Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Szanowni Państwo!

Serdecznie zapraszam Państwa, do bezpłatnego udziału w konferencji: "Big Data - big solution?", która odbędzie się już 30.09.2014 w Warszawie.

Spotkanie ma na celu wymianę opinii, doświadczeń oraz poznanie najlepszych praktyk w obszarze analizy danych.

A o czym będziemy mówić?

- Big Data – przedstawiamy fakty, obalamy mity
- Trendy w rozwoju narzędzi Big Data
- 3, 4 czy 5V? Ilość, zmienność, różnorodność, ale także wiarygodność i wartość
- Nowe możliwości analizy danych o klientach - Big Data w strategii przedsiębiorstwa
- Wpływ Big Data na budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
- Znaczenie Big Data w różnych sektorach gospodarki i różnych działach firmy
- Business Intelligence vs. Big Data – współpraca czy rywalizacja?
- Background, czyli przygotowanie infrastruktury pod rozwiązania Big Data
- BI i Big Data w modelu cloud computing
- Big Data = Big Problem? bezpieczeństwo zasobów w kontekście analizy danych
- Big Data w służbie bezpieczeństwa - wykorzystanie analityki do wykrywania zagrożeń
- Big Data jako wyzwanie dla rekruterów - specjaliści potrzebni od zaraz
- Big Data a ochrona danych osobowych – aktualny stan prawny i prace nad zmianą ustawy o ochronie danych osobowych
- Outsourcing analizy danych

Szczegóły wydarzenia: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/big-data-big...

Do bezpłatnego udziału zapraszamy przede wszystkim przedstawicieli firm i instytucji publicznych, które przetwarzają i analizują duże ilości danych.

W tym:

kadrę zarządzającą działami:

- Business Intelligence i Data Mining
- IT
- marketingu
- sprzedaży i obsługi klienta

menedżerów hurtowni danych, ds. analiz
menedżerów projektów
menedżerów odpowiedzialnych za rozwój narzędzi CRM
menedżerów działów R&D
kadrę odpowiedzialną za strategię firmy, rozwój biznesu, nowe rynki i produkty

Osoby zainteresowane udziałem w konferencji proszone są o zapoznanie się z warunkami rejestracji i wypełnienie formularza dostępnego na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/big-data-big...

ZAPRASZAMY!
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Zapraszamy na X edycję konferencji: „Podniesienie efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi Business Intelligence” Już 18 listopada br. w Warszawie.

Starannie dobrani prelegenci i eksperci zadbają by każdy wykład był bogaty w merytorykę, niuanse i obecne trendy. Tegoroczne spotkanie ma na celu przedstawienie technik wykorzystania narzędzi Business Intelligence w celu optymalizacji działalności danego przedsiębiorstwa a co za tym idzie generacji zysków.

W ramach konferencji zaprezentują się mi.in. eksperci z firm: Astrafox, Findwise oraz Archman.

Tematy poruszane podczas tegorocznego spotkania:

- BI współcześnie - jak przedsiębiorstwa wykorzystują dane?
- trendy w rozwoju narzędzi Business Intelligence
- OLAP – odległe dzieje?
- Big Data - hasło czy rzeczywista potrzeba?
- gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
- zarządzanie danymi i ich jakością
- infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
- narzędzia do zarządzania wydajnością finansową (Performance Management) (planowanie, budżetowanie, - - prognozowanie, analiza finansowa, strategiczna karta wyników)
- dynamika wdrożenia BI i otrzymywanych efektów
- best practices

Więcej informacji na temat konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywnosc-...

Do udziału w wydarzeniu serdecznie zapraszamy:

dyrektorów finansowych
kadrę zarządzającą działami:
- Business Intelligence i Data Mining
- controllingu
- IT
- marketingu
- sprzedaży i obsługi klienta
menedżerów hurtowni danych, ds. analiz
menedżerów projektów
menedżerów odpowiedzialnych za rozwój narzędzi CRM
menedżerów działów R&D
kadrę odpowiedzialną za strategię firmy, rozwój biznesu, nowe rynki i produkty

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywnosc-...

