Marzena Piotrowska

Marzena Piotrowska Organizator eventów
i szkoleń, Centrum
Organizacji Czasu
...

Temat: Kompleksowa organizacja spotkań firmowych

ORGANIZACJA IMPREZ INTEGRACYJNYCH


Obrazek


Imprezy integracyjne poprawiają komunikację interpersonalną i relacje między pracownikami, przełożonymi. Firmy organizujące spotkania i wyjazdy integracyjne szukają ciekawego, godnego uwagi miejsca na organizację imprezy. Decydują się na polecane miejsca na organizację imprez integracyjnych. Planują i realizują eventy na interesujących terenach.

Ogromną popularnością cieszą się atrakcyjne hotele o wysokim standardzie, klimatyczne, zabytkowe dworki i pałace z duszą. Coraz częściej kuszące są oryginalne, przykuwające wzrok pensjonaty, obiekty agroturystyczne oraz obszary ciekawego rancha, zielonej polany piknikowej czy zabytkowych bunkrów.

Wiosną i latem największym zainteresowaniem cieszą się miejsca zlokalizowane blisko wody. Nowoczesne hotele trzygwiazdkowe * * * i czterogwiazdkowe * * * * posiadające bezpośredni dostęp do wody, budują porty i pomosty dla statków, motorówek i żaglówek. Firmy wypożyczają sprzęt wodny, aby przygotować i zorganizować zabawy, sporty wodne. Uczestnicy pływają na nartach i skuterach wodnych, poduszkowcach. Dla większych grup, 100 osób wypożyczamy statki i organizujemy rejsy po akwenach wodnych podziwiając najpiękniejsze tereny okolicznych obszarów Zalewu Zegrzyńskiego, Sulejowskiego, Solińskiego czy Szczecińskiego.

Jesienią i zimą częściej organizowane są wyjazdy firmowe w góry. Planujemy pobyty w pięknych Tatrach, Sudetach czy Bieszczadach. Organizujemy sporty zimowe. W dzień jeździmy na nartach, a wieczór spędzamy w Góralskiej Karczmie bawiąc się przy regionalnej kapeli góralskiej. Nocą zachęcamy do organizacji kuligu z pochodniami, kończąc go ogniskiem, na którym nie może zabraknąć grzańca 

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY Z FIRMĄ ORGANIZUJĄCĄ IMPREZY INTEGRACYJNE
Marzena Piotrowska

Marzena Piotrowska Organizator eventów
i szkoleń, Centrum
Organizacji Czasu
...

Temat: Kompleksowa organizacja spotkań firmowych

ORGANIZACJA WIECZORÓW TEMATYCZNYCH

Obrazek

Organizacja wieczorów tematycznych to oprawa artystyczna i muzyczna integracyjnych
kolacji uroczystych. Imprezy stylizowane nadają oryginalny, niepowtarzalny charakter wieczornej imprezie. Podnoszą prestiż kolacji firmowej. Wśród bogatej oferty imprez stylizowanych polecamy atrakcje nawiązujące do czasu, miejsca, rangi spotkania i zaproszonych Gości.

W zabytkowych zamkach organizujemy średniowieczne biesiady z pokazami walk rycerskich. W klimatycznych, historycznych dworkach rekomendujemy organizację imprez szlacheckich.

Wiejskie rancha i obiekty agroturystyczne to idealne miejsce na organizację biesiady grillowej, imprezy piwnej czy wieczoru w stylu country uatrakcyjnione dyskoteką z Dj-em i karaoke.

Luksusowe hotele to wymarzone miejsce na gale firmowe, bankiet czy prestiżowe spotkanie biznesowe. Atrakcja są profesjonalne pokazy barmańskie, iluzjonistyczne, występy zespołów jazzowych czy gwiazd telewizji, kabaretów.

Zimą na poprawę humoru proponujemy organizację imprez na basenie. Doskonałą zabawę gwarantuje wieczór hawajski, impreza grecka i rzymska czy meksykańska. Dla najbardziej wymagających Gości przygotowaliśmy, nadzwyczajne, niepowtarzalne scenariusze imprez stylizowanych.
Marzena Piotrowska

Marzena Piotrowska Organizator eventów
i szkoleń, Centrum
Organizacji Czasu
...

