Malwina Pokora

Malwina Pokora Blueberry Studio PR

Temat: narzędzia promocji sklepu internetowego

Witam, właśnie stawiamy sklep internetowy z drobną elektroniką użytkową dla starszych dzieci i młodzieży. Słuchawki, mp3, głośniki, torby na akcesoria itp... Czy możecie podrzucić jakieś kreatywne pomysły na działania promocyjne? Jak to zwykle bywa przy okazji startu, budżet mocno okrojony...:)

Temat: narzędzia promocji sklepu internetowego

właśnie się zajmuję identycznym sklepem, ale niestety nie mogę Ci opisać co robię. Inni za to płacą.

konto usunięte

Temat: narzędzia promocji sklepu internetowego

Malwina Pokora:
Witam, właśnie stawiamy sklep internetowy z drobną elektroniką użytkową dla starszych dzieci i młodzieży. Słuchawki, mp3, głośniki, torby na akcesoria itp... Czy możecie podrzucić jakieś kreatywne pomysły na działania promocyjne? Jak to zwykle bywa przy okazji startu, budżet mocno okrojony...:)

Podstawa to SEO, PPC plus wykorzystanie web 2.0: poczytaj o sukcesach DELL-a w tym obszarze i przetestuj czy sprawdza się Blip, Twitter i Facebook jako wsparcie komunikacyjne. Na GL jest wielu specjalistów od mediów społecznych a podstawy wiedzy na ten temat znajdziesz na moim blogu:
http://wp.me/pJEmQ-1O
http://wp.me/pJEmQ-4s

P.S.
Prześlij dane do faktury na priv ;-)Bartosz S. edytował(a) ten post dnia 29.08.10 o godzinie 08:38

konto usunięte

Temat: narzędzia promocji sklepu internetowego

odpowiedni pagerank w google. co jakiś czas aktualizują bazę danych i strony mające większy pagerank lądują wyżej na liście wyszukiwania. postaraj się umieszczać linki do strony gdzie tylko się da. na początek jakieś katalogi stron, potem zaprzyjaźnione blogi. dobry pomysł jest z portalami społecznościowymi.

o tym jak podwyższa się pagerank jest wiele instrukcji, łatwo znaleźć przepis w google
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: narzędzia promocji sklepu internetowego

pagerank nie ma już takiego znaczenia jak niegdyś - wiec tym nie należy się aż tak przejmować.

Co do mikroblogów to realnie - dużo szumu o nic. Niewiele jest firm, które potrafią wykorzystać potencjał mikroblogów do czegoś więcej niźli tylko dystrybuowanie drętwych notek prasowych, czy wrzucanie info z rynku. A tematy rychło się kończą - zwłaszcza w sklepie internetowym gdzie - nie oszukujmy się - nowych informacji nie ma na pęczki.

SEO, Adwords, buzz oraz gro działań partyzanckich, do tego można stopniowo inwestować w partnerstwo, cross-promocje, może media i parę innych narzędzi uzależnionych od branży, grupy docelowej, usytuowania sklepu na rynku.

Powodzenia.

Temat: narzędzia promocji sklepu internetowego

Postawiłem na http://www.paczkonado.pl/rola-agencji-pr-w-kryzysie/ są bardzo skuteczni.



Wyślij zaproszenie do