Jacek Wojciechowski

Jacek Wojciechowski Doświadczony
manager, w branży
DIY od 1996 r.

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

tak
Monika Jelinek:
Jacek Wojciechowski:
http://www.goldenline.pl/filip-nowicki2
Andrzej K.:
Zaprosiłem

W sensie, że też zaproszony do zapoznania się z zacnym wątkiem?
Grzegorz Szubert

Grzegorz Szubert Właściciel,
Przedsiębiorstwo
elektryczne
Elektro-Tech

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Właśnie szanowne wydawnictwo napisało:

Szanowni Państwo

W odpowiedzi na list chciałabym wyjaśnić zgłoszone wątpliwości dotyczące zamówienia na biuletyn "BHP w pytaniach i odpowiedziach". Pozwolę sobie przypomnieć, że dnia 04.06.2009 r. zarejestrowali się Państwo na stronie http://wiedzaipraktyka.pl i złożyli zamówienie na ww. publikację. Tym samym w dniu 08.06.2009 r. nastąpiła wysyłka zapoznawczego numeru wraz z pismem, w którym prosiliśmy o informację zwrotną, gdyby nie zdecydowali się Państwo na skorzystanie z oferty.

W związku z brakiem kontaktu z Państwa strony wysyłka kolejnego płatnego już numeru oraz faktury została zrealizowana.

W ramach faktury numer ENB-6004813/2009 zostały wysłane 3 numery publikacji oraz numer specjalny, tym samym są Państwo zobowiązani do opłacenia ww. dokumentu, będzie to stanowiło podstawę do wstrzymania wysyłki wezwań do zapłaty. Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia spotkają się z Państwa akceptacją.
Z wyrazami szacunku

Agnieszka Wójciak
Centrum Obsługi Klienta

I co dalej?

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Grzegorz Szubert:
Właśnie szanowne wydawnictwo napisało:

Szanowni Państwo

W odpowiedzi na list chciałabym wyjaśnić zgłoszone wątpliwości dotyczące zamówienia na biuletyn "BHP w pytaniach i odpowiedziach". Pozwolę sobie przypomnieć, że dnia 04.06.2009 r. zarejestrowali się Państwo na stronie http://wiedzaipraktyka.pl i złożyli zamówienie na ww. publikację. Tym samym w dniu 08.06.2009 r. nastąpiła wysyłka zapoznawczego numeru wraz z pismem, w którym prosiliśmy o informację zwrotną, gdyby nie zdecydowali się Państwo na skorzystanie z oferty.

W związku z brakiem kontaktu z Państwa strony wysyłka kolejnego płatnego już numeru oraz faktury została zrealizowana.

W ramach faktury numer ENB-6004813/2009 zostały wysłane 3 numery publikacji oraz numer specjalny, tym samym są Państwo zobowiązani do opłacenia ww. dokumentu, będzie to stanowiło podstawę do wstrzymania wysyłki wezwań do zapłaty. Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia spotkają się z Państwa akceptacją.
Z wyrazami szacunku

Agnieszka Wójciak
Centrum Obsługi Klienta

I co dalej?
A dostałeś te publikacje faktycznie?

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Andrzej K.:
http://www.goldenline.pl/grupa/grupa-tych-co-wiedza-i-...

Ciekawe że dostęp jest ograniczony i nie chcą tam klientów a jedynie pracowników i współpracowników.
Na szczęście można im założyć spotkanie nie będąc w grupie :D

Może założyć im spotkanie takie:

miejsce: prokuratura
czas: niedaleka przyszłość
cel: odsiadka

Czy to już zbyt chamskie?


Ależ wręcz przeciwnie - powiedziałbym, że idealne :) Zło trzeba zwalczać złem a nie nadstawiać drugiego polika...
Może jeśli więcej osób tak zrobi to odniesie pożądany efekt :)

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Grzegorz Szubert:
Właśnie szanowne wydawnictwo napisało:

Szanowni Państwo

W odpowiedzi na list chciałabym wyjaśnić zgłoszone wątpliwości dotyczące zamówienia na biuletyn "BHP w pytaniach i odpowiedziach". Pozwolę sobie przypomnieć, że dnia 04.06.2009 r. zarejestrowali się Państwo na stronie http://wiedzaipraktyka.pl i złożyli zamówienie na ww. publikację. Tym samym w dniu 08.06.2009 r. nastąpiła wysyłka zapoznawczego numeru wraz z pismem, w którym prosiliśmy o informację zwrotną, gdyby nie zdecydowali się Państwo na skorzystanie z oferty.