Temat: Kompleksowa organizacja spotkań firmowych

ORGANIZACJA PIKNIKÓW, IMPREZY FIRMOWE W PLENERZE


Obrazek


Organizacja pikników firmowych to ważne wydarzenie dla Klientów, Partnerów i Pracowników firm. Organizację imprezy w plenerze planujemy w interesujących miejscach z ciekawą infrastrukturą z zapleczem gastronomicznym. Na imprezy plenerowe polecamy polany piknikowe oraz kompleksy leśne przy hotelach, pensjonatach, ośrodkach wypoczynkowych i restauracjach. Często obiekty posiadają bezpośredni dostęp do wody. Umożliwia to organizację atrakcji wodnych. Wynajmujemy sprzęt wodny: kajaki, rowerki wodne, motorówki, żaglówki i statki.

Na terenie piknikowym ustawiamy scenę plenerową. Zapewniamy profesjonalne zaplecze techniczne, oświetlenie i nagłośnienie estradowe. Polecamy profesjonalnych konferansjerów i wodzirejów. Zachęcamy do skorzystania z bogatej oferty impresariatu artystycznego: kabarety, zespoły nowoczesne, kapele regionalne, zespoły ludowe. Wieczorem planujemy koncert zespołu muzycznego. Piknik firmowy kończymy pokazem pirotechnicznym, fajerwerkami.

Atrakcje piknikowe dostosowujemy do uczestników. Posiadamy bogatą ofertę urządzeń rozrywkowych dla dorosłych, młodzieży i dzieci. Na imprezy firmowe dla pracowników proponujemy stanowiska:
• wysokościowe z mostami linowymi i ściankami wspinaczkowymi,
• strzeleckie z wiatrówkami i łukami,
• motoryzacyjne z pojazdami wojskowymi, monster truckami, quadami
• powietrzne z lotem balonem, śmigłowcem, pokazy spadochroniarskie
• wodne z motorówkami, skuterami wodnymi, statkami
• lądowe rozrywkowe z zabawami team buildingowymi, konkursami

Dzieci najchętniej korzystają z dmuchanych urządzeń rozrywkowych: pałacyków i zjeżdżalni. Na pikniku rodzinnym organizujemy quizy dla dzieci, teatrzyki kukiełkowe, malowanie twarzy, przejażdżki bryczkami i kucykami.

Dla wymagających Gości w naszej ofercie prezentujemy pikniki tematyczne. Podczas imprez plenerowych stylizowanych zapewniamy aranżację miejsca, zapewniamy atrakcje nawiązujące do klimatu imprezy.

Zapraszamy do organizacji pikników z firmą organizującą piknikiMarzena Chapnik edytował(a) ten post dnia 21.04.09 o godzinie 14:48
Marzena Piotrowska

Marzena Piotrowska Organizator eventów
i szkoleń, Centrum
Organizacji Czasu
...

Temat: Kompleksowa organizacja spotkań firmowych

ORGANIZACJA SPOTKAŃ OKOLICZNOŚCIOWYCH

Obrazek

Organizacja spotkań okolicznościowych to przygotowanie i realizacja wesela, komunii, chrzcin, wieczoru panieńskiego i kawalerskiego oraz okolicznościowych przyjęć firmowych jak spotkanie wigilijne, opłatkowe czy wielkanocne tzw. „ jajeczko firmowe”.

Organizację imprezy rozpoczynamy od szukania idealnego miejsca. Korzystamy z poleconych sal weselnych, nocnych klubów, eleganckich sal bankietowych, klimatycznych restauracji, wiejskich karczm i stylowych dworków i pałaców. Przy sprzyjającej aurze organizujemy spotkania w plenerze, w zielonych parkach, na kwiecistych polanach lub zabytkowych terenach.

Rekomendowane miejsca na organizację wesela, spotkania firmowego posiadają zaplecze audiowizualne oraz gastronomiczne. Umożliwia to przygotowanie cateringu oraz atrakcji. Polecamy menu weselne, bankietowe, biesiadne, wykwintne i tradycyjne.

Atrakcje weselne stanowią oczepiny oraz pokazy artystyczne. Mogą to być pokazy barmańskie, występy kabaretów i akrobatów. Na spotkania okolicznościowe zapraszamy zespoły jazzowe, kwartety smyczkowe, kapele regionalne, znanych Dj-ów oraz zespoły typowo weselne, dyskotekowe.

