konto usunięte

Temat: Informacje prasowe w formie Newsa TV - czy to zadziała?

Witam

jeżeli nie macie Państwo nić przeciwko, chciałbym od Was, jako od specjalistów od PR zasięgnąć informacji, co sądzicie o informacjach prasowych w formie gotowego Newsa TV rozsyłanego do portali i telewizji branżowych i biznesowych?

Ja wiem jak produkować newsy, ale nie mam pewności, czy media to "łykną"

Np.:

Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że Państwa Klient otrzyma prestiżową nagrodę. Wówczas robimy newsa o uroczystości wręczenia nagród, nie o tym, że firma xxx dostała nagrodę. Ale w newse tym informujemy, że jedną z firm która otrzymała nagrodę jest firma Państwa Klienta i zamieszczamy wywiad z przedstawicielem firmy Klienta.

Firma podpisała nowy istotny kontrakt. Wówczas szukamy tematu, zjawiska gospodarczego, który można powiązać z tym kontraktem. Robimy newsa o tym temacie, zjawisku w którym informujemy, że dowodem, przykładem tego zjawiska jest np.: fakt, że firma xxx podpisała taki i taki kontrakt.

Co o tym sądzicie?
Paulina T.

Paulina T. corporate & brand
communication

Temat: Informacje prasowe w formie Newsa TV - czy to zadziała?

Lepiej wysyłać surówkę. Każda TV ma inny stajla. Dobrze jej dać szansę samodzielnego montażu.

P.
Marcin Zbrzyzny

Marcin Zbrzyzny PR i marketing

Temat: Informacje prasowe w formie Newsa TV - czy to zadziała?

Paulina ma racje.. ale pomysł może chwycić, tyle, że najpewniej w raczkujących mediach, szczególnie działających w Internecie, gdzie zaplecze redakcyjne jest na tyle słabo rozbudowane, że media takie posiłkują się każdym materiałem..

ale równolegle należy zadać sobie pytanie czy zależy nam na dotarciu do odbiorców właśnie poprzez takie media..

pzdr
m.

Następna dyskusja:

SMPR - na dobre czy na złe?




Wyślij zaproszenie do