Dorota
Zbroszczyk
kierownik skupu,
P.W.Radostowa
Temat: Proszę o wyjaśnienie wątpliwości
Podpisałam umowę z biurem pośrednictwa w sierpniu 2008 r..Biuro to wskazało mi dwie nieruchomości i tę drugą zdecydowałam się zakupić.
Jednak w międzyczasie pracownik biura, który pośredniczył w transakcji założył własne biuro o czym mnie nie powiadomił i nie podpisałam nowej umowy z jego biurem.
Na propozycję rozliczenia się z nim w formie gotówkowej(czy to wogóle jest praktykowane i co stanowi wtedy dowód wpłaty) nie zgodziłam się i zarządałam faktury od właściciela biura z którym
w owym czasie umowę podpisałam i kóre ma obecnie inną siedzibę.
Twierdzi on,że ma umowę z byłym pracownikiem na rozliczenie się
z nim na rozpoczęte przez niego transakcje.
Fakturę taką wystawiono mi w dniu podpisania aktu notarialnego.
Mam jednak odczucie, że coś tu nie gra.
Mam też pewne wątpliwości, czy właściciel mieszkania ktore kupiłam
miał wogóle podpisaną umowę z biurem i uiścił opłaę (wiem, że znał się dobrze z pracownikiem biura).
Czy mogę zażyczyć sobie wglądu w takie dokumenty, lub gdzie zwrócić się o sprawdzenie prawidłowości działania biura nieruchomości w sytuacji zmian jakie w nim nastąpiły.
Szczególnie zależałoby mi na opinii Pana Tomasza.