Robert Zgarda

Robert Zgarda Proxymo - Ochrona
Danych Osobowych,
właściciel

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Zapraszam na jesienną edycję szkoleń dla Administratorów Bezpieczeństwa Informacji.

Kurs Administratorów Bezpieczeństwa Informacji

Dzięki szkoleniu zdobędziesz praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci:
- przygotować wniosek zgłoszenia powołania administratora bezpieczeństwa informacji
- realizować zadania ustawowe przypisane administratorowi bezpieczeństwa informacji
- opracować i wdrożyć dokumentację wymaganą przepisami prawa
- wykonać sprawdzenie planowe, doraźne lub na wniosek GIODO
- prowadzić jawny rejestr zbiorów danych osobowych
- przygotować wniosek zgłoszenia zbioru do rejestracji
- przygotować się na kontrolę GIODO
- rozwiązywać typowe problemy związane z przetwarzaniem danych osobowych

Terminy szkoleń:
Kraków: 21-22 września 2015 r. - << szczegóły >> | << zarejestruj się >>
Katowice: 24-25 września 2014 r. - << szczegóły >> | << zarejestruj się >>
Poznań: 1-2 października 2015 r. - << szczegóły >> | << zarejestruj się >>
Łódź: 15-16 października 2015 r.- << szczegóły >> | << zarejestruj się >>
Kraków: 26-27 października 2015 r. - << szczegóły >> | << zarejestruj się >>
Katowice: 29-30 października 2015 r. - << szczegóły >> | << zarejestruj się >>
Warszawa: 5-6 listopada 2015 r. - << szczegóły >> | << zarejestruj się >>
Kraków: 23-24 listopada 2015 r. - << szczegóły >> | << zarejestruj się >>
Wrocław: 26-27 listopada 2015 r. - << szczegóły >> | << zarejestruj się >>
Łódź: 10-11 grudnia 2015 r. - << szczegóły >> | << zarejestruj się >>
Kraków: 14-15 grudnia 2015 r. - << szczegóły >> | << zarejestruj się >>
Katowice: 17-18 grudnia 2015 r. - << szczegóły >> | << zarejestruj się >>

<< Program szkolenia >>

Zapewniamy: certyfikat ukończenia szkolenia, niezbędne materiały, wzory dokumentacji wymaganej prawem, wysoki komfort zajęć, a także dostęp do bezpłatnej opieki poszkoleniowej.

Więcej informacji o szkoleniu dla Administratorów Bezpieczeństwa Informacji i wielu innych znajdą Państwo na naszej stronie: https://www.proxymo.pl.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:
Tel. komórkowy: 503-838-386, 730-999-760
e-mail: szkolenia@proxymo.pl
www: https://www.proxymo.pl

konto usunięte

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach


Obrazek

Firma SuccessPoint ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji
Informatyzacja i ochrona danych placówek administracji państwowej w świetle ustawodawstwa i wymogów KRI
19.11.2015 r. Warszawa

strona wydarzenia:
http://successpoint.pl/kri_administracja

Od kilkunastu lat administracja publiczna stoi przed wyzwaniem cyfryzacji. Coraz większy nacisk kładzie się na wdrożenie e-governmentu. Przemiany zachodzące w administracji są dużym wyzwaniem, a jednocześnie stanowią szansę na poprawę jakości świadczonych usług, wygodę dla obywateli, odciążenie pracowników administracji i usprawnienie procesów.

Nasza konferencja będzie poświęcona nowym technologiom, niezbędnym dla administracji online, ochronie danych osobowych, trendom i przemianom zachodzącym w zakresie e-govu oraz normom obowiązującym w krajach Unii Europejskiej.

Konferencję objęło patronatem honorowym Polskie Towarzystwo Informatyczne.

Proponowana tematyka:
1. Realizacja zadań publicznych droga elektroniczną przez administrację publiczną w erze społeczeństwa informacyjnego.
2. Rozporządzenia Unijne Europejskie Ramy Interoperacyjności a prawo krajów członkowskich
3. Międzynarodowe normy standaryzujące systemy zarządzania bezpieczeństwem danych i informacji w instytucji publicznej
- polityka i procedury bezpieczeństwa,
- audyt bezpieczeństwa, analizy ryzyka utraty danych,
- zarządzania bezpieczeństwem danych
4. Krajowe Ramy Interoperacyjności
- standardy i wymagania dla rejestrów Publicznych
a) poziomy interoperacyjności (technologiczny, systemowy, zadaniowy)
b) wymiana informacji w postaci elektronicznej - współdziałanie systemów informacyjnych jednostek administracji publicznej w procesach realizacji zadań publicznych drogą elektroniczną
c) architektura i wymagania dla systemów teleinformatycznych i rejestrów:
- zgodność z normami, standardy sprzętu i oprogramowania,
- bezpieczeństwo i niezawodność systemów,
- bezpieczeństwo zasobów i informacji
- przechowywanie
- udostępnianie
5. Sposoby osiągania interoperacyjności
6. Wypracowane rozwiązania, związane z ochroną prywatności i ochroną danych osobowych jako element przewagi konkurencyjnej

