konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Przeczytałem wiele postów oraz miałem rozmowę telefoniczną ze znajomym, który zajmuje się zabezpieczeniami IT. To, że mają czyjś numer ip o niczym nie świadczy. Nie należy tego płacić. Taka sytuacja miała miejsce z portalem pobieraczek też dość głośne. Skasuj email i niech se wysyłają hehe. A najlepsze jest to, że mówię do tego "robota" prześlijcie mi tą fakturę na mój email. A on, że to nie możliwe. Skoro ją mają to w czym problem. Jeszcze na dodatek nie mogę się tam zalogować bo niby zablokowali konto. To mówię odblokujcie bo chce wiedzieć czy to prawda. Ale nie da rady bo bym musiał znowu bulić za coś o czym nie mam zielonego pojęcia. A próbując odzyskać hasło wyskakiwał monit, że konto nie istnieje. TO jest chore. Skoro jest zablokowane powinien być jakiś monit.

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Bardzo proszę o kontakt wszystkich poszkodowanych przez Wydawnictwo Wiedza i Praktyka. Padłem ofiarą ich nieuczciwych praktyk konsumenckich, a nie jestem typem człowieka, który będzie sobie na coś takiego pozwalał. Jeśli moja sprawa nie zostanie w dniu jutrzejszym kompetentnie zamknięta i zakończona, złożę sprawę do prokuratury z powodu próby wyłudzenia. Ponadto, jako piarowiec, uruchomię telewizyjne programy interwencyjno-sensacyjne. Bardzo proszę o kontakt z Waszej strony z krótkim opisem problemu i danymi kontaktowymi. a.stefaniak@kastcom.pl

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Panie Robercie,

Czy Pan ma świadomość tego, że w naszej branży osoba, która posługuje się piarem do nieetycznych celów, jest w branży skreślona?
Nie szkoda Panu kariery i potencjału na pracę w firmie, która zmusza Pana do prowadzenia działań niezgodnych z kodeksem etyki branży?
Pozostanie Panu prowadzić w przyszłości własną działalność, jednak ilość negatywnych opinii na Pana temat dostępna choćby w googlach, może spowodować, że pozostanie Panu przekwalifikowanie się na zupełnie inny zawód, czego nikomu nie życzę.
Przykrym jest, że osoby takie jak Pan podają się za piarowców, niszcząc i depcząc wizerunek tego zawodu, który wszak jest zawodem wysokiego zaufania publicznego.

Z poważaniem,
Artur Stefaniak
Robert Wierzbicki:
Witam serdecznie,

Pani Wojciechu, faktura otrzymana przez Pana jest fakturą kwartalną, jeżeli chce Pan otrzymać fakturę co miesiąc, oczywiście nie ma problemu, proszę o kontakt z COK - http://www.wiedzaipraktyka.pl/kontakt. Faktura na okres 3 miesięcy jest przez nas stosowana z kilku względów: preferencje większości Klientów, oszczędność pracy naszych i Państwa pracowników oraz oszczędność papieru.

Co do ilości stron w przesłanym poradniku - w przypadku naszych publikacji ich główną zaletą jest zawartość merytoryczna i przekazywana wiedza. W każdym wydaniu newlettera, który Pan otrzymał, są porady o kancelaryjnej wartości kilku tysięcy zł. Jeżeli jednak jest Pan nie zadowolony i chce Pan odstąpić od zamówienia, proszę się skontaktować z COK i poinformować o rezygnacji z publikacji (w przypadku newsletterów okres próby wynosi 14 dni). W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt na adres rwierzbicki@wip.pl, tel. 660 40 40 45

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Panie Arturze.

To znaczy, że wiatrak nadal się kręci ? Proszę o informację czy rozwiązał Pan sprawę.

PozdrawiamJan Nowak edytował(a) ten post dnia 19.05.11 o godzinie 16:47
Jacek Wojciechowski

Jacek Wojciechowski Doświadczony
manager, w branży
DIY od 1996 r.

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Sprawa znajdzie finał w dniu jutrzejszym, kiedy pofatyguję się osobiście do Wydawnictwa zwrócić i anulować bezzasadnie wystawioną fakturę. Wy przynajmniej otrzymaliście jakieś niechciane materiały - ja jedynie fakturę :P

Cały czas otrzymuję niechciany spam. Poinformowałem Wiedzę i Praktykę, że od dnia dzisiejszego, za każdy mailing, newsletter, który pomimo definitywnej rezygnacji od nich otrzymam - naliczę koszt 50 zł netto - tak wyceniam swój czas i swoją pracę za otworzenie i usunięcie takiego maila. Wiedza i Praktyka otrzymała tę wiadomość, gdyż mam potwierdzenie jej otwarcia. Fakturę zbiorczą wystawiać będę z końcem każdego m-ca, a w razie braku płatności, sprawę skieruję do firmy windykacyjnej. Kwestia tego, że w odróżnieniu do WiP poruszam się zgodnie z prawem, rzetelnie i jasno informuję o warunkach i kosztach wysyłania do mnie spamu z tej firmy. Mam również dowód na to, że firma zapoznała się z owymi warunkami.

Daleki jestem w swojej pracy i w swoim życiu od posługiwania się takimi rozwiązaniami, ale niestety niektóre podmioty jak widać na przykładzie WiP mogą zmusić mnie do takich działań.
Ewelina Sawicka

Ewelina Sawicka Student, Akademia
Ekonomiczna w
Poznaniu

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Panie Arturze proszę mi napisać jak zakończyła się Pana "batalia" jestem bardzo ciekawa.Ja osobiście mam tego wydawnictwa już dość.Nieprawdą jest to, że jeśli się do nich zadzwoni w ciągu 14 dni by odmówić dadzą spokój.Ja zadzwoniłam i nic to nie dało.Twierdzą, że tego nie zrobiłam.Niestety nie mam nagranej pierwszej rozmowy bo nie pomyslałam o tym. Kolejne są nagrane.Przesłali mi materiały jako osobie prywatnej_ "urlopy" okazały się beznadziejne.Marne kilka karteczek bez konkretów( to wszystko to ja wiem bez ich materiałów) no i cóż nie chcąc płacić za coś tak marnego odmówiłam.Twierdzą, że tego nie zrobiłam.dzwoniłam do nich juz kilka razy przysłali nawet korektę faktury obniżając ja o caaaałe 50 zł. Mięli przysłać całkowitą takie było moje żądanie podczas rozmowy telefonicznej. Podczas kolejnej rozmowy dowiedziałam sie, że juz jej nie obniżą.Dodam jeszcze, że fakturę wystawili na początku marca a przesyłka przyszła dopiero 15 maja z datą taka jak na fakturze.Zaniosłam na pocztę i kazałam odesłać z dopiskiem nie zamawiałam adresat odmawia przyjęcia( nie wiem czy dobrze zrobiłam) nie mam już pojęcia jak dalej z nimi rozmawiać a zapłacić nie chcę bo tak sie nie robi.Nie będą mnie naciągać i oszukiwać może to tylko kilkadziesiąt złotych ale zawsze- liczy się fakt, że są nieuczciwi.

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

ja po prostu nie zapłacę i niech sobie wysyłają.Rozmowa z nimi nic nie daje. Nic nie otrzymałem. Pojęcia nie mam o co chodzi. Dowiedziałem się o nich z emaila.
Ewelina Sawicka

Ewelina Sawicka Student, Akademia
Ekonomiczna w
Poznaniu

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Może znajdzie się tu jakiś prawnik by napisać jak to wszystko się ma od strony prawnej.To, że jest to ewidentne wyłudzanie pieniędzy to ja wiem.Chciałabym jednak wiedzieć, znać jakieś przepisy art. kc na które mogłabym się powołać.Podpowiedzcie proszę jeśli ktoś wie.

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Pani Ewelino,

Pierwsza sprawa - NIC w takich przypadkach na telefon. Cały dialog prowadziłem z WiP mailowo korespondując z Biurem Obsługi Klienta. Wszystko trzeba mieć na piśmie. Najpierw otrzymałem "wspaniałą" propozycję, że Wydawnictwo zrobi korektę faktury i zamiast 200 zł zapłacę "tylko" 120 ;-) Ponoć za to, co już mi wysłali (choć tego nie dostałem i WiP nie ma ŻADNEGO potwierdzenia, że mi to wysłało) - muszę zapłacić. Przedstawiłem swoje stanowisko oraz zgodnie ze stanem faktycznym to, że sprawę skieruję do Prokuratury o próbę wyłudzenia. Wczoraj otrzymałem wiadomość, że Wydawnictwo podjęło decyzję o anulowaniu mojej faktury w całości i windykacja mi nie grozi - mam to na piśmie. Mam jedynie fakturę odesłać, czego również nie zrobię - gdyż pojadę oddać im ją osobiście oraz na kserokopii zażądam potwierdzenia jej przyjęcia.
Mam wystarczająco wiele własnych problemów by zajmować się windykatorami czy obecnością w Rejestrze Dłużników. Na swoją pozycję pracuję ciężko, uczciwie i nie pozwolę by ktoś próbował to zakłócić.

