konto usunięte
Temat: Porozmawiajmy o Klientach
no właśnie, dużo się mówi o Nas - Pośrednikach, Agentach - w pewnej chwili w kilku wątkach powstały posty na temat Klientów ....ponarzekamy ??
:)
konto usunięte
Robert
M.
Zarządca
nieruchomości,
trener, negocjator,
handlowiec.
konto usunięte
Robert
M.
Zarządca
nieruchomości,
trener, negocjator,
handlowiec.
Marcin H.:
Myślę, że to wynika z obawy przed potencjalnym klientem, który może to przeczytać i zrazi się do biura całkowicie.
konto usunięte
Robert M.:
Marcin H.:
Myślę, że to wynika z obawy przed potencjalnym klientem, który może to przeczytać i zrazi się do biura całkowicie.
Nie jestem zwolennikiem narzekania i uprawiania czarnego PR niemniej jednak Marcin, Twoja sugestia mnie rozbawiła a z drugiej strony zainspirowała :) Może własnie to jest najlepsze rozwiązanie aby omijali Nas z daleka zwłaszcza klienci oszuści. Taka np. wyskakująca informacja na stronie www:
Drogi kliencie. Jeśli jesteś kombinatorem, oszustem, podstawionym klientem, nie dotrzymujesz terminów i obietnic, wszystko wiesz najlepiej, nie interesuje Cię współpraca oparta na partnerskich relacjach to wybierz "nie wchodzę". Jeśli zaś oczekujesz pomocy przy sprzedaży, kupnie, najmie, wynajmie nieruchomosci. Chciałbyś zaoszczędzić czas, przeprowadzić transakcję solidnie i bezpiecznie z poszanowaniem ciężkiej pracy, którą dla Ciebie wykonamy wybierz "wchodzę"
I w czterech literach mam, że Ci pierwsi się zrażą i obrażą :)
Robert
M.
Zarządca
nieruchomości,
trener, negocjator,
handlowiec.
Marcin H.:
Czy jest aż tak źle, że 80-90% klientów jest oszustami?
konto usunięte
Robert M.:
Marcin H.:
Czy jest aż tak źle, że 80-90% klientów jest oszustami?
Nigdzie nie napisałem, że 80-90% klientów to oszuści. Skąd takie dane Marcin? Natomiast jeśli chodzi o założenia. Cóż, tak jak spotyka się nieuczciwych Pośredników tak samo spotkać można nieuczciwych klientów. Na szczęście są metody na jednych i drugich :)
Monika S. Marketing
Marcin
Zawistowski
W sprzedaży od
zawsze ...
Monika S. Marketing
Marcin
Zawistowski
W sprzedaży od
zawsze ...
Andrzej
Borecki
Przedstawiciel
Handlowy
Monika S.:e.
Przykłady z ostatniego tygodnia:
Spotkanie umówione popołudniu na kolejny dzień rano. Kupujący jadą 150 km do Warszawy, a Sprzedającego po prostu nie ma.Telefonu nie odbiera.
Spotkanie umówione również z dnia na dzień. Sprzedająca jedzie przez cale miasto, kupująca po prostu nie przychodzi. Telefonu nie odbiera.
Marcin
Zawistowski
W sprzedaży od
zawsze ...
Robert
M.
Zarządca
nieruchomości,
trener, negocjator,
handlowiec.
Marcin Zawistowski:
Ja taką nieprzyjemną sytuację w sobotę, wcześniej w tygodniu spotkałem się z agentką, która chciała pokazać moje mieszkanie klientom. Problem był tylko taki że klient mógł je obejrzeć jedynie w sobotę a agentka już miała zaplanowany jakiś wyjazd. Uznałem że (może to dziwne dla niektórych ) pośrednik też człowiek :) i należy mu się odpoczynek. Zaproponowałem że podpiszemy umowę pośrednictwa, a mieszkanie pokaże klientom sam.
Tak też zrobiliśmy klienci przyszli obejrzeli, a potem pytają czy tata też może obejrzeć. Pomijam fakt że było to małżeństwo po 40 i potrzebowało porady taty :)
Najgorsze było dla mnie to jak "tata" pyta "to co jak by co dogadamy się bez agencji ? poco płacić tym nierobom ? "
Oczywiście klientom powiedziałem bardzo dobitnie że takiej opcji nie ma, a zaraz po spotkaniu przedstawiłem sytuacji agentce ale....
Marcin
Zawistowski
W sprzedaży od
zawsze ...
Następna dyskusja: