Temat: powierzchnie biurowe warszawa
Jak znaleźć powierzchnię biurową ?
przewodnik krok po kroku z Biuranet.pl:
1. Określ budżet. Nie ma uniwersalnej kwoty, jaką należy przeznaczyć na opłaty czynszowe, którą można by określić jako wartość procentowa przychodów firmy, ale istnieją narzędzia, dzięki którym możemy stwierdzić, na co nas stać. Polecam, aby w tym celu posłużyć się tradycyjnymi miesięcznymi prognozami przychodów i wydatków.
2. Określ swoje potrzeby. Dobrze jest wiedzieć mniej więcej, ile metrów kwadratowych powierzchni potrzebuje nasza firma, ale możemy zaoszczędzić wiele miejsca dzięki wydajnemu zagospodarowaniu przestrzeni. Gdy szukamy powierzchni biurowej, ważniejsze jest, abyśmy wiedzieli ile biur będziemy potrzebować, ile boksów posiadamy, czy potrzebujemy dużych czy małych sal konferencyjnych, toalet itp. Pomoże to przedstawicielowi właściciela nieruchomości w dokładnym zrozumieniu, czego oczekujemy od danej powierzchni. Jeśli posiadamy plan zagospodarowania naszego poprzedniego biura, przedstawienie go nowemu właścicielowi nieruchomości może być świetnym sposobem na przekazanie informacji o tym, co się sprawdza, a co nie.
3. Wybierz miejsce. Kwestie wymagające rozważenia: mała odległość dzieląca nas od dotychczasowych klientów, krótki dystans do pracy dla personelu i dla nas, dobra widoczność i łatwy dostęp dla nowych klientów.
4. Znajdź dostępną powierzchnię. W pierwszej kolejności zajrzyjmy do Internetu. Biuranet.pl to strona umożliwiająca zapoznanie się z najnowszymi ofertami wynajmu powierzchni biurowych w Polsce, dzięki której zaoszczędzimy czas. Możemy również skorzystać z wyszukiwarek (np. Google.pl) i wpisać w pole wyszukiwania „powierzchnie biurowe na wynajem w XXX”. Jeśli nic nie znajdziemy, możemy wsiąść w samochód i poszukać ofert wynajmu na interesującym nas obszarze.
Znajdź biura do wynajęcia w Biuranet.pl