Wydarzenie jest skierowane do:
- przedstawicieli jednostek administracji publicznej
- ABI – Administratorów bezpieczeństwa informacji
- pełnomocników ds. ochrony informacji niejawnych
- IT Security Managerów, Business Security Managerów, VIP Security Managerów
- brokerów bezpieczeństwa, audytorów bezpieczeństwa
- managerów zarządzających ryzykiem operacyjnym, analityków procesów biznesowych
- managerów zarządzających bezpieczeństwem systemów teleinformatycznych
- kierowników i specjalistów ds. bezpieczeństwa instytucji / firmy
- specjalistów ds. zarządzania ryzykiem
- specjalistów ds. bezpieczeństwa informacji strategicznych
- administratorów danych wrażliwych

Udział jest bezpłatny dla ww. osób!

WIĘCEJ INFORMACJI
http://successpoint.pl/kri_administracja

Serdecznie zapraszamy!

kontakt:
Karolina Seliga
+48 720 911 823
zaproszenie@successpoint.pl
Piotr K.

Piotr K. Ochrona danych
osobowych,
Bezpieczeństwo
informacji, Inte...

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Zapraszamy serdecznie na tegoroczny Konwent Ochrony Danych i Informacji 2015, który odbędzie się 5 listopada na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Rejestracja trwa, pozostało się dostępnych ok. 50 bezpłatnych biletów. Więcej informacji a także agenda i sylwetki prelegentów dostępne są na stronie wydarzenia pod adresem http://konwentodo.pl
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach


Obrazek

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu
Ochrona danych osobowych - Rola i zadania Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
9-10 maja 2016 | Warszawa
Czas trwania szkolenia: 2 dni

>>więcej informacji<<

trener: Jolanta Gasiewicz
Ekspert w zakresie bezpieczeństwa informacji, ochrony danych osobowych. Posiada wieloletnie, specjalistyczne doświadczenie w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji i ochronie danych osobowych w związku z pełnieniem funkcji Szefa działu bezpieczeństwa informacji i Administratora Bezpieczeństwa Informacji, dodatkowo również w realizacji obowiązków w zakresie retencji danych, realizacji zgłoszeń o nadużycia oraz współpracy z organami państwowymi.

Korzyści dla uczestnika:
Warsztaty przeprowadzą uczestników przez kolejne etapy wykonywania funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji, przy uwzględnieniu zmian wynikających z nowelizacji Ustawy o ochronie danych osobowych obowiązującej od 1 stycznia 2015 r.
Warsztaty przygotowują do właściwego stosowania przepisów o ochronie danych osobowych, porządkują prawne obowiązki Administratora Bezpieczeństwa Informacji. W trakcie praktycznych warsztatów uczestnicy poznają wymogi formalne, organizacyjne, sprzętowe oraz programowe niezbędne do przetwarzania danych osobowych.

Uczestnicy szkolenia otrzymują pakiet dokumentacji-szablon przykładowej struktury dokumentacji przetwarzania i ochrony danych osobowych, przykładowy zakres Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych oraz wybranych elementów Instrukcji Zarządzania Systemami Informatycznymi wraz z załącznikami (wzory ewidencji, oświadczeń, upoważnień), a także bazowy szablon „listy kontrolnej” ABI – do wykorzystania bezpłatnie w organizacji.

Kontakt w sprawie uczestnictwa
promocja@successpoint.plTen post został edytowany przez Autora dnia 02.03.16 o godzinie 09:31

Agnieszka J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

23 lutego zapraszam Cię na dwa wydarzenia. Jedno o nowej roli i pozycji ABI, a drugie o problemach archiwizacji danych, w tym danych osobowych. 3 marca zaś na największą konferencję nt. problematyki ochrony danych w zatrudnieniu.

Cyberlaw.pl patronuje wszystkim tym wydarzeniom.
Co to za inicjatywy? I gdzie możemy się spotkać?

