Marcin Dyrda

Marcin Dyrda GastroWiedza.pl,
jedna z najlepszych
polskich firm z
dzie...

Temat: ROZWÓJ JAKOŚCI W LOKALU GASTRONOMICZNYM

Program rozwoju jakości ma na celu systemowe podejście do tematyki wdrażania, stosowania i egzekwowania jakości. Składa się z kilku powiązanych ze sobą etapów. Etapy te tworzą jednolitą całość, a brak któregokolwiek z nich może wpłynąć negatywnie na powodzenie całego programu.
Końcowym arbitrem i sędzią oceniającym rezultat wysiłków włożonych w rozwój jakości usługi jest Gość. To on decyduje o tym, ile zostawi pieniędzy w Twoim lokalu, jak często będzie do niego wracał i jaką opinię na jego temat będzie przekazywał innym. To, czy Twój lokal odniesie sukces, czy będziesz musiał go zamknąć z powodu strat zależy właśnie od niego – Twojego Gościa. I właśnie dlatego badanie poziomu jakości często polega na zbieraniu, różnymi metodami, opinii Gości. O tym jak sprawić, aby dobrze mówili o Twoim lokalu, przeczytasz w tym tekście. http://gastrowiedza.pl/baza-wiedzy/artykul/rozwoj-jako...