Adam Danieluk

Adam Danieluk Prezes
stowarzyszenia ISSA
Polska. Zarządzanie
ryzykiem, ...

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Konferencja - Semafor 2010

ISSA Polska ma zaszczyt zaprosić na pierwszą w tym roku konferencję o bezpieczeństwie IT. Konferencja jest organizowana wraz IDG.

CZTERY DROGI JEDEN CEL
Proces – Technologia – Prawo – Człowiek

Kiedy: 26-27 stycznia
Gdzie: Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1

Gość specjalny: Ira Winkler, autor „Spies Among Us”. Zwany przez CNN i inne media współczesnym James’em Bondem.

[b]Nowość!
Sesje warsztatowe, zobacz jak to działa w praktyce:
- Ataki czasowe na aplikacje WWW
- Narzędzia forensic w ujawnianiu, pozyskiwaniu i zabezpieczaniu ulotnych danych w kompromitowanym środowisku Windows. [b]

Więcej: http://www.issa.org.pl/content/view/150/1/

Do 12 stycznia tańsza rejestracja!
Jeśli jesteś członkiem ISSA płacisz tylko 849 PLN netto, dla osób które nie są członkami ISSA 1299 PLN netto więc zostając naszym członkiem oszczędzasz.

Rejestracja: http://konferencje.computerworld.pl/konferencje/semafo...

W imieniu zarządu ISSA.
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Zgodnie z § 3 rozporządzenia MSWiA z dnia 3 czerwca 1998 r. w sprawie określenia podstawowych warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych, administrator danych powinien wyznaczyć osobę, zwaną dalej "administratorem bezpieczeństwa informacji", odpowiedzialną za bezpieczeństwo danych osobowych w systemie informatycznym, w tym w szczególności za przeciwdziałanie dostępowi osób niepowołanych do systemu, w którym przetwarzane są dane osobowe, oraz za podejmowanie odpowiednich działań w przypadku wykrycia naruszeń w systemie zabezpieczeń.
Pełnienie obowiązków ABI to trudne i odpowiedzialne zadanie. Jeśli nie jesteście pewni czy osoba, którą zamierzacie wyznaczyć posiada odpowiednią wiedzę i czy poradzi sobie z obowiązkami ABI - to szkolenie jest właśnie dla WAS. Możliwość przeszkolenia 5 osób z 1 firmy!

Zapraszam do udziału w szkoleniu Administrator Bezpieczeństwa Informacji, które odbędzie się w dniach 24-26 luty 2010 roku w Krakowie.

Ostania taka szansa, zostało niewiele wolnych miejsc.

Atuty szkolenia:
-pełne wyżywienie i zakwaterowanie w hotelu, w którym odbywają się szkolenia

- materiały szkoleniowe

- egzamin i certyfikat Administratora Bezpeizeństwa Infoemacji - wydane przez zewnętrzną jednostkę certyfikującą

- doświadczona i wykwalifikowana kadra.

Aby wziąc udział w szkoleniu wystarczy być parcownikiem Małego lub średniego przedsiębiorstwa znajdującego się Polsce a także zajrzeć na stronę abi.czj-infox.pl
Arkadiusz Reiter

Arkadiusz Reiter RA Secure Arkadiusz
Reiter - Ochrona
danych osobowych,
IO...

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

a co w przypadku kiedy moje przedsiębiorstwo nie kwalifikuje się do sektora małych bądź średnich przedsiębiorstw a byłbym zainteresowany tym szkoleniem? Na jakich warunkach odbywało by się szkolenie i jakie są szacunkowe koszty?
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Zapraszam na szkolenie:
Ochrona danych osobowych w Agencjach Ochrony

Celem szkolenia jest przybliżenie wymogów prawnych regulujących przetwarzanie danych osobowych w w firmach zajmujących się ochroną osób i mienia, których niespełnienie może skutkować poważnymi problemami prawnymi.

Jak sobie poradzić, z trudnymi kwestiami świadczenia usług na terenie zleceniodawców, przetwarzając dane osobowe pracowników, klientów, jak prawidłowo przekazywać dane osobowe firmom współpracującym w zakresie monitoringu czy grup interwencyjnych, co robić z danymi sprawców wykroczeń i przestepstw na obiekcie, ale również jak chronić dane osób legitymowanych czy tych wobec których użyto srodków przymusu?

Na te i inne pytania postaram się odpowiedzieć w trakcie szkolenia dedykowanego branży ochrony.