Sprawdź koniecznie:

https://www.cyberlaw.pl/wydarzenia/najblizsze-konferenc...
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach


Obrazek

W odpowiedzi na wymagania rynku firma SuccessPoint wraz z BCMG Sp. z o.o. (Business Continuity Management Group) mam zaszczyt zaprosić na :

Cykl dedykowanych szkoleń w tematyce zarządzania ciągłością działania, począwszy od koordynatorów ciągłości działania, osób odpowiedzialnych za zarządzanie ryzykiem, zarządzaniem kryzysowym, komunikacją kryzysową, aż po osoby odpowiedzialne za ciągłość działania infrastruktury teleinformatycznej (IT).
Business Continuity Management - BCM
Kalendarium szkoleń prowadzonych przez Dariusza Romańczuka:

Budowa i wdrożenie systemu zarządzania ciągłością działania w organizacji zgodnie z ISO 22301 oraz wymaganiami sektorowymi
21-22 marca 2016 | Warszawa
więcej>>>

Wyznaczanie i zarządzanie procesami krytycznymi i kluczowymi w organizacji jako podstawowy etap budowy i wdrożenia Planu Ciągłości Działania i Planu Awaryjnego
18-19 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej>>>

Zasady testowania Planów Ciągłości Działania (BCP) i Planów Awaryjnych (DRP)
17 maja 2016 | Warszawa
więcej>>>

Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w zarządzaniu kryzysowym jako element zarządzania ciągłością działania
14 czerwca 2016 | Warszawa
więcej>>>

kontakt w sprawie szkoleń
promocja@successpoint.plTen post został edytowany przez Autora dnia 01.03.16 o godzinie 15:07
Robert Zgarda

Robert Zgarda Proxymo - Ochrona
Danych Osobowych,
właściciel

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Zapraszam serdecznie na Warsztaty Administratorów Bezpieczeństwa Informacji organizowane przez firmę PROXYMO.

Nadrzędnym celem warsztatów jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu ochrony danych osobowych i ukierunkowanie jej na właściwie zapoczątkowany proces budowania systemu bezpieczeństwa informacji w organizacji.
Zwieńczeniem warsztatów jest zdobycie ugruntowanej, praktycznej wiedzy umożliwiającej od podstaw, samodzielne stworzenie a następnie nadzór i rozwój prawnie wymaganej dokumentacji ochrony danych osobowych.

<< Program warsztatów >>

Najbliższe terminy warsztatów:
Kraków: 9-11 marca 2016 r.
Poznań: 16-18 marca 2016 r.
Katowice: 6-8 kwietnia 2016 r.
Warszawa: 13-15 kwietnia 2016 r.
Kraków: 20-22 kwietnia 2016 r.
Katowice: 11-13 maja 2016 r.
Kraków: 1-3 czerwca 2016 r.
Warszawa: 8-10 czerwca 2016 r.
Katowice: 22-24 czerwca 2016 r.
Kraków: 6-8 lipca 2016 r.
Katowice: 13-15 lipca 2016 r.
Warszawa: 20-22 lipca 2016 r.

Więcej informacji o Warsztatach Administratorów Bezpieczeństwa znajdą Państwo na naszej stronie: https://www.proxymo.pl.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:
Tel. komórkowy: 503-838-386, 730-999-760
e-mail: szkolenia@proxymo.pl
www: https://www.proxymo.pl
Maria Bombała Moskała

Maria Bombała Moskała Dyrektor promocji,
MultiTrain

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Zapraszamy do udziału w wyjątkowej konferencji pt.:

Optymalizacja wydatków - elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie drukiem
8 marca 2016r. w Warszawie


Oszczędność i optymalizacja wydatków to podstawa efektywnej działalności każdego przedsiębiorstwa. Konferencja będzie doskonałą okazją, aby dowiedzieć się, jak zrównoważyć wydatki związane z zarządzaniem dokumentacją oraz niezbędnymi wydrukami.
Przedstawimy dobre praktyki, które może zastosować zarząd przedsiębiorstwa, w celu zwiększenia efektywności swojej firmy, jednocześnie ograniczając koszty.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/optymalizacja-wydatkow

Patronat honorowy: Ministerstwo Cyfryzacji
Partner wspierający: Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego

Głos podczas konferencji zabiorą m.in.:
-Elke Shonneman - Sales Manager Poland w ELO Digital Office
Czy zastanawiali się Państwo, ile kopii jednego dokumentu jest w Państwa firmie?
-Romuald Krasowski - Naczelnik Wydziału Wypłaty Należności Pracowniczych, II Oddział ZUS w Warszawie
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jako innowacyjna instytucja zaufania publicznego udostępniająca nowoczesne kanały elektronicznego przekazywania dokumentów.
-Paweł Sadowski, Business Development Manager, Altar Sp. zo.o.
Altar ECM, czyli jak zyskać na potencjale biznesowym ukrytym w informacji. Elektroniczny obieg dokumentów w przedsiębiorstwie.
-Anna Orłowska, radca prawny w Kancelarii Radców Prawnych Oczkowski i Partnerzy Sp.p.
Aspekty prawne innowacji w biznesie

Partnerzy konferencji: Altar Sp.z o.o., ELO Digital Office Sp. z o.o.