W związku z brakiem kontaktu z Państwa strony wysyłka kolejnego płatnego już numeru oraz faktury została zrealizowana.

W ramach faktury numer ENB-6004813/2009 zostały wysłane 3 numery publikacji oraz numer specjalny, tym samym są Państwo zobowiązani do opłacenia ww. dokumentu, będzie to stanowiło podstawę do wstrzymania wysyłki wezwań do zapłaty. Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia spotkają się z Państwa akceptacją.
Z wyrazami szacunku

Agnieszka Wójciak
Centrum Obsługi Klienta

I co dalej?

A pokwitowałeś odbióe owych przesyłek? Jeśli nie to mogą Cię w tyłek pocałować, bo nic Ci nie udowodnią... Napisz oficjane pisno o tym, że czegoś takiego nie zamowiłeś - sama rejestracja na stronie (nawet jeśli ich regulamin mowi inaczej) nie jest jeszcze oficjalnym zamowieniem - w świetle prawa musisz to wyraźnie napisać, że coś ZAMAWIASZ i co więcej pokwitować zamówienie i odbiór.
Ja bym zrobił tak jak w sławnym dowcipie - podstawił swój samochód pod ich siedzibę, wysłał INFORMACJĘ o takowym fakcie a na koniec wysłał kwit za wynajem na powiedzmy 7500 za miesiąc - jeśli będą się wymigiwać to odpisz tak samo jak oni - samochód stał, informacja o tym była, mogli korzystać z niego, a że tego nie zrobili - cóż ich błąd.

Pzdr,
K

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Masakra, też się z nimi przepycham, odsyłam wszystko co przyślą, wczoraj dostałam korektę do faktury, której nie mam!!!
Grzegorz Szubert

Grzegorz Szubert Właściciel,
Przedsiębiorstwo
elektryczne
Elektro-Tech

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

ach... jeszcze jedno, co znaczy słowo "zarejestrowali się"?

Rozumiem, znaczy to iż ktoś podał swoje dane, udostępnił do przetwarzanie itp, w zamian za możliwość korzystania z części niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników. czy się mylę?

Tam nie ma rejestracji....?!?

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Cisza oczywiście ze strony zaproszonych gości....
Umierają ze wstydu?? Jak myślicie?
:)
Agnieszka B.

Agnieszka B. Żeby siedzieć i
czekać na księcia,
to trzeba mieć ojca
króla

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Hmmm a ja sie z nimi nie uzeram juz tak. Natomiast sa meczacy z telefonami.
Grzegorz O.

Grzegorz O. Architekt,
właściciel,
PlugStudio.com

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Witam.

Proponuję wszystkim pokrzywdzonym pozew zbiorowy. Postaram się z moim prawnikiem o gigantyczne odszkodowanie na cele charytatywne.
Proszę wszystkich zainteresowanych o kontakt

na mail alkazwip@wp.pl
Grzegorz O.

Grzegorz O. Architekt,
właściciel,
PlugStudio.com

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

proszę o podawanie danych z faktur i kwot oraz obecnej sytuacji (wezwania lub windykacja) raszta wg. uznania. Jeśli do 22.12.2009 zbiorę choćby 5 osób składamy razem zawiadomienie do prokuratury i pozew do sądu.

Pozdrawiam wszystkich i liczę na "Pospolite Ruszenie"

kontakt
alkazwip@wp.pl

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Witam serdecznie!

Jestem osobą zajmującą się relacjami naszego wydawnictwa z otoczeniem. Co jakiś czas pojawiają się w Internecie dyskusje podobne do tych, którą prowadzą Państwo na GoldenLine.pl . Rozumiem Państwa rozgoryczenie i zdenerwowanie i proszę mi wierzyć, staramy się robić wszystko, by problemy naszych Klientów rozwiązywać na ich korzyść. Nie zawsze jest to możliwe, choćby z przyczyn regulacji podatkowych, ale o tym za chwilę.
Nasze wydawnictwo istnieje na rynku od 1997 r. Zostało założone z myślą o księgowych, specjalistach ds. prawa pracy i przez wiele lat nasza oferta skierowana była do tych odbiorców. Od samego początku jesteśmy wydawnictwem B2B – tzn. nasze książki skierowane są do sektora biznesowego, a nie osób prywatnych.

