Katarzyna
Wrona
manager, firma
doradczo-
konsultingowa
Temat: priorytety i nieomylność
Witamkeys z życia naszej firmy wzięty:
Mamy w dziale dziewczynę, która pracuje na specjalistycznym, kluczowym dla danego działu stanowisku. jest mocno zaangażowana w swoją pracę. Do pomocy ma stażystkę. Ale:
- jest to osoba łatwo popadająca w konflikty z otoczeniem
-głośno krytykuje pracę innych osób z zespołu
- zamiast wykonywać swoje obowiązki do końca, robi coś za kogoś, twierdząc, że sama musi wszystkiego dopilnować, bo zrobi to szybciej i lepiej
-gubi się w ustalaniu priorytetów
- uważa, że jest nieomylna
Miała już kilka razy rozmowę dyscyplinującą z szefem, który jest osobą:
- obiektywną
- cierpliwą
- stanowiącą katalizator dla wszelkich utarczek i konfliktów w teamie
Problemem, który należy rozwiązać jest:
- jak nauczyć osobą ustalania priorytetów i w dodatku przekonać, że to konieczne.
Poradziłam szefowi działu, zeby dziewczyna spisała na kartce swój szczegółowy zakres obowiązków i w dodatku określiła, które z tych zadań sa najwazniejsze.
Tyle wymyśliłam na gorąco. Co można zrobić jeszcze?
Dziękuję za Wasze rady.
Pozdrawiam