Ramowy program szkolenia:
1. Podstawy prawne - czyli co w ustawach ...
2. Dokumentacja obowiązkowa firm branży ochrony osób i mienia, a wymogi związane z ochroną danych
3. Zasady przetwarzania danych osobowych w firmach ochrony, gromadzenie, utrwalanie, niszczenie, przekazywanie, pozyskiwanie.
4. Ochrona danych osobowych w praktyce
Dokumentacja obowiązkowa
Wymogi techniczne ochrony danych
Organizacja ochrony danych osobowych
Naruszenie ochrony danych osobowych - co robić?
5. Obowiązki administratorów i skutki prawne ich niespełnienia
BONUS
Jak wykorzystać prawidłowo zorganizowaną ochronę danych osobowych do ochrony interesów firmy?

Profil szkolącego, w zakresie prowadzonego szkolenia.
15 lat w branży ochrony, licencja pracownika ochrony fizycznej II stopnia, licencja pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, z doświadczeniem w ochronie na stanowiskach pracowniczych, kierowniczych i w zarządzaniu strategicznym.
Ochroną informacji zajmuje się od 10 lat, w tym ochroną danych osobowych od 6 lat. Certyfikat Administratora Bezpieczeństwa Informacji CA 07/10/119, uzyskany po ukończeniu kursu w KERBEROS (kurs autoryzowany przez ABW, Departament Bezpieczeństwa Teleinformatycznego, nr 3/2006, w zakresie podstawowego szkolenia administratorów oraz inspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego), ukończył też szereg szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych. Specjalizuje się w ochronie danych osobowych a firmach związanych z bezpieczeństwem publicznym i prywatnym - funkcja Administratora Bezpieczeństwa Informacji w tego typu firmach.

Organizacja szkolenia.
Termin: 12 marca
Miejsce: Kraków, Ośrodek OPTIMA, ul. Malborska 65
Cena: 300 pln /os.
W cenę szkolenia wliczone są również:
Materiały szkoleniowe, barek kawowy, obiad w restauracji Ratel.

Zgłoszenia:
biuro@gregoriann.eu
Zaliczkę w wysokości 50% kosztów szkolenia należy wpłacić na konto:

62 1050 1012 1000 0023 2422 5800
ING Bank Śląski
Gregoriann Grzegorz Krzemiński

Nie później niż 7 dni przed szkoleniem.
Ilość miejsc ograniczona.

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Anna Nagraba

Anna Nagraba Asystentka Prezesa

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Szanowni Państwo,

Firma Global Information Security Sp. z o.o. zaprasza Państwa do wzięcia udziału
26-27 października 2010r w konferencji
„Rola kadr w zarządzaniu danymi osobowymi” w czasie której zostaną omówione wszystkie aspekty, ryzyka i niuanse ochrony danych osobowych w tym obszarze.
Zwrócimy dużą uwagę na dane osobowe kadrowe takie jak:
1. dane pracowników (akta osobowe, BHP, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, ubezpieczenia itd.),
2. dane kandydatów do pracy, byłych pracowników, pracowników tymczasowych, praktykantów, stażystów, osób pracujących na umowę o dzieło czy umowę zlecenie
3. konsultantów (outsourcing kadr),
4. dane tele-pracowników, bilingi,
5. dane z szeroko rozumianego monitoringu pracowniczego
Problem właściwej ochrony danych kadrowych dotyczy wszystkich organizacji bez względu na to czy przetwarzają dane we własnych komórkach kadrowych, czy też powierzają obsługę kadr firmom zewnętrznym. Za niedopełnienie obowiązków ochrony tych danych grozi odpowiedzialność karna, zarówno osobom zarządzającym organizacją jak i osobom, które kierują lub pracują w dziale kadr.
W czasie Konferencji zaprosimy Państwa ponadto na prezentację:
1. naszego innowacyjnego systemu HPMS umożliwiającego zarządzanie, nadzór i monitoring informacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych oraz generowanie aktualnej dokumentacji ochrony danych osobowych wymaganej prawem,
2. Oprogramowania pozwalającego w szczególności, zabezpieczyć małe bazy przechowywane w plikach Excel i zmienić ich funkcjonalność tak, aby spełniały wymogi rozporządzenia MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych.

