Radosław
Kołodziej
Specjalista ds.
komunikacji
marketingowej
Temat: Co wy na to?
Dziś w GW był materiał o reklamie kampanii "Sprawni w Pracy". Autor artykułu dowodzi, że reklama może niekorzystnie wpływa na wizerunek niepełnosprawnych. Komentarz ze strony autorów kampanii brzmi "Teresa Ksieniewicz ze Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji, konsultant infolinii Sprawni w Pracy. - Dla mnie wszystko w tym przekazie jest bardzo czytelne. Wina leży po stronie odbiorców, którzy źle odbierają ten przekaz".Jaka jest wasza opinii na temat, budowanych przez was przekazów w działaniach PR i/lub reklamie? Czy zgadzacie się z Panią Teresą?
(Artykuł dostępny na http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,74785,4494626.html ).Radosław Kołodziej edytował(a) ten post dnia 17.09.07 o godzinie 16:19