Natomiast miała miejsce również zabawna sytuacja. Muszę Wam opowiedzieć! :-) Wczoraj byłem u swojej Klientki. Dokładnie w czasie mojej obecności, do mojej Klientki zadzwoniła uprzejma Pani podając się z serwisu http://portalngo.pl. Zaoferowała wspaniałą współpracę i prośbę o podanie danych teleadresowych celem wysłania rewelacyjnych publikacji. Ani słowa o kosztach, ani słowa o tym, że dzwoni z Wydawnictwa Wiedza i Praktyka. Moja mądra Klientka poprosiła ową Panią o telefon za pół godziny celem sprawdzenia co to za portal i porady mnie czy warto - tym bardziej, że byłem pod ręką (dokładnie chwilę wcześniej opowiadałem jej o swojej batalii z WiP). Drugi telefon, po pół godzinie odebrałem już ja... Jakież było zdziwienie owej Pani konsultantki kiedy zadałem jej pierwsze pytanie "Proszę mi powiedzieć, dlaczego Pani nie przedstawiła się, że dzwoni z Wydawnictwa Wiedza i Praktyka"? Pani zaczęła się jąkać... "Czyżby wstydziła się Pani miejsca w którym pracuje?" :-))) - padło moje kolejne pytanie. Przedstawiłem grzecznie i profesjonalnie, że ilość skrajnie negatywnych opinii na temat WiP, jakimi zalane są fora internetowe oraz moje bezpośrednie i bardzo przykre doświadczenia powodują, że absolutnie moja Klientka nie zaufa Wydawnictwu i absolutnie nie chce mieć z nim w przyszłości nic wspólnego. Istnieje uzasadnione podejrzenie, że Wydawnictwo działa nieuczciwie i niezgodnie z etyką telesprzedaży. W słuchawce nastała.. CISZA. Po czym Pani telefonistka stwierdziła bardzo zmieszana (chyba nie tego się spodziewała): "Aha.... to przepraszam... do widzenia" i szybciutko odłożyła słuchawkę :-))) BOSKIE :-))))

Niczemu niewinnych pracowników Wiedzy i Praktyki zachęcam gorąco do szukania innych rozwiązań zawodowych w innych miejscach pracy. Szkoda mieć w swoim CV punkt, w którym zmuszanym było się do prowadzenia nieuczciwych działań sprzedażowych. A wszystkim poszkodowanym służę bezinteresowną radą.
Ewelina Sawicka:
Panie Arturze proszę mi napisać jak zakończyła się Pana "batalia" jestem bardzo ciekawa.Ja osobiście mam tego wydawnictwa już dość.Nieprawdą jest to, że jeśli się do nich zadzwoni w ciągu 14 dni by odmówić dadzą spokój.Ja zadzwoniłam i nic to nie dało.Twierdzą, że tego nie zrobiłam.Niestety nie mam nagranej pierwszej rozmowy bo nie pomyslałam o tym. Kolejne są nagrane.Przesłali mi materiały jako osobie prywatnej_ "urlopy" okazały się beznadziejne.Marne kilka karteczek bez konkretów( to wszystko to ja wiem bez ich materiałów) no i cóż nie chcąc płacić za coś tak marnego odmówiłam.Twierdzą, że tego nie zrobiłam.dzwoniłam do nich juz kilka razy przysłali nawet korektę faktury obniżając ja o caaaałe 50 zł. Mięli przysłać całkowitą takie było moje żądanie podczas rozmowy telefonicznej. Podczas kolejnej rozmowy dowiedziałam sie, że juz jej nie obniżą.Dodam jeszcze, że fakturę wystawili na początku marca a przesyłka przyszła dopiero 15 maja z datą taka jak na fakturze.Zaniosłam na pocztę i kazałam odesłać z dopiskiem nie zamawiałam adresat odmawia przyjęcia( nie wiem czy dobrze zrobiłam) nie mam już pojęcia jak dalej z nimi rozmawiać a zapłacić nie chcę bo tak sie nie robi.Nie będą mnie naciągać i oszukiwać może to tylko kilkadziesiąt złotych ale zawsze- liczy się fakt, że są nieuczciwi.
Ewelina Sawicka