Mają Państwo pytania? Zapraszam do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 0 725 792 690
fax. (0-22) 244 25 37
agnieszka.zajac [at] multitrain.pl

konto usunięte

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Już w najbliższą środę, 21 stycznia 2015 r., w Warszawie odbędzie się seminarium ZPP: "Hosting danych osobowych", które poprowadzi Mirosława Kiljańczyk, Doradca Klienta Biznesowego Hostersów.
Serdecznie zapraszamy do udziału wszystkich przedsiębiorców, a zwłaszcza tych, którzy prowadzą działalność gospodarczą wspieraną przez systemy informatyczne dostępne on-line.
http://zpp.net.pl/wydarzenia/run,seminarium-zpp-hostin...
Piotr K.

Piotr K. Ochrona danych
osobowych,
Bezpieczeństwo
informacji, Inte...

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Zapraszamy na dwudniowe warsztaty poświęcone wykonywaniu funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji na nowych zasadach w związku z nowelizacją Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 7 listopada 2014r. Warsztaty są prowadzone przez ekspertów z Kancelarii Lubasz i Wspólnicy oraz praktyków z FORSAFE. Warsztaty będą prowadzone w małych grupach 6 - 10 osób aby zapewnić komfort i przekazać kompleksową wiedzę uczestnikom. Warsztaty odbywają się w dwóch terminach 26 - 27 marca oraz 23 - 24 kwietnia 2015r. w Hotelu Focus w Łodzi przy ul. Łąkowej 23/25. Zapraszamy do rejestracji i uczestnictwa.

Informacje: http://www.forsafe.pl/dwudniowe-warsztaty-wykonywanie-...

Rejestracja: http://www.forsafe.pl/rejestracja
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach


Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w konferencji poświęconej problematyce sprawnego przepływu dokumentów w firmie oraz ich skutecznego zabezpieczenia.

Zarządzanie firmą – obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczne dane

8 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Dla uczestników konferencji to doskonała możliwość porównania i oceny oferowanych rozwiązań, sposobność spotkania oraz dyskusji ze specjalistami.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma

Konferencja podzielona została na dwie sesje:

1.Backup i bezpieczeństwo firmowych danych
2.Obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie


W powyższym zakresie, wypowiedzą się znamienici eksperci:

- Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
- Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. - Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
- Pan Bogusław Święcicki - dyrektor systemów informacyjnych GRUPY ATLAS - Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów

Konferencję kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie, tj.:

- dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych, administracyjnych oraz CIO
- osób odpowiedzialnych za obieg informacji i danych oraz za politykę ciągłości działania
- kierowników ds. zakupów, dobór infrastruktury, osób odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
- osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
- oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów techniczni

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma#zarejestruj-się

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z Organizatorem:

Agnieszka Zając
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Agnieszka Z.

Agnieszka Z. Podkarpacki Ośrodek
Szkoleniowo -
Doradczy Sp. z o.o.

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Szanowni Państwo,

W związku z nowelizacją ustawy o ochronie danych osobowych obowiązującą od 1 stycznia 2015r. POSD Sp. z o.o. zaprasza na szkolenia:

„Ochrona danych osobowych”
21 kwietnia 2015
399 zł brutto


oraz specjalne szkolenie dla jednostek oświatowych w celu dostosowania się do nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych obowiązującą od 1 stycznia 2015r.

„Ochrona danych osobowych”
23 kwietnia 2015
399 zł brutto


http://www.posd.pl/?c=mdAktualnosci-cmPokaz-210

Miejsce szkolenia: POSD Sp. z o.o. , 35 – 326 Rzeszów, ul. Rejtana 53
Program szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej http://posd.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach


Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w konferencji poświęconej problematyce sprawnego przepływu dokumentów w firmie oraz ich skutecznego zabezpieczenia.

