Jacek Wojciechowski

Jacek Wojciechowski Doświadczony
manager, w branży
DIY od 1996 r.

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Rozpocząłem korespondencję z ludźmi związanymi z nadaniem godła Firma Przyjazna Klientowi (nadano je także WiP kilkakrotnie)- Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Interesuje mnie w jaki sposób przeprowadzają audyt. Jeśli uczestnictwo w tym konkursie jest odpłatne to wynik jest z góry ustalony. Takie wyróżnienie ładnie wygląda na stronce i w gablocie w sali konferencyjnej firmy. Nie omieszkam poinformować na tym forum o wynikach moich dyskusji.

Dzisiaj już nikt nic nie robi dla idei lecz tylko dla kasy.

Pozdrawiam

Jacek Wojciechowski
Grzegorz O.

Grzegorz O. Architekt,
właściciel,
PlugStudio.com

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

a oto link na inne forum o przekrętach WiP http://forum.gazeta.pl/forum/w,26,70341593,70341593,Wy...
Edyta Ofat

Edyta Ofat Specjalista ds.
ochrony środowiska

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Jeśli dostanę choćby jeszcze jedno zawiadomienie o fikcyjnej fakturze, niepopartej żadną umową ani żadnym dokumentem odbioru jakiegoś Poradnika (którego nigdy nie dostałam, i nie zamawiałam, i oczywiście żadnej umowy nie podpisywałam) zgłaszam sprawę na prokuraturę w trybie pilnym jako próbę wyłudzenia.

Czasami trzeba się zastanowić do kogo się te faktury wysyła.Edyta Ofat edytował(a) ten post dnia 11.12.09 o godzinie 03:49

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

No proszę, szanowny Pan Robert ma problem z odpowiedziami na trudne pytania :D

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Andrzej K.:
No proszę, szanowny Pan Robert ma problem z odpowiedziami na trudne pytania :D

Gdyż to niełatwe pracować w dziale PR takiej firmy, ale za to jaki trening kompetencji - co chwilę wystawionym być na próbę :)

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Monika Jelinek:
Andrzej K.:
No proszę, szanowny Pan Robert ma problem z odpowiedziami na trudne pytania :D

Gdyż to niełatwe pracować w dziale PR takiej firmy, ale za to jaki trening kompetencji - co chwilę wystawionym być na próbę :)
Z drugiej strony jestem przekonany że on sobie doskonale zdaje sprawę z tego jak to wszystko działa a musi nas przekonywać do czegoś w co sam nie wierzy. Praca przesrana i nie zazdroszczę.

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Właśnie, że nie przesrana - pełna wyzwań :)

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Monika Jelinek:
Właśnie, że nie przesrana - pełna wyzwań :)

O tak :D

Wymagania na stanowisko:

- tytuł mistrza ZEN
- doświadczenie w ściemnianiu bez mrugnięcia okiem (atutem będzie doświadczenie jako polityk)
- operacyjnie usunięte serce oraz sumienie
- dobra prezencja w ubranku w paski
- zdolności interpersonalne na wysokim poziomie (umieć tak powiedzieć "spierdalaj" bys zaczął się cieszyć na nadchodzącą podróż)
- posiadanie garnituru odpornego na obrzucanie błotem
- poczucie humoru (gdy inni będą się śmiali z jego wypowiedzi)
Grzegorz O.

Grzegorz O. Architekt,
właściciel,
PlugStudio.com

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Dodałbym jeszcze fałszywy uśmiech na zawołanie!

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

A do nas dzwoniła Pani z databroker.pl, oczywiście nie informując nas, że dzwoni w imieniu Wydawnictwa wiedza i praktyka. Po naszych usilnych odmowach na oferowane produkty, zapytała czy może przesłać na próbę bezpłatny link do ich produktów, itp. itd. Dla świętego spokoju powiedziałam, żeby jak bardzo chce to niech wyśle. Oczywiście przyszedł e-mail przyszedł, ale od razu go usunęłam, bo i po co mi to? I sobie siedział do tej pory w koszu. A dziś co?? Przyszła faktura z "ulubionego" wydawnictwa.
I od razu skojarzenie z ostatnią rozmową z Panią z databroker i zerknięcie w maila. I na samiutkim końcu stopka WIP.

I co z tego, że już dwa razy wysyłaliśmy do nich listownie, że nie życzymy sobie żadnych ofert, w żadnej formie. Pierwszy raz w 2007 roku, drugi raz w marcu br. (po upomnieniu o zapłatę za towar, którego nie otrzymaliśmy i nie zamawialiśmy).