Ewelina Sawicka Student, Akademia
Ekonomiczna w
Poznaniu

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Czyli wszystko mam zaczynać od początku droga meilową :( opisać zaistniałą sytuację i żądać anulowania faktury? Jak ja żałuję, że nie sprawdziłam tej firmy wcześniej zanim kliknęłam po to bezpłatne "coś" bo fachową literaturą tego z całą pewnością nazwać nie można. Poza tym myślałam, że materiału będzie znacznie więcej za taką kwotę. No cóż człowiek zawsze uczy się na błędach. Jestem bogatsza o nowe doświadczenie i mam nauczkę. Jeśli mogłabym prosić to proszę mi przesłać na meila wzór pism jakie Pan do nich kierował nie mam pojęcia jak to zacząć. e.sawicka@poczta.onet.pl z góry dziękuję :)
Pozdrawiam
Ewelina Sawicka

Ewelina Sawicka Student, Akademia
Ekonomiczna w
Poznaniu

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Robert Wierzbicki:
Pani Moniko,

Mam wrażenie, że źle się zrozumieliśmy. Ja chcę pokazać, że staramy się być maksymalnie przejrzyści i uczciwi, chcę przedstawić jak działamy. Mamy świadomość, że nasza oferta nie jest łatwa, ale większości naszym Klientom przypadła do gustu, testujemy inne rozwiązania i docelowo oferta będzie dostrojona do preferencji Klienta.

Odsyłam raz jeszcze do mojej odpowiedzi na Pani post - możemy być czasem źle zrozumiani, ale z pewnością jesteśmy uczciwi i działamy zgodnie z prawem. Niemal 100% kłopotów sprawia płatność z dołu - daje to mylne wrażenie, że jeżeli za coś nie trzeba płacić z góry jest za darmo.

W przypadku telemarketingu zdarza się też, że ktoś odbiera telefon od naszego telemarketera, wykonując jednocześnie inne czynności zadowodwe nie wszystko wysłucha, zgodzi się na zamówienie w pędzie rozmowy. Później nie otwiera przesyłek, bo nie pamięta, że nie zamawiał, termin próby mija, pojawiają się informacje o płatnościach, wtedy pojawia się złość, a przecież my te publikacje wysyłamy w dobrej wierze.

Raz jeszcze podam swój e-mail pr@wip.pl proszę zgłaszać się do mnie w przypadkach, które uznają Państwo za naruszanie swoich praw. Sprawdzimy wszystko dokładnie, w sytuacjach spornych zazwyczaj rozpatrujemy reklamacje na korzyść Klienta. Z żalem stwierdzam, ze póki co nikt z piszących tutaj posty nie skierował do mnie korespondencji, proszę o kontakt, na pozwoli to wyłapywać ew. błędy i sprawić, że staniemy się bardziej przyjaźni Klientom.

Życząc miłego wieczoru
Robert Wierzbicki
Panie Robercie napisałam więc do Pana meila z opisem mojej sytuacji liczę, że moja sprawa zostanie załatwiona tak jak juz dawno powinna być załatwiona. Mimo wszystko Pozdrawiam Ewa( Ewelina) Sawicka
Ewelina Sawicka

Ewelina Sawicka Student, Akademia
Ekonomiczna w
Poznaniu

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Robert Wierzbicki:
Panie Andrzeju, jest jeszcze lepiej, bo w przypadku miesięczników i magazynów nawet nie trzeba wzywać kuriera, wystarczy zadzwonić do nas, wysłać e-maila lub fax, że publikacja się nie podoba i po sprawie. Zamówienie anulowane.

