Jacek Wojciechowski

Jacek Wojciechowski Doświadczony
manager, w branży
DIY od 1996 r.

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

kliknąłem w ten link i mam nadzieję, że jutro nie przyjedzie do mnie komornik.

pozdrawiam
Artur A.:
Co jak co, ale tego tworu żadne wydawnictwo chyba jeszcze nie przebiło
http://www.digest.com.pl/index.php?pid=40100

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Pozdrawiam serdecznie
Michał GawełMichał Gaweł edytował(a) ten post dnia 07.07.10 o godzinie 12:05

To już się nawet za emerytki zabrali? Wcześniej zdaje się atakowali tylko przedsiębiorców. Może okazało się że za ciężko a starszych ludzi (którzy mięli do czynienia z komuną i jej systemem prawnym przez całe życie) łatwiej zastraszyć i wcisnąć dług którego nie ma.Tak w ogóle to to nie podpada pod nękanie?
Katarzyna Madej

Katarzyna Madej Konsultantka

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Możecie miec pretensje do Wydawnictwa, zgadzam się,że czasem coś się nie zgadza. Tylko proszę nie miec pretensji do konsultantów telefonicznych. To ich praca. Nie zagłębiają się w merytorykę tego co sprzedają. Często są to młodzi ludzie, jest to ich pierwsza praca za marne grosze.
Ale zgadzam się,że czasem mogą byc nieścisłości. Może ktoś podał się za państwa, lub pracownik,który miał odejśc z firmy zrobił cos na złośc. Czasem zdażają się takie przypadki.
ale Wydawnictwo na tle innych źle nie wychodzi. Jest jednym z tańszych na rynku.Katarzyna Madej edytował(a) ten post dnia 16.07.10 o godzinie 18:53
Maria Kuśnierow

Maria Kuśnierow Księgowa, Biuro
Rachunkowe

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Nie bardzo wiem dlaczego się Państwo irytują? Jeśli rzeczywiście niczego Państwo nie zamawiali, to wystarczy zgłosić to do Wydawnictwa i po sprawie. Rozumiem, że dla części z nas uciążliwe jest dołożenie staranności, aby doręczenie informacji do Wydawnictwa było skuteczne, tym niemniej warto tego dokonać.
Dla mnie niektóre pozycje Wydawnictwa są pomocne - zwłaszcza te elektroniczne - portale, na tle innych są podobne merytorycznie i tańsze.
Joanna Romaniuk

Joanna Romaniuk Psycholog,
Psychoterapeuta

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Jestem w szoku, że tak "poważna" firma posługuje się takimi metodami wciskania ludziom shitu! Przesłali mi jakiś serwis 4 strony spięte zszywaczem, warte mniej niże zero, nie przesłali żadnej faktury tylko od razy przypomnienie o płatności. Zadzwoniłam do działu obsługi klienta, powiedziałam, że nic nie zamawiałam a facet mi na to, że skoro nie zrezygnowałam tzn, że zamówiłam. Ewidentne domniemanie zgody. Powinni usunąć ze swoje strony zakładkę "wartości, zadowolenie klienta". Bull shit!
Dlaczego Rzecznik Praw Konsumenta nie zajmie się takimi naciągaczami?
Jacek Wojciechowski

Jacek Wojciechowski Doświadczony
manager, w branży
DIY od 1996 r.

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Witam,
gdyby było po zgłoszeniu do wydawnictwa było po sprawie to nikt nie miał by do nikogo pretensji. Niestety tak nie jest. Klienci czują się pod presją bo często dochodzi do korespondencji z biurem prawnym które straszy sądem i komornikiem. W moim przypadku było tak że dostałem groźbę windykacji na drodze sądowej po tym jak BOK przesłał mi informację o tym że mam rację i zwrócił mi zapłacone pieniądze (wcześniej zapłaciłem za coś czego nie zamawiałem i nawet nie kwitowałem odbioru tylko dla tego żeby mieć spokój). Cała sprawa trwała około roku!!!! Jeśli był by to chaos organizacyjny to można go opanować przez parę miesięcy. Ja jednak widzę że to większy problem. Z drugiej strony żyjemy w czasach gdzie każdy chce sprzedać a niektórzy nawet za wszelką cenę.
pozdrawiam
Maria Kuśnierow:
Nie bardzo wiem dlaczego się Państwo irytują? Jeśli rzeczywiście niczego Państwo nie zamawiali, to wystarczy zgłosić to do Wydawnictwa i po sprawie. Rozumiem, że dla części z nas uciążliwe jest dołożenie staranności, aby doręczenie informacji do Wydawnictwa było skuteczne, tym niemniej warto tego dokonać.
Dla mnie niektóre pozycje Wydawnictwa są pomocne - zwłaszcza te elektroniczne - portale, na tle innych są podobne merytorycznie i tańsze.