Nasza oferta i model sprzedaży odbiega od tego, z czym spotykają się Państwo w sklepach, dużej części usług Internetowych i może budzić emocje, zapewniam jednak, że takie sytuacje są marginalne. Obecnie mamy ponad 100.000 Klientów, duża część firm korzysta z naszej oferty nieprzerwanie od kilku lat, a dokładniej korzystają z niej pracownicy firm. Niewielki odsetek spraw ma charakter sporu.

O naszej ofercie:
Sprzedajemy nasze publikacje za pomocą telefonu, Internetu, katalogów. W takim wypadku Klienci nie mają możliwości fizycznej oceny publikacji, dlatego jeżeli ktoś złoży zamówienie na publikację, dajemy możliwość przetestowania tytułu i ew. rezygnacji z zamówionych książek. Jest to szczególny rodzaj sprzedaży – zwany sprzedażą na próbę – którą reguluje przepis art. 592 Kodeksu cywilnego. Jeżeli nie odnotowujemy w przewidzianym terminie (od 14 do 30 dni) rezygnacji uznajemy, że Klient zgodnie z zamówieniem chce otrzymywać te publikacje.

O tym, że nasze publikacje są abonamentowane, Klient informowany jest w miejscu składania zamówienia (czy jest to telefon, strona internetowa czy oferta przesłana pocztą). Po złożeniu zamówienia telefonicznie i za pośrednictwem Internetu Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia, a potem raz jeszcze, wraz z publikacją, otrzymuje szczegółową informację o zamówieniu, z danymi o terminie i drogach rezygnacji. Muszę sprzeciwić się temu co niektórzy z Państwa piszą: nie sprzedajemy naszych publikacji jako „bezpłatne broszury, darmowe książki” etc.. mówimy piszemy o bezpłatnej próbie, darmowym okresie testu, a to zasadnicza różnica.

W przypadku portali internetowych dostęp do portalu jest sprzedawany (tak jak inne usługi – np. doradztwo podatkowe w kancelarii). Informacja o tym, że dostęp do portalu jest płatny, jest dostępna w kilku miejscach. Możliwy jest także ograniczony dostęp do porad w portalach, wtedy płatność realizowana jest przez SMS.

Obecnie Internet w większości oferuje bezpłatne treści, dziwić może więc fakt, że my każemy sobie za to płacić. Proszę jednak pamiętać, że my sprzedajemy ofertę fachową – doradztwo w bardzo wąskim zakresie, za które w kancelariach musieliby Państwo zapłacić od kilkudziesięciu do kilkuset zł za jedną poradę, gdy tymczasem nasze portale, poradniki, magazyny oferują ich od kilkudziesięciu do kilkuset, a to wszystko za niewygórowaną cenę kilkudziesięciu złotych miesięcznie.

Przypadki uznania Państwa reklamacji są przez Państwa negowane, co przyznaję nieco mnie dziwi, bo chyba jest to dowód na prawidłowe działanie firmy. Pragnę podkreślić, że od 3 lat, rok w rok, poddajemy się certyfikowanemu audytowi Instytutu Zarządzania, który porównuje nasz system obsługi Klienta z systemami innych firm. Przez 2 lata uzyskiwaliśmy wyróżnienie Firma Przyjazna Klientowi, a w tym roku udało nam się zdobyć certyfikat Firma Przyjazna Klientowi 2009. Nasze publikacje 3-krotnie uzyskały Medal Europejski przyznawany przez BCC i Komitet Europejski. A magazyn Forbes uznał nasze wydawnictwo za Diament 2010 miesięcznika Forbes. Tym bardziej jest mi trudno zgodzić się z niektórymi głosami bardzo nisko oceniającymi nasze publikacje, ale to właśnie po to wprowadziliśmy okres próbny, by w takim wypadku łatwo i bez problemów odwołać zamówienie i zrezygnować z prenumeraty.

Pragnę jeszcze raz podkreślić, że staramy się pomagać firmom i ich pracownikom w osiąganiu celów biznesowych i rozwijaniu ich działalności, my zyskujemy tak naprawdę dopiero przy kilkumiesięcznej współpracy, nie zależy nam na „jednorazowym” pozyskaniu Klienta, taka sytuacja nie jest dla nas korzystna biznesowo, a dodatkowo może budzić negatywne emocje. Zapraszam Państwa do kontaktów z naszym Centrum Obsługi Klienta, jeżeli jednak uznają Państwo, że nie są zadowoleni z kontaktów z naszymi konsultantami, proszę o informację bezpośrednio do mnie, na adres pr@wip.pl, jestem pewien, że możemy wyjaśnić każdy z opisywanych przez Państwa przypadków, a sytuacje sporne rozwiązać z na Państwa korzyść. Mam nadzieję, że Państwa nie zanudziłem. Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie http://wiedzaipraktyka.pl .

