konto usunięte

Temat: PR firmy jako pracodawcy

...Sylwia K. edytował(a) ten post dnia 29.06.12 o godzinie 19:38
Paulina T.

Paulina T. corporate & brand
communication

Temat: PR firmy jako pracodawcy

Sylwia K.:
Swego czasu sporo interesowałam się PRem od strony budowania wizerunku firmy jako pożądanego pracodawcy. Wiele firm prowadzi rozbudowane działania skierowane do studentów i powiedzmy - "rynku pracy" i przykłada do tego wagę. Udział w targach pracy jest jednym z lepszych, bo dającym większe możliwości, narzędzi kreowania swojego wizerunku w bezpośrednim kontakcie. I zauważyłam, że: wszytskie branże, oprócz agencji i działów PR, są zainteresowane udziałęm w tego typu inicjatywach. Rozumiem, że agencje PR nie mają problemu z pozyskiwaniem praktykantów i pracowników, ale wygląda na to, że szewc bez butów chodzi ;) I nie chodzi tu o stratę pieniędzy czy czasu - pomijam ten czynnik, ponieważ mam na myśli konkretną sytuację, gdzie targi były bezpłatne i trwały na uczelni kilka godzin. Tymczasem studenci i absolwenci, kórzy bardzo chcą pracować w PR, są bardzo zawiedzeni tym, że nie mają możliwości porozmawiać z przedstawicielami działów czy agencji PR właśnie w tak mniej formalnej i bardziej przyjaznej sytuacji. Co o tym sądzicie? Targi pracy z punktu widzenia kreowania wizerunku to przezytek? :)Sylwia K. edytował(a) ten post dnia 09.10.07 o godzinie 14:39


Uważałabym z określeniem przeżytek - jednakże warto być bliżej studenta - czyli tworzyć sytuacje, w których to góra przychodzi do Mahometa. W przypadku targów jest niestety odwrotnie.

Przykład takiej mobilnej góry ;-)- http://www.fundacjagrupytp.pl/polskietalenty/generic.p...

Następna dyskusja:

Outplacement w kreowaniu wi...




Wyślij zaproszenie do