konto usunięte

Temat: Co zrobić, by chcieli o nas pisać?

Jedyne warsztaty dla PR prowadzone przez dziennikarzy!!! Kameralne grupy, indywidualna praca z każdym uczestnikiem. Gość specjalny: Tomasz Raczek .

Media i PR – metody efektywnej współpracy
Oferta dla specjalistów PR podstawowego i średniego szczebla, odpowiedzialnych za kontakty z mediami

Najbliższy termin: 16 czerwca 2009 r., godz. 10.00–18.00
Miejsce: Restauracja Biosfeera, al. Niepodległości 80, Warszawa

Co nas wyróżnia?
* Szkolenia są prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy i redaktorów, a nie przez trenerów-teoretyków. Przekazujemy wiedzę, która nie bazuje na podręcznikowych teoriach, lecz wynika z wieloletnich doświadczeń i obserwacji.
* Zapewniamy możliwość współpracy z ekspertami nie tylko podczas zajęć – oferujemy bezpłatne konsultacje także po zakończeniu szkolenia (wyjątkowa możliwość uzyskania informacji zwrotnych i zweryfikowania metod pracy).
* Przywiązujemy wagę do przyjaznej atmosfery. Zapraszamy do przytulnej sali, gwarantujemy komfort i swobodny, sprzyjający twórczej pracy klimat.

Dzięki szkoleniu...
* Dowiesz się, jak wybierać najlepsze kanały mediowe pod kątem produktu lub wizerunku firmy.
* Uświadomisz sobie, dlaczego jednym udaje się utrzymywać dobre i trwałe kontakty z mediami, a innym nie.
* Poznasz skuteczne techniki, które pomogą ci utrzymywać obustronnie satysfakcjonujące relacje z kluczowymi – z punktu widzenia firmy – dziennikarzami.
* Nauczysz się tworzyć atrakcyjne materiały prasowe z poszanowaniem etyki, a jednocześnie o dużym potencjale marketingowym.

Program szkolenia:

10.00-10.30: kawa, powitanie

10.30-12.00: Nowy krajobraz mediów
- Dlaczego kryzys jest szansą dla wzmocnienia pozycji i roli PR
- Jak pracownicy PR mogą korzystać z możliwości, które niosą zmiany
- Jak funkcjonują różne kategorie mediów
- Jak zmienia się pozycjonowanie mediów

12.00-12.15: przerwa na kawę

12.15-13.45: Konfigurowanie Komunikatów prasowych
- Jak tworzyć materiały prasowe, które w 100% trafią na łamy
- Jak zainteresować dziennikarza informacją
- Prawidłowe dobieranie stylu informacji
- Techniki uatrakcyjniania komunikatów
- Konstruowanie „przynęt” prasowych
- Właściwe rozumienie pojęcia „news”
- Rola i wykorzystywanie zdjęć w komunikatach i artykułach własnych

13.45–14.30: przerwa na lunch

14.30–16.00: Profesjonalizm w kontaktach z prasą
- Struktura redakcji
- Z czym do kogo
- Słownik pojęć, dzięki którym łatwiej porozumieć się z redakcją
- Co to jest szpigiel i jakie znaczenie ma PDS
- Jak operować słowem, konstruować teksty, unikać błędów
- Proste formy designu prasowego do zastosowania na co dzień
- Jak stać się dla redakcji źródłem pożądanych informacji
- Jak wykorzystać zawartość/profil pisma do swoich celów

16.00-16.15: przerwa na kawę

16.15-18.00: Organizowanie spotkań z dziennikarzami
- Kiedy warto zorganizować konferencję (a kiedy jest to strata czasu i pieniędzy)
- Plusy i minusy wydarzeń prasowych
- Co powinien zawierać press kit?
- Co zamiast konferencji?
- Co warto, a czego nie warto robić w kontaktach z dziennikarzami
- Nowe, kreatywne techniki PR
- Gdzie szukać oszczędności

Jak się zapisać?
Aby wziąć udział w szkoleniu, należy wypełnić załączone zgłoszenie i przesłać je e-mailem na adres:info@prasownia.net. Po otrzymaniu potwierdzenia dokonujecie Państwo opłaty w wysokości 990 zł brutto (0% VAT) na wskazane przez nas konto. Cena zawiera komplet materiałów szkoleniowych oraz posiłki.
Liczba miejsc jest ograniczona (grupy maks. 10-osobowe), o udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Przy trzech zgłoszeniach z firmy 15% rabatu!

Więcej na stronie: http://prasownia.net lub pod nr tel. 0 501 636 621, 0 603 777 249

Kim jesteśmy?
Szkolenia prowadzą właścicielki firmy Prasownia s.c., zajmującej się szkoleniami pracowników PR i początkujących dziennikarzy oraz świadczącej indywidualne usługi konsultingowe z zakresu prasowej strategii public relations.

Joanna Nikodemska - redaktor prowadząca miesięcznika „Focus”, członek Stowarzyszenia Dziennikarzy Naukowych. Była sekretarzem redakcji miesięcznika „Sukces”. W Dziennikarskiej Agencji Mediapolis prowadziła magazyny korporacyjne, wprowadzała na rynek miesięcznik „Life&Style”.
Dziennikarskie szlify zdobywała w „Gazecie Wyborczej”. Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Wrocławskim (specjalizacja: dziennikarstwo) oraz Warszawskiej Szkoły Fotografii.

Hanna Adamkowska - dziennikarka i redaktorka z doświadczeniem w wielu tytułach prasowych, m.in. „Moje Mieszkanie” (red. naczelna), „Claudia” i “Gala” (w obu jako zastępca red. nacz.), „Playboy” (sekretarz redakcji), „Rodzice” i „Focus” (redaktor). Aktywnie działająca na polu mediów i PR jako wydawca materiałów o charakterze reklamowym. Absolwentka filologii polskiej na
Uniwersytecie Warszawskim (specjalizacja: metodyka nauczania).

Pozdrawiam,
Joanna Nikodemska

Prasownia s.c. Media.Szkolenia.PR
02-617 Warszawa
ul. Rakowiecka 5/8
0501 636 621, 603.777.249
info@prasownia.net
http://prasownia.net