Koszt dwu dniowej Konferencji wraz z materiałami szkoleniowymi, pełnym wyżywieniem jak również certyfikatami które zostaną wręczone uczestnikom na koniec pobytu wynosi:
1.250,00 PLN+22 % VAT dla zgłoszeń do 30 września 2010r
1.410,00 PLN+22 % VAT dla zgłoszeń po 30 września 2010r

Więcej informacji znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej:
http://globinfosec.pl
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w naszej Konferencji.Anna Nagraba edytował(a) ten post dnia 24.08.10 o godzinie 11:04
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Arkadiusz Reiter:
a co w przypadku kiedy moje przedsiębiorstwo nie kwalifikuje się do sektora małych bądź średnich przedsiębiorstw a byłbym zainteresowany tym szkoleniem? Na jakich warunkach odbywało by się szkolenie i jakie są szacunkowe koszty?

W takim przypadku zapraszam na szkolenie:
http://www.czj-infox.pl/szkolenia-otwarte/administrato...

pozdrawiam i zapraszam do uzcestnictwa
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Witam,

z radością informuje, że w szkoleniu Administrator Bezpieczeństwa Informacji dofinansowane z EFS, organizowanym przez firmę INFOX mogą brać udział również mikroprzedsiębiorcy.

zapraszam na stronę http://abi.czj-infox.pl.Ewa Nowosielska edytował(a) ten post dnia 16.04.10 o godzinie 12:26
Przemysław Osiak

Przemysław Osiak zarządzanie w IT /
project management/
project portfolio
...

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Zapraszam do uczestnictwa w organizowanym przez PeOx Consulting szkoleniu p.t. Administrator Bezpieczeństwa Informacji w systemie ochrony danych osobowych.

Program szkolenia obejmuje:

• przepisy o ochronie danych osobowych;
• definicje pojęć z zakresu ochrony danych osobowych;
• zasady przetwarzania danych osobowych;
• zasady prowadzenia zbiorów danych osobowych;
• zasady zgłaszania zbiorów danych osobowych do GIODO;
• zasady ochrony danych osobowych;
• dokumentacja opisująca sposób przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych;
• rola i zadania administratora bezpieczeństwa informacji;
• praktyczne aspekty skutecznej realizacji obowiązków administratora bezpieczeństwa informacji;
• odpowiedzialność karna za naruszenie przepisów o ochronie danych osobowych.

Czas trwania – 2 dni

Metodologia – szkolenie prowadzone jest w formie wykładów przy wykorzystaniu prezentacji multimedialnych uzupełnianych ćwiczeniami praktycznymi. Każdy z uczestników otrzyma płytę CD z materiałami szkoleniowymi.

Uczestnicy – szkolenie skierowane jest do osób mających pełnić funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji, o którym mowa w art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych lub innych osób, które chcą poznać przepisy i praktykę związaną z obowiązkami ABI. Szkolenie prowadzone jest dla grup 5 – 10 osobowych.

Trener – szkolenie prowadzi doświadczony Administrator Bezpieczeństwa Informacji, były dyrektor departamentu odpowiedzialnego za prowadzenie ewidencji i rejestrów państwowych jednego z centralnych urzędów administracji rządowej.

Certyfikaty – każdy z uczestników otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia.

Miejsce – Warszawa
W przypadku szkoleń zamkniętych szkolenie może zostać zorganizowane w innych miastach.

Zgłoszenie za pomocą formularza.

Zapraszam do zapoznania się z ofertą pozostałych szkoleń organizowanych przez PeOx Consulting.
Anna Włodarska

Anna Włodarska organizacja eventów

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Serdecznie zapraszamy na konferencję "Systemy backupu i archiwizacji - kompleksowa ochrona zasobów firmy"

23 kwietnia 2010r
Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat" S.A., Warszawa

W programie m.in. wystąpienie p.Zbigniewa Maryniaka-eksperta ds. IT Krajowego Stowarzyszenia Ochrony Informacji Niejawnych

Program konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/08-06-2010--...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/08-06-2010--...

Pozostały ostatnie wolne miejsca! Do zobaczenia!
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Ostatnie wolne miejsca na szkoleniu :

„Pełnomocnik i auditor wew. Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008” poszerzonego o warsztaty komputerowe z zakresu prowadzenia dokumentacji systemu zarządzania jakością z systemem obiegu dokumentów intraDOK w niezmienionej cenie (500/540 zł za os.)

Termin: 26-28.04.2010 r
Miejsce: Kraków
Cena : 500/540 zł za os.