Jak grochem o ścianę. Oczywiście rozmawiając z BOK, zostałam poinformowana, żeby odesłać fakturę, i że musiała zajść pomyłka.
Jak wiele razy można się mylić w związku z jedną firmą??Justyna Tanaszczuk edytował(a) ten post dnia 16.12.09 o godzinie 11:35

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Witam

Przepraszam, że zadam pytanie: skąd Pani wie, że dzwoniący dzwonił z firmy Data Broker? Na 100% telemarketer się tak nie przedstawia i nie udziela takich informacji, przedstawiam się, że jest albo z wydawnictwa, albo z redakcji. Widzę, że jest Pani także aktywną osobą w branży telemarketingowej (Pani opis w Goldenline)?

Co do przedstawiania się telemarketera: Owszem, mógł powiedzieć, że dzwoni z redakcji, któregoś z naszych tytułów - bo przecież odbierającemu telefon - ekspertowi np. od logistyki - więcej powie o temacie publikacji informacja, że ktoś dzwoni z Poradnika Przewodnika niż z Wydawnictwa WiP.

O po raz kolejny podkreślam nasze wydawnictwo nie wysyła linków! Telemarketer nie ma nawet takiej technicznej możliwości! Może otrzymała Pani e-mailowe potwierdzenie zamówienia? Szkoda, że nie posiada tego e-maila i nie przeczytała go Pani, mogła od razu zrezygnować ze złożonego zamówienia.

Cieszę się, że napisała Pani, że nasze wydawnictwo zakończyło sprawę na Pani korzyść , bo przecież raczej na pewno zaszła pomyłka, bo z pewnością w przesłanym do Pani e-mailu nie był link, a potwierdzenie zamówienia, powtórzone ponownie w piśmie dołączonym do próbnego numeru publikacji.

Pozdrawiam
Robert Wierzbicki

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Proszę Państwa

Praca w Wydawnictwie Wiedza i Praktyka, jest pracą, którą wykonuję z pasją i proszę mi wierzyć, że jest to praca ciekawa, nie tylko ze względu na charakterystykę działań powszechnie znanych jako Public Relations. Jogi nie uprawiam, a choć w rodzinie mam uznanego kardiologa to nadal ten istotny organ posiadam:).

Owszem praca jest pełna wyzwań, bo i nasz model sprzedaży do najłatwiejszych nie należy, ale firma to nie tylko budynek, ale także zasady, wartości ludzie i atmosfera - ta jest u nas niemal wzorcowa a zespół niezwykły. Owszem czujemy się czasem jak pionierzy wprowadzając ten system sprzedaży do Polski, ale myślę, że nasze planowane działania pro-konsumenckie, propagowanie sprzedaży na próbę zaowocuje tym, że za kilka lat model ten będzie bardziej powszechny i nie budził negatywnych konotacji.

Polska ma złe doświadczenia z marketingiem bezpośrednim bo jeszcze nie tak dawno roiło się od firm, które za pomocą listów, przesyłek sprzedawały kremy na wszystko, konkursy z kluczykami do domów, samochodów z sugestią pewnej wygranej, niestety to zła część historii marketingu bezpośredniego w naszym kraju. Wierzę, że za kilka lat ten obraz zapadnie w niepamięć, a ktoś dzwoniący z ofertą będzie bardziej osobą pomocną niż sprzedającą.

Chętnie zaproszę Państwa do naszej firmy, na jej zwiedzanie i zetknięcie się z nami osobiście – wierzę, że będzie to miłe spotkanie, a Państwu pozwoli przekonać się, że 250 osób zatrudnionych, ponad 1200 autorów (w tym sędziów, profesorów, praktyków z kancelarii prawnych) stanowi o naszym zrównoważonym rozwoju. Zapraszam, jeżeli ktoś z Państwa jest zainteresowany proszę o wiadomość na pr@wip.pl

Pozdrawiam
Robert WierzbickiRobert Wierzbicki edytował(a) ten post dnia 16.12.09 o godzinie 20:47

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Robert Wierzbicki:
Witam

Przepraszam, że zadam pytanie: skąd Pani wie, że dzwoniący dzwonił z firmy Data Broker? Na 100% telemarketer się tak nie przedstawia i nie udziela takich informacji, przedstawiam się, że jest albo z wydawnictwa, albo z redakcji. Widzę, że jest Pani także aktywną osobą w branży telemarketingowej (Pani opis w Goldenline)?

Co do przedstawiania się telemarketera: Owszem, mógł powiedzieć, że dzwoni z redakcji, któregoś z naszych tytułów - bo przecież odbierającemu telefon - ekspertowi np. od logistyki - więcej powie o temacie publikacji informacja, że ktoś dzwoni z Poradnika Przewodnika niż z Wydawnictwa WiP.

