Ines Messaoud Nacer

Ines Messaoud Nacer asystentka ds.
promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: "Główne cele a długoterminowe zlecenie usług w...


Obrazek

W imieniu firmy SUCCESSPOINT pragnę serdecznie zaprosić Państwa do uczestnictwa w konferencji:

„Główne cele a długoterminowe zlecenie usług w przedsiębiorstwie”
8 grudnia 2015 r. | Warszawa
Golden Floor Budynek Millenium Plaza ul. Al. Jerozolimskie 123

W dzisiejszych czasach outsourcing jest jednym z najszybciej rozwijających się modeli biznesu. Pozwala on na koncentrację procesów zarządczych na zasadniczych celach i kluczowych kompetencjach organizacji. Redukcja i kontrola kosztów, eliminacja potrzeb inwestycyjnych w infrastrukturę, oraz zadowolenie dostawców to tylko kilka z wielu korzyści poprawnego outsourcingu.
Na konferencji będą mieli Państwo szansę zapoznać się ze specyfiką rynku usług outsourcingu – dowiedzą się Państwo jakie są cele, formy i metody oraz kryteria oceny efektywności outsourcingu w przedsiębiorstwie.
Przedstawione zostaną sposoby prowadzenia stosownej dokumentacji, która jest gwarantem zachowania bezpieczeństwa i jakości zarówno świadczonych usług jak i samego przedsiębiorstwa.

Więcej informacji na:
http://successpoint.pl/outsourcing-w-przedsiebiorstwach#

Tematyka wydarzenia:
1. Metody zarządzania – outsourcing
- wymagania i standaryzacja usług
- outsourcing - element restrukturyzacji finansowej podmiotu leczniczego.
2. Cele i formy outsourcingu w przedsiębiorstwie - założenia, możliwości, ryzyka?
- cele: strategiczne, rynkowe, ekonomiczne, organizacyjne, motywacyjne
- formy i odmiany: outsourcing kontraktowy i kapitałowy, zlecanie funkcji, co-sourcing, partnering, insourcing
3. Procesy outsourcingu oraz metody i kryteria oceny jego efektywności
- oczekiwania i analiza potrzeb
- obszary outsourcingu i wybór zakresu,
- ocena oferty i kryteria wyboru dostawców usług,
- określenie zasad i opracowania szczegółowe
- wdrożenie
4. Rynek outsourcingu usług - przegląd możliwości
5. W świetle dotychczasowych doświadczeń
- jaka forma outsourcingu i gdzie się sprawdza?
- jakie czynniki decydują o rentowności outsourcingu?
- ryzyka i zagrożenia outsourcingu
6. Stosowna dokumentacja - gwarantem bezpieczeństwa i jakości
- specyfikacja przetargowa - jak pisać, aby zapewnić m.in. zachowanie wymaganych standardów wykonania usługi.
- umowa - cechy dobrej i bezpiecznej umowy na usługi
- outsourcing a utrata kontroli i możliwości zarządczych nad działalnością przedsiębiorstwa

Grupa docelowa:
- dyrektorzy, kadra kierownicza wyższego i średniego szczebla oraz przedstawiciele przedsiębiorstw
- kadra menedżerska z działów zamówień i zakupów,
- kadra odpowiedzialna za poprawność i optymalizację procesów biznesowych, standardy i jakość usług oraz zarządzanie ryzykiem
- szefowie działów finansowych i księgowych, analitycy finansowi, osoby odpowiedzialne za optymalizację kosztów,
- osoby odpowiedzialne za inwestycje w nowe technologie i rozwiązania
- dyrektorzy administracyjni, osoby odpowiedzialne za optymalizację struktury, organizację pracy i optymalne wykorzysta zasobów

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób.

Wystarczy wypełnić formulaż zgłoszeniowy dostępny na stronie:
http://successpoint.pl/outsourcing-w-przedsiebiorstwac...

Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji

Serdecznie zapraszamy!

Kontakt:
Ines Messaoud Nacer
Asystentka ds. promocji
Tel. + 48 720 911 825
e-mail: wspolpraca@successpoint.pl