Temat: Poszukuję prelegentów z PR
Zapraszam serdecznie na
Ogólnopolską Konferencję Naukową - „PR, HR, Trenerstwo - to się nie łączy? Otwórz się na rozwój....”
odbędzie się ona w dniach 11 - 13 kwietnia 2008 roku w II Liceum Ogólnokształcącym im. Króla Jana III Sobieskiego - przy ulicy Sobieskiego 9 w Krakowie.
Organizatorem jej jest Krakowski Oddział Polskiego Stowarzyszenia Studentów i Absolwentów Psychologii.
Celem przyświecającym tej konferencji jest stworzenie przestrzeni do spotkania naukowców i praktyków PR, HR i Trenerstwa ze studentami krakowskich uczelni. Chcemy, aby to wydarzenie stało się szansą dla młodych ludzi z uczelni krakowskich w podjęciu decyzji co do dalszej drogi kształcenia i kariery. Konferencja ma być okazją do zapoznania się z możliwościami rozwoju i rozpoznania swoich słabych i mocnych stron jako przyszłych praktyków w biznesie.
Adresatami projektu są przede wszystkim studenci krakowskich uczelni, ale otwarta formuła umożliwia uczestnictwo studentom z innych ośrodków akademickich, do których także kierujemy zaproszenie. Pragniemy także, by Konferencja ułatwiła studentom dokonanie wyboru co do kierunku dalszego kształcenia i specjalizacji.
Idea Konferencji jest odpowiedzią właśnie na potrzebę wyrażoną przez środowisko studenckie.
Zapisy na warsztaty: zgłoszenie na email:
warsztaty_konferencja@op.pl
Liczba miejsc na warsztatach ograniczona, koszt udziału w jednym warsztacie 5zł (płatne na miejscu)
Impreza pokonferencyjna: EL SOL CLUB LATINO, ul. Batorego 1.
Start: godz. 21, sobota 12 kwietnia.
PROGRAM KONFERENCJI
Dzień Pierwszy: Piątek, 11 kwietnia 2008
14:45 Uroczyste rozpoczęcie Konferencji
15:00-16:20 „Rola PR w sytuacjach kryzysowych, Rzecznik prasowy, a PR-owiec - podobieństwa i różnice”
mgr Marek Mazurczak, specjalista ds. public relations MKS Cracovia SSA
16:30-17:50 „Ścieżki kariery w biznesie”
mgr Tomasz Kubik, Sedlak & Sedlak
Dzień Drugi: Sobota, 12 kwietnia 2008
10:00-11:20 „Metody rekrutacji i selekcji pracowników”
mgr Dominik Krzywiński, Sedlak & Sedlak
11:30-12:50 „Świadome budowanie swojej kariery zawodowej? Pułapki i mity związane z sytuacją na rynku pracy”
mgr Mariusz Perlak, Uniwersytet Śląski, Stegmann Polska
13:00-14:00 Przerwa obiadowa
14:00-15:20 „Tam, gdzie człowiek spotka się z systemem – efektywność biznesu budowana przez działy HR”
mgr Robert Noworolski, Sarnecki & Noworolski Team
15:30-16:50 „e-PR – formy promocji w sieci”
mgr Agnieszka Kminikowska
WARSZTATY:
17:00-20:00 „Czym jest HR?- poczuj to na własnej skórze”
mgr Robert Noworolski, Sarnecki & Noworolski Team
17:00-20:00 „Jak skutecznie poszukiwać pracy?”
mgr Dominik Krzywiński, Sedlak & Sedlak
17:00-20:00 „Assessment Center”
mgr Katarzyna Pucułek, mgr Barbara Kłeczek, Centrum Rozwoju Kompetencji Region HR Wschód T.P. SA
Dzień Trzeci: Niedziela, 13 kwietnia 2008
10:00-11:20 „Trener biznesu-showman, rzemieślnik czy przewodnik? Słów kilka o roli trenera”
mgr Magdalena Sękowska, Transmisja
11:30-13:00 „Pełna partycypacja w zarządzaniu”
mgr Grzegorz Żmuda, Towarzystwo Doradcze Ryszard Stocki
13:00-14:00 Przerwa obiadowa
14:00-15:20 „Na tropach luki kompetencyjnej - jak przeprowadzić identyfikację i analizę potrzeb szkoleniowych”
dr Barbara Marczyńska, Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania Matrik
15:30-16:50 „Coaching – sztuka, możliwości, czy biznesowa moda?”
mgr Tomasz Dulewicz, Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego
WARSZTATY:
17:00-20:00 „Coaching - praktyka możliwości”
mgr Tomasz Dulewicz
17:00-20:00 „Pełna partycypacja w zarządzaniu”
mgr Grzegorz Żmuda, mgr Piotr Prokopowicz, Towarzystwo Doradcze Ryszard Stocki
17:00-20:00 „Jak kształcić przywódców?”
Jan Zborucki, MindLab Doradztwo + Szkolenie
17:00-20:00 „Coach yourself”
mgr Natalia Harasimowicz Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego
PATRONAT HONOROWY I MERYTORYCZNY
Jego Magnificencja Rektor UJ prof. dr hab. Karol Musioł
Dziekan Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ prof. dr hab. Michał du Vall
Dyrektor Instytutu Psychologii Stosowanej UJ prof. dr hab. Dorota Jasiecka
Dyrektor Instytutu Psychologii UJ dr hab. Władysław Łosiak
Anna Lach edytował(a) ten post dnia 30.03.08 o godzinie 11:30