PS – grupa pracowników naszego wydawnictwa na goldenline jest grupą moderowaną, ponieważ jej zadaniem jest skupianie byłych i obecnych pracowników naszej firmy, jej zadaniem jest pomoc w utrzymywaniu kontaktów.

Pozdrawiam
Robert Wierzbicki
Wydawnictwo Wiedza i PraktykaRobert Wierzbicki edytował(a) ten post dnia 08.12.09 o godzinie 20:01
Jacek Wojciechowski

Jacek Wojciechowski Doświadczony
manager, w branży
DIY od 1996 r.

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Witam,

czekałem na odpowiedź kogoś z państwa firmy i dziękuję za wałczenie się do dyskusji. Mimo tego co pan tutaj pisze proponuję zastanowić się aktualnym modelem sprzedaży. Nie sądzę aby odsetek niezadowolonych był mały. Wszyscy zapytani przeze mnie w off-line o waszą ofertę mają takie same - negatywne - skojarzenia dotyczące modelu. Efekt waszych poczynań jest widoczny tutaj i na innych forach ( i nie są to bynajmniej działania waszej konkurencji). Zamiast debatować nad merytoryką publikacji wszyscy "walą was w dekiel" za zasady działania, które dla większości są odbierane jako manipulacja. Automatycznie zawartość merytoryczna ulega dyskwalifikacji. Ja nie byłem zadowolony z poziomu przesłanych do mnie publikacji.
Nie ma nic lepszego dla CRM jak zadowoleni klienci. A tych niezadowolonych macie bardzo wielu.
Proponuję w takim razie zrewidować państwa model. Może jest on nowoczesny ale nie odpowiada znacznej części waszych potencjalnych klientów. Internet to bezlitosna obosieczna broń!

Pozdrawiam

Jacek Wojciechowski
Stracony klient
Grzegorz O.

Grzegorz O. Architekt,
właściciel,
PlugStudio.com

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Do Pana Roberta Wierzbickiego:

Będzie Pan miał okazję wszystko wyjaśnić w prokuraturze. Ja już się na Wasze mydlenie oczu nie nabiorę.

Do reszty towarzystwa z forum:

Ponownie zachęcam do zbiorowego pozwu bo widać już się boją w WiP konsekencji. Mam nadzieje, że sąd uwzlędni beszczelność i arogancję tej firmy w wysokości odszkodowania przekazanego na szczytny cel.

Pozdrawiam wszystkich i liczę na "Pospolite Ruszenie"

kontakt
alkazwip@wp.pl

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Witam ponownie

przyznaję, że każdy niezadowolony Klient odbija się na reputacji firmy, staramy się bardzo, z naszych wyliczeń wynika, że ok. 1% wszystkich relacji jest nacechowana negatywnie, co w liczbach bezwzględnych przekłada się rocznie na ok. 1000 osób, co już nie jest małą liczbą.

Obraliśmy nasz model sprzedaży dostosowując go do grupy docelowej – księgowych, specjalistów ds. płac, którzy początkowo byli naszymi jedynymi Klientami, a ta grupa (potwierdzają to nasze badania i historia relacji z Klientami) właśnie taki model sprzedaży preferuje. Dzięki ofercie abonamentowanej specjalista dostaje na swoje biurko aktualne porady i zalecenia jak stosować przepisy bez konieczności poszukiwania źródeł. Rozszerzaliśmy ofertę na nowe grupy i w zależności od grupy nasz model sprzedaży jest przyjmowany lepiej lub gorzej. Testujemy nowe formuły sprzedaży, włócznie z płatnością z góry, ale jest to mozolny proces. Nasza firma wprowadziła model sprzedaży zapożyczony z naszego bliźniaczego wydawnictwa VNR, oraz wydawnictw amerykańskich należących do grypy Agora.

