Marta Nowak

Marta Nowak hotelarstwo,
marketing, public
relations

Temat: outsourcing księgowości - skuteczne dotarcie do klienta

witam serdecznie,
mam do Państwa pytanie związane ze skutecznym dotarciem, do potencjlanych klientów. Pewne działania zostały juz poczynione m.in. brief i zakup bazy, mailing, wysyłanie oferty firmy do klientów grupy docelowej. Ponadto, zostały wykorzystane działania e- marketingowe m.in. linki sponsorowane, pozycjonowanie. Nie przyniosły one jednak oczekiwanego efektu. Dlatego, chciałabym zapytać, czy macie Państwo jakieś doświadczenie w ww. temacie i czy moglibyście mi doradzić skuteczny sposób dotarcia do Klienta.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Robert Smug

Robert Smug Inwestor, Trader,
Doradca Inwestycyjny
(740), MBA

Temat: outsourcing księgowości - skuteczne dotarcie do klienta

Pani Marto,
To jest temat, z którym mierzę się od prawie 2 lat.

Działania, które Pani opisuje nie przynoszą rezultatów, w krótkim okresie czasu lub przynosza na poziomie 1-2% zainteresowania potencjalnych klietów, a gdzie tu dopiero mówić o wynikach.

Sprzedaż usług profesjonalnych należy prowadzić trochę inaczej opierając się głównie na kontakcie osobistym z potencjalnym klietem i kreowanem w świadomości klienta marki firmy jako oferującego dany typ usług.

Polecam pozycje o tytule "Zarzadzenia firmą usłg profesjonanych".
Tam jest cały rozdział o sprzedaży tego typu usług wraz z ich hierarchią skuteczności.

Jeżeli chce Panie abym podzielił sie większą porcją informacji w tym temacie proszę o kontakt.

Pozdr
Robert
Leszek Wolany

Leszek Wolany Digital marketing /
E-commerce Manager

Temat: outsourcing księgowości - skuteczne dotarcie do klienta

takie usługi wybiera się z polecenia...
to nie miejsce na eksperymenty z nieznanym "wspołpracownikiem"
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: outsourcing księgowości - skuteczne dotarcie do klienta

Marta Nowak:
witam serdecznie,
mam do Państwa pytanie związane ze skutecznym dotarciem, do potencjlanych klientów. Pewne działania zostały juz poczynione m.in. brief i zakup bazy, mailing, wysyłanie oferty firmy do klientów grupy docelowej. Ponadto, zostały wykorzystane działania e- marketingowe m.in. linki sponsorowane, pozycjonowanie.
Mało tego, nie ma się co chwalić tymi dokonaniami. Zostało zrobione wiele, ale niestety - zupełnie zbędnych rzeczy. To nie papier czy spinacze, które w zasadzie można kupić od kogokolwiek, niezależnie od lokalizacji, a przywiązanie do człowieka nie odgrywa żadnej roli.

Księgowe wiedzą o firmie wszystko. A tam gdzie działacie, prezes przyzwyczaił się już do pani Zosi lub nawet przekazał jej waszą ofertę. Zgadnij, co z nią zrobiła...

To kompletnie nie moja branża, ale ja osobiście zainwestowałbym raczej w ładny folder, stworzył system opłat (np. od ilości księgowanych dokumentów) i zniżek (pierwszy miesiąc gratis, trzy następne - zniżka 50%) i dyskretnie wykładać po parę sztuk w miejscach, w których muszą się pojawić rejestrujący działalność gospodarczą. Przypomnę: Urząd Miasta, stanowiska ds. rejestracji działalności gospodarczej, ZUS (oczywiście w folderze trzeba się pochwalić składaniem elektronicznym dokumentacji w Płatniku), Urząd Statystyczny - nadawanie REGON, do tego Urząd Skarbowy - oczywiście najbliższy siedziby firmy, jeśli robicie również pełną księgowość - miejsce rejestracji KRS-ów. Nie sensowniej ?
Marta Nowak

Marta Nowak hotelarstwo,
marketing, public
relations

Temat: outsourcing księgowości - skuteczne dotarcie do klienta

witam serdecznie,
dziekuję za opinię, tak się składa, że materiały reklamowe mamy - folder, teczki etc.
Jezeli zaś chodzi o wykładanie materiałów reklamwych w miejscach, któe Pan wymienił - temat poruszany - po pierwsze nie można takich matriałow wykładać, tak , bo bezpośrednia rozmowa to zasze ejdnak kontakt personlany...jak w bankach - dzwoniłam, pytałam. Po drugie, naszą grupą docelową nie są małe firmy tylko średnie i duże przedsiębiorstwa, które generuja od 100-150 wzywż, i tu pojawia się właśnie problem jak przekonać i nakłonić tego Pana Prezesa - do spotkania, przebić sie przez mur asystentki - fak czasami się udaje i wtedy jest łatwiej
Moja firma nie zajmuje się tylko księgowością, ale wdrażaniem systemów controllingowych, kadrami i płacami oraz doradztwem prawnym...
z góry dziękuję za opinię.
Aneta Z.

Aneta Z. Specjalista ds.
ofert w PwC

Temat: outsourcing księgowości - skuteczne dotarcie do klienta

Myślę że przetargi oraz dotarcie do firm, które poszukują pracowników do działów księgowych oraz płacowo-kadrowych są szansą na spotkanie z prezesem i wysłanie szczegółowej oferty.

Następna dyskusja:

Outsourcing a ochrona danyc...




Wyślij zaproszenie do