Magdalena Kasprzyk

Magdalena Kasprzyk Grafik komputerowy,
AGMA Reklama

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Witam Państwa

Opowiem swoją sytuację, może pomoże to innym w przyszłościowym rozwiązaniu problemu.

Tak jak większość osób czytających ten temat zarejestrowałam się na stronie WiP i zamówiłam ,,darmowe" próbki Funduszy Unijnych. Po kilku dniach dotarły do mnie w/w czasopisma. Po dwóch tygodniach FV na kwotę 450zł. Zadzwoniłam do WiP, ale oczywiście powiedziano mi, że faktury muszą zostać odpłacone ponieważ nie skorzystałam z możliwości rezygnacji z prenumeraty w przeciągu dwóch tygodni. Postraszyłam ich prawnikiem z nadzieją, że coś to da, ale tylko się wygłupiłam przed Panią, która ze mną rozmawiała. Skorzystałam w wielu cennych informacji, przeczytane tu na forum oraz na kilku innych, i postąpiłam następująco:

Początkowo wystosowałam do nich pismo o treści:

Nawiązując do dzisiejszej rozmowy telefonicznej z Państwa konsultantką, chcę zrezygnować z przesyłania Państwa płatnej prenumeraty na którą nie wyraziłam zgody oraz wyzerowanie otrzymanych faktur nr: EMJ-5000195/2017 i EFU-4000338/2017.

Do darmowej prenumeraty, którą otrzymałam od Państwa, tak jak już przekazałam w nagrywanej przez Państwa dziś rozmowie, nie została dołączona informacja o skutkach braku rezygnacji z płatnej prenumeraty do 14 dni. Nie została również zawarta żadna umowa między Wydawnictwem Wiedza i Praktyka, a naszą firmą.

Tylko umowa lub pisemne zamówienie/potwierdzenie dla firmy, z którą moja firma nie pozostaje w stałych stosunkach gospodarczych, jest podstawą do przesyłania płatnych wersji (kodeks cywilny art.68). Inaczej działanie to jest
nazywane "nieuczciwymi praktykami sprzedażowymi" lub "próbą wyłudzenia pieniędzy", która podlega kodeksowi karnemu.

„O stałych stosunkach gospodarczych” art. 68 k.c. można mówić w sytuacji, gdy strony związane są pewnymi umowami gospodarczymi w dłuższym okresie (np. kooperacji, franchisingu itp.), powodującymi stałą współpracę gospodarczą między stronami. Natomiast incydentalne umowy danego typu, zawierane pomiędzy stronami co jakiś czas, tak jak w tym przypadku, nie mieszczą się w pojęciu „stałych stosunków”, w rozumieniu omawianej regulacji prawnej i nie dają podstaw do jej stosowania, gdy nie prowadzą do powstania stałej współpracy gospodarczej.

Przyszłościowo, nie chcemy nigdy korzystać z Państwa usług.

Niestety nie poskutkowało....
Owszem potwierdzili rezygnację, ale napisali, że w ramach jej rezygnacji dostanę jeszcze jedno czasopismo za które również będę musiała zapłacić! A moja rezygnacja tylko w takim przypadku będzie skuteczna, po zaksięgowaniu kwoty na fakturach.

Poprosiłam ich zatem w kolejnym e-mailu o kopię umowy zawartej z moją firma, pomiędzy Wydawnictwem Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.

Dalej nie odpuszczali...

WIĘC spakowałam wszystkie prenumeraty do jednej paczki, dołączyłam do niej ,,damowe" próbki, które otrzymałam na samym początku oraz NAJWAŻNIEJSZE faktury vat które od niech otrzymałam. Wysłałam oczywiście za potwierdzeniem odbioru i napisałam wiadomość e-mail:

W załączniku nie dostałam od Państwa zawarcia umowy Państwa firmy z moją o którą prosiłam.
Nigdy nie pozostawaliśmy z Państwem w stałych stosunkach gospodarczych więc próbują Państwo od nas wyłudzić pieniądze. Odesłaliśmy Państwu wszystkie otrzymane materiały (i mam na to potwierdzenie) więc prosimy o odesłanie nam faktur zerujących. W przeciwnym razie sprawę będziemy zmuszeni zgłosić do UOKiK.