Ma Pan rację Panie Jacku, twierdząc że na nasz wizerunek najsilniej rzutują działania sprzedażowe dlatego ciągle pracujemy nad ich udoskonaleniem, poddajemy się audytom itp. Staramy się zmieniać ofertę dostosowując ją do oczekiwań Klientów i warunków rynkowych, ale ten proces musi trwać.

Pan Grzegorz zarzuca nam działanie niezgodne z prawem, pragnę Pana zapewnić, że działamy zgodnie z prawem, współpracujemy w tym obszarze z kilkoma niezależnymi kancelariami prawnymi które co roku sprawdzają naszą ofertę, poddajemy się audytom. Nasze działanie może wydawać się podobne do innych firm, ale jest zupełnie inną ofertą, mało rozpowszechnioną jeszcze w Polsce i to być może przyczyna do tego, że wydaje się „podejrzana”. Podejrzewam, że wszystko opiera się o płatność „z dołu”, która sprawia, że części Klientom wydaje się, że nasze publikacje są bezpłatne lub darmowe, a przecież bardzo wyraźnie informujemy, że trzeba za nie zapłacić, zarówno w przypadku książek jak i portali, płatność jest jednak odroczona, a jedynym warunkiem pod którym wysyłamy publikacje jest złożenie zamówienia, a i tak Klient ma prawo je odwołać bez żadnych konsekwencji nawet po 30 dniach.

Nie wysyłamy publikacji „za zwrotnym potwierdzeniem odbioru” ufamy bowiem naszym Klientom, wierzymy, że składają zamówienie bo chcą przetestować, albo korzystać z porad naszych ekspertów.
Innym przykładem są tutaj portale, które dają dostęp do pełnej wiedzy i zasobów portalu od razu po zarejestrowaniu, dlatego dostęp jest płatny od rozpoczęcia korzystania. Jednak, jeżeli do logowania nie doszło, a Klient chce zrezygnować z zamówienia to wystarczy, że się z nami skontaktuje.

W przypadku portali do zamawiającego (rejestrującego się) na wskazany adres e-mail wysyłane jest hasło, a w tym samym e-mailu ponownie informacja o kosztach i warunkach korzystania z portalu. T Trudno więc dochodzić domniemania niewiedzy o płatnościach. Zdarzają się przypadki, że Klienci podejrzewają, że ktoś się pod nich podszywa, w takim wypadku (zresztą jak każdym) dysponujemy dokładną datą rejestracji i logowania a także danymi komputera, z którego została podjęta ta aktywność, na żądanie udostępniamy takie dane, pomagamy także bronić interesu Klienta jeżeli zechce dochodzić swoich praw wobec instytucji trzecich działających na jego niekorzyść.

Jeżeli mają Państwo uwagi, trudności w dochodzeniu swoich praw, bardzo proszę o poinformowanie mnie o tym fakcie na adres pr@wip.pl obiecuję każdą sprawą zająć się osobiście.

Pozdrawiam
Robert WierzbickiRobert Wierzbicki edytował(a) ten post dnia 08.12.09 o godzinie 20:44

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Robert Wierzbicki:
Podejrzewam, że wszystko opiera się o płatność „z dołu”, która sprawia, że części Klientom wydaje się, że nasze publikacje są bezpłatne lub darmowe, a przecież bardzo wyraźnie informujemy, że trzeba za nie zapłacić,

Otóż NIE, Panie Robercie - ja NIE zostałam poinformowana o odpłatności materiałów,wręcz przeciwnie - BARDZO WYRAŹNIE poinformowano mnie,że Państwa wydawnictwo pragnie przesłać na moje ręce bezpłatne materiały marketingowe. Proszę mnie/nas nie obrażać i swoim lekkim pr-owskim piórem nie przekonywać, że źle zrozumieliśmy słowa Państwa telemarketerów i Wasz model biznesowy - to nie jest grono.net, a my nie jesteśmy licealistami.

Mam nadzieję, że Pan Grzegorz dotrzyma słowa, i, pomimo sprytnie wkręconej wzmianki o kilku niezależnych kancelariach prawnych doradzających WiP, wytoczy Państwu ten proces.

Pozdrawiam
Monika Jelinek
Stracony KlientMonika Jelinek edytował(a) ten post dnia 08.12.09 o godzinie 21:17

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Robert Wierzbicki:
Witam ponownie

przyznaję, że każdy niezadowolony Klient odbija się na reputacji firmy, staramy się bardzo, z naszych wyliczeń wynika, że ok. 1% wszystkich relacji jest nacechowana negatywnie, co w liczbach bezwzględnych przekłada się rocznie na ok. 1000 osób, co już nie jest małą liczbą.