Zarządzanie firmą – obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczne dane

29 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Dla uczestników konferencji to doskonała możliwość porównania i oceny oferowanych rozwiązań, sposobność spotkania oraz dyskusji ze specjalistami.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma

Konferencja podzielona została na dwie sesje:

1.Backup i bezpieczeństwo firmowych danych
2.Obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie


W powyższym zakresie, wypowiedzą się znamienici eksperci:

- Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
- Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. - Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
- Pan Bogusław Święcicki - dyrektor systemów informacyjnych GRUPY ATLAS - Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów
- Pan Jarosław Kamiński - Dyrektor Biura Administracji PZU SA/PZU ŻYCIE SA - Fizyczna Archiwizacja dokumentów – szanse i zagrożenia w organizacji

Konferencję kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie, tj.:

- dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych, administracyjnych oraz CIO
- osób odpowiedzialnych za obieg informacji i danych oraz za politykę ciągłości działania
- kierowników ds. zakupów, dobór infrastruktury, osób odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
- osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
- oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów techniczni

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma#zarejestruj-się

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z Organizatorem:

Agnieszka Zając
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w kolejnej edycji konferencji:

Business Intelligence w instytucjach bankowych i ubezpieczeniowych

13 maja 2015 w Warszawie.

Już po raz szósty spotykamy się na konferencji Business Intelligence, by poprzez wymianę doświadczeń i wysłuchanie najnowszych case studies znaleźć najlepsze metody wydobywania informacji z gromadzonych danych oraz wykorzystania jej w procesach podejmowania decyzji biznesowych.

Najważniejszymi założeniami tegorocznego spotkania jest dyskusja na temat technicznych i biznesowych aspektów integracji danych oraz praktycznych aspektów wdrażania i korzystania z narzędzi i technik BI przez pracowników instytucji finansowych.

Szczegółowe informacje: http://successpoint.pl/BI-w-finansach#

Konferencja poruszy wiele istotnych tematów z zakresu Business intelligence m.in.:

- BI - problemy wdrożeń a korzyści
- infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
- integracja z innymi systemami
- gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
- zarządzanie danymi i ich jakością
- BIG DATA – nowe możliwości analizy danych
- Performance Management - analiza i wydajność finansowa (planowanie, prognozowanie, budżetowanie)
- dobre praktyki wdrożeniowe

Program konferencji kierujemy do:

- kadry podejmującej decyzje strategiczne w firmie
- dyrektorów finansowych
- menadżerów Business Intelligence
- dyrektorów i kierowników IT
- kierowników projektów
- architektów i specjalistów, administratorów hurtowni danych
- architektów aplikacji
- osób odpowiedzialnych za rozwój firmy

Rejestracja: http://successpoint.pl/BI-w-finansach#zarejestruj-się

Czego można się spodziewać?

Atrakcyjne wykłady, najnowsze case studies, ciekawe dyskusje, wymiana doświadczeń z wybitnymi ekspertami oraz słodki poczęstunek.
To wszystko dostępne właśnie u nas! Serdecznie zapraszamy.

Kontakt:

Karolina Hołyńska
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 821
karolina.holynska@successpoint.pl
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISSP
termin: 8-12 czerwca 2015r.
miejsce: Warszawa

Oferujemy Państwu szkolenie przygotowujące uczestników do zdania egzaminu CISSP. Jest to 5-dniowe szkolenie z elementami warsztatu.

Szkolenie jest prowadzone przez doświadczonych trenerów posiadających certyfikaty CISSP.

Wydawany przez organizację (ISC)2, certyfikat CISSP jest jednym* z najbardziej rozpoznawalnych i uznawanych na całym świecie certyfikatów* potwierdzających wiedzę i umiejętności z zakresu bezpieczeństwa informacji.

Kontakt:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
Tel. stacjonarny: 22 427 35 33 (wew. 41)
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org
Barbara Jasińska

Barbara Jasińska Główny specjalista,
Grupa Energa

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

BALTIC BUSINESS TRAINING

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy:
• administratorów danych osobowych
• osób tworzących procedury danych osobowych, w tym polityki bezpieczeństwa
• członków zarządów spółek, managerów, pracowników HR
• wszystkich osób mających kontakt z danymi osobowymi
• prawników wewnętrznych

na szkolenie otwarte

Ochrona danych osobowych z uwzględnieniem nowelizacji ustawy
25.06.2015r, WARSZAWA - szczegóły http://szkoleniabbt.pl/ochrona-danych-osobowych-z-uwzg...