Wynajmujemy obsługę techniczną, muzyczną, fotograficzną. Zdjęcia odbywają się w oryginalnych, fascynujących terenach wśród fontanny, murów zabytkowych, torów kolejowych czy mostów, molo i statków.

Ponadto oferujemy usługi kamerzystów, stylistów, kosmetyczek i fryzjerów.

Wesela, sale weselne, organizacja wesel
Marzena Piotrowska

Marzena Piotrowska Organizator eventów
i szkoleń, Centrum
Organizacji Czasu
...

Temat: Kompleksowa organizacja spotkań firmowych

ORGANIZACJA WYCIECZEK I WYJAZDÓW ZAGRANICZNYCH

[obrazek]

Organizacja wyjazdów zagranicznych polega na zaplanowaniu i zrealizowaniu firmowych wycieczek zagranicznych, wyjazdów służbowych za granicę, urlopów dla pracowników i pobytów wakacyjnych.

Wycieczki zagraniczne organizujemy w godnych polecenia miejscach na terenie całego świata. Proponujemy hotele o wysokim standardzie, posiadającym bogate zaplecze rekreacyjne w postaci kompleksów basenowych, hotelach SPA, a także w obiektach standardu turystycznego położonych w centrum miast.

Oferta na zorganizowanie wycieczki zagranicznej dotyczy mi.n krajów: Tunezja, Egipt, Hiszpania, Włochy, Bułgaria, Litwa, Francja, Meksyk, Dominikana, Tajlandia, Turcja, Chorwacja, Brazylia, Grecja.

Zapewniamy zakwaterowanie Gości w czystych, zadbanych hotelach; wyżywienie dla grupy HB, full HB i All inclusive, a także atrakcje dodatkowe: wycieczki krajoznawcze.

Przygotujemy scenariusze pobytu uczestników uwzględniając zwiedzanie najciekawszych miejsc oraz zorganizowanie integracyjnych kolacji w regionalnych, interesujących restauracjach z programem artystycznym.

Dla najbardziej wymagających uczestników przygotowujemy indywidualne programy z regionalnym, wykwintnym menu serwowanym w luksusowych hotelach o standardzie pięciogwiazdkowym * * * * *.

Zapewniamy atrakcje dostosowane do potrzeb Grupy, aby miło wspominali wyjazd zagraniczny.Marzena Chapnik edytował(a) ten post dnia 21.04.09 o godzinie 14:56
Marzena Piotrowska

Marzena Piotrowska Organizator eventów
i szkoleń, Centrum
Organizacji Czasu
...

Temat: Kompleksowa organizacja spotkań firmowych

ORGANIZACJA SZKOLEŃ, SALE SZKOLENIOWE GODNE POLECENIA


Obrazek


Organizację szkoleń wyjazdowych rozpoczynamy od wyboru odpowiedniego, spełniającego wymogi szkoleniowe miejsca. Szkolenia in door organizujemy w godnych polecenia hotelach, ośrodkach szkoleniowych i centrach biznesowych, posiadających sale szkoleniowe ze sprzętem audiowizualnym oraz konferencyjnym jak ekrany do projekcji, rzutniki multimedialne, komputery czy flipcharty.

Współpracujemy z obiektami w całej Polsce posiadającymi sale na spotkania biznesowe, spotkania szkoleniowe i warsztaty, w których w zależności od zapotrzebowania możemy pomieścić grupę 20, 30, 50, 80 i 100 uczestników szkolenia w ustawieniu teatralnym ( kinowym), szkolnym lub w tzw. „ podkowę”.

Organizujemy szkolenia dla pracowników, kadry menadżerskiej i zarządu w okolicach dużych aglomeracji miejskich jak Warszawa, Poznań, Szczecin, Kraków, Łódź oraz w okolicach malowniczych regionów Zalewu Zegrzyńskiego, Hańcza, Zalewu Sulejowskiego. Są to zaciszne, kameralne miejsca sprzyjające organizowaniu szkoleń i warsztatów szkoleniowych.

Zapewniamy trenerów posiadających kwalifikacje do prowadzenia szkoleń z zakresu komunikacji interpersonalnej, negocjacji, kreowania wizerunku i rozwoju osobistego.

