Mateusz Łukianiuk

Mateusz Łukianiuk E-commerce Director

Temat: dlaczego w Polskim internecie temat personalizacji...

często można spotkać się z tematem personalizacji w różnego typu artykułach branżowych itp niestety nie za często w właściwie nigdzie w polskich sklepach nie można się z tym zetknąć żeby namacalnie doświadczyć tego cudu techniki. owszem istnieje nikła ilość bardzo prostych funkcji które posiadają wyłącznie największe sklepy ale wg mnie personalizacją nazwać tego nie można. w USA również tylko największe sklepy typu Amazon posiadają rozwinięty system personalizacji. dlaczego w Polsce personalizacja występuje wyłącznie na papierze
Michał C.

Michał C. eCommerce Strategy
Consultant

Temat: dlaczego w Polskim internecie temat personalizacji...

W skrócie? Bo dobra jest droga, patrząc na rozwój rynku - niewielu graczy mogłoby sobie na nią pozwolić. Poza tym - możliwe, że świadomość takiej funkcjonalności jest jeszcze niewielka, a firmy wciąż szukają konwersji 'gdzie indziej'.
Mateusz Łukianiuk

Mateusz Łukianiuk E-commerce Director

Temat: dlaczego w Polskim internecie temat personalizacji...

wystarczy sięgnąć do badań przeprowadzanych w polski e-commerce. właściciele sklepów wciąż większą wagę przywiązują do szybkiej realizacji zleceń uważając to za główny atut niż skupić się na prezentacji towaru w sklepie i utrzymaniu kontaktu posprzedażowego z klientem. w tym przypadku wydawanie pieniędzy na google celem sciągnięcia klienta do sklepu wydaje się byc trochę bezwartościowe jeżeli po jego "zwabieniu" nic z nim nie robimy. skuteczne zachęcenie do odwiedzenia sklepu to tylko połowa sukcesu. owszem może uda się też coś sprzedać ale to też nie świadczy o zwycięstwie. spowodować że klient przywiąże się do sklepu i pomimo wyższych cen rynkowych będzie chciał kupować tylko tam- to jest pełny sukces. ale żeby do tego doprowadzić trzeba zaopiekować się klientem w sklepie, zadbać o jego potrzeby, poznać upodobania i się na nich skupić, dodatkowo dbać o kontak gdy klient jest poza sklepem poprzez mailing posprzedażowy. moim zdaniem oprogramowanie websmarty spełnia te założenia w 100% zastanawiam się ile czasu będą potrzebowali właściciele sklepów lub ilu przykładów pozytywnego oddziaływania oprogramowania żeby w to uwierzyć.

Następna dyskusja:

Brak pracy --> dlaczego nie...




Wyślij zaproszenie do