Robert Wierzbicki wierzbicki.eu
Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??
Witam serdecznieNa początek w imieniu wydawnictwa chciałbym przeprosić za wszelkie ewentualne niedogodności ze strony firmy, a także wyrazić żal z powodu odbierania działań wydawnictwa, jako mało przyjaznych Klientowi.
Nadrzędnym celem każdego wydawcy publikacji fachowych jest pomagać czytelnikom w pracy i codziennych zadaniach zawodowych. Tak też jest w przypadku Wydawnictwa Wiedza i Praktyka. Celem biznesowym jest pozyskiwanie świadomych i długich relacji z Klientami, tylko one gwarantują zwrot kosztów poniesionych na opłacenie ekspertów, produkcję, druk i promocję publikacji. Sugerowanie więc, że wydawnictwo działa w oparciu o „łapanie” Klientów mija się z rzeczywistością, bo jak sami Państwo widzą, w takich przypadkach nie kończy się sprzedażą, a na dodatek jest przyczynkiem do budowania negatywnych konotacji.
Choć niemal każda z opisywanych przez Państwa sytuacji jest nieco inna, to większość z nich ma w sobie pierwiastek komplikujący, który wynika z modelu sprzedaży. Pozwolę sobie, więc wyjaśnić pewne niejasności i mam nadzieję wpłynąć na pozytywny odbiór wydawnictwa.
O modelu sprzedaży
Ponieważ w większości przypadków zgłaszają Państwo problem w obszarze telesprzedaży, pragnę wyjaśnić, że ponieważ jest to tzw. sprzedaż na odległość, więc zgodnie z prawem zamawiany towar zostaje przesłany na okres próby, który wynosi nawet do 30 dni. W tym czasie zamawiający mogą zrezygnować z zamówienia, sprzedaż zostaje odwołana.
Jeżeli w okresie próby wydawnictwo nie odnotuje rezygnacji uznaje, że zamówiona publikacja jest tym, czego szukał zamawiający. W każdym momencie można z publikacji zrezygnować - w okresie próby bez ponoszenia nakładów finansowych. W przypadku newsletterów wystarczy powiadomić wydawnictwo o rezygnacji bez odsyłania publikacji, w przypadku poradników prosimy o ich odsyłanie, o czym firma informuje podczas rozmowy sprzedażowej.
Dokładne warunki sprzedaży są przedstawiane przez telemarketerów, potwierdzenie zamówienia jest wysyłane pocztę konwencjonalną, faksem lub e-mailem. Informacje o zamówieniu, przysługujących prawach, terminach i dane kontaktowe firmy są dołączane do pierwszego przesyłanego numeru publikacji.
Jest to, zgodzą się Państwo, bardzo pro-konsumencki model sprzedaży, który pozwala zakupić i przetestować produkt. Co istotne model ten w przypadku niespełnienia oczekiwań przez produkt pozwala odwołać sprzedaż bez konsekwencji finansowych. Przyznają Państwo, ze podobnie powinno być np. w przypadku usług telefonicznych, zakupu aut, sprzętu domowego, szkoleń itd.
Faktura
Publikacje są wysyłane wraz z fakturą, którą należy opłacić, tylko wtedy gdy zamawiający chce potwierdzić zamówienie, korzystać prenumeraty i otrzymywać dalsze numery. Jeżeli złoży rezygnację z zamówienia w przewidzianym okresie, faktury nie trzeba opłacać! Jeżeli wydawnictwo nie odnotuje rezygnacji , uznaje produkt za sprzedany i oczekuje opłaty za sprzedaną publikację. Rezygnację można złożyć telefonicznie, e-mailowo, listownie, za pośrednictwem kuriera lub osobiście. Niezbędne dane adresowe są dołączone do listu powitalnego, są dostępne na stronach www wydawnictwa oraz w teleksiążkach.
Dlaczego te publikacje?
Z porad ekspertów publikowanych na łamach publikacji wydawnictwa, co miesiąc korzysta ponad 100 tys. specjalistów: księgowych, kadrowych, specjalistów bhp, urzędników, nauczycieli, lekarzy.. Podstawowym zadaniem publikacji jest pomagać w wykonywaniu zawodu, prowadzeniu firmy, urzędu.. Tak się dzieje, czego dowody wydawnictwo otrzymuje codziennie w korespondencji Klientów z redakcjami i dyżurującymi ekspertami.
Mogą się zdarzyć np. sytuacje, w którym otrzymają Państwo samą fakturę, bez publikacji na próbę - np. zaginęła w transporcie, może zajść sytuacja, że nie wydawnictwo nie otrzymało listu z rezygnacją, otrzymali Państwo uszkodzony poradnik itp.. w takich przypadkach proszę się skontaktować z Centrum Obsługi Klienta, w 95% sytuacje sporne rozwiązywane są na korzyść Klientów.
W przypadku jakichkolwiek niejasności lub problemów proszę o kontakt na adres cok@wip.pl lub na adres rwierzbicki@wip.pl. Pracownicy Centrum Obsługi Klientów i ja jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Pozdrawiam
Robert WierzbickiRobert Wierzbicki edytował(a) ten post dnia 02.02.11 o godzinie 00:20