Po kilku dniach otrzymałam odpowiedź:

Szanowni Państwo,

potwierdzamy, że otrzymaliśmy zwrot.
Tym samym faktury EMJ-5000195/2017, EFU-4000338/2017 zostały anulowane.

Mam nadzieję, że pomogłam :-)
NIE DAJCIE SIĘ IM NACIĄGNĄĆ!
Jedrzej K.

Jedrzej K. Hello Online

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Temat przycichł ostatnio, ale go odkopię aby dać radę osobom które powinny czytać regulaminy a tego nie robią, najczęściej z niedbalstwa i lenistwa. Firma działa w 100% legalnie i wszystko co robią jest zgodne z prawem, a to że ktoś jest zbyt zabiegany aby przeczytać kilka linijek tekstu i zapoznać się z warunkami promocji nie usprawiedliwia jego czynów. No ale dobrze, udzielę porady jak sobie z tym radzić.

Sprawa jest banalnie prosta, wystarczy odpisać raz ale stanowczo i wysłać listem poleconym z potwierdzeniem odbioru (przerost formy nad treścią, ale jak można to dlaczego nie?). W liście piszecie że strona internetowa na której składaliście zamówienie nie posiadała odnośnika do regulaminu, w związku z czym nie mogliście zapoznać się z warunkami oferty. Gdybyście mogli się zapoznać z warunkami oferty to byście na pewno nie skorzystali z niej. Nie wiecie czy brak odnośnika był spowodowany błędem na stronie, błędem sesji, czy błędem przeglądarki internetowej. Po prostu nie było odnośnika do regulaminu promocji, w związku z czym decyzja o zapisaniu się na prenumeratę została podjęta na podstawie nie pełnych informacji. Błędy takie zdarzają się często przecież, niech firma poszpera w swoich logach i znajdzie błąd... Dziękujecie za prenumeratę i żądacie natychmiastowego wykreślenia z wszelkich list z potwierdzeniem na mail, lub poleconym. Jeśli będą wam dalej wysyłać ponaglenia do zapłaty wysyłacie poleconym ostrzeżenie że skierujecie sprawę do sądu o nękanie, spam itd. Koniec tematu, firma przestanie wam wysyłać ponaglenia bo nie będą ryzykować pozwu, a tym bardziej pozwu zbiorowego który w efekcie może im zamknąć cały biznes bo sądy nie są łaskawe dla takich marketingowych praktyk pomimo tego że są legalne. Ale to już wybieganie w przyszłość i sytuacja która nie będzie miała miejsca, firma ma to wliczone w koszty operacyjne i wiedzą że jakaś część subskrybentów nie czyta regulaminu, ale nie będą z wami walczyć. Po prostu przy pomocy zastraszania będą się starać przekonwertować cześć z was na jakieś tam jednak wpłaty. Normalna sprawa. Działają na śliskim gruncie, aczkolwiek legalnym , i o tym dobrze wiedzą także nie będą się sami wychylać, ale straszyć będą.

Tak czy siak, regulaminy trzeba czytać! Są firmy które nie odpuszczą takich sytuacji więc lepiej po prostu czytać, czytać, czytać. No i nie liczyć na nic za darmo.

Pozdrawiam

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Zamawiałam kiedyś u nich hurtowo książki, ale nie miałam problemów.
Piotr S.

Piotr S. Audyty - Ochrona
Danych Osobowych

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Ja mam pytanie. Czy tak ciężko prowadzić biznes w Polsce na normalnych zasadach. Czy musi się to odbywać na granicy legalności i w oparciu o błąd i niewiedzę klienta? Właśnie odkryłem w co wdepnąłem w kontekście portalu o ochronie danych osobowych. Miał zadzwonić do mnie przedstawiciel ale tego nie zrobił, zrezygnowałem ale to nie wystarcza i przysłali powiadomienie o zaleganiu z płatnością. Takie rzeczy powinny być zakazane i ścigane a nie dyskutowane na portalach. W internecie jest pełno ostrzeżeń o tej firmie. To nie jest budowanie zdrowego rynku ale gdzie klienci czują się oszukani a szefostwo z miną pokerową twierdzi, że wszystko jest w porządku i nadal kontynuuje swoją wiedzę i praktykę. Wstyd.
Iwona Polaniecka