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Zadzwoniłam do działu obsługi klienta, powiedziałam, że nic nie zamawiałam a facet mi na to, że skoro nie zrezygnowałam tzn, że zamówiłam. Ewidentne domniemanie zgody. Powinni usunąć ze swoje strony zakładkę "wartości, zadowolenie klienta". Bull shit!
Dlaczego Rzecznik Praw Konsumenta nie zajmie się takimi naciągaczami?

Może przekonała go jakaś rodzinka Jagiełłów?


Obrazek


Raczej spora rodzinka...
Grzegorz O.

Grzegorz O. Architekt,
właściciel,
PlugStudio.com

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Zgadzam się z Panią Joanną i powtarzam to wszystkim, którzy kontaktują się ze mną w tej sprawie. Wszyscy pokrzywdzeni powinni składać skargi do miejscowego Rzecznika Praw Konsumenta, a w przypadku gdy sprawa dotyczy firmy złożyć zawiadomienie na Policję o próbie wyłudzenia. Wbrew potocznym opiniom, te instytucje skutecznie zajmują się takimi sprawami. Nikt tam nie wyśmieje pokrzywdzonej osoby. Zapewniam też, że wezwania właścicieli WiP na komendę Policji odniosą skutek - to zajmuje sporo czasu bez względu na niską szkodliwość społeczną. Po kilku takich wezwaniach skierowanych przez właściwy dla WiP komisariat sprawa przestanie być traktowana jako pojedyncze zgłoszenie małego wyłudzenia, a nabierze znamion stałego procederu wyłudzenia na dużą skalę. Pojawienie się kilku takich zgłoszeń napływających z różnych miejsc z Polski zmusi Policję do wszczęcia dochodzenia lub wznowienia starego dochodzenia na skutek pojawienia się nowych dowodów. Taka sprawa z pewnością zostanie skierowana do Prokuratury co mam nadzieje skończy się skierowaniem aktu oskarżenia do właściwego sądu.

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

O, widzę, że wszyscy mieli już z tą firmą do czynienia, a myślałam, że tylko ja =). Jeśli się czegoś nie zamówi tylko np. wciśnie list do śmieci, to oni i tak przyślą a potem żądają pieniędzy =)

Kiedy wydam książkę chyba będę robić to samo =)
Lech Kowalski

Lech Kowalski Referent, PPHU Cobex

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

GCP Instytut Doskonalenia Wiedzy Prawno-Ekonomicznej z Karkowa - kontakt z nimi nawiązaliśmy w 2010 roku popełniając błąd,który zrodził obowiązek zapłaty na ich rzecz.
W wyniku rozmów przeprowadzonych z Instytutem (tu szczególne podziękowania dla Pani Renaty Łakomy) zaproponowano nam bardzo korzystne rozwiązanie.
Dlatego pragniemy podziękować za rzeczowe podejście do problemu i wolę pomocy w jego rozwiązaniu.
Nasze doświadczenia w kontaktach z Instytutem możemy zaliczyć do miłych, których jak najwięcej życzymy wszytkim w roku 2011
Jacek Wojciechowski

Jacek Wojciechowski Doświadczony
manager, w branży
DIY od 1996 r.