Tematyka konferencji:
- sprawne zarządzanie i przetwarzanie dokumentacji,
- workflow - automatyzacja procesów,
- optymalizacja procedur, zarządzanie uprawnieniami i dostępem,
- mobilny obieg dokumentów i udostępnianie,
- bezpieczeństwo dokumentacji i danych,
- archiwizacja i ochrona zasobów,
- redukcja kosztów i zasobów (OCR/OMR, digitalizacja, replikacja, systemy faksowe, skaner, mail),
- drukowanie - wydajnie znaczy oszczędnie,
- e-faktura - automatyzacja, dostępność i wygoda,
- systemy na miarę potrzeb - przegląd rozwiązań i ich zalet,
- systemy wspierające - portale korporacyjne inter/intra/extranet,
- integracja narzędzi i systemów.

Lokalizacja:
Budynek Atrium Tower
Aleja Jana Pawła II 25


Do bezpłatnego udziału zapraszamy:
dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych,
CIO, dyrektorów i kierowników działów,
dyrektorów i kierowników administracji, osoby zajmujące się obiegiem informacji i danych,
osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania,
kierowników ds. zakupów, doboru infrastruktury, osoby odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię,
osoby odpowiedzialne za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami oraz ich ochronę,
oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów technicznych.

Zarejestruj się już dziś: http://successpoint.pl/optymalizacja-wydatkow#zarejestruj-si%C4%99

Specjalista ds. promocji
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl


Obrazek
Magdalena Brudzyńska

Magdalena Brudzyńska TÜV NORD Polska Sp.
z o. o.

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Serdecznie zapraszam do udziału w organizowanych przez TUV NORD Polska bezpłatnych spotkaniach w ramach cyklu "Czwartek Jakości". Najbliższe spotkania poruszające temat:

Jak zabezpieczyć się przed wyciekiem informacji z firmy?

odbędą się już 14 kwietnia w Białymstoku oraz 21 kwietnia w Płocku.

Podczas spotkań omówione zostaną kwestie związane z bezpieczeństwem informacji w firmach. Odpowiemy sobie na pytanie czy informacja w firmach jest prawidłowo zabezpieczona. Wskażemy miejsca w szczególnym stopniu narażone na utratę informacji oraz opowiemy w jaki sposób je zabezpieczyć. Dokonamy analizy czynnika ludzkiego w incydentach bezpieczeństwa informacji i podpowiemy w jaki sposób zminimalizować ryzyko utraty poufności informacji.

W kwestii szczegółów organizacyjnych i programowych zapraszam do kontaktu mailowego: m.brudzynska@tuv-nord.pl lub telefonicznego: 781 700 029
Marcelina Nowak

Marcelina Nowak Office Assistant,
Studio JG

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Ochrona danych osobowych - Rola i zadania Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
9-10 maja 2016 | Warszawa
godziny szkolenia: 9:00 - 17:00


Opis szkolenia:
Warsztaty przeprowadzą uczestników przez kolejne etapy wykonywania funkcji Administratora
Bezpieczeństwa Informacji, przy uwzględnieniu zmian wynikających z nowelizacji Ustawy o ochronie danych osobowych obowiązującej od 1 stycznia 2015 r.
Warsztaty przygotowują do właściwego stosowania przepisów o ochronie danych osobowych, porządkują prawne obowiązki Administratora Bezpieczeństwa Informacji. W trakcie praktycznych warsztatów uczestnicy poznają wymogi formalne, organizacyjne, sprzętowe oraz programowe niezbędne do przetwarzania danych osobowych.

Uczestnicy szkolenia otrzymują pakiet dokumentacji-szablon przykładowej struktury dokumentacji przetwarzania i ochrony danych osobowych, przykładowy zakres Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych oraz wybranych elementów Instrukcji Zarządzania Systemami Informatycznymi wraz z załącznikami (wzory ewidencji, oświadczeń, upoważnień), a także bazowy szablon „listy kontrolnej” ABI – do wykorzystania bezpłatnie w organizacji.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/ochrona-danych

Opis odbiorcy szkolenia:
-Osoby wykonujące funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji
-Członkowie Zarządu
-Osoby prowadzące kontrolę funkcjonalną w obszarze bezpieczeństwa informacji
-Osoby zajmujące się bądź zainteresowane obszarem ochrony danych osobowych

Cena szkolenia:
1 790 zł + 23% VAT przy zgłoszeniu do 25 kwietnia
1 890 zł + 23% VAT przy zgłoszeniu po 25 kwietnia


Cena obejmuje koszty materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu, przerw kawowych oraz lunchu

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby przewidziany jest RABAT!
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Szkolenie Zarządzanie kryzysowe w praktyce

27-28 kwietnia 2016r., Warszawa

Celem szkolenia jest przygotowanie osób, w których kompetencjach leży zarządzanie ciągłością działania organizacji, do przygotowania obsługi kryzysu w organizacji. Poprzez organizację szkolenia, opartą o ćwiczenia praktyczne, Uczestnik po zakończeniu szkolenia będzie potrafił przygotować zarządzanie kryzysowe w organizacji, a istniejące – będzie potrafił udoskonalić.