Iwona Polaniecka nauczyciel, szkoła
podstawowa

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Sukces!!!
Udało mi się uniknąć płacenia 500 zł abonamentu!!!
Jak większość zamówiłam bezpłatną broszurkę na adres pracy. Dostałam ją a po 3 tyg następną - dziwne mi się to wydało - :/ ale z tą drugą przesyłką w odrebnej przesyłce przyszła faktura... Telefon do COK nic nie dał, więc zaczęłam szukać w necie... i trafiłam na to forum.
Zrobiłam, co radził Jedrzej K. - ale ci nie dali za wygraną i odpisali :
Dnia 21.06.2018 r. nastąpiła wysyłka pierwszego, zapoznawczego/testowego numeru publikacji.
Zgodnie z ofertą przedstawioną na naszej stronie, w ciągu 14 dni od momentu otrzymania pierwszego, zapoznawczego/testowego numeru publikacji mieliście Państwo możliwość rezygnacji z dalszego otrzymywania kolejnych, płatnych już numerów.
Ponieważ nie otrzymaliśmy od Państwa informacji o rezygnacji z "Prawo w oświacie dla praktyka", wysyłka kolejnego płatnego już numeru oraz faktury została zrealizowana w dniu 13.07.2018 r.
Jak szybko i korzystnie dla Państwa zamknąć prenumeratę publikacji "Prawo w oświacie dla praktyka"
W ramach faktury numer ERS-...................... otrzymacie Państwo jeszcze 5 numerów publikacji. Tym samym prosimy o szybkie uregulowanie należności za prenumeratę publikacji "Prawo w oświacie dla praktyka" w kwocie 500.22 zł.
Zgodnie z ofertą, Państwa rezygnacja będzie skuteczna po rozliczeniu faktury.

Więc napisałam im :
Witam,
-przede wszystkim proszę przesłać mi umowę abonencką, którą miałabym podpisać,
-nie dostałam żadnej infirmacji o konieczności rezygnacji z dalszego otrzymywania kolejnych, płatnych już numerów. Nikt mnie nie poinformował o tym.
- kłamstwem jest też, że fakturę wysłaliście z broszurą - była w odrębnej kopercie
- faktura wystawiona jest na instytucję, której nie ma - karygodne widnieją na niej błędy
- ja dostałam ?darmową? broszurkę już odpakowaną jako, że sekretariat odbiera przesyłki pocztowa
- nie jestem w żaden sposób uprawomocnioną osobą do podpisywania jakichkolwiek dokumentów w imieniu w/w instytucji
Przypominam również ,że akceptacja regulaminu nie jest podstawą do zawierania jakiejkolwiek umowy cywilno prawnej, taka umowa powinna być
sporządzona do 10 dni od mojej rejestracji jeżeli taka umowa nie jest sporządzona okres po którym można wystawić taka fakturę wydłuża się do 90 dni. Tutaj link do podobnej sprawy na przykładzie innego zakłamanego serwisu - https://konsument.gov.pl/faq/zapytania-i-skargi-dotycza... i cytat:
Umowy sprzedaży zawierane na odległość to umowy zawierane z konsumentem bez jednoczesnej obecności obu stron z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. Konsument, który taką umowę zawarł, może bez podawania przyczyn odstąpić od niej pisemnie w terminie 10 dni od jej zawarcia. Jeżeli przedsiębiorca (w tym przypadku zarządzający portalem http://pobieraczek.pl) nie poinformuje konsumenta na piśmie o takim prawie 10 dniowy termin wydłuża się do 3 miesięcy. Uregulowane jest to w ustawie o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 roku ( Dz.U 00.22.271).

W regulaminie, który akceptuje konsument zawarty jest wzór odstąpienia od umowy z Eller Service. Dodając do tego fakt, iż po zawarciu umowy spółka ta nie potwierdza na żadnym trwałym nośniku istotnych postanowień umowy, termin na odstąpienie wydłuża się do 3 miesięcy.