Kontakt:
Barbara Jasińska
tel.: +48 793-599-961
e-mail: barbara.jasinska@szkoleniabbt.pl
http://szkoleniabbt.pl/
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach


Obrazek

Szkolenie – Strategia bezpieczeństwa

Wymagania wielu standardów, a coraz częściej również przepisów wymagają opracowania dokumentów na poziomie strategicznym – polityk bezpieczeństwa (o charakterze deklaratywnym). Jednak mało jest materiałów edukacyjnych, czy szkoleń, które potrafią wskazać, w jaki sposób właściwie napisać politykę bezpieczeństwa, a następnie przygotować plan jej realizacji – czyli właśnie strategię bezpieczeństwa, wraz z określeniem podstawowych projektów, których realizacja spowoduje osiągnięcie celów bezpieczeństwa.

Skutkiem bywają dokumenty „życzeniowe” w których wpisane zostały bardziej pomysły i koncepcje, a nie konkretne cele bezpieczeństwa. Tak przygotowane polityki nie mają możliwości być zrealizowane.

Na naszym szkoleniu dowiecie się w jaki sposób:
- Opracować politykę bezpieczeństwa – określając właściwie cele bezpieczeństwa;
- Opracować strategię realizacji celów bezpieczeństwa;
- Opracować wytyczne dla projektów.

Tak prowadzone zarządzanie bezpieczeństwem pozwala na właściwą alokacje zasobów, łatwe uzasadnienie budżetu, celowe i właściwe dysponowanie nim, a co najważniejsze – w prosty sposób dostarcza struktury mierników, czyli tzw. KPI.

Szkolnie odbędzie się 2 czerwca 2015 w Katowicach w ośrodku Europrofes. Więcej informacji:
http://essa.pro/szkolenia-otwarte/strategia-bezpieczen...
Serdecznie zapraszam
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach


Obrazek

Szeroko pojęte bezpieczeństwo w aspekcie informacyjnym, organizacyjnym czy fizycznym dotyczy nie tylko dużych korporacji ale również małych firm działających na rynku lokalnym. Odpowiednia polityka bezpieczeństwa nie tylko zapewni ciągłość działania naszej firmie ale również ograniczy zagrożenia, czyhające na nas w dobie stale rozwijających się technologii.

Serdecznie zapraszamy do udziału w VI edycji konferencji:

„Security - rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie”

2 lipca 2015 w Warszawie

Podczas konferencji porozmawiamy na temat zarządzania bezpieczeństwem oraz przedstawimy nowoczesne rozwiązania do skutecznej ochrony, które pomogą zapewnić spokojne funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa.

W programie konferencji m.in.:
- Problematyka bezpieczeństwa powszechnego, ochrony ludności i mienia oraz zarządzania ciągłością działania w normalizacji międzynarodowej i europejskiej - Pan Ryszard Grabiec - szef Segmentu Bezpieczeństwa, Polski Komitet Normalizacyjny
- Czy Doktryna Cyberbezpieczeństwa Rzeczypospolitej Polskiej przynosi odpowiedź na współczesne zagrożenia dla tajemnic zawodowych, informacji biznesowych i danych osobowych w podmiotach gospodarczych? - dr inż. Dobrosław Mąka - Członek Stowarzyszenie KSBIOTIN
- Polityka bezpieczeństwa i prawne aspekty bezpieczeństwa informacji - Pani Ewa Bereszko - Prawnik w kancelarii Wierzbowski Eversheds
Audyt i kontrola bezpieczeństwa informacji - Pani Magdalena Koniarska - Prawnik w kancelarii Wierzbowski Eversheds
Krzysztof Kroczyński - Prezes i Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Orion Instruments Polska

Program konferencji: http://successpoint.pl/security#program-konferencji

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym:
- Zarządzanie bezpieczeństwem organizacyjnym - bezpieczeństwo biznesowe, prawne, personalne
- Zarządzanie bezpieczeństwem fizycznym (ochrona techniczna, osób i mienia)
- Zarządzanie bezpieczeństwem kryzysowym:
- Zarządzanie bezpieczeństwem aplikacji w organizacji

Strona konferencji: http://successpoint.pl/security

Do udziału w konferencji zapraszamy:

Przedstawicieli instytucji: publicznych, wojskowych oraz rządowych, bankowych i ubezpieczeniowych,

Przedstawicieli firm: telekomunikacyjnych, media, usługowych, produkcyjnych, przemysłowych:

- prezesów i członków zarządu
- pełnomocników i doradców zarządu
- dyrektorów i kierowników technicznych, ds. bezpieczeństwa
- kierowników i szefów ochrony obiektów, ochrony mienia
- dyrektorów i kierowników ds. ryzyka operacyjnego
- dyrektorów i kierowników ds. zarządzania nieruchomościami
- dyrektorów i kierowników IT, finansowych
- facility managerów, dyrektorów i kierowników ds. inwestycji
- Business Continuity Managerów, audytorów

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: http://successpoint.pl/security#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Zapraszamy do kontaktu:

Karolina Hołyńska
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 821
Karolina.Holynska[at]SuccessPoint.pl
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach


Obrazek

Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISSP
terminy: 22-26 czerwca | 07-11 września | 07-11 grudnia 2015r.
miejsce: Warszawa

Oferujemy Państwu szkolenie przygotowujące uczestników do zdania egzaminu CISSP. Jest to 5-dniowe szkolenie z elementami warsztatu.

Szkolenie jest prowadzone przez doświadczonych trenerów posiadających certyfikaty CISSP.

Wydawany przez organizację (ISC)2, certyfikat CISSP jest jednym* z najbardziej rozpoznawalnych i uznawanych na całym świecie certyfikatów* potwierdzających wiedzę i umiejętności z zakresu bezpieczeństwa informacji.

Kontakt:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach


Obrazek


PROGRAM SZKOLENIA


Obrazek


Kontakt:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org
Piotr K.

Piotr K. Ochrona danych
osobowych,
Bezpieczeństwo
informacji, Inte...

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Wobec rozpowszechniania fałszywych i wprowadzających w błąd informacji na temat wymogów prawnych związanych z powołaniem Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI), przesyłanych masowo w korespondencji elektronicznej i publikowanych na stronach internetowych przez różnego rodzaju instytucje szkoleniowe i konsultingowe, zachęcamy do zapoznania się z treścią komunikatu Stowarzyszenia Administratorów Bezpieczeństwa Informacji (SABI). Treść jest dostępna pod adresem http://sabi.org.pl/page29.php

Oficjalny komunikat GIODO w tej sprawie jest dostępny pod adresem http://www.giodo.gov.pl/560/id_art/8555/j/pl/
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Zapraszam na szkolenie z zakresu "Zarządzanie Kryzysowe w praktyce" 28-29 września 2015r., Warszawa

Szkolenie jest kontynuacją cyklu szkoleń dla managera/Koordynatora systemu zarządzania ciągłością działania. Jednym z kluczowych elementów, które wymuszają wdrożenie i realizację planów ciągłości działania jest kryzys lub sytuacja kryzysowa (zależnie od przyjętych rozwiązań). Często odróżnienie kryzysu od incydentu jest bardzo trudne, dlatego w niektórych przypadkach uruchomienie planów ciągłości działania, czy planów reagowania kryzysowego jest spóźnione. Może to spowodować eskalację siły zdarzenia, oddziaływania (impactu), a w niektórych przekroczyć założone parametry co do przestoju, zarówno co do czasu przestoju jak i jego skutku (w zależności od przyjętych rozwiązań – MAO, MTPD, BIL lub podobne). Dlatego właściwe przygotowanie działań kryzysowych jest kluczowe, do ograniczenia skutków zdarzenia.

Celem szkolenia jest przygotowanie osób, w których kompetencjach leży zarządzanie ciągłością działania organizacji, do przygotowania obsługi kryzysu w organizacji. Poprzez organizację szkolenia, opartą o ćwiczenia praktyczne, Uczestnik po zakończeniu szkolenia będzie potrafił przygotować zarządzanie kryzysowe w organizacji, a istniejące – będzie potrafił udoskonalić.

Korzyści ze szkolenia:
Wiedza i umiejętności w zakresie zarządzania kryzysowego. Dyskusje i kontakty ze specjalistami z tej wąskiej i bardzo wymagającej dyscypliny wiedzy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem korporacyjnym i publicznym.