Dla uczestników przygotowujemy materiały szkoleniowe, które otrzymują w ustawionej przed salą recepcji. Tam tez znajduje się stand z agendą , harmonogramem szkolenia i udzielamy informacji dotyczących organizowanego szkolenia.

Uczestnicy mogą skorzystać z ustawionego przed salą szkoleniową bufetu tzw. „ przerwy kawowej” oraz serwowanego w punkcie gastronomicznym lunchu.

Miejsca na organizację szkolenia polecamyMarzena Chapnik edytował(a) ten post dnia 21.04.09 o godzinie 15:01
Marzena Piotrowska

Marzena Piotrowska Organizator eventów
i szkoleń, Centrum
Organizacji Czasu
...

Temat: Kompleksowa organizacja spotkań firmowych

ORGANIZACJA SZKOLEŃ OUTDOOR, SZKOLENIA W TERENIE

Obrazek

Organizacja szkoleń outdoorowych to umiejętne połączenie szkolenia psychologicznego z zabawami rozrywkowymi. Jest to zespolenie szkolenia z impreza integracyjną.

Szkolenia outdoorowe organizujemy na polanach piknikowych, terenach zielonych zlokalizowanych w pobliżu hoteli, pensjonatów posiadających bazę noclegową i gastronomiczną.

Zajęcia integracyjne odbywają się w miejscach posiadających bogate zaplecze przyrodnicze w górach, na mazurach lub na terenach Puszczy Białowieskiej, Kampinoskiej czy terenach Zalewu Zegrzyńskiego.

Szkolenia outdoor odbywają się w oparciu o scenariusz imprezy, gry fabularnej, w której wykorzystujemy zajęcia, zabawy teambuildingowe oraz wybrane sporty ekstremalne. Pozwala to na integrację pracowników.

Szkolenia terenowe prowadzone są przez doświadczonych trenerów outdoorowych posiadających kwalifikacje z zakresu budowania zespołu, komunikacji, motywacji i współpracy zespołowej.

Podczas szkoleń integracyjnych dla pracowników zapewniamy pełne wyżywienie w postaci obiadów, kolacji standardowych, grillowych i integracyjnych z oprawa artystyczną.

Organizujemy szkolenia firmowe typu incentive w wybranych krajach za granicą Polski. Jest to nagroda dla pracowników. Podczas outdooru edukacyjnego nabywają nowe doświadczenia, które przyczyniają się do pogłębiania rozwoju osobistego.Marzena Chapnik edytował(a) ten post dnia 21.04.09 o godzinie 15:07
Marzena Piotrowska

Marzena Piotrowska Organizator eventów
i szkoleń, Centrum
Organizacji Czasu
...

Temat: Kompleksowa organizacja spotkań firmowych

ORGANIZACJA I OBSŁUGA KONFERENCJI, SALE KONFERENCYJNE

Obrazek

Organizację konferencji rozpoczynamy od wyboru odpowiedniego, spełniającego wymogi konferencyjne miejsca. Konferencje organizujemy w godnych polecenia obiektach konferencyjnych hotelach, centrach konferencyjnych i biznesowych, posiadających sale sale konferencyjne ze sprzętem audiowizualnym oraz konferencyjnym jak ekrany do projekcji, rzutniki multimedialne, komputery czy flipcharty.

Współpracujemy z obiektami w całej Polsce posiadającymi sale na spotkania konferencyjne, w których w zależności od zapotrzebowania możemy pomieścić grupę 100, 200, 300 i 500 uczestników konferencji w ustawieniu teatralnym ( kinowym), szkolnym lub w tzw. „ podkowę”.

Organizujemy konferencje dla pracowników, kadry menadżerskiej i zarządu w okolicach dużych aglomeracji miejskich jak Warszawa, Poznań, Szczecin, Kraków, Łódź oraz w okolicach malowniczych regionów Zalewu Zegrzyńskiego, Hańcza, Zalewu Sulejowskiego.

Zapewniamy trenerów posiadających kwalifikacje do prowadzenia konferencji z zakresu komunikacji interpersonalnej, negocjacji, kreowania wizerunku, i rozwoju osobistego.