Pragnę poinformować jeżeli państwo nie anulują faktury do końca tego tygodnia i dalej będą nękać moja osobę sprawę rozstrzygać będą odpowiednie
organy. Proszę podać adres, na który mam odesłać w/w broszury wraz z fakturą.

Na odpowiedź czekałam 4 dni robocze :
Szanowni Państwo,
informujemy, że po rozpatrzeniu Państwa reklamacji, zgodnie z naszą prokliencką polityką, wyrażamy zgodę na zwrot publikacji "Prawo w oświacie dla praktyka".
Tym samym prosimy o odesłanie publikacji wraz z załączoną fakturą ERS-......./2018 na adres:
Centrum Wysyłkowe Wiedza i Praktyka
ul. Paderewskiego 167
05-070 Sulejówek
Zapewniamy, że po otrzymaniu zwrotu publikacji wraz z fakturą ERS-........./2018 płatność zostanie anulowana.
Jeśli nie otrzymamy ww. przesyłki w ciągu 14 dni będziemy prosić o uregulowanie należności za dotychczas wysłane numery publikacji "Prawo w oświacie dla praktyka" wraz z kosztami pakowania i wysyłki. Wówczas otrzymacie Państwo korektę częściową pomniejszającą fakturę o niewysłane numery publikacji.
Wierzymy, że powyższe rozwiązanie jest dla Państwa w pełni satysfakcjonujące.

Idę na pocztę wysłać im te cuda :)
Dziękuję za pomoc

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Witam serdecznie,
ja mam podobną sytuację , pomimo iż odstąpiłam i zrezygnowałam w publikacji otrzymałam fakturę na prawie 500 zł.
Dzisiaj dzwoniłam ponownie ale pani uznała że nie ma podstaw do anulowania faktury.
Nie wiem czy nie powinnam wystąpić na drogę sądową ,proszę o poradę .

Beata Patyk

konto usunięte

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

ja ich podziwiam. naprawdę.. mam juz z 10 numerów, z których dzwonili, poblokowane. a co 2 tygodnie dzwonią z następnego. raz popełniłem błąd i zamówiłem coś u nich...
więcej go nie popełnie.

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Zastanawiam się czy nie można złożyć pozwu zbiorowego w kilkaset osób.
przecież to naprawdę mało poważne i to jeszcze ze strony wydawałoby się prestiżowej firmy.....
Dzisiaj wysłałam pismo zobaczę jaka będzie reakcja.

B.P
Adam Sekściński

Adam Sekściński ksiądz, proboszcz
Parafii Św.
Antoniego z Padwy w
Mikołow...

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Nieopatrznie też się zgodziłem na numer bezpłatny, którego jeszcze nie otrzymałem. Na szczęście nie upłynęło jeszcze 14 dni, więc im wysłałem dzisiaj:

REZYGNACJA

Zgodnie z przysługującym mi prawem, niniejszym rezygnuję z otrzymywania czasopisma „Ochrona Danych Osobowych”.

Mimo otrzymania w dniu 19 listopada potwierdzenia zamówienia wraz z informacją o wysyłce darmowego egzemplarza czasopisma do dzisiaj go nie otrzymałem. W związku z tym wspomniany w Państwa mailu „14 dniowy okres zapoznawczy” nawet się nie rozpoczął.

Jednocześnie zgodnie z Art. 7 ust. 3 RODO oraz informacją zawartą na Państwa stronie: „Dane przetwarzane na podstawie zgody będziemy przetwarzać do czasu wycofania przez Państwa tej zgody”, wycofuję zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.

Ponadto na podstawie Art. 21 ust. 2 i 3 RODO oraz informacji zawartej na Państwa stronie: „Dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (tj. marketing własnych produktów lub usług WiP) do czasu wniesienia przez Państwa sprzeciwu.”, wnoszę sprzeciw wobec przetwarzania moich danych osobowych.

