Temat: Struktura organizacyjna działu planowania produkcji
Witam!Chciałbym podpytać Was w jaki sposób są zorganizowane wasze działy planowania? Chcę wprowadzić gradację stanowisk, np junior/senior planner etc.
Proszę o propozycję dla takiej struktury organizacyjnej:
Lider/Kierownik działu planowania (planowanie długoterminowe/strategiczne; nadzór nad działem planowania)
-1* Specjalista ds. planowania długoterminowego
-2*Specjalista ds planowania prod - krótko/śr.terminowe planowanie dla danych zasobów
-1* Specjalista ds planowania materiałowego (nieudolne tłumaczenie z ang, chodzi o analizę dostępności materiałów dla potrzeb planowania, stanowisko z pogranicza zaopatrzenia i planowania)
- 1* Specjalista ds raportowania/support dla planistów
Na tą chwilę pomimo ww podziału obowiązków, wszyscy formalnie są specjalistami ds planowania prod.
Piszcie proszę wasze spostrzeżenia i propozycję na temat nazewnictwa stanowisk i organizacji działu planowania, ew ścieżki kariery dla pracowników etc, najlepiej na podstawie ww study case'u
Z góry dziękuję i pozdrawiam
MK