Ewa K.

Ewa K. redaktor/fotograf

Temat: reklama Play w Future Music Polska

Zapraszam PLAY do zareklamowania się w miesięczniku Future Music szuka reklamodawców. W kwietniu 2008 roku ukazał się premierowy numeru polskiej edycji magazynu FUTURE MUSIC. Polska edycja powstała z połączenia najbardziej opiniotwórczych magazynów brytyjskich: FUTURE MUSIC ukazującego się od 16. lat miesięcznika tworzonego przez najwybitniejszych specjalistów w branży i COMPUTER MUSIC (jedenasty rok na brytyjskim rynku) najpopularniejszego magazynu na Wyspach Brytyjskich adresowanego do miłośników muzyki tworzonej za pomocą komputera. Wzorem brytyjskiej edycji, polskie wydania będą wzbogacone o płytę DVD z pełnymi wersjami programów, trialami, samplami etc. FutureMusic jest na polskim rynku uznaną marką, mimo tego, że do tej pory był dostępny wyłącznie w oryginalnej angielskiej wersji. Tradycyjnie premiera nowego czasopisma, to ważne wydarzenie dla wszystkich działających w danym segmencie rynku. Regułą jest bardzo wysoka sprzedaż pierwszych numerów, co powinno zainteresować Państwa firmę jako potencjalnego reklamodawcę. Umożliwi Wam to znacznie niższy koszt dotarcia do grupy docelowej i zapewni poszerzenie kręgu odbiorców. Nasze pismo aktywnie uczestniczy w promowaniu płyt - z korzyścią zarowno dla dystrybutora jak i promocji tytułu.


Cennik reklam:
1/1 str, środek pisma, pełny kolor, prawa: 5000 zł - RABAT 60 % = 2000 zł
1/2 str, środek pisma, pełny kolor, prawa: 3000 zł - RABAT 50 % = 1500 zł
tzw. rozkładówka: 9000 zł - RABAT 60 % = 3600 zł
II okładka: 8000 zł - RABAT 50 % = 4000 zł
III okładka: 7000 zł - RABAT 50 % = 3500 zł
IV okładka: 10000 zł - RABAT 50 % = 5000 zł (ZAREZERWOWANA)

Powyższe ceny nie zawierają podatku VAT 22%!!!

Jeśli chcecie Państwo zarezerwować dla siebie jak najkorzystniejszą lokalizację reklamy w piśmie, proszę o jak najszybszy kontakt ze mną. Szczególnie w przypadku okładek i rozkładówek!

Nakład Future Music: 15.000 Ceny podlegają negocjacji!!!

Temat: reklama Play w Future Music Polska

Players need to read their opponents, make calculated decisions, and often employ bluffing techniques to outsmart competitors. Real money games heighten the stakes, encouraging players to think critically, analyze their cards and situations for tips to win these games , and hone their decision-making skills. Over time, this leads to improved strategic thinking and problem-solving abilities, as players must assess risks, control their emotions, and calculate the best moves to win.

Następna dyskusja:

Nadajniki play




Wyślij zaproszenie do