Pragnę poinformować, że dalsze przetwarzanie moich danych osobowych np. poprzez telefonowanie, czy wysyłanie do mnie maili będzie stanowiło naruszenie przepisów RODO i zostanie zgłoszone w formie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


Adam Sekściński
----------------------------------
Niniejsze pismo wysłano 30 listopada 2018 r. drogą mailową na adres cok@wip.pl oraz listem poleconym na adres korespondencyjny: Wiedza i Praktyka sp. z o.o., ul. Paderewskiego 167, 05-070 Sulejówek

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Witam, odesłałam im gazety, oni nie odebrali przesyłki. Zapłaciłam koszty wysyłki i zwrotu. Co mogę dalej zrobić w tej sytuacji? Zrezygnowałam do 14 dni ale dostałam fakturę i kolejne egzemplarze.
Sylwia Muchowska

Sylwia Muchowska Szkoła Podstawowa

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Mam podobny problem z tym wydawnictwem. W bieżącym roku szkolnym podjęłam pracę jako bibliotekarz i z ciekawości chciałam zorientować się o czym jest pismo ,,Nowoczesna Biblioteka:. Zamówiłam więc bezpłatny numer, upewniając się wcześniej mailowo, czy to zamówienie zobowiązuje mnie do prenumeraty. otrzymałam przeczącą odpowiedź, więc bez obaw zamówiłam je. Otrzymałam w pakiecie z czasopismem ,,Prawo i finanse". Jednak po czasie okazało się, że wdepnęłam w tarapaty, ponieważ zaczęli mi wysyłać kolejne numery z rachunkami, wystawionymi na kwotę ponad 300zł. Dnia 10 grudnia złożyłam pierwszą rezygnację, a później kolejne i kolejne.....Moje maile z rezygnacją nie skutkowały. Doszło do tego, że oddali sprawę firmie windykacyjnej. Co mam robić, bo płacić nie mam zamiaru. jeżeli w grudniu złożyłam rezygnację, a pierwszy numer był bezpłatny, to jedynie mogę uregulować koszt za numer listopadowy, ale nie całą prenumeratę. Proszę o pomoc kogoś kompetentnego , kto mógłby mnie pokierować, jak skutecznie załatwić tę sprawę,
Maciej Szczepański

Maciej Szczepański Specjalista systemów
turystyki,
projektant systemów.

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Ja w dniu dzisiejszym złożyłem zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa.
Twierdzą, że zamówiłem telefonicznie gazetę / materiały na temat zarządzania w transporcie ( z którym nie mam nic wspólnego ). Mówią, że mają nagraną rozmowę ale jej nie udostępnią najciekawsze jest to, że akurat tą rozmowę ze stycznia pamiętam bo mówiłem, że nic nie chcę bo z transportem nie mam nic wspólnego ... Zobaczymy jak sprawa się potoczy,

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Maciej S.:
Ja w dniu dzisiejszym złożyłem zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa.
Twierdzą, że zamówiłem telefonicznie gazetę / materiały na temat zarządzania w transporcie ( z którym nie mam nic wspólnego ). Mówią, że mają nagraną rozmowę ale jej nie udostępnią najciekawsze jest to, że akurat tą rozmowę ze stycznia pamiętam bo mówiłem, że nic nie chcę bo z transportem nie mam nic wspólnego ... Zobaczymy jak sprawa się potoczy,


No i jak się potoczyła?