A poza tym wiedza o aktualnych standardach związanych z zarządzaniem kryzysowym i zarządzaniem ciągłością działania. A więc struktura i wymagania ISO 22301, BS 11200, ISO 22398, ISO 31000, ISO 27001, ISO 27035 oraz dyrektywy SEVESO III, ATEX, dyrektywa narzędziowa, dyrektywa maszynowa, postanowienia z Aarhus… i wiele innych.

Wszystkie działania realizowane są w unikatowej formie, do tej pory nie realizowanej w Polsce. Od początku do końca szkolenie będzie JEDNYM WIELKIM ĆWICZENIEM.

Więcej informacji o szkoleniu tutaj

Kontakt:
Marlena Zaręba
zareba.marlena@sqam.org
600-811-803
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Witam serdecznie,
zapraszam na szkolenie z zakresu "Zarządzania Ryzykiem w Organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005"

Szkolenie obejmuje najnowsze normy i rekomendacje !

Termin: 26-27 sierpnia 2015r., Warszawa

Zapraszam do kontaktu:
Marlena Zaręba
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
tel: 600-811-803
Anna Konik

Anna Konik specjalista ds
sprzedaży, COGNITY
Szkolenia

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach


Obrazek

Kurs Obowiązki

Przetwarzających Dane Osobowe


[obrazek]

Przy większej liczbie Uczestników z tej samej firmy (po podaniu hasła: GoldenLine) - każda kolejna

osoba otrzymuje -10% rabatu!


PROGRAM SZKOLENIA


Polecam!

[url=https://www.cognity.pl/media/grafika/obrazki%20reklamow...

%20Firmie.%20Cognity.jpg[/img][/url]
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach


Obrazek

Systemy biometryczne stają się coraz bardziej powszechne we współczesnym świecie. Zabezpieczenia biometryczne mają na celu eliminację fałszerstw, oraz stanowią niezawodny kod dostępu. Systemy identyfikacji osób zdobywają światowy rynek dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, jak np. łatwość użycia, dokładność i wydajność oraz rozszerzenie wykorzystania do zastosowań indywidualnych, komercyjnych oraz rządowych.

Strona wydarzenia : http://successpoint.pl/transport_2015

O tym czy można zastosować biometrię w pełni, oraz jak tego dokonać porozmawiamy wspólnie z cenionymi ekspertami, podczas konferencji:

Biometric Summit – oblicza uwierzytelniania tożsamości
10 września | Warszawa

ZGŁOŚ BEZPŁATNIE SWÓJ UDZIAŁ: http://successpoint.pl/transport_2015#zarejestruj-si%C...


Zagadnienia tematyczne konferencji:

1.Biometria - trendy i perspektywy rozwoju w Polsce

2.W świetle doświadczeń - analiza praktyk innych państw w zakresie wykorzystania biometrii

3.Systemy weryfikacji i identyfikacji biometrycznej

- biometria w kontroli dostępu do obszarów krytycznych
- biometria w płatnościach gotówkowych i bezgotówkowych
- biometria w dokumentach identyfikacyjnych
- biometryczne uwierzytelnianie w urządzeniach mobilnych
- biometria w zwalczaniu przestępczości - bezpieczeństwo publiczne
- biometria głosowa w obsłudze klienta
- biometria jako narzędzie kontroli pracowników i czasu pracy

4.Prawne aspekty biometrii

- dane biometryczne a dane osobowe
- ochrona danych biometrycznych i ich procesów
- zagrożenia związane z wprowadzeniem biometrii w dokumentach identyfikacyjnych
- zagrożenie prywatności użytkownika - wykorzystanie danych biometrycznych bez jego wiedzy

5.Bezpieczeństwo technologii biometrycznych

- Bezpieczeństwo danych biometrycznych, zabezpieczenia procesu weryfikacji i identyfikacji
- Przechowywanie danych biometrycznych
- Przetwarzanie i szyfrowanie wzorców biometrycznych

6.Case studies – przykłady wdrożeń rozwiązań biometrycznych

Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:

przedstawicieli biznesu - wyższą kadrę zarządzającą, managerów projektów i produktów, kadrę średniego i wyższego, szczebla banków komercyjnych i spółdzielczych oraz innych instytucji finansowych przedstawicieli, administracji publicznej, oraz służb mundurowych przedstawicieli, operatorów telefonii komórkowej, telekomunikacji, kadrę średniego i wyższego szczebla odpowiedzialną za bezpieczeństwo budynków i przynależnych obszarów przedstawicieli z działów: bezpieczeństwa, IT, technicznego, call / contact center oraz obsługi klienta, prawnego, operacyjnego wszystkich zainteresowanych rozwojem i zastosowaniem biometrii.