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Brawo!
Andrzej Filipek:
Robert Wierzbicki:
Pozdrawiam
Robert Wierzbicki
Szanowny Panie
Pozwoliłem sobie zabrać głos w dyskusji dotyczącej WiP. Muszę przyznać, że lektura dała mi wiele do myślenia. Na wstępie chciałbym Pana poinformować, że NIGDY w przyszłości nie zamówię żadnego produktu wywodzącego się z firmy, którą Pan reprezentuje. Powtórzę to Panu dużymi literami. JA ANDRZEJ FILIPEK NIGDY W PRZYSZŁOŚCI NIE ZAMIERZAM ZAMAWAWIAĆ CZEGOKOLWIEK WYPRODUKOWANEGO I SPRZEDAWANEGO PRZEZ WYDAWNICTWO WIEDZA I PRAKTYKA. WARSZAWA 03.04.2010 R.
Mam nadzieję, że nigdy w przyszłości nie otrzymam żadnej przesyłki z WiP. A teraz udzielę Panu darmowej konsultacji aby nie miał Pan złudzeń dlaczego moja skromna osoba jest na zawsze stracona dla Waszych produktów.
Po pierwsze osobiście uważam za żenujące wysyłanie komuś wezwań do zapłaty za niezamówione towary. Tłumaczenie się, że to pomyłka jest o tyle dziecinne co żenujące. Jeżeli taka jest praktyka działania firmy WiP to ja Panu życzę żeby Pan pewnego dnia otrzymał fakturę do zapłacenia za Bugatti Veyron, którego zapewne Pan nigdy nie zamawiał. Oczywiście Pan takiej faktury nie otrzyma bo sprzedawcy tego smochodu takich "pomyłek" nie stosują.
Po drugie dlaczego nie zamierzam nigdy w przyszłości skorzystać z Państwa oferty ? To proste. Ja sobie cenię profesjonalizm w działaniu. Stwierdził Pan nieco wcześniej, że z firmą którą Pan reprezentuje współpracują fachowcy i specjaliści. To proszę przytoczę pewien przykład "fachowca" i "specjalisty". Na witrynie Inwestycje.WiP.pl w zakładce Banki znalazłem oto taki materiał..cytat dosłowny:
Stopy procentowe nie drgnęły
Na dzisiejszym posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej zadecydowała o pozostawieniu podstawowych stóp procentowych na niezmienionym poziomie. Takie posunięcie było oczywiste i zgodne z powszechnymi oczekiwaniami.Dziś można było się spodziewać jedynie sygnałów o możliwości zmiany nastawienia tego gremium do polityki pieniężnej. Jeszcze do niedawna takie były przypuszczenia. Zmieniły się one jednak w wyniku działania dwóch czynników, które ostatnio się ujawniły. Pierwszy z nich nie stanowił zaskoczenia. To zmniejszająca się dynamika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych. Stopa inflacji zgodnie z oczekiwaniami spadła z 3,5 proc. w styczniu do 2,9 proc. w lutym. Wszystko więc wskazuje na to, że prognozy spadku tego parametru mają szanse się spełnić. Jedyna wątpliwość dotyczy tego, jak duży będzie ten spadek i kiedy ta tendencja ulegnie odwróceniu. Spadająca inflacja jest jednym z mocniejszych argumentów przemawiających przeciw szybkiemu podwyższaniu stóp procentowych.
Drugim czynnikiem, który pojawił się w „międzyczasie” jest zaskakująco niska dynamika sprzedaży detalicznej. W lutym była ona zaledwie o 0,1 proc. wyższa niż przed rokiem. W ujęciu realnym, czyli uwzględniając wzrost cen, możemy mówić o jej sporym spadku. I wreszcie doszedł do tego trzeci element, czyli znaczne umocnienie się naszej waluty. To zjawisko uznane zostało za niepokojące i groźne, zarówno przez przedstawicieli ministerstwa gospodarki, jak i przez część członków Rady Polityki Pieniężnej. Trzeba przypomnieć, że między innymi właśnie słaby złoty spowodował, że nasza gospodarka tak łagodnie przeszła przez najgorszą fazę światowego kryzysu gospodarczego. Podwyżka stóp procentowych, a nawet zapowiedź takiego posunięcia, powodowałaby dodatkowo presję na wzrost wartości naszej waluty. To zaś zdecydowanie szkodziłoby eksportowi.
Niedawne zapowiedzi prezesa Narodowego Banku Polskiej Sławomira Skrzypka o potrzebie zastanowienia się nad podwyższeniem stóp procentowych stają się więc chwilowo mniej aktualne. Pewnie ponownie pojawią się za kilka miesięcy, gdy będziemy widzieć wyraźne oznaki przyspieszenia wzrostu naszej gospodarki i oraz wzrost presji inflacyjnej.
Roman Przasnyski główny analityk Gold Finance ..Koniec cytatu dosłownego.
Otóż ten "fachowiec" i "specjalista" znany jest między innymi z tego,że ten sam tekst umieszcza w kilku tytuałach prasowych. Cóż taki profesjonalizm. Oprócz tego znany jest z tego,że wprowadził na świecie nową świecką tradycję. Otóż ten "fachowiec" i "specjalista" twierdzi,że kurs dolara względem euro osłabił się z poziomu 1,57 do poziomu 1,25 usd za euro. (na życzenie mogę posłużyć danymi kiedy to miało miejsce i do dzisiaj nie zostało sprostowane). Nie wiem jakich jeszcze specjalistów i fachowców zamierzają Państwo cytować na swoich witrynach internetowych czy z jakimi specjalistami i fachowcami Państwo współpracują. Osobiście uważam, że zmiana notowań z poziomu 1,57 usd za euro do poziomu 1,25 usd za euro to jest umocnienie dolara USA względem euro a nie osłabienie. Ale nic to. Jacy fachowcy i specjaliści taki portal.
Otrzymał Pan darmową konsultację, której Pan nie zamawiał. Nie popełnię żadnej "pomyłki" wysyłając na Pana adres fakturę czy rachunek do zapłacenia. O to może być Pan spokojny. Natomiast od dzisiaj nie może być Pan spokojny jeśli chodzi o jedną sprawę. Jeśli w przyszłości otrzymam ze strony Wydawnictwo Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03-918 Warszawa tel. 022 518 27 27 faks 022 518 27 50 (niestety ale na witrynie dotyczącej kontaktu nie ma więcej danych) jakiekolwiek wezwanie do zapłaty za niezamówione towary czy usługi to Pan otrzyma wezwanie z mojej strony do zapłacenia za niezamówione konsultacje. Wtedy dopiero zorientuje się Pan czym jest wartość pieniądze w czasie.
Ponieważ nie mam w zwyczaju tracić czasu na polemikę z Panem dyskusję z Panem uważam za zamkniętą. Niech Pan się nie trudzi na udzielanie odpowiedzi. I to by było na tyle.
Pomimo wszystko pozdrawiam i łączę wyrazy szacunku
Z poważaniem
AF (zwolennik dywidend)

