konto usunięte
Temat: Gwarancja efektywności a etyka w PR
Ktoś ma jakieś spostrzeżenia w sprawie opinii Rady Etyki Public Relations w sprawie przetargu UM Poznań?A jeśli nie czytaliście, koniecznie przeczytajcie również "Zdanie odrębne dr Moniki Kaczmarek-Śliwińskiej".
Przywołam tylko, że zgodnie z briefem:
„Zgodnie z treścią punktu 7. briefu:
a. Zakładanym efektem działań prowadzonych przez agencję będzie minimalna liczba publikacji
poświęconych Miastu Poznao w mediach ogólnopolskich.
b. Zakładane jest uzyskanie przez agencję minimalnych efektów w postaci:
I. co najmniej 350 publikacji w ogólnopolskich mediach (prasa, radio, TV) oraz Internecie,
z czego co najmniej 150 ukaże się w wybranych mediach wyszczególnionych w
załączniku nr 1, będącym integralną częścią niniejszego briefu.
II. co najmniej 20 wizyt prasowych będących bezpośrednim efektem działao prowadzonych
przez agencję w ramach obsługi PR Miasta Poznań”
pozdrawiam,
Urszula Krasny
Agencja PR