Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??
Ja się bujam z WIP od lat, kiedyś, dawno temu daliśmy się nabrać, zapłaciliśmy, lata mineły ale wip się nie zmienia. Teraz jak słyszę Wydawnictwo blablabla mówię nie do słuchawki i odkładam telefon.Raz jakieś 3 lata temu dałem się nabrać i przysłali mi jakiś syf, ale odesłałem i jest spokój i innych uczulam na WIP. Ale ostatnio nie było mnie w pracy bo pojechałem na szkolenie. Na drugi dzień moim oczom ukazał się mail w skrzynce pocztowej"
serdecznie dziękujemy za rozmowę telefoniczną oraz złożone przez Pana zamówienie.
W trosce o zapewnienie Panu najwyższej satysfakcji z naszych usług prosimy o udział w badaniu, które ma na celu poznanie Pana opinii na temat przeprowadzonej rozmowy telefonicznej z konsultantem. Wyniki tego badania pomogą dokładnie zbadania oczekiwania, oraz przyczyni się do podniesienia standardów obsługi klienta a co za tym idzie do zapewnienia Panu pewnego zadowolenia ze współpracy.
Wypełnienie ankiety nie powinno zająć więcej niż 5 minut.
PS. Dla osób biorących udział w badaniu przygotowaliśmy prezent w postaci bezpłatnego e-booka, do pobrania ze strony ankietowej.
Aby wziąć dział w ankiecie, prosimy kliknąć poniższy link:.
Normalnie wpadłem w szał i napisałem taką wiadomość:
Witam.
Mam prośbę proszę się nie powoływać na rozmowę ze mną gdyż dnia 16 grudnia 2010 nie było mnie w pracy, akurat tego dnia byłem na szkoleniu. Więc proszę więcej nie powoływać się na nie odbyte rozmowy telefoniczne i nie złożone przeze mnie żadne zamówienia. Nie jestem i nie będę w przyszłości zainteresowany żadnymi zamówieniami w Państwa firmie gdyż jak niejednokrotnie powtarzałem mamy prenumeraty w innych firmach i nie potrzebujemy więcej NICZEGO. A po zatym problemem Państwa który mnie skutecznie do Państwa zniechęca jest: trudność w kontakcie, gdy chcę zrezygnować z jakiej kolwiek prenumeraty to nie można się z Państwem w żaden sposób skontaktować a co za tym idzie potem Państwo przysyłają wezwania do zapłaty za literaturę której nie zamawialiśmy A poza tym gdy będę potrzebował jakiejkolwiek literatury znajdę sobie odpowiednie wydawnictwo i zamówię. Nie lubię nachalnego wciskania mi nie potrzebnych rzeczy. Natomiast podawanie się przez Państwa handlowców na początku rozmowy za osoby reprezentujące Urzędy Skarbowe czy ZUS uważam za niestosowne i na miejscu.
Reasumując nie jesteśmy nie będziemy niczym zainteresowani a tym bardziej nie zamierzam wypełniać żadnej Państwa ankiety która jest na temat przeprowadzonych rozmów (Gdyż żadnych z Państwem rozmów od co najmniej pół roku nie przeprowadzałem) A poza tym mam złe wspomnienia z Państwa firmą z poprzednich firm w których pracowałem.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wesołych świąt i szczęśliwego nowego Roku 2011.
Odpowiedź oczywiście otrzymałem aż dwie
W odpowiedzi na list wyjaśniamy, że dnia 15.12.2010 r. w wyniku błędu naszego systemu zostało wysłane do Państwa potwierdzenie złożenia zamówienia.
Tym samym uprzejmie przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji. Dołożymy wszelkich starań, aby wyeliminować podobną sytuację w przyszłości.
Mamy nadzieję, że powyższy incydent nie przyczyni się do utraty zaufania do naszej firmy.
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka dziękuje za nadesłane życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia.
Z radością przyjęliśmy wszystkie serdeczne słowa kierowane do nas. Tą drogą chcielibyśmy również złożyć najlepsze życzenia zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności oraz wielu sukcesów w życiu zawodowym.
Z wyrazami szacunku
na drugi dzień też przyszła odpowiedź że dnia 16 grudnia mieli awarię. Więc teraz czekam aż ktoś inny da się nabrać na ich niecne próby ale dzięki temu ci tu piszecie będę wiedział jak pomagać innym.