Dla uczestników przygotowujemy materiały konferencyjne, które otrzymują w ustawionej przed salą recepcji. Tam tez znajduje się stand z agendą , harmonogramem konferencji i udzielamy informacji dotyczących organizowanego spotkania

Uczestnicy mogą skorzystać z ustawionego przed salą szkoleniową bufetu tzw. „ przerwy kawowej” oraz serwowanego w punkcie gastronomicznym lunchu.

Zapraszamy do organizacji konferencji

konto usunięte

Temat: Kompleksowa organizacja spotkań firmowych

http://cocktailshow.pl

Firma Cocktail Show zajmuję się kompleksową obsługą barmańską imprez okolicznościowych na terenie całej Polski.
Oferujemy obsługę wesel, bankietów, konferencji, wieczorów panieńskich/kawalerskich i wszelkiego rodzaju imprez.
Nasi doświadczeni barmani są gwarancją sukcesu każdej uroczystości.

- organizacja, wyposażenie baru (sprzęt barmański, dekoracje, lód)
- graficzna oprawa Drink Menu
- pośrednictwo w zakupie alkoholi, soków, owoców po najniższych cenach hurtowych
-obsługa barmańska, przygotowanie koktajli
-obsługa kelnerska
-pokazy barmańskie Flair
-mobilny Drink Bar
-fontanny koktaljowe
Michał Struve

Michał Struve STRUVE Sp. z o.o.

Temat: Kompleksowa organizacja spotkań firmowych

SZKOLENIA KOMPUTEROWE W SAMYM CENTRUM POZNANIA - UL. RATAJCZAKA 18 C

Firma STRUVE sp. z o.o. oferuje usługi w zakresie kompleksowej obsługi szkoleniowo-doradczej.

Doskonale przygotowana kadra trenerska prowadzi szkolenia poszerzające kompetencje zawodowe w sposób zindywidualizowany dla każdego klienta.

Dopasujemy szkolenie do potrzeb zarówno klienta indywidualnego jak i odpowiednio : małych, średnich i dużych firm.

W profesjonalny sposób zajmujemy się: - organizacją i prowadzeniem programów szkoleniowych, głównie z zakresu obsługi programów biurowych np. MS Office 2010; - szkoleniem z zakresu szybkiego pisania na klawiaturze – bezwzrokowego; - szkoleniem i doradztwem w zakresie programu CDN Optima; - doradztwem w zakresie wyboru sprzętu oraz oprogramowania dla każdej firmy.

STRUVE specjalizuje się w organizacji i przeprowadzeniu szkoleń z zakresu szeroko pojętej informatyki – programy biurowe, księgowe, szybkie pisanie na klawiaturze oraz szkolenia „pod klienta”.

Aktualnie prowadzimy szkolenia z zakresu:
- Microsoft Excel 2010 - 300 zł netto
- Microsoft Word 2010 - 300 zł netto
- Microsoft PowerPoint 2010 - 150 zł netto
- Microsoft Outlook 2010 - 300 zł netto
- Obsługa komputera + Internet - 300 zł netto

Szkolenia prowadzone są na 2 poziomach - podstawowym i średniozaawansowanym.
Czas trwania pojedyńczego szkolenia to 6 h, ale istnieje oczywiście możliwość połączenia wszystkich szkoleń, alby uzyskać0 kompletną wiedzę z całego modułu MS Office 2010 - wtedy połączone szkolenia wyjdą taniej - kwestia indywidualnych negocjacji.

W cenie szkolenia oczywiście catering: kawa, herbata, ciastka kruche, napoje, mleko, cukier, woda - wszystko bez ograniczeń.

Polecam

Dominik Recki

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Kompleksowa organizacja spotkań firmowych

My w firmie na wyjazd firmowy zdecydowaliśmy się wybrać profesjonalną firmę która zajmuje się obrganizacją podróży firmowych i byliśmy bardzo zadowolenia z ich usług. Bardziej się opłaca niż działanie na własną rękę .
Rafał Godzik

Rafał Godzik Kierownik sklepu,
Trade Wise BI

Temat: Kompleksowa organizacja spotkań firmowych

U mnie w firmie organizacje podróży służbowych zlecamy ludziom z http://www.staremiasto.pl/. Zawsze jest zapewniony dobry hotel, dobre jedzenie, wygodne przejazdy. Bardzo polecam tą firmę.

Następna dyskusja:

Organizacja niezapomnianych...




Wyślij zaproszenie do