Obraliśmy nasz model sprzedaży dostosowując go do grupy docelowej – księgowych, specjalistów ds. płac, którzy początkowo byli naszymi jedynymi Klientami, a ta grupa (potwierdzają to nasze badania i historia relacji z Klientami) właśnie taki model sprzedaży preferuje. Dzięki ofercie abonamentowanej specjalista dostaje na swoje biurko aktualne porady i zalecenia jak stosować przepisy bez konieczności poszukiwania źródeł. Rozszerzaliśmy ofertę na nowe grupy i w zależności od grupy nasz model sprzedaży jest przyjmowany lepiej lub gorzej. Testujemy nowe formuły sprzedaży, włócznie z płatnością z góry, ale jest to mozolny proces. Nasza firma wprowadziła model sprzedaży zapożyczony z naszego bliźniaczego wydawnictwa VNR, oraz wydawnictw amerykańskich należących do grypy Agora.

Ma Pan rację Panie Jacku, twierdząc że na nasz wizerunek najsilniej rzutują działania sprzedażowe dlatego ciągle pracujemy nad ich udoskonaleniem, poddajemy się audytom itp. Staramy się zmieniać ofertę dostosowując ją do oczekiwań Klientów i warunków rynkowych, ale ten proces musi trwać.

Pan Grzegorz zarzuca nam działanie niezgodne z prawem, pragnę Pana zapewnić, że działamy zgodnie z prawem, współpracujemy w tym obszarze z kilkoma niezależnymi kancelariami prawnymi które co roku sprawdzają naszą ofertę, poddajemy się audytom. Nasze działanie może wydawać się podobne do innych firm, ale jest zupełnie inną ofertą, mało rozpowszechnioną jeszcze w Polsce i to być może przyczyna do tego, że wydaje się „podejrzana”. Podejrzewam, że wszystko opiera się o płatność „z dołu”, która sprawia, że części Klientom wydaje się, że nasze publikacje są bezpłatne lub darmowe, a przecież bardzo wyraźnie informujemy, że trzeba za nie zapłacić, zarówno w przypadku książek jak i portali, płatność jest jednak odroczona, a jedynym warunkiem pod którym wysyłamy publikacje jest złożenie zamówienia, a i tak Klient ma prawo je odwołać bez żadnych konsekwencji nawet po 30 dniach.

Nie wysyłamy publikacji „za zwrotnym potwierdzeniem odbioru” ufamy bowiem naszym Klientom, wierzymy, że składają zamówienie bo chcą przetestować, albo korzystać z porad naszych ekspertów.
Innym przykładem są tutaj portale, które dają dostęp do pełnej wiedzy i zasobów portalu od razu po zarejestrowaniu, dlatego dostęp jest płatny od rozpoczęcia korzystania. Jednak, jeżeli do logowania nie doszło, a Klient chce zrezygnować z zamówienia to wystarczy, że się z nami skontaktuje.

W przypadku portali do zamawiającego (rejestrującego się) na wskazany adres e-mail wysyłane jest hasło, a w tym samym e-mailu ponownie informacja o kosztach i warunkach korzystania z portalu. T Trudno więc dochodzić domniemania niewiedzy o płatnościach. Zdarzają się przypadki, że Klienci podejrzewają, że ktoś się pod nich podszywa, w takim wypadku (zresztą jak każdym) dysponujemy dokładną datą rejestracji i logowania a także danymi komputera, z którego została podjęta ta aktywność, na żądanie udostępniamy takie dane, pomagamy także bronić interesu Klienta jeżeli zechce dochodzić swoich praw wobec instytucji trzecich działających na jego niekorzyść.

Jeżeli mają Państwo uwagi, trudności w dochodzeniu swoich praw, bardzo proszę o poinformowanie mnie o tym fakcie na adres pr@wip.pl obiecuję każdą sprawą zająć się osobiście.

Pozdrawiam
Robert WierzbickiRobert Wierzbicki edytował(a) ten post dnia 08.12.09 o godzinie 20:44

Skoro takie to wszystko piękne i uczciwe, to czemu jest tyle osób które dostały coś mimo że NIC NIE ZAMAWIAŁY, Wasza firma nie ma żadnych dowodów na zamówienie, a wymagacie zapłaty?