O po raz kolejny podkreślam nasze wydawnictwo nie wysyła linków! Telemarketer nie ma nawet takiej technicznej możliwości! Może otrzymała Pani e-mailowe potwierdzenie zamówienia? Szkoda, że nie posiada tego e-maila i nie przeczytała go Pani, mogła od razu zrezygnować ze złożonego zamówienia.

Cieszę się, że napisała Pani, że nasze wydawnictwo zakończyło sprawę na Pani korzyść , bo przecież raczej na pewno zaszła pomyłka, bo z pewnością w przesłanym do Pani e-mailu nie był link, a potwierdzenie zamówienia, powtórzone ponownie w piśmie dołączonym do próbnego numeru publikacji.

Pozdrawiam
Robert Wierzbicki

Zaczynając od Pana pytania, skąd wiem, że Pani dzwoniła z Data Broker? Bo e-mail właśnie z tej domeny dostałam. I owszem mam tego maila. I zaraz jak się zorientowałam, że mam do czynienia z firmą, w której Pan pracuje, zauważyłam, że jest to potwierdzenie zamówienia. Jednakże, wyraźnie w nim pisze, że aby potwierdzić zamówienie, należy kliknąć w podany link. I nigdy w życiu nie użyłam tego linku, gdyż wiadomość w koszu poczty nadal widniała jako "nieprzeczytana".

I to nie jest zakończenie sprawy na korzyść firmy, w której pracuję. Na korzyść firmy byłoby zastosowanie się się do listów wysłanych do wydawnictwa pocztą poleconą, w roku 2007 i w marcu tego roku, w którym wyraźnie nie życzymy sobie żadnych, podkreślam ŻADNYCH kontaktów z waszą firmą.

A jeśli chodzi o mój profil, to nie mam nic wspólnego z telemarketingiem. Po prostu, nie znalazłam w momencie zakładania konta innego wyboru, niż Obsługa Klienta a nie byłoby to Call Center. Ale w wolnej chwili się wgłębię w opcje, które są tam do wyboru.

P.S. To było potwierdzenie zamówienia na serwis internetowy - niestety nie mam dostępu na pocztę służbową poza firmą i nie pamiętam, na który.Justyna Tanaszczuk edytował(a) ten post dnia 16.12.09 o godzinie 21:34

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Robert Wierzbicki:
Polska ma złe doświadczenia z marketingiem bezpośrednim bo jeszcze nie tak dawno roiło się od firm, które za pomocą listów, przesyłek sprzedawały kremy na wszystko, konkursy z kluczykami do domów, samochodów z sugestią pewnej wygranej, niestety to zła część historii marketingu bezpośredniego w naszym kraju. Wierzę, że za kilka lat ten obraz zapadnie w niepamięć, a ktoś dzwoniący z ofertą będzie bardziej osobą pomocną niż sprzedającą.

Panie Robercie!

Jak Panu nie wstyd odwracać kota ogonem? Swoją powyższą wypowiedzią jeszcze bardziej pogrążył Pan wydawnictwo, którego dobrego imienia przyszło Panu bronić. Ludzie na tym forum opisują KONKRETNE przypadki wyłudzania pieniędzy prze WiP, a Pan zwala to na karb złej historii marketingu bezpośredniego? To właśnie opisane na tym forum skandaliczne praktyki WiP sładają się na tą złą historię i sławę. Osobiście nie zetknęłam się ani z kremami na wszystko, ani z kluczami do domów, sprzedawanych listownie. Zetknęłam się natomiast z nieuczciwym działaniem WiP, który śmie Pan nazywać "modelem biznesowym".

Proszę się nie ośmieszać, umieszczając w odpowiedzi na nasze posty, grzeczne, acz pełne bzdur wypowiedzi...
Beata Ossowicka

Beata Ossowicka trener,
psycholog/psychotera
peuta,doradca
zawodowy,specja...

