Temat: Hipokryzja Unilever'a
Primo-w przekazie AXE nie ma niczego skrajnego, zwłaszcza że całość podana jest z humorem. Sam fakt posiadania żądzy seksualnych nie uprzedmiotawia kobiety.
Secundo-właśnie ze względu na niemożność zgrania komunikatów robi się osobne brandy. Skoro więc tworzy się nową tożsmaość w obrębie jednego koncernu to byłoby idiotyzmem trzymanie się tych samych wzorców komunikacyjnych.
Tertio-nikt nie robi tajemnicy z istnienia multibrandów. Logo Unilever jest na każdym ich produkcie. Konsumenci są z tego wręcz zadowoleni-ufają marce głównej, więc cieszą się, że rozszerza ona swoje pola działania.
Podsumowując-zupełnie nie rozumiem, gdzie leży problem, bo całość sprowadza się chyba do tego, że ktoś nie rozumie pojęcia "przedmiotowego traktowania" i robi sensację z odkrycia, że multibrand ma odmienne koncepcje dla swoich sub-brandów.