Anna
G.
Jestem wredna bo
każdy musi mieć
jakies hobby... ;)
Temat: Blednie naliczany transfer "Transmisja danych strefa...
Witam,Ktos mial z nimi podobny problem??
Do tej pory odkad przeszlam do play wszystko bylo ok...
W tym okresie rozliczeniowym blednie naliczaja mi transfer danych. I testowalam na drugiej komorce play - te same czynnosci na tej samej stronie pobieraja 1000x mniej transferu.
________________________
Dane 18.09.2010 11:34:43 Internet Transmisja danych strefa Play 253450 kB
Dane 17.09.2010 15:52:41 Internet Transmisja danych strefa Play 5510 kB
Dane 17.09.2010 10:26:06 Internet Transmisja danych strefa Play 32990 kB
Dane 17.09.2010 06:26:21 Internet Transmisja danych strefa Play 38660 kB
Dane 15.09.2010 20:52:49 Internet Transmisja danych strefa Play 35880 kB
Dane 15.09.2010 10:05:15 Internet Transmisja danych strefa Play 190050 kB
Dane 13.09.2010 16:11:00 Internet Transmisja danych strefa Play 198180 kB
Dane 13.09.2010 14:41:55 Internet Transmisja danych strefa Play 90450 kB
Dane 12.09.2010 13:50:28 Internet Transmisja danych strefa Play 195470 kB
Dane 11.09.2010 17:42:18 Internet Transmisja danych strefa Play 209830 kB
Dane 11.09.2010 13:15:27 Internet Transmisja danych strefa Play 359700 kB
Dane 10.09.2010 20:36:58 Internet Transmisja danych strefa Play 57280 kB
Dane 10.09.2010 15:58:37 Internet Transmisja danych strefa Play 274350 kB
Dane 10.09.2010 14:05:01 Internet Transmisja danych strefa Play 151650 kB
_________________________
Na moja reklamacje przez www dostalam lekcewazaca odpowiedz od jakiegos 'specjalisty' nie wiedzacego o czym pisze... I twierdzacego ze blad sobie ubzduralam mimo ze jasno w reklamacji bylo napisane ze na drugim telefonie w tej samej siedzi, te same czynnosci, na tej samej stronie maja zupelnie inny transfer.
"Szanowna Pani,
piszę w sprawie zgłoszenia dotyczącego rozliczenia „Pakietu internetu w telefonie 2 GB”, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 11 września 2010 roku.
Przykro mi w związku z powstałą sytuacją, niemniej jednak, pragnę poinformować, że łącząc się ze stroną internetową wczytują się dodatkowe treści, których można nie zauważyć podczas użytkowania internetu w telefonie. Część modelów telefonów komórkowych posiada opcję blokowania niektórych treści stron www. Na przykład dużych obrazów czy też animacji i filmów. Sugeruję to jako powód dla Pani odczucia w kwestii ilości pobranych danych. Z wykonanej analizy wynika, że pakiet został prawidłowo rozliczony na Pani koncie.
Dziękuję za poświęcony czas.
Z poważaniem
XXX XXXX
konsultant back office ds. obsługi klienta "
2-3 minutowe korzystanie z serwisów WWW nie generuje 300 Mb transferu!! Sieć musiała by zapewniać prędkości rzędu 2-3 Mb/sek co w obecnie stosowanych technologiach standardu UMST jest fizycznie nie możliwe.
Gdzie zglosic to wyzej??
Ponowna reklamacje bo nie zgadzam sie z ich argumentacja oraz skarge na wiedze i podejscie ich pracownikow do klienta zglaszajacego problem.