W przypadku publikacji wymiennokartkowych informujemy od samego początku, że w przypadku rezygnacji publikację trzeba będzie odesłać. Kiedyś można było odesłać przesyłkę na nasz koszt, ale zaczęto wysyłać do nas wszystko tylko nie publikacje, ba mało tego, ktoś kiedyś wysłał coś do nas, za nasze pieniądze z nazwiskiem na kogoś innego, a następnego dnia przyszła jakaś osoba i zapytała czy coś dla niej nie przyszło:).

Zrezygnowaliśmy z darmowych zwrotów..

My też jako Akademia Widza i Praktyka realizujemy szkolenia, także poprzez telemarketing i w tym wypadku nie było reklamacji. Książki to jednak co innego, podobnie dostęp do portalu. Bywa i taki scenariusz ktoś wypełnił, formularz, podał dane firmy, logował się, a potem twierdzi, że on tego portalu nigdy nie widział na oczy, a potem się okazuje, że publikował nasze teksty na swoim blogu a do nas pisał, że publikacji nie zamawiał i nie otrzymał..
Bywa różnie, większość reklamacji i przypadków takich jak u Państwa da się szybko i łatwo wyjaśnić, dlatego bardzo Państwa proszę o kontaktowanie się w konkretnych przypadkach na mój adres e-mail (pr@wip.pl) każdą reklamację traktujemy indywidualnie i wszelkie niejasności wyjaśniać od początku do końca.

PS - Pani Moniko, testujemy kilka nowych firm telemarketingowych, oferta jednak jest bardzo niewielka, praktycznie wszyscy korzystający z tego kanału: Pizza Hut, Polsat, Canal +, banki, gazety korzystają z tych samych firm.

Pozdrawiam
Robert Wierzbicki


Panie Robercie czytam dzisiaj post po poście i chcę ustosunkować sie do właśnie tej Pana wypowiedzi.Pisze Pan, że wystarczy zadzwonić. Ja to zrobiłam zaraz po otrzymaniu bezpłatnej przesyłki na poczatku marca a WIP i tak przesłało mi fakturę.Gdy 30marca( wcześniej nie miałam czasu )zadzwoniłam kolejny raz z pytaniem co to ma znaczyć i za co mam zapłacić( faktura przyszła mniej więcej około 25-26 marca marca)skoro odmawiałam dalszego przysyłania. Pani poinformowała mnie, że takowego zgłoszenia nie ma.Zwykła ściema jak nie ma jak osobiście dzwoniłam.Telemarketerka poinformowała mnie wtedy, że przyjmuje rezygnację w dniu dzisiejszym - powtózryłąm kolejny raz, że rezygnacje składałam wcześniej zaraz po otrzymaniu bezpłatnej przesyłki. Zostałam poinformowana, że nastąpi korekta faktury no i nastąpiła ale nie taka jakiej oczekiwałam- miała być całkowita. Dlaczego mam bowiem płacić za coś czego nie chcę bo jak sam Pan pisze nie podoba mi się i po sprawie.Gdy zadzwoniłam kolejny raz już ostro wkurzona Pani w słuchawce z anielskim spokojem wręcz z ironią informowała mnie, że za to to ja juz muszę zapłacić bo już zostało wysłane.Pytam więc za co skoro nic nie dostałam a ona do mnie, bo zostało wysłane przed Pani rezygnację TĄ DRUGA REZYGNACJĄ _ WASZĄ REZYGNACJĄ 30 marca przesyłkę wysłaliście niby w dniu wystawienia faktury czyli 21 marca .Miałam wręcz wrażenie, że ma na mysli,że ściemniam o tym, ze nie dostałam.Poinformowała mnie,że żadnej korekty więcej nie będzie bo rezygnacje składałam niby 30 marca- żenada. Robicie po prostu ludzi w balona...Zażądałam kolejny raz anulowania faktury z uwagi na to, że nic nie otrzymałam a Pani na to...Czy w czymś jeszcze moge Pani pomóc :/ masakra. Czekałąm ładnych killlllkkkkka dni nic nie przychodziło no i wreszcie doczekałam się w maju około 10-tego - ( chyba przesyłka szła na piechotę :) ) natychmiast zadzwoniłam kolejny raz mówiac, że odsyłam niechcianą przesyłkę Pani poinformowała mnie, że rezygnację składałam dopiero 30 marca i jak zamawiałam wiedziałam, że muszę zadzwonić w ciągu 14 dni czego nie uczyniłam gdy zapzreczyłam jej twierdzeniu mówiąc, że dzwoniłam wczesniej wręcz wmawaiła mi,że dopiero 30 marca dzwoniłam.OJ umiecie ludzi sprowadzać na właściwy dla Was tor tak by uzyskać to co chcecie usłyszeć przecież jesteście w tym celu odpowiednio szkoleni.Siedząc przy kompie mówicie daty tak by człowiek wreszcie się zamotał.W każdym razie przesyłki nie chciałam (i nie chcę od Waszej firmy juz nic nigdy)zaniosłam na pocztę kazałam napisać"nie zamawiałam, adresat odmawia przyjęcia.Zwrot Waszych materiałów otrzymaliście nie będę przetrzymywać tej "cennej" wiedzy.Oczekuję od Pana całkowitej anulacji mojej faktury nic od Was nie zamawiałam i nie miałam nawet obowiązku odsyłać Wam tych materiałów. Mogłam nawet powiedzieć, ze nic do mnie nie dotarło i za co mam płacić- jestem jednak człowiekiem uczciwym i tego samego oczekuję też od innych ,także od wydawnictwa, które Pan reprezentuje.Proszę mi najlepiej pzresłać druk zamówienia, które ponoć zrobiłam -bo jakoś sobie nie przypominam tego faktu.AAAA może mam amnezję...kurcze nie pamiętam :)Zerujecie po prostu na ludzkiej niewiedzy i bojaźni o konsekwencje niezapłacenia faktur. Masa jest takich ludzi, którzy płacą Wam za swój spokój.Ja się nie dam mogę ewentualnie zgłosic sprawę o próbę wyłudzenia ode mnie pieniędzy -namawiając do tego całą resztę z tego forum.Zawsze możemy się spotkać w sądzie -pewnie nie tylko ja byłabym chętna by wytoczyć Wam pozew zbiorowy- takiej "reklamy" z całą pewnościa nie potrzebujecie bo wtedy zapewniam będzie głośno o WIP nie tylko w gmachu sądu. Ponieważ całą sytuację opisałam na forum tego także oczekuję od Pana. Odpowiedzi o mojej sprawie chcę tutaj i na meila chcę aby ludzie wiedzieli co Pan robi by ludziom pomóc i jak Pan załatwia takie sprawy.Prosze się też nie kierować wpisem pod moim imieniem i nazwiskiem nie jestem studentka nie chcę tylko by moi znajomi wiedzieli w co się aktualnie "BAAWIĘ" Czekam z niecierpliwością meila napisałam do Pana wczoraj- Ewa( Ewelina) Sawicka nr. faktury ENC-6003567/2011
Ewelina Sawicka