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Michał Nowik:
Właśnie z nimi walczę. Kolejny raz mi wmawiają, że coś zamówiłem....
Tutaj ktoś gdzieś zasugerował ciekawe rozwiązanie - wysłać im pudło cegieł z dopiskiem, że mogą to odesłać w ciągu 10 dni, lub niech płacą 2 tyś za towar :D

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

no ja im zaproponowałem, że odsyłam i nie zamawiany "towar" i obciążam ich kosztami pakowania i wysyłki....
Michał B.

Michał B. IT, multimedia,www

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Michał Nowik:
no ja im zaproponowałem, że odsyłam i nie zamawiany "towar" i obciążam ich kosztami pakowania i wysyłki....
... i wysyłaj czasami im coś od siebie na takich samych zasadach. :D

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Wstyd się przyznać, ale ja tez stałem się ofiarą tego dziwnego "biznesu".

Najśmieszniejsze jest to, że szczerze chciałem zaprenumerować ich gazetkę, a potem ew. kolejne (publikacje). Dostałem pierwszy numer, a potem przyszła faktura ... 178 zł za trzy BROSZURKI po 12 stron na cienkim papierze.

Podłość ludzka nie zna granic, ale taka podłość zohydza w biznes jako taki i "ludzi biznesu" w ogóle.Wojciech Domalewski edytował(a) ten post dnia 28.01.11 o godzinie 03:15

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Andrzej K.:
Michał Nowik:
Właśnie z nimi walczę. Kolejny raz mi wmawiają, że coś zamówiłem....
Tutaj ktoś gdzieś zasugerował ciekawe rozwiązanie - wysłać im pudło cegieł z dopiskiem, że mogą to odesłać w ciągu 10 dni, lub niech płacą 2 tyś za towar :D

Genialne :-) .

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Witam serdecznie,

Pani Wojciechu, faktura otrzymana przez Pana jest fakturą kwartalną, jeżeli chce Pan otrzymać fakturę co miesiąc, oczywiście nie ma problemu, proszę o kontakt z COK - http://www.wiedzaipraktyka.pl/kontakt. Faktura na okres 3 miesięcy jest przez nas stosowana z kilku względów: preferencje większości Klientów, oszczędność pracy naszych i Państwa pracowników oraz oszczędność papieru.

Co do ilości stron w przesłanym poradniku - w przypadku naszych publikacji ich główną zaletą jest zawartość merytoryczna i przekazywana wiedza. W każdym wydaniu newlettera, który Pan otrzymał, są porady o kancelaryjnej wartości kilku tysięcy zł. Jeżeli jednak jest Pan nie zadowolony i chce Pan odstąpić od zamówienia, proszę się skontaktować z COK i poinformować o rezygnacji z publikacji (w przypadku newsletterów okres próby wynosi 14 dni). W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt na adres rwierzbicki@wip.pl, tel. 660 40 40 45

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Idę po popcorn ;]
Krzysztof Kalisz

Krzysztof Kalisz Specjalista
Księgowy, Delfarma
Sp. z o.o.

