konto usunięte
Temat: kiedy zaksięgować koszty?
Proszę o poradę.Znajomy otwiera nową działalność gospodarczą zajmującą się doradztwem dla Gmin w zakresie ochrony środowiska. Działalność będzie polegała na podpisywaniu umowy z gminą o wykonanie konkretnego projektu-płatność i wystawienie faktury po wykonaniu projektu. Zastanawiam się w związku z tym czy jak umowa z Gminą zostanie podpisana w marcu, projekt będzie wykonywany przez cały marzec i w marcu ponoszone będą koszty-głównie na paliwo i art. biurowe, natomiast faktura sprzedażowa (pierwsza)zostanie wystawiona w kwietniu, to czy w marcu można już zaksięgować poniesione w ramach tego projektu koszty? Czy lepiej poczekać aż wystawi fakturę sprzedażową i dopiero zaksięgować koszty? Słyszałam kiedyś ze jest taka zasada że koszty księguje sie dopiero po dokonaniu pierwszej sprzedaży, ale jak już będzie podpisana umowa na początku marca?
Będę wdzięczna za każdą sugestię,
z góry dziekuję