Więcej informacji na:
http://czj-infox.pl
12 653 20 13

konto usunięte

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Poradnik prawny dla e-biznesu

iSecure we współpracy z Kancelarią Adwokacjką Mec. Marcina Kramka ma zaszczyt zaprosić Państwa na wyjątkowe warsztaty skierowane do firm i osób prowadzących biznes w Internecie.

Naszym celem jest przekazanie uczestnikom warsztatów praktycznej wiedzy z trzech dziedzin mających kluczowe znaczenie dla e-biznesu: ochrony danych osobowych, świadczenia usług drogą elektroniczną oraz praw autorskich.

Wśród tematów, które chcemy poruszyć znajdą się między innymi takie zagadnienia jak:
- przygotowanie niezbędnych klauzul i obowiązków informacyjnych dla portali społecznościowych i sklepów internetowych
- outsourcing usług wiążących się z przetwarzaniem danych osobowych: hosting, e-mail marketing, call center, programy lojalnościowe
- wnioski rejestracyjne do GIODO
- bezpieczne zbieranie danych przez formularze www
- regulaminy świadczenia usług drogą elektroniczną
- polityki prywatności
- prawo do cytatu
- prawa do treści tworzonych przez użytkowników portali społecznościowych
- konkursy organizowane w Internecie w świetle przepisów o prawie autorskim
- i wiele innych

Warsztaty odbędą się 17 czerwca 2010 r. w Warszawie. Koszt uczestnictwa wynosi 550 zł brutto od osoby.

Szczegółowa agenda, informacje o prelegentach oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na naszej stronie internetowej.

konto usunięte

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Zapraszam serdecznie na szkolenia dla auditorów wewnętrznych i wiodących systemu zarządzania Bezpieczeństwem informacji wg PN-ISO/IEC 27001:2007.

Najbliższe terminy:

Auditor wewnętrzny SZBI:
08-09 Lipiec, Toruń

Auditor wiodący SZBI:
14-18 Czerwiec, Ustroń
26-30 Lipiec, Ustroń

Więcej informacji na http://bpic.eu
Zapraszamy!
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Zapraszamy do udziału w VIII Forum ADO/ABI
PRZETWARZANIE I OCHRONA DANYCH PRACOWNICZYCH
Warszawa,15 czerwca 2010 r.

Temat VIII Forum ADO/ABI obejmuje problematykę dotyczącą każdej jednostki organizacyjnej. Specyfika przetwarzania szeroko rozumianych danych pracowniczych powoduje konieczność pogłębionego przygotowania się do wykonywania obowiązków ochrony danych. Skomplikowanie materii prawnej w tym zakresie potwierdza orzecznictwo GIODO oraz sądów administracyjnych. Skierowane do administratorów danych i administratorów bezpieczeństwa informacji Forum ADO/ABI poruszy najbardziej aktualne i ważne problemy prawne i techniczno-organizacyjne ochrony danych pracowniczych. Omówione zostaną zagadnienia zabezpieczenia systemów kadrowych i outsourcingu kadrowo-płacowego, jak również prawne tematy: dopuszczalnego zakresu przetwarzania danych pracowniczych, monitoringu pracownika oraz przeprowadzania na nim badań.
Redakcja programu, merytoryczna koordynacja przygotowań i prowadzenie obrad: Grzegorz Sibiga - doktor prawa, adiunkt w Zakładzie Prawa Administracyjnego Instytutu Nauk Prawnych PAN w Warszawie