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

A ja też raz zamówiłam , przyszło podczas mojej nieobecności, czas zwrotu minął, dla świętego spokoju zapłaciłam a tu się dopiero zaczęło ...
Nic wiecej nie zamawialam więc przesyłki mnie nie interesowały, być może jakieś publikacje niezamawiane przyszły ale ja nic o tym nie wiem, może zasilają magazyny makulatury z innymi rekamowkami. Dostaję czasem jakieś listy, ale też nie mam powodu czytać. Nie zamwiane, nie mam potrzeby kontaktu, nieważne , nipoważane, zwykłe niepolecone....A teraz widzę, że może mnie tam nawet straszą...
Ale jak nastepną otworzę , przeczytam to się wkurzę może...Tylko po co...?Beata Ossowicka edytował(a) ten post dnia 16.12.09 o godzinie 21:37

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Pani Moniko,

Mam wrażenie, że źle się zrozumieliśmy. Ja chcę pokazać, że staramy się być maksymalnie przejrzyści i uczciwi, chcę przedstawić jak działamy. Mamy świadomość, że nasza oferta nie jest łatwa, ale większości naszym Klientom przypadła do gustu, testujemy inne rozwiązania i docelowo oferta będzie dostrojona do preferencji Klienta.

Odsyłam raz jeszcze do mojej odpowiedzi na Pani post - możemy być czasem źle zrozumiani, ale z pewnością jesteśmy uczciwi i działamy zgodnie z prawem. Niemal 100% kłopotów sprawia płatność z dołu - daje to mylne wrażenie, że jeżeli za coś nie trzeba płacić z góry jest za darmo.

W przypadku telemarketingu zdarza się też, że ktoś odbiera telefon od naszego telemarketera, wykonując jednocześnie inne czynności zadowodwe nie wszystko wysłucha, zgodzi się na zamówienie w pędzie rozmowy. Później nie otwiera przesyłek, bo nie pamięta, że nie zamawiał, termin próby mija, pojawiają się informacje o płatnościach, wtedy pojawia się złość, a przecież my te publikacje wysyłamy w dobrej wierze.

Raz jeszcze podam swój e-mail pr@wip.pl proszę zgłaszać się do mnie w przypadkach, które uznają Państwo za naruszanie swoich praw. Sprawdzimy wszystko dokładnie, w sytuacjach spornych zazwyczaj rozpatrujemy reklamacje na korzyść Klienta. Z żalem stwierdzam, ze póki co nikt z piszących tutaj posty nie skierował do mnie korespondencji, proszę o kontakt, na pozwoli to wyłapywać ew. błędy i sprawić, że staniemy się bardziej przyjaźni Klientom.

Życząc miłego wieczoru
Robert Wierzbicki

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Panie Robercie,

Mogłabym tak w nieskończoność z Panem dyskutować, wytykając nieprawdziwość Pana tłumaczeń. Jednak właśnie zdałam sobie sprawę z rzeczy oczywistej - jako pr-owiec WiP nie może Pan przecież w inny sposób na nasze zarzuty odpowiadać. Dyskusja więc mija się z celem, bo nawet jeśli jest Pan świadom w jaki sposób działa Wasz nowatorki, wręcz pionierski "model biznesowy", nie przyzna nam Pan racji. To trochę tak, jakby przed procesem zakładów mięsnych Constar usłyszeć od ich pr-owca: "tak, w rzeczy samej, w naszym zakładzie odświeżaliśmy spleśniałe wędliny, za co w imieniu mojego pracodawcy przepraszam".....

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Constar - to mój ulubiony case:). Narobili tam niezłej przysłowiowej kiszki:) zwłaszcza unikając komentarza przez 3 dni.

Ps - proszę mi wierzyć, nie pracowałbym tutaj gdybym nie wierzył w istotę naszego wydawnictwa. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś Panią do nas zaprosić.

Pozdrawiam
Robert WierzbickiRobert Wierzbicki edytował(a) ten post dnia 16.12.09 o godzinie 23:42
Grzegorz Szubert

Grzegorz Szubert Właściciel,
Przedsiębiorstwo
elektryczne
Elektro-Tech

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Robert Wierzbicki:
Witam serdecznie!
[...]

O tym, że nasze publikacje są abonamentowane, Klient informowany jest w miejscu składania zamówienia (czy jest to telefon, strona internetowa czy oferta przesłana pocztą). Po złożeniu zamówienia telefonicznie i za pośrednictwem Internetu Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia,

[...]

Pozdrawiam
Robert Wierzbicki
Wydawnictwo Wiedza i PraktykaRobert Wierzbicki edytował(a) ten post dnia 08.12.09 o godzinie 20:01


Więc dlaczego wysyłacie swoje kwitki do osób, które ich nie zamawiały?

Dlaczego wysyłając swoje pożal się boże poradniki nie załączycie faktury z opóźnionym terminem zapłaty (jak np. wydawnictwo Forum?), abym wiedział dokładnie ile zapłacę jak zachowam makulaturę na półce?

I dlaczego wasze jedyne potwierdzenie zamówienia to dane wypełnione przez kogokolwiek? przecież jeśli uzupełnię dane na 100 innych niż ja osób, będziecie je ścigać, a mnie nie znajdziecie, bo poco?

