Marta Fiedczak

Marta Fiedczak Consumer Marketing &
PR Manager Lifestyle

Temat: geneza PR korporacyjnego

Kto wie co było przyczynkiem do powstania PR korporacyjnego? Czy znacie jakieś case study?

konto usunięte

Temat: geneza PR korporacyjnego

Marta Fiedczak:
Kto wie co było przyczynkiem do powstania PR korporacyjnego? Czy znacie jakieś case study?

hmmm, trzeba będzie odwiedzić bibliotekę ;-))
A PR to niby co więcej jak rozwinięcie marketingu i reklamy? Szczególnie w sytuacjach kryzysowych przydatne :-))
Paula K.

Paula K. Odpowiedzialny
Łańcuch Dostaw

Temat: geneza PR korporacyjnego

Przyczynkiem myślę że była potrzeba skutecznego komunikowania się ze stakeholderami/interesariuszami, których zadowolenie/pozytywne nastawienie do korporacji ma nie mniejsze znaczenie niż zadowolenie klientów wytwarzanych produktów/usług. Co do case study, zależy w jakim celu jest Ci potrzebne - myślę że warto wgłębić się w historię tworzenia się kilku międzynarodowych korporacji i być może stworzyć je w oparciu o różnice/podobieństwa w ich komunikowaniu się i budowaniu relacji z interesariuszami/komunikacji kryzysowej/społecznej odpowiedzialności biznesu (3 najważniejsze obszary PR korporacyjnego).

Następna dyskusja:

27.05.2010 Spotkanie otwart...




Wyślij zaproszenie do