Temat: Jak można próbować wpłynąć na gazetę, by opublikowała...
Mirek Połyniak:
Witam,
Jeden z dość poczytnych tytułów opublikował artykuł związany z e-marketingiem, który wprost roi się od błędów merytorycznych. Jako osoba żywo zainteresowana edukowaniem rynku w dobry sposób chciałbym się dowiedzieć jak można próbować wpłynąć na ów tytuł prasowy, by opublikował sprostowanie.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie!
Postaram się pomóc:
Napisz merytoryczny, ale DOWCIPNY i JAK NAJKRÓTSZY list do redakcji, w którym ośmieszysz autora tekstu. Niekoniecznie żądaj sprostowania - jak tekst będzie dobry, ciekawy i napisany czystą polsczyzną, a nie marketingową nowomową, jest duża szansa, żeby to opublikowano.
I KONIECZNIE zaadresuj maila do:
a) autora tekstu
b) naczelnego pisma
c) sekretarza redakcji
d) szefa działu
Jeśli nawet nie znajdziesz swojego listu na łamach, podważysza autorytet osoby piszącej bzdury.
Acha - zastanów się dobrze, czy chodzi Ci na pewno o SPROSTOWANIE czy POLEMIKE (list od czytelnika do redakcji).
Bo to dwie różne sprawy :)