konto usunięte

Temat: Jakość obsługi internetowej w domach maklerskich

Witam,
przeprowadzam badanie do pracy naukowej, dotyczące jakości obsługi internetowej w polskich domach maklerskich. Brakuje mi jeszcze trochę odpowiedzi. I tu liczę na Waszą pomoc :) Gdybyście zechcieli poświęcić chwilkę na udzielenie odpowiedzi na kilka pytań, będę wdzięczny. Oto link:

http://webankieta.pl/ankieta/w1hpta3awhoc

Badanie jest całkowicie anonimowe i zajmuje około 10 minut. Zachęcam do wypełnienia, gdyż analiza wyników umożliwi wprowadzenie ulepszeń w procesach obsługi inwestorów w biurach maklerskich.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc,
Marcin.Marcin K. edytował(a) ten post dnia 16.04.09 o godzinie 11:38

konto usunięte

Temat: Jakość obsługi internetowej w domach maklerskich

Witam

Zastanawiam sie nad rozpoczeciam handlu opcjami na rynku polski, wiec chcialbym prosci o odpowiedz na nastepujace pytania:

1) Szukam Brokera o najnizszych oplatach najlepiej stalych (od kontraktu a nie procentowych), przejrzystej szybkiej egzekucji (bez dark pools of liquidity, i z "Real time Quotes", poslizg max 1 min!!!

2) Szukam Brokera o bardzo lagodnej polityce kredytowej (low margin requirements) dla spredow, i bycia "naked"

3) Szukam Brokera o natychmiastowym lub jak najszybszym "clearingu"

z powazaniem

Olaf

Następna dyskusja:

Sprzęt do tv internetowej




Wyślij zaproszenie do