konto usunięte
Temat: 3 sposoby reklamowania nieruchomości komercyjnej
W przypadku nieruchomości komercyjnej najważniejsza jest ekspozycja. Jeśli eksponujesz swoją nieruchomość przed większą liczbą osób i jej cena jest atrakcyjna, to w końcu się sprzeda. Dlatego tak długo, jak Twoim zdaniem cena jest odpowiednia, należy robić wszystko co możliwe, aby dotrzeć do jak największej liczby osób. Efektywna reklama nieruchomości jest niezbędna, aby trafić do jak największego grona odbiorców.1. Czasopisma lokalne
Publikacje lokalne są doskonałym miejscem do reklamowania nieruchomości komercyjnej. Można je napotkać w każdym miejscu, zwłaszcza w restauracjach. Twoje ogłoszenie powinno być dobrze wyeksponowane w czasopiśmie. Spróbuj dostać się na okładkę, jeśli to w ogóle możliwe. Czasopisma poświęcone nieruchomościom to świetny sposób na dotarcie do osób związanych z tym rynkiem. Minus: wysoka cena, brak gwarancji pozyskania potencjalnych klientów/kontaktów.
2. Billboardy
Wykorzystanie billboardów to kolejny świetny sposób pozyskania ekspozycji, której potrzebujesz. Billboard reklamuje dla Ciebie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Znajdź rzucające się w oczy miejsce na głównej autostradzie lub ulicy; najlepszym miejscem jest Twój budynek lub jego budowa. Umieść na billboardzie zdjęcie nieruchomości oraz ważne fakty wraz ze swoim zdjęciem i numerem telefonu. Billboardy są stosunkowo tanim sposobem na reklamowanie nieruchomości, którą chcesz sprzedać. Potrafią szybko przynieść rezultaty, jeśli przejeżdża obok nich odpowiednia osoba.
3. Internet
Najlepszy sposób na reklamę. Internet szybko staje się najlepszym źródłem dla sprzedaży nieruchomości komercyjnej. Zanim potencjalny najemca wybierze się na fizyczną wycieczkę po nieruchomości, chce ją najpierw zwiedzić wirtualnie.
http://biuranet.pl/content.php?idNode=233