konto usunięte
Temat: Nowoczesna kancelaria? Zaproszenie do bezpłatnego...
Jak bezpiecznie przechowywać dane swojego klienta?Jak zadbać o prawidłowy obieg dokumentów?
Zapraszamy Państwa na konferencję
Nowoczesny prawnik – zarządzanie dokumentami i sprawami
w kancelariach i działach prawnych
która odbędzie się 26.11.2014.
Wydarzenie pod Honorowym Patronatem
Zrzeszenia Prawników Polskich
Oddział w Warszawie
Kancelaria prawna jak każda instytucja przechowująca dane swojego klienta musi zadbać o ich bezpieczeństwo. Klient korzystający z jej usług musi mieć pewność, że informacje jakie pozostawia będą bezpiecznie przechowywane.
Rynek Kancelarii świadczących usługi prawne staję się z dnia na dzień bardziej konkurencyjny. Dlatego należy zadbać o dobry kierunek rozwoju, który poprawi skuteczność pozyskania klienta oraz renomę w środowisku. Zadbanie o prawidłowy obieg i bezpieczeństwo dokumentów powinno być kluczowym elementem w działalności kancelarii.
STRNA WYDARZENIA>>>>
W programie m.in. Prelekcje
Outsourcing czynności administracyjnych - szanse i zagrożenia prawne dla kancelarii
Stanisław Garstka - Kierownik Zespołu - Rigel Sp. z o.o.
Jak nowoczesne technologie mogą wspierać prawników?
Tomasz Zalewski - Partner w kancelarii Wierzbowski Eversheds
Strategy & Business Development Managera
Iwona Truszczyńska - Kancelaria Chałas i Wspólnicy
Nowoczesna I-Kancelaria-Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
Krzysztof Gożałczyński - Key Account Manager - Alfa Projekt Sp. z o.o.
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Weronika Papucewicz - Prawnik w Kancelarii Chajec, Don-Siemion & Żyto, ekspert w Zespole Prawa Pracy
Jak zoptymalizować proces pozyskiwania zleceń z wykorzystaniem systemu CRM?
prof. Ryszard Sowiński, partner w spółce doradczej Naveo Sowiński i Sęk sp. j
Prezentacja Firmy Astrafox
REJESTRUJĘ SIĘ>>>
Poniżej przedstawiamy ogólny zakres tematyczny, który poruszymy na konferencji:
zarządzanie dokumentacją i korespondencją
zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
zarządzanie zasobami ludzkimi
zarządzanie kosztami, w tym e-faktura
podpis elektroniczny
Business Intelligence
systemy archiwizacji
digitalizacja dokumentów
zarządzanie usprawnieniami i dostępem
systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
systemy faksowe, skaner, mail
workflow - automatyzacja procesów biznesowych
portale korporacyjne inter/intra/extranet
Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:
Partnerów zarządzających/dyrektorów i kierowników działów prawnych radców prawnych
prawników
adwokatów
osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi, kadrami, finansami
Udział jest płatny:dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Karolina Gientka
Asystentka ds. promocji
tel. 22 392 93 91
fax. +48 22 244 25 37
konferencja@multitrain.pl