Robert Wierzbicki wierzbicki.eu
Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??
Panie Grzegorzu,Do części tytułów dołączamy fakturę do pierwszej wysyłki, do części wysyłamy osobno.
W przypadku publikacji wymiennokartkowych faktura jest wysyłana wraz z publikacją (co niektórzy Klienci odczytują jako próbę wyłudzenia). Te publikacje mają 30 dniowy okres próby i ich zasada sprzedaży opiera się na tym, że w przypadku rezygnacji prosimy odesłanie dzieła. Nieodesłanie dzieła – o czym informujemy w rozmowie, potwierdzeniu, liście z publikacją uznajemy za nieodwołanie zamówienia i chęć prenumeraty. Tak książka to dzieło większe, droższe i bardziej głębokie merytoryczne.
W przypadku rezygnacji tytuł nie zostaje jako prezent dla zamawiającego
W przypadku miesięczników i magazynów (14 dniowy okres próby) fakturę wysyłamy dopiero jeżeli Klient nie odwoła zamówienia – czyli po drugim, a pierwszym płatnym numerze. Tutaj w przypadku rezygnacji w wyznaczonym terminie numer próbny jest gratisem – pozostaje u zamawiającego – a my nie wysyłamy więcej ani faktur, ani publikacji. Raz jeszcze pragnę podkreślić, że nasze publikacje są wysyłane tylko i wyłącznie do firm i osób, które złożyły zamówienie. Nie stosujemy techniki wysyłki do wszystkich, a potem oczekiwania na reakcję, bo proszę mi wierzyć, że przy naszej szerokiej ofercie i kilku milionach osób zatrudnionych w firmach dawno byśmy zbankrutowali:(. Dzwonimy, proponujemy, jeżeli jest zgoda wysyłamy, czekamy na ew. rezygnację, jeżeli nie ma wysyłamy kolejne numery wraz z fakturą – tak to wygląda w wielkim skrucie.
Dane firm kupujemy od brokerów baz danych – np. TP S.A Panoramy Firm, Ditel, Data Broker itp. Potwierdzenie jest wysyłane przez firmę telemarketera, którzy przeprowadza rozmowę i weryfikuje dane podczas rozmowy. Owszem może nastąpić, sytuacja, że były pracownik, lub osoba postronna może złożyć zamówienie w imieniu podmiotu trzeciego, ale to już ten podmiot powinien dochodzić swoich praw, my w takim przypadku udostępniamy wszystkie dane dot. zamówienia w tym także dane rozmówcy, IP komputera itd, staramy się także w takich sytuacjach anulować zamówienie i nie dochodzić żadnych roszczeń.
Pozdrawiam
Robert Wierzbicki
Grzegorz Szubert:
Robert Wierzbicki:
Witam serdecznie!
[...]
O tym, że nasze publikacje są abonamentowane, Klient informowany jest w miejscu składania zamówienia (czy jest to telefon, strona internetowa czy oferta przesłana pocztą). Po złożeniu zamówienia telefonicznie i za pośrednictwem Internetu Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia,
[...]
Pozdrawiam
Robert Wierzbicki
Wydawnictwo Wiedza i PraktykaRobert Wierzbicki
edytował(a) ten post dnia 08.12.09 o godzinie 20:01
Więc dlaczego wysyłacie swoje kwitki do osób, które ich nie zamawiały?
Dlaczego wysyłając swoje pożal się boże poradniki nie załączycie faktury z opóźnionym terminem zapłaty (jak np. wydawnictwo Forum?), abym wiedział dokładnie ile zapłacę jak zachowam makulaturę na półce?
I dlaczego wasze jedyne potwierdzenie zamówienia to dane wypełnione przez kogokolwiek? przecież jeśli uzupełnię dane na 100 innych niż ja osób, będziecie je ścigać, a mnie nie znajdziecie, bo poco?