UWAGA: zakres szkolenia może zostać uszczegółowiony w zależności od grupy, np. w kierunku realizacji wymagań dla zakładów podlegających regulacjom prawnym – krajowym i międzynarodowym, w tym w szczególności w zakresie dyrektyw SEVESO III i ATEX.

Korzyści ze szkolenia:
Wiedza i umiejętności w zakresie zarządzania kryzysowego. Dyskusje i kontakty ze specjalistami z tej wąskiej i bardzo wymagającej dyscypliny wiedzy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem korporacyjnym i publicznym.
A poza tym wiedza o aktualnych standardach związanych z zarządzaniem kryzysowym i zarządzaniem ciągłością działania. A więc struktura i wymagania ISO 22301, BS 11200, ISO 22398, ISO 31000, ISO 27001, ISO 27035 oraz dyrektywy SEVESO III, ATEX, dyrektywa narzędziowa, dyrektywa maszynowa, postanowienia z Aarhus… i wiele innych.

Forma szkolenia:
Wszystkie działania realizowane są w unikatowej formie, do tej pory nie realizowanej w Polsce. Od początku do końca szkolenie będzie JEDNYM WIELKIM ĆWICZENIEM.

Agenda i pełny opis szkolenia TUTAJ

KONTAKT
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Systemy identyfikacji osób podbijają światowy rynek dzięki swoi zaletom np. łatwości użycia, dokładności i wydajności oraz rozszerzenia wykorzystania do zastosowań indywidualnych, komercyjnych czy rządowych.
W związku z istniejącą potrzebą omówienia i zapoznania z nowinkami technologicznymi z tematyki biometrii firma SuccessPoint zaprasza na konferencję „Biometric Summit - oblicza uwierzytelniania tożsamości”, która odbędzie się 31 maja w Warszawie.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/biometria-2016
W programie m.in.:
Marcin Gabryszak - Pałucki Trusiński Prawo i Podatki Sp. j.
Przetwarzanie danych biometrycznych a ochrona danych osobowych (legalność przetwarzania danych biometrycznych, dane wrażliwe, kontrola czasu pracy pracowników)

Tematyka konferencji:
1. Biometria - trendy i perspektywy rozwoju w Polsce
2. W świetle doświadczeń - analiza praktyk innych państw w zakresie wykorzystania biometrii
3. Systemy weryfikacji i identyfikacji biometrycznej
- biometria w kontroli dostępu do obszarów krytycznych
- biometria w płatnościach gotówkowych i bezgotówkowych
- biometria w dokumentach identyfikacyjnych
- biometryczne uwierzytelnianie w urządzeniach mobilnych
- biometria w zwalczaniu przestępczości - bezpieczeństwo publiczne
- biometria głosowa w obsłudze klienta
- biometria jako narzędzie kontroli pracowników i czasu pracy
4. Prawne aspekty biometrii
- dane biometryczne a dane osobowe
- ochrona danych biometrycznych i ich procesów
- zagrożenia związane z wprowadzeniem biometrii w dokumentach identyfikacyjnych
- zagrożenie prywatności użytkownika - wykorzystanie danych biometrycznych bez jego wiedzy
5. Bezpieczeństwo technologii biometrycznych
- bezpieczeństwo danych biometrycznych, zabezpieczenia procesu weryfikacji i identyfikacji
- przechowywanie danych biometrycznych
- przetwarzanie i szyfrowanie wzorców biometrycznych
6. Case studies – przykłady wdrożeń rozwiązań biometrycznych

Bezpłatny udział dla:
- przedstawicieli biznesu - wyższa kadra zarządzająca;
- managerów projektów i produktów;
- kadry średniego i wyższego szczebla banków komercyjnych i spółdzielczych oraz innych instytucji finansowych;
- przedstawicieli administracji publicznej, służb mundurowych;
- przedstawicieli operatorów telefonii komórkowej, telekomunikacji;
- kadry średniego i wyższego szczebla odpowiedzialnej za bezpieczeństwo budynków i przynależnych obszarów;
- przedstawicieli z działów: bezpieczeństwa, IT, technicznego, call/contact center oraz obsługi klienta;
- przedstawicieli działów: prawnego, operacyjnego.

Systemy biometryczne stają się coraz bardziej powszechne we współczesnym świecie.
Zarejestruj się, przyjdź na konferencję i zgłębiaj wiedzę w tym temacie: http://successpoint.pl/biometria-2016#zarejestruj-si%C...