Ewelina Sawicka Student, Akademia
Ekonomiczna w
Poznaniu

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Anna Florentyna Popis-Witkowska:
Ja z kolei nawet z nikim nie rozmawiałam ani nic, a dostaję jakieś faktury. Są przysyłane na mój prywatny adres, ale zaadresowane do jakiegoś Działu Księgowości czy coś. Jedyne, do czego doszłam, to że albo ktoś skądś sobie wziął moje dane, czyli imię, nazwisko i adres (gdzieś znalazł w necie czy dane wypłynęły z jakiejś firmy, z której usług faktycznie korzystam), albo padłam ofiarą jakiegoś durnego dowcipu (ktoś znający moje dane podał je temu Wydawnictwu). Od znajomej wysłałam im fax, że niczego nie zamawiałam i że z pewnością nie posiadają żadnej umowy z moim podpisem ani nic w tym stylu. Odpowiedzi żadnej nie dostałam, faktury i pogróżki, że „zostaną podjęte dopuszczalne prawem działania”, przychodzą do mnie nadal.
No i tutaj niestety sprawdza sie to co ktos napisał wcześniej można zrobić komuś nieźle pod górkę jak się kogoś przypadkiem nie lubi a wydawnictwo ładnie nam w tym pomoże.Mam pomysł może pozamawiajmy z kafejek internetowych po kilkaset przesyłek na ulice, których nie ma i nazwiska jakieś nie brzmiące po polsku tak by nikt przypadkiem nie dostał faktury i nie musiał za to zapłacić może wtedy bądą mieli nauczkę.
Anna Florentyna P.