PROGRAM
http://cpi.com.pl/imprezy/2010/adoabi/index.php
- Bezpieczeństwo osobowe a bezpieczeństwo danych osobowych pracowników.
prof. Teresa Wyka, Uniwersytet Łódzki
- Ochrona wizerunku pracownika i jego wykorzystanie przez pracodawcę oraz zasady zapewnienia tajemnicy wynagrodzenia
dr Krzysztof Walczak, Uniwersytet Warszawski, red. nacz. Monitora Prawa Pracy
- Specyfika zabezpieczania systemów informatycznych służących do przetwarzania danych kadrowych
dr inż. Andrzej Kaczmarek, specjalista ds. systemów informatycznych służących do przetwarzania informacji prawnie chronionych, b. członek Komitetu Technicznego KT 182 przy Polskim Komitecie Normalizacyjnym
- Dopuszczalny zakres przetwarzania danych pracownika i kandydata do pracy na gruncie przepisów prawa pracy i przepisów o ochronie danych osobowych
dr Arleta Nerka, Akademia Leona Koźmińskiego
- Wykonywanie badań na pracownikach (testy psychologiczne, wariograf) a ochrona ich prawa do prywatności i ochrony danych osobowych
dr Dominika Dorre - Nowak, Uniwersytet Jagielloński, radca prawny
- Prawne aspekty monitoringu pracowników (kontrola poczty elektronicznej i aktywności w sieci publicznej)
dr Arkadiusz Lach, Uniwersytet Mikołaja Kopernika
- Praktyczne problemy ochrony danych pracowniczych w związku z outsourcingiem działalności kadr, księgowości i IT
Łukasz Wrona, administrator bezpieczeństwa informacji KRD BIG S.A.
- Rola i zadania ADO/ABI w przygotowaniu jednostki organizacyjnej do wykonania obowiązków i kontroli ich przestrzegania w zakresie przepisów dotyczących przetwarzania i ochrony danych pracowniczych
dr Grzegorz Sibiga, Instytut Nauk Prawnych PAN
Łukasz Wrona, administrator bezpieczeństwa informacji KRD BIG S.A.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
- on-line: http://cpi.com.pl/imprezy/2010/adoabi/formularz_pr.php
- faxowy: http://centrumpr.com.pl/formularz_adoabi.pdf
* Jeśli dowiedzieli się Państwo o Forum z tej informacji – prosimy o wypełnienie jednego z powyższych formularzy zgłoszeniowych oraz o zaznaczenie pola „Skąd dowiedzieli się Państwo o Forum: portal/serwis patrona medialnego” - celem mierzenia skuteczności przekazu.

Kontakt z organizatorem: pr@cpi.com.pl
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

ADMINISTRATOR BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI EFS- OSTATNIE TERMINY przed wakacjami
W ramach projektu

Bezpieczeństwo Twojej firmy w rękach Twoich pracowników

Ostatnia szansa skorzystania ze szklenia w następujących terminach

23-25.06.2010 r. Kraków
30.06-2.07.2010 r. Kraków
16-18.07.2010 r. Kraków

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Cena:

354,76 PLN, co stanowi 20% kosztów szkolenia – dla mikro i małego przedsiębiorstwa

532,14 PLN, co stanowi 30% kosztów szkolenia – dla średniego przedsiębiorstwa

Organizator zapewnia:

- certyfikat Administratora Bezpieczeństwa Informacji, renomowanej, międzynarodowej jednostki certyfikującej systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji

-materiały szkoleniowe

-wyżywienie oraz zakwaterowanie

Szczegóły na stronie projektu: http://abi.czj-infox.pl , lub w Dziale Szkoleń pod nr tel. 12 653 20 13, 357 55 80

konto usunięte

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

AUDYT OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH-NOWOŚĆ!!!

Z myślą o organizacjach, które mimo obszernych baz danych klientów nie posiadają wdrożonej polityki bezpieczeństwa oraz o tych, które chciałyby zweryfikować istniejące już u nich procedury przetwarzania oraz przechowywania danych osobowych pod kątem wymagań formalno- prawnych ustawy, zespół ekspertów Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o. przygotował nowy produkt.
Serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą!!!
http://czj-infox.pl/oferta/audyt-ochrony-danych-os...

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Szanowni Państwo,

Zapewnienie ciągłości działania to priorytet współczesnych przedsiębiorstw i instytucji. Brak odpowiednich rozwiązań i polityki bezpieczeństwa może przynieść firmie niepowetowane straty.
Zapraszamy do udziału w dyskusji nt. zagrożeń i dostępnych rozwiązań skutecznej ochrony podczas konferencji

„Technologie i rozwiązania do zarządzania bezpieczeństwem w firmie”

6 lipca w Warszawie

Celem konferencji będzie przedstawienie dostępnych na rynku rozwiązań, które zapewniają bezpieczeństwo teleinformatyczne w firmie. Do wygłoszenia prelekcji zaprosimy przedstawicieli firm oferujących produkty oraz cenionych ekspertów w temacie security.