Kontakt z organizatorem:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Systemy identyfikacji osób podbijają światowy rynek dzięki swoi zaletom np. łatwości użycia, dokładności i wydajności oraz rozszerzenia wykorzystania do zastosowań indywidualnych, komercyjnych czy rządowych.
W związku z istniejącą potrzebą omówienia i zapoznania z nowinkami technologicznymi z tematyki biometrii firma SuccessPoint zaprasza na konferencję „Biometric Summit - oblicza uwierzytelniania tożsamości”, która odbędzie się 31 maja w Warszawie.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/biometria-2016
W programie m.in.:
Marcin Gabryszak - Pałucki Trusiński Prawo i Podatki Sp. j.
Przetwarzanie danych biometrycznych a ochrona danych osobowych (legalność przetwarzania danych biometrycznych, dane wrażliwe, kontrola czasu pracy pracowników)

Tematyka konferencji:
1. Biometria - trendy i perspektywy rozwoju w Polsce
2. W świetle doświadczeń - analiza praktyk innych państw w zakresie wykorzystania biometrii
3. Systemy weryfikacji i identyfikacji biometrycznej
- biometria w kontroli dostępu do obszarów krytycznych
- biometria w płatnościach gotówkowych i bezgotówkowych
- biometria w dokumentach identyfikacyjnych
- biometryczne uwierzytelnianie w urządzeniach mobilnych
- biometria w zwalczaniu przestępczości - bezpieczeństwo publiczne
- biometria głosowa w obsłudze klienta
- biometria jako narzędzie kontroli pracowników i czasu pracy
4. Prawne aspekty biometrii
- dane biometryczne a dane osobowe
- ochrona danych biometrycznych i ich procesów
- zagrożenia związane z wprowadzeniem biometrii w dokumentach identyfikacyjnych
- zagrożenie prywatności użytkownika - wykorzystanie danych biometrycznych bez jego wiedzy
5. Bezpieczeństwo technologii biometrycznych
- bezpieczeństwo danych biometrycznych, zabezpieczenia procesu weryfikacji i identyfikacji
- przechowywanie danych biometrycznych
- przetwarzanie i szyfrowanie wzorców biometrycznych
6. Case studies – przykłady wdrożeń rozwiązań biometrycznych

Bezpłatny udział dla:
- przedstawicieli biznesu - wyższa kadra zarządzająca;
- managerów projektów i produktów;
- kadry średniego i wyższego szczebla banków komercyjnych i spółdzielczych oraz innych instytucji finansowych;
- przedstawicieli administracji publicznej, służb mundurowych;
- przedstawicieli operatorów telefonii komórkowej, telekomunikacji;
- kadry średniego i wyższego szczebla odpowiedzialnej za bezpieczeństwo budynków i przynależnych obszarów;
- przedstawicieli z działów: bezpieczeństwa, IT, technicznego, call/contact center oraz obsługi klienta;
- przedstawicieli działów: prawnego, operacyjnego.

Systemy biometryczne stają się coraz bardziej powszechne we współczesnym świecie.
Zarejestruj się, przyjdź na konferencję i zgłębiaj wiedzę w tym temacie: http://successpoint.pl/biometria-2016#zarejestruj-si%C...

Kontakt z organizatorem:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Systemy identyfikacji osób podbijają światowy rynek dzięki swoi zaletom np. łatwości użycia, dokładności i wydajności oraz rozszerzenia wykorzystania do zastosowań indywidualnych, komercyjnych czy rządowych.
W związku z istniejącą potrzebą omówienia i zapoznania z nowinkami technologicznymi z tematyki biometrii firma SuccessPoint zaprasza na konferencję „Biometric Summit - oblicza uwierzytelniania tożsamości”, która odbędzie się 31 maja w Warszawie.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/biometria-2016

W programie m.in.:
Marcin Gabryszak - Pałucki Trusiński Prawo i Podatki Sp. j.
Przetwarzanie danych biometrycznych a ochrona danych osobowych (legalność przetwarzania danych biometrycznych, dane wrażliwe, kontrola czasu pracy pracowników)

Tematyka konferencji:
1. Biometria - trendy i perspektywy rozwoju w Polsce
2. W świetle doświadczeń - analiza praktyk innych państw w zakresie wykorzystania biometrii
3. Systemy weryfikacji i identyfikacji biometrycznej
- biometria w kontroli dostępu do obszarów krytycznych
- biometria w płatnościach gotówkowych i bezgotówkowych
- biometria w dokumentach identyfikacyjnych
- biometryczne uwierzytelnianie w urządzeniach mobilnych
- biometria w zwalczaniu przestępczości - bezpieczeństwo publiczne
- biometria głosowa w obsłudze klienta
- biometria jako narzędzie kontroli pracowników i czasu pracy
4. Prawne aspekty biometrii
- dane biometryczne a dane osobowe
- ochrona danych biometrycznych i ich procesów
- zagrożenia związane z wprowadzeniem biometrii w dokumentach identyfikacyjnych
- zagrożenie prywatności użytkownika - wykorzystanie danych biometrycznych bez jego wiedzy
5. Bezpieczeństwo technologii biometrycznych
- bezpieczeństwo danych biometrycznych, zabezpieczenia procesu weryfikacji i identyfikacji
- przechowywanie danych biometrycznych
- przetwarzanie i szyfrowanie wzorców biometrycznych
6. Case studies – przykłady wdrożeń rozwiązań biometrycznych

