Katarzyna
Trukawka
Dyrektor Sprzedaży -
Nowy Adres S.A.
Temat: Konferencja "Biurowce w Polsce 2008" 28 października...
Konferencja "Biurowce w Polsce", 28.10.08, Hotel Marriott, Warszawa8.30 – 9.00 Rejestracja gości. Powitanie.
Część I - Rynek i jego możliwości. Zarówno rynek najmu, jak i sprzedaży nieruchomości biurowych są w fazie rozkwitu. Dużej aktywności na rynku towarzyszy coraz intensywniejszy „szum“ informacyjny. Podczas tej części konferencji profesjonaliści z branży powierzchni biurowej zweryfikują fakty i mity krążące na rynku. To dobra okazja do usytematyzowania wiedzy - na bazie rzetelnych danych z pierwszej ręki można zaplanować działania na przyszłe lata.
9.00 – 10.00 Różnice i podobieństwa pomiędzy lokalnymi rynkami powierzchni biurowych przeznaczonych na wynajem. Powierzchniabiurowa w największych polskich miastach: Łódź, Poznań, Katowice, Kraków, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław.
Wykład wprowadzający.
10.00 – 10.45 Przyszłość lokalnych rynków powierzchni biurowych w Polsce – dyskusja panelowa.
10.45 – 11.00 Przerwa na kawę i herbatę.
11.00 – 12.00 Biurowiec jako produkt inwestycyjny. Szanse na dobrą sprzedaż dla polskich biurowców.
Prezentacja sytuacji na rynku. Dyskusja panelowa z udziałem przedstawicieli funduszy inwestycyjnych, firm doradczych oraz banków.
Część II – Dobry Klient podstawą sukcesu. Czy rzeczywiście znamy naszych Klientów? Czy wiemy, kim są i czym się kierują, podejmując decyzje o kupnie naszych produktów? Prezentacja najświeższych badań rynkowych oraz podsumowanie ogólnodostępnych informacji o firmach operujących na rynku powierzchni biurowych.
12.00 – 13.00 Premierowa prezentacja głównych wyników badań z raportu „Powierzchnie biurowe w Warszawie – popyt i preferencje najemców 2008“ firmy Nowy Adres i Instytutu Badawczego Millward Brown SMG/KRC.
Prezentacja głównych wyników raportu. Dyskusja panelowa z udziałem twórców raportu, właścicieli i zarządców powierzchni biurowych oraz firm wynajmujących powierzchnie biurowe.
13.00 – 13.45 Przerwa na lunch.
13.45 – 14.30 Jak wykorzystać ogólnodostępne informacje do sprawdzenia wiarygodności i rzetelności najemcy? Z kim nie warto zawierać umowy najmu?
Krótki wykład prezentujący praktykę i możliwości. Dyskusja panelowa z udziałem przedstawicieli firm wywiadowni gospodarczych.
Część III – Nowości, marketing i dobre pomysły. Jak najefektywniej zarządzać biurowcem, wykorzystując najnowsze technologię i kreatywne podejście? Jak marketingowo kreować cenę i wartości dodane? Nie zawsze to, co jest drogie, jest lepsze a to, co tanie - gorsze. Propozycje doceniane przez Klientów.
14.30 – 15.30 Cena prosta czy skomplikowana? Techniki marketingowe w kreowaniu ostatecznej ceny najmu. Negocjacje warunków finansowych.
Dyskusja panelowa z udziałem właścicieli i zarządców powierzchni biurowych.
15.30 – 15.45 Przerwa na kawę i herbatę.
15.45 – 17.00 Maksymalizacja zysków i optymalizacja kosztów, czyli sposoby na dodatkowe profity.
Cykl prezentacji z wykorzystaniem case studies.
17.00 – 17.10 Zakończenie konferencji. Wręczenie certyfikatów uczestnictwa.
Więcej informacji:
tel: 022 620 02 87 lub email: ktrukawka@nowyadres.pl