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Pani Moniko,

nie chciałem niczego sugerować, ani do niczego na siłę przekonywać wręcz przeciwnie jest mi bardzo przykro, że w jakikolwiek sposób poczuli się Państwo przez naszą firmę narażeni na niedogodności.

Nie sąduję kategorycznie, bo ani nie znam dokładnie sprawy - nie prześledziłem historii relacji Pani i naszej firmy, nie wiem o jakiej publikacji mówimy. Jedyny fakt, jaki znalazłem w Pani postach to informacja, że otrzymała Pani naszą publikację z fakturą pro-forma, do opłacenia której zapraszamy jeżeli Klient nie odwołuje oferty. Chętnie pomogę wyjaśnić tę sytuację proszę o informację na adres pr@wip.pl o jaką publikację chodzi i Pani dane, bym mógł sprawdzić wszystko w systemie zamówień.

Pragnę jednocześnie zapewnić, że nasze wydawnictwo wysyła publikacje, książki, broszury. Z całą pewnością nie komunikujemy „materiałów marketingowych” choćby z tego powodu, że takowe nie mogłyby być opodatkowane zerową stawką podatkową, która dotyczy tylko publikacji fachowych. Jeżeli telemarketer nie poinformował Pani (choć powinien) o cenie za publikację, to z pewnością była ona wyszczególniona w piśmie, które było załączone do pierwszego numeru. Były tam również dane kontaktowe oraz telefon do biura obsługi Klienta. Była tam również informacja o okresie próby po którym należy za publikację zapłacić, lub odwołać zamówienie w tym terminie.

Bardzo staramy się by pracujące dla nas firmy telemarketingowe w 100% realizowały napisane przez nas skrypty rozmowy. Może się jednak zdarzyć, że telemarketerzy starają się podnieść swoje wyniki i włączają do rozmów własne sformowania, jednak są one na żywo odsłuchiwane przez sztab naszych kontrolerów, a każde rażące odstępstwo jest przez nas wyłapywane. W takim wypadku telemarketer jest pouczony lub odsuwany od pracy dla naszej firmy, niemniej wszystko się może zdarzyć.

Pozdrawiam
Robert Wierzbicki

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Sławomir Z. edytował(a) ten post dnia 12.09.12 o godzinie 23:29
Grzegorz O.

Grzegorz O. Architekt,
właściciel,
PlugStudio.com

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Z jednym w wypowiedzi Pana Roberta muszę się zgodzić.
Takie firmy jak Wasza muszą mieć dobre kancelarie prawne żeby móc lawirować na granicy prawa lub je bezkarnie przekraczać.

Mam nadzieję, że będą się mogły wykazać w postępowaniach sądowych przeciw Waszemu wydawnictwu.

Dziękuje za pierwsze emaile, które już dotarły.

Proponuję podzielić pokrzywdzonych na poszczególne rejony i składać zawiadomienia po 2-3 osoby jednocześnie w najbliższym komisariacie Policji. Aby działanie niezgodne z prawem miało wysoką szkodliwość społeczną, szkoda musi przekraczać chyba 250 zł. Proszę więc wpisywać wielkości roszczeń, a ja dobiorę je właśnie w taki sposób. Każda taka sprawa musi być odrębnie wyjaśniana. Czeka więc przedstawicieli "wydawnictwa" sporo delegacji w celu złożenia zeznań.
Potem sprawa kierowana jest do sądu gdzie zostanie rozpatrzona i osądzona.

Wszystkim chętnym, którzy chcą się odwdzięczyć WiP postaram się udzielić informacji jak to zrobić.

Proponuję też domagać się jak największych odszkodowań przeznaczonych na cele charytatywne. To zawsze dobrze działa na sąd i dowodzi, że pozywający nie czyni tego z pobudek materialnych tylko społecznej sprawiedliwości.

Miałem już raz okazję walczyć z taką firmą i domyślam się następnych kroków jakie podejmie. Jeśli otrzymam jakieś ostrzeżenia lub groźby z WiP oczywiście wszystkich poinformuję. Postaram się też wyjaśnić jak sobie z takimi "ostrzeżeniami" radzić.

Mam nadzieję na udział w dyskusji młodych prawników nieskażonych jeszcze krętactwem i manianą.
Wypracowanie mechanizmu walki z tego typu firmami to idealny temat na doktorat i ogromną wdzięczność ludzi oszukiwanych na masową skalę.

Następna dyskusja:

Teoria a praktyka




Wyślij zaproszenie do