Bezpłatny udział dla:
- przedstawicieli biznesu - wyższa kadra zarządzająca;
- managerów projektów i produktów;
- kadry średniego i wyższego szczebla banków komercyjnych i spółdzielczych oraz innych instytucji finansowych;
- przedstawicieli administracji publicznej, służb mundurowych;
- przedstawicieli operatorów telefonii komórkowej, telekomunikacji;
- kadry średniego i wyższego szczebla odpowiedzialnej za bezpieczeństwo budynków i przynależnych obszarów;
- przedstawicieli z działów: bezpieczeństwa, IT, technicznego, call/contact center oraz obsługi klienta;
- przedstawicieli działów: prawnego, operacyjnego.

Systemy biometryczne stają się coraz bardziej powszechne we współczesnym świecie.
Zarejestruj się, przyjdź na konferencję i zgłębiaj wiedzę w tym temacie: http://successpoint.pl/biometria-2016#zarejestruj-si%C...

Kontakt z organizatorem:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Systemy identyfikacji osób podbijają światowy rynek dzięki swoi zaletom np. łatwości użycia, dokładności i wydajności oraz rozszerzenia wykorzystania do zastosowań indywidualnych, komercyjnych czy rządowych.
W związku z istniejącą potrzebą omówienia i zapoznania z nowinkami technologicznymi z tematyki biometrii firma SuccessPoint zaprasza na konferencję „Biometric Summit - oblicza uwierzytelniania tożsamości”, która odbędzie się 31 maja w Warszawie.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/biometria-2016
W programie m.in.:
Marcin Gabryszak - Pałucki Trusiński Prawo i Podatki Sp. j.
Przetwarzanie danych biometrycznych a ochrona danych osobowych (legalność przetwarzania danych biometrycznych, dane wrażliwe, kontrola czasu pracy pracowników)

Tematyka konferencji:
1. Biometria - trendy i perspektywy rozwoju w Polsce
2. W świetle doświadczeń - analiza praktyk innych państw w zakresie wykorzystania biometrii
3. Systemy weryfikacji i identyfikacji biometrycznej
- biometria w kontroli dostępu do obszarów krytycznych
- biometria w płatnościach gotówkowych i bezgotówkowych
- biometria w dokumentach identyfikacyjnych
- biometryczne uwierzytelnianie w urządzeniach mobilnych
- biometria w zwalczaniu przestępczości - bezpieczeństwo publiczne
- biometria głosowa w obsłudze klienta
- biometria jako narzędzie kontroli pracowników i czasu pracy
4. Prawne aspekty biometrii
- dane biometryczne a dane osobowe
- ochrona danych biometrycznych i ich procesów
- zagrożenia związane z wprowadzeniem biometrii w dokumentach identyfikacyjnych
- zagrożenie prywatności użytkownika - wykorzystanie danych biometrycznych bez jego wiedzy
5. Bezpieczeństwo technologii biometrycznych
- bezpieczeństwo danych biometrycznych, zabezpieczenia procesu weryfikacji i identyfikacji
- przechowywanie danych biometrycznych
- przetwarzanie i szyfrowanie wzorców biometrycznych
6. Case studies – przykłady wdrożeń rozwiązań biometrycznych

Bezpłatny udział dla:
- przedstawicieli biznesu - wyższa kadra zarządzająca;
- managerów projektów i produktów;
- kadry średniego i wyższego szczebla banków komercyjnych i spółdzielczych oraz innych instytucji finansowych;
- przedstawicieli administracji publicznej, służb mundurowych;
- przedstawicieli operatorów telefonii komórkowej, telekomunikacji;
- kadry średniego i wyższego szczebla odpowiedzialnej za bezpieczeństwo budynków i przynależnych obszarów;
- przedstawicieli z działów: bezpieczeństwa, IT, technicznego, call/contact center oraz obsługi klienta;
- przedstawicieli działów: prawnego, operacyjnego.

Systemy biometryczne stają się coraz bardziej powszechne we współczesnym świecie.
Zarejestruj się, przyjdź na konferencję i zgłębiaj wiedzę w tym temacie: http://successpoint.pl/biometria-2016#zarejestruj-si%C...

Kontakt z organizatorem:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Cyberbezpieczeństwo - w zarządzie i nieco wyżej. Zapraszam na letnią akademię ES&SA:
https://www.linkedin.com/pulse/cyberbezpieczeństwo-let...
Edyta S.