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Justyna Tanaszczuk:
Robert Wierzbicki:
Witam

Przepraszam, że zadam pytanie: skąd Pani wie, że dzwoniący dzwonił z firmy Data Broker? Na 100% telemarketer się tak nie przedstawia i nie udziela takich informacji, przedstawiam się, że jest albo z wydawnictwa, albo z redakcji. Widzę, że jest Pani także aktywną osobą w branży telemarketingowej (Pani opis w Goldenline)?

Co do przedstawiania się telemarketera: Owszem, mógł powiedzieć, że dzwoni z redakcji, któregoś z naszych tytułów - bo przecież odbierającemu telefon - ekspertowi np. od logistyki - więcej powie o temacie publikacji informacja, że ktoś dzwoni z Poradnika Przewodnika niż z Wydawnictwa WiP.

O po raz kolejny podkreślam nasze wydawnictwo nie wysyła linków! Telemarketer nie ma nawet takiej technicznej możliwości! Może otrzymała Pani e-mailowe potwierdzenie zamówienia? Szkoda, że nie posiada tego e-maila i nie przeczytała go Pani, mogła od razu zrezygnować ze złożonego zamówienia.

Cieszę się, że napisała Pani, że nasze wydawnictwo zakończyło sprawę na Pani korzyść , bo przecież raczej na pewno zaszła pomyłka, bo z pewnością w przesłanym do Pani e-mailu nie był link, a potwierdzenie zamówienia, powtórzone ponownie w piśmie dołączonym do próbnego numeru publikacji.

Pozdrawiam
Robert Wierzbicki

Zaczynając od Pana pytania, skąd wiem, że Pani dzwoniła z Data Broker? Bo e-mail właśnie z tej domeny dostałam. I owszem mam tego maila. I zaraz jak się zorientowałam, że mam do czynienia z firmą, w której Pan pracuje, zauważyłam, że jest to potwierdzenie zamówienia. Jednakże, wyraźnie w nim pisze, że aby potwierdzić zamówienie, należy kliknąć w podany link. I nigdy w życiu nie użyłam tego linku, gdyż wiadomość w koszu poczty nadal widniała jako "nieprzeczytana".

I to nie jest zakończenie sprawy na korzyść firmy, w której pracuję. Na korzyść firmy byłoby zastosowanie się się do listów wysłanych do wydawnictwa pocztą poleconą, w roku 2007 i w marcu tego roku, w którym wyraźnie nie życzymy sobie żadnych, podkreślam ŻADNYCH kontaktów z waszą firmą.


Pani Justyno,

Jestem bardzo zainteresowany e-mailem, który Pani od nas dostała. E-mail który do Pani przyszedł powinien zawierać informację o złożonym zamówieniu oraz informacje o zamówionym tytule, lub w tym wypadku usłudze – dostępie do portalu. Link, który znalazła Pani w potwierdzeniu, nie był linkiem potwierdzającym złożenie zamówienia, a linkiem, do potwierdzenia chęci otrzymywania bezpłatnego e-lettera.

Jeżeli chciałaby Pani otrzymywać taki e-letter można potwierdzić rejestrację, jeżeli Pani tego nie zrobiła – wyrzuciła e-mail do kosza e-letter z pewnością do Pani nie przychodzi. Zamówienie i link to dwie osobne sprawy, niemniej, jeżeli Pani może proszę o przesłanie do mnie tego e-lettera na mój adres e-mail pr@wip.pl , chciałbym wszystko wyjaśnić i sprawdzić czy po naszej stronie wszystkie procedury zostały zachowane, a potwierdzenie nie wprowadza w błąd. Jeżeli tak było najmocniej przepraszam i cieszę się, że sprawę udało się wyjaśnić z naszym BOK z pozytywnyn uwzględnieniem Pani reklamacji.

Pozdrawiam
Robert Wierzbicki

A jeśli chodzi o mój profil, to nie mam nic wspólnego z telemarketingiem. Po prostu, nie znalazłam w momencie zakładania konta innego wyboru, niż Obsługa Klienta a nie byłoby to Call Center. Ale w wolnej chwili się wgłębię w opcje, które są tam do wyboru.

P.S. To było potwierdzenie zamówienia na serwis internetowy - niestety nie mam dostępu na pocztę służbową poza firmą i nie pamiętam, na który.Justyna Tanaszczuk edytował(a) ten post dnia 16.12.09 o godzinie 21:34

Następna dyskusja:

Teoria a praktyka




Wyślij zaproszenie do