Anna Florentyna P. Scriptoris.pl —
redakcja, korekta,
skład

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Ewelina Sawicka:

No i tutaj niestety sprawdza sie to co ktos napisał wcześniej można zrobić komuś nieźle pod górkę jak się kogoś przypadkiem nie lubi a wydawnictwo ładnie nam w tym pomoże.Mam pomysł może pozamawiajmy z kafejek internetowych po kilkaset przesyłek na ulice, których nie ma i nazwiska jakieś nie brzmiące po polsku tak by nikt przypadkiem nie dostał faktury i nie musiał za to zapłacić może wtedy bądą mieli nauczkę.

Ode mnie już się odczepili, może im się znudziło ;)

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Andrzej Pieniazek:
Otrzymalem od nich upomnienie za cos czego nigdy nie zamowilem.
Ciekaw jestem czy ktos mial z nimi podobne "przygody"?

Wlasnie dowiedzialem sie, ze nasza pracownica otrzymala fakture od WIP za cos czego nie zamowila. Na poczatek poprosila ich "grzecznie" azeby nie przysylali wiecej rzeczy niezamowionych. Poczekamy i zobaczymy jak zareaguja ale jak beda sie upierac to mysle, ze trzeba bedzie nad tym popracowac.

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Kod klienta: XXXXXX
Numer Sprawy: xxxxxx

Szanowni Państwo

W odpowiedzi na list informuję, że dnia xx.03.2011 r. otrzymaliśmy
zamówienie na Portal dla rozliczających ZUS zawierające następujące
dane:

xxxxx
xxx Warszawa
xxxx

Zamówienie na ww. serwis zostało złożone poprzez stronę internetową
http://portalzus.pl , gdzie zawarta jest aktualna cena i warunki płatności za
usługę.

Jednocześnie informuję, że powyższe dokumenty były podstawą do aktywowania
usługi oraz wystawienia faktur numer: IPU-xxxxxxxxx
Ponadto potwierdzam wprowadzenie rezygnacji z korzystania z usługi Portal
dla rozliczających ZUS.

Zgodnie z warunkami zamówienia są Państwo zobowiązani do uregulowania
pierwszej faktury numer IPU-xxxxxx na kwotę 42.44 zł.

Proszę o odesłanie drugiej faktury IPUxxxx na
adres:
Customeritum sp. z o.o.
ul. Paderewskiego 167
05-070 Sulejówek

Wyrażam nadzieję, że w przyszłości nawiążemy ponownie współpracę ku
satysfakcji Państwa i Wydawnictwa.

Z wyrazami szacunku

Agnieszka Wójciak
Centrum Obsługi Klienta
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
ul. Łotewska 9A , 03-918 Warszawa
NIP: 526-19-92-256, KRS: 0000098264 - Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w
Warszawie,
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
kapitał zakładowy: 200 000 zł.

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Andrzej Pieniazek:
Kod klienta: XXXXXX
Numer Sprawy: xxxxxx

Szanowni Państwo

W odpowiedzi na list informuję, że dnia xx.03.2011 r. otrzymaliśmy
zamówienie na Portal dla rozliczających ZUS zawierające następujące
dane:

xxxxx
xxx Warszawa
xxxx

Zamówienie na ww. serwis zostało złożone poprzez stronę internetową
http://portalzus.pl , gdzie zawarta jest aktualna cena i warunki płatności za
usługę.
Ooo
a tak było? rzeczywiście ktoś od Was w ten sposób coś zamówił?

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

"WiP - Centrum Obsługi Klienta" <cok2@wip.pl>
Szanowni Panstwo

Widze, ze nie zrozumieli Panstwo poporzedniej wiadomosci, a wiec tlumacze po raz ostatni. Nasza pracowniczka pani xxxxx nie zamowila niczego od Panstwa i kolejne proby uzyskania platnosci za niezamowione uslugi czy towary zostana potraktowane jako proba wyludzenia i oszustwa.

Pozdrawiam serdecznie / Best Regards
Andrzej Pieniazek

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Karolina Ł.:
a tak było? rzeczywiście ktoś od Was w ten sposób coś zamówił?

Niczego nie zamawiala, szukala odpowiedzi na techniczne pytanie dotyczace ZUS-i trafila tez na ten portal udajacy chyba, ze jest ZUS-em.

Następna dyskusja:

Teoria a praktyka




Wyślij zaproszenie do