Edyta S. SUKCES Centrum
Rozwoju

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Ochrona danych osobowych - Rola i zadania Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
8-9 sierpnia 2016 | Warszawa
godziny szkolenia: 9:00 - 17:00

Opis szkolenia:
Warsztaty przeprowadzą uczestników przez kolejne etapy wykonywania funkcji Administratora
Bezpieczeństwa Informacji, przy uwzględnieniu zmian wynikających z nowelizacji Ustawy o ochronie danych osobowych obowiązującej od 1 stycznia 2015 r.
Warsztaty przygotowują do właściwego stosowania przepisów o ochronie danych osobowych, porządkują prawne obowiązki Administratora Bezpieczeństwa Informacji. W trakcie praktycznych warsztatów uczestnicy poznają wymogi formalne, organizacyjne, sprzętowe oraz programowe niezbędne do przetwarzania danych osobowych.

Uczestnicy szkolenia otrzymują pakiet dokumentacji-szablon przykładowej struktury dokumentacji przetwarzania i ochrony danych osobowych, przykładowy zakres Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych oraz wybranych elementów Instrukcji Zarządzania Systemami Informatycznymi wraz z załącznikami (wzory ewidencji, oświadczeń, upoważnień), a także bazowy szablon „listy kontrolnej” ABI – do wykorzystania bezpłatnie w organizacji.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/ochrona-danych

Opis odbiorcy szkolenia:
-Osoby wykonujące funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji
-Członkowie Zarządu
-Osoby prowadzące kontrolę funkcjonalną w obszarze bezpieczeństwa informacji
-Osoby zajmujące się bądź zainteresowane obszarem ochrony danych osobowych

Cena szkolenia:
1 790 zł + 23% VAT
1 890 zł + 23% VAT

Cena obejmuje koszty materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu, przerw kawowych oraz lunchu

Obecnie mamy bardzo atrakcyjne wakacyjne rabaty nawet do 30% na szkolenia, szczegóły pod tel. 507 366 167
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Zapraszam na szkolenie z zakresu Zarządzania Kryzysowego w praktyce

http://sqam.org/event/zarzadzanie-kryzysowe-w-praktyce/

Ze względu na duże ryzyko skopiowania materiału (szkolenie jest pierwszym tego typu w Polsce i jedynym z tym zakresem tematycznym) agenda zostaje przedstawiona tylko w formie uproszczonej.

--Pojęcie kryzysu. Kryzys a incydent.
--Przepisy, standardy, normy i dobre praktyki w zakresie zarządzania kryzysowego – przegląd.
--Struktura ramowa – czyli jak określić ramy zarządzania kryzysowego w organizacji.
--Role… nie funkcje. Zespół kryzysowy w praktyce.
--Kompetencyjny model w zarządzaniu kryzysowym – kompetencje kluczowe i metody ich uzupełnienia w przypadku konieczności korzystania z zastępców (backupów), model „mercedesa”.
--PDCA w kryzysie.
--Ryzyko, impact, BIA – struktury zmienne i dynamiczne.
--Komunikacja w kryzysie. Narzędzia identyfikacji i monitorowania treści oraz strategia komunikacji. Audytorium kryzysu a interesariusze. Rodzaje komunikatów i ich zawartość w zależności od grupy docelowej.
--Rejestracja kryzysu – aspekt prawny (odpowiedzialności karnej), aspekt wizerunkowy (reputacyjny, ochrony marki), aspekt techniczny (proces główny, procesy wspomagające).

Więcej informacji:
sqam@sqam.org


Obrazek
Edyta S.

Edyta S. SUKCES Centrum
Rozwoju

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

W imieniu Firmy SuccessPoint Sp.zo.o. serdecznie zapraszamy na szkolenia z potwierdzonym terminem realizacji:

Ochrona danych osobowych - Rola i zadania Administratorów Bezpieczeństwa Informacji 29-30 września 2016 Warszawa

Wyznaczanie i zarządzanie procesami krytycznymi i kluczowymi w organizacji jako podstawowy etap budowy i wdrożenia Planu Ciągłości Działania i Planu Awaryjnego
  3-4 października 2016 | Warszawa

Zasady testowania Planów Ciągłości Działania (BCP) i Planów Awaryjnych (DRP)
7 października 2016 | Warszawa

Na szkolenia zapraszamy:
Osoby odpowiedzialne za system zarządzania ciągłością działania w organizacji
Osoby odpowiedzialne za procedury zarządzania kryzysowego
Audytorów wewnętrznych
Właścicieli Procesów (ryzyka)
Przedstawicieli IT
Osoby odpowiedzialne za budowę, wdrożenie i utrzymanie systemu Zarządzania ciągłością działania w swojej organizacji – właściciele procesów, osoby odpowiedzialne za obszar IT, ryzyka i bezpieczeństwa informacji
Rzeczników prasowych
Osoby wykonujące funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji

Zapraszamy do zapoznania się z naszą stroną, na której znajdują się wszystkie szczegółowe programy szkoleń: http://successpoint.pl

Zapraszamy,
Zespół SuccessPoint

Następna dyskusja:

Praktyczne informacje o pro...




Wyślij zaproszenie do