
• Techniczna umiejętność „inteligentnego słuchania” wobec kamery.
• Mimika.

Nagranie wystąpienia Uczestnika: rejestracja obrazu, dźwięku i światła za pomocą
kamery TV oraz szczegółowe omówienie zarejestrowanych materiałów oraz praktyczne wskazówki dla Uczestników.

Prowadzący: prof. Jerzy Bralczyk Paweł M. Lipnicki
Termin: 17-18. luty 2011
Miejsce szkolenia:
Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2a.
Koszt uczestnictwa w szkoleniu: 1980 zł + VAT zapisz się
Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.
Warunkiem uczestnictwa: jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 412-08-48
lub skanu karty mailem: g.robert@twigtraining.pl

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem dopiero po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia.

W ramach szkolenia zapewniamy:
• organizację szkolenia i poprowadzenie szkolenia przez trenerów,
• materiały szkoleniowe,
• certyfikat ukończenia szkolenia,
• serwisy kawowe, obiady.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty

Prawa Autorskie
Copyright © 2011 MAY AGENCY
Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie powyższych programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY zezwala na kopiowanie powyższego programu tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY (tel. 606 830 709).

konto usunięte

Temat: Szkolenia PR w Warszawie

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE:

Vademecum PR - jak rozpocząć, zaplanować i prowadzić działania public relations

OMAWIANE ZAGADNIENIA: podstawowe narzędzia i techniki public relations, tworzenie strategii PR, relacje z mediami, promocja firmy w internecie, inne sposoby budowania wizerunku firmy

CEL SZKOLENIA:
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli rozpocząć, zaplanować i wdrożyć działania PR w firmie, będą znali zasady komunikowania się z mediami i podstawowe narzędzia i techniki PR

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA: 16.02.2011, Centrum Knowledge Village, Wiertnicza 141 Warszawa

CENA: 880 zł netto.

PROGRAM SZKOLENIA,INFORMACJE O PROWADZĄCYCH

FORMULARZ ZAMÓWIENIA

Serdecznie zapraszamy!

Komunikado PR
http://www.komunikado.pl
e-mail: biuro@komunikado.plAgata Blady edytował(a) ten post dnia 31.01.11 o godzinie 19:20

Następna dyskusja:

PRACA W WARSZAWIE




Wyślij zaproszenie do