Platynowym Partnerem Konferencji jest firma IBM
Temat wystąpienia: "Chroń dane bezpośrednio - kontrola dostępu do danych na poziomie silnika bazodanowego - IBM Guardium" - Zbigniew Szmigiero - Specjalista techniczny ds. Tivoli Security

Patron Honorowy: Stowarzyszenie ISSA Polska
Wykłady merytoryczne poprowadzą, m.in.
Pan Adam Danieluk – ekspert w zakresie ochrony informacji, członek zarządu ISSA Polska „Praktyka ochrony informacji w sieciach korporacyjnych - trendy technologiczne i organizacyjne”
Pan Maciej Bryłka - IT Security Specialist "Zarządzanie incydentami - pułapki i błędy w indywidualnym procesie obsługi incydentu"

Chroń swoje dane i zarządzaj bezpieczeństwem!
Serdecznie zapraszamy do udziału!

Zagadnienia tematyczne:
zarządzanie zdalnym dostępem do zasobów firmy
zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu
audyty bezpieczeństwa
zarządzanie incydentami i ciągłością działania
ochrona danych - backup i archiwizacja
polityka bezpieczeństwa
sprzętowe rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo
bezpieczeństwo osobowe, fizyczne i środowiskowe
systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji

Do udziału zapraszamy:
prezesów i członków zarządu
pełnomocników i doradców zarządu
CIO, CSO
prawników, audytorów
administratorów systemów sieci oraz osoby odpowiedzialne za reakcje na incydenty bezpieczeństwa

Przedstawicieli instytucji:
publicznych, wojskowych oraz rządowych,
bankowych i ubezpieczeniowych
telekomunikacji i mediów
usług
produkcji
przemysłu

Strona www. Konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/08-06-2010--...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/08-06-2010--...

UWAGA: Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat poświadczający uczestnictwo w konferencji

Udział jest bezpłatny:
Jeśli jesteś przedstawicielem firmy bądź instytucji reprezentującej branżę: ubezpieczeniową, usługową, bankową, produkcji, przemysłu, telekomunikacyjną, mediów, instytucji publicznych, wojskowych, rządowych, etc.

Udział jest płatny:
Jeśli jesteś przedstawicielem firmy, która dostarcza usługi, rozwiązania informatyczne lub technologiczne, dla firm/instytucji powyższych branż.
Opłata za osobę wynosi 300 zł +22%VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Kontakt:

Anna Malinowska
Koordynator Projektu
e-mail: anna.malinowska@multitrain.pl
tel. (0-22) 224 06 47
Anna Nagraba

Anna Nagraba Asystentka Prezesa

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Szanowni Państwo,

Firma Global Information Security Sp. z o.o. zaprasza Państwa do wzięcia udziału
26-27 października 2010r w konferencji
„Rola kadr w zarządzaniu danymi osobowymi” w czasie której zostaną omówione wszystkie aspekty, ryzyka i niuanse ochrony danych osobowych w tym obszarze.
Zwrócimy dużą uwagę na dane osobowe kadrowe takie jak:
1. dane pracowników (akta osobowe, BHP, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, ubezpieczenia itd.),
2. dane kandydatów do pracy, byłych pracowników, pracowników tymczasowych, praktykantów, stażystów, osób pracujących na umowę o dzieło czy umowę zlecenie
3. konsultantów (outsourcing kadr),
4. dane tele-pracowników, bilingi,
5. dane z szeroko rozumianego monitoringu pracowniczego
Problem właściwej ochrony danych kadrowych dotyczy wszystkich organizacji bez względu na to czy przetwarzają dane we własnych komórkach kadrowych, czy też powierzają obsługę kadr firmom zewnętrznym. Za niedopełnienie obowiązków ochrony tych danych grozi odpowiedzialność karna, zarówno osobom zarządzającym organizacją jak i osobom, które kierują lub pracują w dziale kadr.
W czasie Konferencji zaprosimy Państwa ponadto na prezentację:
1. naszego innowacyjnego systemu HPMS umożliwiającego zarządzanie, nadzór i monitoring informacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych oraz generowanie aktualnej dokumentacji ochrony danych osobowych wymaganej prawem,
2. Oprogramowania pozwalającego w szczególności, zabezpieczyć małe bazy przechowywane w plikach Excel i zmienić ich funkcjonalność tak, aby spełniały wymogi rozporządzenia MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych.

