Marta
Fiedczak
Consumer Marketing &
PR Manager Lifestyle
konto usunięte
Temat: geneza PR korporacyjnego
Marta Fiedczak:
Kto wie co było przyczynkiem do powstania PR korporacyjnego? Czy znacie jakieś case study?
hmmm, trzeba będzie odwiedzić bibliotekę ;-))
A PR to niby co więcej jak rozwinięcie marketingu i reklamy? Szczególnie w sytuacjach kryzysowych przydatne :-))
Paula
K.
Odpowiedzialny
Łańcuch Dostaw
Temat: geneza PR korporacyjnego
Przyczynkiem myślę że była potrzeba skutecznego komunikowania się ze stakeholderami/interesariuszami, których zadowolenie/pozytywne nastawienie do korporacji ma nie mniejsze znaczenie niż zadowolenie klientów wytwarzanych produktów/usług. Co do case study, zależy w jakim celu jest Ci potrzebne - myślę że warto wgłębić się w historię tworzenia się kilku międzynarodowych korporacji i być może stworzyć je w oparciu o różnice/podobieństwa w ich komunikowaniu się i budowaniu relacji z interesariuszami/komunikacji kryzysowej/społecznej odpowiedzialności biznesu (3 najważniejsze obszary PR korporacyjnego).Następna dyskusja: