Sonia P.

Sonia P. Fotografia / Google
Business View

Temat: firmy monitorujące media

Czy natknęliście się na niezawodną firmę monitorującą media - taką, która nie przegapia notorycznie wycinków, nie zarzuca niepotrzebnymi wycinkami, jest terminowa, reaguje na sygnały od klienta, etc.
Czy z ręką na sercu możecie kogoś polecić?
Marcin Zbrzyzny

Marcin Zbrzyzny PR i marketing

Temat: firmy monitorujące media

witam,

z klasyki to Polska Agencja Prasowa.
ale osobiście bardzo polecam Wydawnictwo "JaR" - eprasa.com Sp. z o.o.
Jakub Zajdel

Jakub Zajdel Project Manager,
Ciszewski MSL
Financial
Communications

Temat: firmy monitorujące media

Instytut Monitoringu Mediów widziałem jak działają, są nieźli, ale chyba w tej branży nie ma niezawodnej firmy

konto usunięte

Temat: firmy monitorujące media

bezsprzecznie Instytut Monitoringu Mediów - wedle mię są najlepsi i najsolidniejsi w te klocki
Marcin M.

Marcin M. Content Manager,
Marketing Content
Specialist

Temat: firmy monitorujące media

IMM jest OK, ale przeciez nie ma firm niezawodnych :-(((
Szymon Sikorski

Szymon Sikorski Publicon PR / Prezes
Zarządu Polskiego
Stowarzyszenia
Pub...

Temat: firmy monitorujące media

Boze Broń przed cenami IMM. Press Service.
Paulina T.

Paulina T. corporate & brand
communication

Temat: firmy monitorujące media

Najmilej wspominam Newton - http://newton.pl.

Temat: firmy monitorujące media

oczywiście, ze nie ma niezawodnej firmy, ale ważne jest to, czy i jak naprawiane są te "zawodności".
ja jako część zespołu tej firmy się kiedyś starałam jak najszybciej i jak najlepiej :). a teraz jako klient tej firmy korzystam z jej usług i jestem zadowolona, również z reakcji na moje dodatkowe i nietypowe prośby.
pozdrawiam cały zespół :)
Paulina T.

Paulina T. corporate & brand
communication

Temat: firmy monitorujące media

p.s. myślicie, że nas (ten wątek) monitorują? ;-)
Michał Łaszkiewicz

Michał Łaszkiewicz trener, manager,
wydawca, twórca

Temat: firmy monitorujące media

No pewnie że monitorują ;)

Niektórzy nawet nie wiedzą ile jest monitorowane ;)
Paulina T.

Paulina T. corporate & brand
communication

Temat: firmy monitorujące media

[author]Michał
Jagienka  Komorowska-Helld én

Jagienka
Komorowska-Helld
én
komunikacja
marketingowa,
zarządzanie
projektem

Temat: firmy monitorujące media

dobra firma w monitoringu to marzenie ściętej głowy - przetrenowałam na jednej imprezie 3 różne. Najlepiej wypadł Press service, ale wcale to nie znaczy, że byłam zadowolona. Pozdrawiam wszystkich wątpiących w niezawodne firmy monitorujące :)
Adrianna Kilińska

Adrianna Kilińska Prezes Zarzadu,
Infocontrol Sp. z
o.o."Agencja PR"

Temat: firmy monitorujące media

osobiście korzystam z IMM i z przyzwyczajenia nie zmieniam, ale wiele pozytywnych opinii słyszałam jednak o Press Service
Magdalena Gościniak

Magdalena Gościniak komunikacja,
kreacja, relacje,
wiarygodność,
lojalność >>...

Temat: firmy monitorujące media

Jakub Z.:
Instytut Monitoringu Mediów widziałem jak działają, są nieźli, ale chyba w tej branży nie ma niezawodnej firmy


ja korzystam z IMM - nie narzekam :D :D
Sonia P.

Sonia P. Fotografia / Google
Business View

Temat: firmy monitorujące media

Paulina T.:
p.s. myślicie, że nas (ten wątek) monitorują? ;-)


ależ oczywiście że monitorują!!
już następnego dnia po założeniu wątku zadzwonił do mnie zaniepokojony człowiek z agencji
przy tej okazji pozdrowienia dla press service :-)
Sebastian Bykowski

Sebastian Bykowski Wiceprezes Zarządu;
Dyrektor Generalny,
PRESS-SERVICE Mon...

Temat: firmy monitorujące media

Witam serdecznie,

chciałem potwierdzić, ze oczywiście monitorujemy również i ten obszar ;-). Proszę się jednak nie obawiać i nie traktować nas jak ABW czy CBA - trzecią stronę, która przygląda się każdej dyskusji.
Potwierdzam, że monitoring mediów to wyjątkowo trudna sprawa (szczególnie wtedy, gdy dotyczy on niestandardowych tematów i mutujących mediów np. list dyskusyjnych, forów czy blogów), ale do wszystkiego podchodzimy bardzo systemowo i każdy problem staje się podstawą nowych rozwiązań eliminujących jego przyczynę.
Poza tym wiele problemów tak naprawdę wynika z niezrozumienia czy nie dotarcia się zleceniodawcy ze zleceniobiorcą. Z doświadczenia wiem, że potrzebne jest zaangażowanie obu stron, a wtedy rezultaty współpracy są bardzo dobre. W dodatku ważne jest, aby dialog trwał, a nie ograniczał się jedynie do początkowej fazy współpracy. Każdy się zmienia, zarówno klient i jego oczekiwania jak i firma monitorująca media i jej oferta. Dlatego zawsze warto zapytać: co słychać?
A propos posta pani Pauliny Tomczyk dotyczącego rabatów - Zapraszam do kontaktu a znajdziemy wiele ciekawych rzeczy, w tym również opusty ;-).

Pozdrawiam
Paulina T.

Paulina T. corporate & brand
communication

Temat: firmy monitorujące media

Sebastian B.:

(...)

Hm, no to mamy 'And the winner is.." ;-)?

konto usunięte

Temat: firmy monitorujące media

Tak na dobrą sprawę tylko IMM i Press - Service. U mnie ten pierwszy wygrywa interfejsem - choć PS często znajduje więcej wycinków, to ich przeglądanie zajmuje dużo więcej czasu, a czas to... sami wiecie :)
Sonia P.

Sonia P. Fotografia / Google
Business View

Temat: firmy monitorujące media

Sebastian B.:


Widać, która agencja rzeczywiście wnikliwie monitoruje i jednocześnie dba o dialog z klientem :-)
Panie Sebastanie, dziękujemy za głos. Na razie jedyny głos tej "drugiej strony", szkoda...

Rzeczywiście "dograć się" to klucz do sukcesu, a zajmuje to zazwyczaj sporo czasu i jest dosyć bolesne.

konto usunięte

Temat: firmy monitorujące media

Korzystam z IMM i Press-Service - żaden z tych monitoringów nie jest doskonały i w zasadzie oba się uzupełniają.

Do monitoringu Internetu polecam narzędzie Newspoint Netsprinta - to rodzaj wyszukiwarki, która skanuje serwisy co kilka sekund i wynajduje nowe publikacje z interesującymi nas słowami kluczowymi, których można dodawać nieograniczoną (!!!) ilość.



Wyślij zaproszenie do