Koszt dwu dniowej Konferencji wraz z materiałami szkoleniowymi, pełnym wyżywieniem jak również certyfikatami które zostaną wręczone uczestnikom na koniec pobytu wynosi:
1.250,00 PLN+22 % VAT dla zgłoszeń do 30 września 2010r
1.410,00 PLN+22 % VAT dla zgłoszeń po 30 września 2010r

Więcej informacji znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej:
http://globinfosec.pl
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w naszej Konferencji.Anna Nagraba edytował(a) ten post dnia 24.08.10 o godzinie 11:05

konto usunięte

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Firma MOVIDA CONFERENCES zaprasza Państwa do udziału w seminarium

Obrazek

Pełne informacje oraz formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora :
Zachęcam do zapoznania się z programem

Formularz zgłoszeniowy do pobrania:

Kluczowe tematy spotkania:

* praktyczne sposoby zabezpieczania danych osobowych – jak zapobiec ryzyku wycieku danych
* rodzaje zabezpieczeń a charakter zbiorów
* rejestrowanie się i logowanie na stronach internetowych przez lekarzy
* ochrona danych osobowych a konkursy i działania kierowane do lekarzy
* jakie informacje są danymi osobowymi? Które powinny podlegać rejestracji w GIODO?
* polityka bezpieczeństwa i budowania świadomości ochrony danych osobowych u przedstawicieli medycznych i farmaceutycznych
* rola ABI a rola ADO, kto powinien być wybrany i jakie powinien pełnić funkcje
* rodzaje obowiązków ochrony danych osobowych i specyfika ich wykonania w sektorze farmaceutycznym
* bazy danych jakimi dysponują administratorzy w farmacji.
* dane sensytywne – dlaczego należy na nie zwrócić szczególną uwagę?
* przetwarzanie danych w działalności aptek
* dane „zwykłe” i „wrażliwe” w praktyce marketingowej
* programy lojalnościowe: kto i w jaki sposób jest uprawniony do zbierania danych osobowych? (siły własne i outsourcing)
* transgraniczne przekazywanie danych osobowych
* problem baz danych pacjentów w procesie outsourcingu

Jeśli życzą sobie Państwo więcej informacji prosimy o kontakt:

Jolanta Kołodzińska
jkolodzinska@movida.com.pl, tel 22/ 696 98 28
Anna Nagraba

Anna Nagraba Asystentka Prezesa

Temat: Informacje o konferencjach i szkoleniach

Szanowni Państwo,

Firma Global Information Security Sp. z o.o. zaprasza Państwa do wzięcia udziału
26-27 października 2010r w konferencji
„Rola kadr w zarządzaniu danymi osobowymi” w czasie której zostaną omówione wszystkie aspekty, ryzyka i niuanse ochrony danych osobowych w tym obszarze.
Zwrócimy dużą uwagę na dane osobowe kadrowe takie jak:
1. dane pracowników (akta osobowe, BHP, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, ubezpieczenia itd.),
2. dane kandydatów do pracy, byłych pracowników, pracowników tymczasowych, praktykantów, stażystów, osób pracujących na umowę o dzieło czy umowę zlecenie
3. konsultantów (outsourcing kadr),
4. dane tele-pracowników, bilingi,
5. dane z szeroko rozumianego monitoringu pracowniczego
Problem właściwej ochrony danych kadrowych dotyczy wszystkich organizacji bez względu na to czy przetwarzają dane we własnych komórkach kadrowych, czy też powierzają obsługę kadr firmom zewnętrznym. Za niedopełnienie obowiązków ochrony tych danych grozi odpowiedzialność karna, zarówno osobom zarządzającym organizacją jak i osobom, które kierują lub pracują w dziale kadr.
W czasie Konferencji zaprosimy Państwa ponadto na prezentację:
1. naszego innowacyjnego systemu HPMS umożliwiającego zarządzanie, nadzór i monitoring informacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych oraz generowanie aktualnej dokumentacji ochrony danych osobowych wymaganej prawem,
2. Oprogramowania pozwalającego w szczególności, zabezpieczyć małe bazy przechowywane w plikach Excel i zmienić ich funkcjonalność tak, aby spełniały wymogi rozporządzenia MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych.

Koszt dwu dniowej Konferencji wraz z materiałami szkoleniowymi, pełnym wyżywieniem jak również certyfikatami które zostaną wręczone uczestnikom na koniec pobytu wynosi:
1.250,00 PLN+22 % VAT dla zgłoszeń do 30 września 2010r
1.410,00 PLN+22 % VAT dla zgłoszeń po 30 września 2010r

Więcej informacji znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej:
http://globinfosec.pl
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w naszej Konferencji.

Następna dyskusja:

Praktyczne informacje o pro...




Wyślij zaproszenie do