Maciej W.

Maciej W. Menedżer

Temat: Jak się promować, żeby się nie ośmieszyć?

Polecam i zapraszam do dyskusji......
http://www.hbrp.pl/news.php?id=1417&t=jak-sie-promowac...

Temat: Jak się promować, żeby się nie ośmieszyć?

Na pewno warto mówić o tym w czym jesteśmy dobrzy a nie wszyscy to potrafią.
Na początek trzeba na pewno mieć w sobie przekonanie o swoje wartości w tej szczególnej dziedzinie którą chcemy podkreślić - ciężko jest pokazać coś co nie chce być pokazane...
Druga sprawa to trzeba wiedzieć kogo chcemy "oczarować" swoimi umiejętnościami / wiedzą...
Borysław B.

Borysław B. Mgr inżynier
informatyki,
właściciel Matrix
Reliability

Temat: Jak się promować, żeby się nie ośmieszyć?

Adrian P.:
Druga sprawa to trzeba wiedzieć kogo chcemy "oczarować" swoimi umiejętnościami / wiedzą...
Fakt, wszystkim nigdy się nie dogodzi. Mówimy co robiliśmy i jak, ale nie wystawiamy sobie sami oceny. Niech nasi odbiorcy sami decydują. Na jednych osobach np. znajomość języka niemieckiego sprawi duże wrażenie, dla innych osób taka umiejętność będzie oczywistością. Może być też na odwrót - może się to okazać nikomu nie potrzebną rzeczą.

Temat: Jak się promować, żeby się nie ośmieszyć?

ok, czyli mamy zgodność :) W zależności od grupy docelowej do jakiej chcemy się skierować musimy dobrać odpowednie narzędzia, metody prezentacji.
Może ktoś ma jakiś pomysł jak dobrze się zaprezentować przed przełożonym ?Ten post został edytowany przez Autora dnia 20.02.15 o godzinie 18:27
Maciej W.

Maciej W. Menedżer

Temat: Jak się promować, żeby się nie ośmieszyć?

"Nowoczesny menadżer sprzedaży" daje wybór każdemu, kto chce lub działa w tym trudnym zawodzie:
Czy zostanę ofiarą, czy też mistrzem zmian?

http://www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/modules.php?n...

Dyskusja trwa!
Sebastian Sulma

Sebastian Sulma Sulma & Sulma =>
ROZPALAMY MIŁOŚĆ DO
PRODUKTÓW

Temat: Jak się promować, żeby się nie ośmieszyć?

Przepraszam, że nie czytałem artykułu z pierwszego posta, ale jest mi to temat bliski dlatego wypowiem się bazując na swoich poglądach i doświadczeniach.

Moim zdaniem trzeba mieć poukładane cechy takie jak unikalność i użyteczność. Czyli wiedzieć co mamy w sobie indywidualnego (wiedza, umiejętności, zainteresowania) co przyda się innym w sposób pożyteczny. Nazywam to "daniem czegoś od siebie światu".

Na tej podstawie budujemy MISJE i WIZJE, oraz grupę docelową. W ten sposób wiemy co chcemy osiągnąć i do kogo adresujemy. Brakuje nam tylko ścieżki jaka prowadzi do celu, czyli doboru narzędzi które zależą od tego co chcemy promować. Początkowym kamieniem milowym oczywiście jest zdobycie pierwszych odbiorców, którzy chcą "słuchać" co chcemy im przekazać.

Ważne jest aby mieć problem do rozwiązania, pozostawienia wartości dodanej po sobie, pomaga to w motywacji, znalezieniu odbiorców i promocji.

Jest to pewien zarys, dla którego każdy powinien stworzyć własną strategię i taktyki.

Pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do