Kontakt z organizatorem :

Iwona Ciecierska
Asystentka ds. promocji
tel. +48 720 911 822
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: konferencja@successpoint.pl
Maria Bombała Moskała

Maria Bombała Moskała Dyrektor promocji,
MultiTrain

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach


Obrazek

Systemy biometryczne stają się coraz bardziej powszechne we współczesnym świecie. Zabezpieczenia biometryczne mają na celu eliminację fałszerstw, oraz stanowią niezawodny kod dostępu. Systemy identyfikacji osób zdobywają światowy rynek dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, jak np. łatwość użycia, dokładność i wydajność oraz rozszerzenie wykorzystania do zastosowań indywidualnych, komercyjnych oraz rządowych.

Strona wydarzenia : http://successpoint.pl/biometric-summit#

O tym czy można zastosować biometrię w pełni, oraz jak tego dokonać porozmawiamy wspólnie z cenionymi ekspertami, podczas konferencji:

Biometric Summit – oblicza uwierzytelniania tożsamości
10 września | Warszawa

ZGŁOŚ BEZPŁATNIE SWÓJ UDZIAŁ: http://successpoint.pl/biometric-summit#zarejestruj-si...


Zagadnienia tematyczne konferencji:

1.Biometria - trendy i perspektywy rozwoju w Polsce

2.W świetle doświadczeń - analiza praktyk innych państw w zakresie wykorzystania biometrii

3.Systemy weryfikacji i identyfikacji biometrycznej

- biometria w kontroli dostępu do obszarów krytycznych
- biometria w płatnościach gotówkowych i bezgotówkowych
- biometria w dokumentach identyfikacyjnych
- biometryczne uwierzytelnianie w urządzeniach mobilnych
- biometria w zwalczaniu przestępczości - bezpieczeństwo publiczne
- biometria głosowa w obsłudze klienta
- biometria jako narzędzie kontroli pracowników i czasu pracy

4.Prawne aspekty biometrii

- dane biometryczne a dane osobowe
- ochrona danych biometrycznych i ich procesów
- zagrożenia związane z wprowadzeniem biometrii w dokumentach identyfikacyjnych
- zagrożenie prywatności użytkownika - wykorzystanie danych biometrycznych bez jego wiedzy

5.Bezpieczeństwo technologii biometrycznych

- Bezpieczeństwo danych biometrycznych, zabezpieczenia procesu weryfikacji i identyfikacji
- Przechowywanie danych biometrycznych
- Przetwarzanie i szyfrowanie wzorców biometrycznych

6.Case studies – przykłady wdrożeń rozwiązań biometrycznych

Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:

przedstawicieli biznesu - wyższą kadrę zarządzającą, managerów projektów i produktów, kadrę średniego i wyższego, szczebla banków komercyjnych i spółdzielczych oraz innych instytucji finansowych przedstawicieli, administracji publicznej, oraz służb mundurowych przedstawicieli, operatorów telefonii komórkowej, telekomunikacji, kadrę średniego i wyższego szczebla odpowiedzialną za bezpieczeństwo budynków i przynależnych obszarów przedstawicieli z działów: bezpieczeństwa, IT, technicznego, call / contact center oraz obsługi klienta, prawnego, operacyjnego wszystkich zainteresowanych rozwojem i zastosowaniem biometrii.

Kontakt z organizatorem :

Iwona Ciecierska
Asystentka ds. promocji
tel. +48 720 911 822
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: konferencja@successpoint.pl

Następna dyskusja:

Praktyczne informacje o pro...




Wyślij zaproszenie do