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Ja się bujam z WIP od lat, kiedyś, dawno temu daliśmy się nabrać, zapłaciliśmy, lata mineły ale wip się nie zmienia. Teraz jak słyszę Wydawnictwo blablabla mówię nie do słuchawki i odkładam telefon.Raz jakieś 3 lata temu dałem się nabrać i przysłali mi jakiś syf, ale odesłałem i jest spokój i innych uczulam na WIP. Ale ostatnio nie było mnie w pracy bo pojechałem na szkolenie. Na drugi dzień moim oczom ukazał się mail w skrzynce pocztowej"
serdecznie dziękujemy za rozmowę telefoniczną oraz złożone przez Pana zamówienie.
W trosce o zapewnienie Panu najwyższej satysfakcji z naszych usług prosimy o udział w badaniu, które ma na celu poznanie Pana opinii na temat przeprowadzonej rozmowy telefonicznej z konsultantem. Wyniki tego badania pomogą dokładnie zbadania oczekiwania, oraz przyczyni się do podniesienia standardów obsługi klienta a co za tym idzie do zapewnienia Panu pewnego zadowolenia ze współpracy.
Wypełnienie ankiety nie powinno zająć więcej niż 5 minut.
PS. Dla osób biorących udział w badaniu przygotowaliśmy prezent w postaci bezpłatnego e-booka, do pobrania ze strony ankietowej.
Aby wziąć dział w ankiecie, prosimy kliknąć poniższy link:.

Normalnie wpadłem w szał i napisałem taką wiadomość:
Witam.
Mam prośbę proszę się nie powoływać na rozmowę ze mną gdyż dnia 16 grudnia 2010 nie było mnie w pracy, akurat tego dnia byłem na szkoleniu. Więc proszę więcej nie powoływać się na nie odbyte rozmowy telefoniczne i nie złożone przeze mnie żadne zamówienia. Nie jestem i nie będę w przyszłości zainteresowany żadnymi zamówieniami w Państwa firmie gdyż jak niejednokrotnie powtarzałem mamy prenumeraty w innych firmach i nie potrzebujemy więcej NICZEGO. A po zatym problemem Państwa który mnie skutecznie do Państwa zniechęca jest: trudność w kontakcie, gdy chcę zrezygnować z jakiej kolwiek prenumeraty to nie można się z Państwem w żaden sposób skontaktować a co za tym idzie potem Państwo przysyłają wezwania do zapłaty za literaturę której nie zamawialiśmy A poza tym gdy będę potrzebował jakiejkolwiek literatury znajdę sobie odpowiednie wydawnictwo i zamówię. Nie lubię nachalnego wciskania mi nie potrzebnych rzeczy. Natomiast podawanie się przez Państwa handlowców na początku rozmowy za osoby reprezentujące Urzędy Skarbowe czy ZUS uważam za niestosowne i na miejscu.

Reasumując nie jesteśmy nie będziemy niczym zainteresowani a tym bardziej nie zamierzam wypełniać żadnej Państwa ankiety która jest na temat przeprowadzonych rozmów (Gdyż żadnych z Państwem rozmów od co najmniej pół roku nie przeprowadzałem) A poza tym mam złe wspomnienia z Państwa firmą z poprzednich firm w których pracowałem.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wesołych świąt i szczęśliwego nowego Roku 2011.
Odpowiedź oczywiście otrzymałem aż dwie
W odpowiedzi na list wyjaśniamy, że dnia 15.12.2010 r. w wyniku błędu naszego systemu zostało wysłane do Państwa potwierdzenie złożenia zamówienia.

Tym samym uprzejmie przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji. Dołożymy wszelkich starań, aby wyeliminować podobną sytuację w przyszłości.

Mamy nadzieję, że powyższy incydent nie przyczyni się do utraty zaufania do naszej firmy.

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka dziękuje za nadesłane życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia.
Z radością przyjęliśmy wszystkie serdeczne słowa kierowane do nas. Tą drogą chcielibyśmy również złożyć najlepsze życzenia zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności oraz wielu sukcesów w życiu zawodowym.

Z wyrazami szacunku
na drugi dzień też przyszła odpowiedź że dnia 16 grudnia mieli awarię. Więc teraz czekam aż ktoś inny da się nabrać na ich niecne próby ale dzięki temu ci tu piszecie będę wiedział jak pomagać innym.
Miroslaw Wilczyński

Miroslaw Wilczyński menager,
p.h.u.Mirosław
Wilczyński

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Witam Państwa, ja również mam problemy z WiP,podobna sytuacja jak ma Pan Wojciech.

Następna dyskusja:

Teoria a praktyka




Wyślij zaproszenie do