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Niestety też się na to nabrałam. Zamówiłam darmowy testowy egzemplarz później nie dostałam żadnego maila ani telefonu z informacją że będą mi przychodzić płatne egzemplarze. Po 3 tyg przychodzi nr 2 z fakturą na 120 zł od razu dzwonię na infolinię. Kobieta powiedziała że anuluje moją subskrypcję i jeśli zapłacę za pierwszą fakturę to następne egzemplarze dostanę już za darmo. Nie chciałam zapłacić, bo nie zgodziłam się na coś takiego. Na początku myślałam że coś źle zrobiłam, szukałam maila żeby zobaczyć czy jest informacja o 14 dniach i nigdzie nie było. Dzwonię drugi raz i trafiłam na inną kobietę którą powiedziała że mam wysłać maila z pytaniem o potwierdzenie anulowania subskrypcji żeby mieć pewność. Trafiłam tutaj i jak to wszystko czytałam to aż miałam łzy w oczach i obawy że z tego nie wyjdę i będę zmuszona zapłacić. Dzwonię trzeci raz i pytam gdzie dowód na zamówienie to oczywiście dostałam odpowiedź wymijającą, a nawet nie miłą. Znudzonym głosem spytała czy czytałam regulamin na co jej powiedziałam że akceptacja regulaminu nie równa się zamówienie płatnych egzemplarzy. Oczywiście olała co mówię. Widziała mojego maila, ale nie mogła na niego odpowiedzieć. Powiedziala ze mam wysłać egzemplarz i fakturę na ich adres. Oryginał włożyłam do koperty, ale zrobiłam sobie kopię żeby mieć dowody jeśli to się będzie powtarzać i sprawa zajdzie tak daleko że dojdzie do rozpraw w sądzie. Myślałam też czy przy kolejnej rozmowie telefonicznej nagrywać to wszystko, oczywiście informując na początku o tym. Po rozmowie napisałam następnego maila w którym oznajmiam że za nic nie zapłacę, bo to ewidentne wyłudzanie pieniędzy. Dostałam maila w którym było napisane że jeśli w ciągu 14 dni wyśle do nich zwrot to anulują absolutnie wszystko. Odesłałam list priorytetem i jeśli dostaną list to ja dostanę SMSa z potwierdzeniem że to otrzymali. Bo wiem że tu kilka osób miało tak że odesłali wszystko, a później nie mieli dowodu że WiP to odebrał. No i niestety nie ma na poczcie czegoś takiego jak zablokowanie możliwości wysyłania mi listów. Tzn żeby automatycznie odsyłali do nich.

Odpowiedzcie mi proszę czy ktoś miał spotkanie z windykatorem czy i jak się to zakończyło. Czy tak po prostu sobie odpuścili? Czy ktoś po tym miał np problem z wzięciem kredytu?
Paweł Klima

Paweł Klima Specjalista ds.
sprzedaży, Bizserver
Sp. z o.o.

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Witam,
Firma Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. stosuje bardzo podchwytliwą politykę naciągania klientów na koszty, konsultant wydział do nas kilka razy o wypróbowanie bezpłatnego 14-dniowego okresu dostępu do portalu z prze tragami, zgodziliśmy się i szczerze mówiąc nawet tam nie zaglądaliśmy. Pracownik firmy WiP założył za nas konto, zaakceptował za nas regulamin, pobrał nasze wszystkie dane z internetu i nawet nie wspomniał, że musimy zrezygnować po 14 dniach z dostępu inaczej zostanie naliczona opłata za roczny dostęp do portalu. Brak jakichkolwiek informacji o takiej procedurze, jedyne co było podawane przez telefon to informacja, że okres 14-dniowy jest bezpłatny, a po tym czasie skontaktują się z nami co dalej. Firma bezczelnie łamie prawo i naciąga klientów na koszty. Jeżeli jesteś firmą/osobą, która została naciągnięta przez firmę Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. z wypracujemy wspólnie pozew zbiorowy, ponieważ nie można się godzić na takie rzeczy. Jeżeli firma WiP nie anuluje faktury oraz nie znajdzie się więcej chętnych na pozew zbiorowy, nasza firma na pewno wystąpi sama z pozwem w stosunku do WiP.

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Paweł K.:
Witam,
Firma Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. stosuje bardzo podchwytliwą politykę naciągania klientów na koszty, konsultant wydział do nas kilka razy o wypróbowanie bezpłatnego 14-dniowego okresu dostępu do portalu z prze tragami, zgodziliśmy się i szczerze mówiąc nawet tam nie zaglądaliśmy. Pracownik firmy WiP założył za nas konto, zaakceptował za nas regulamin, pobrał nasze wszystkie dane z internetu i nawet nie wspomniał, że musimy zrezygnować po 14 dniach z dostępu inaczej zostanie naliczona opłata za roczny dostęp do portalu. Brak jakichkolwiek informacji o takiej procedurze, jedyne co było podawane przez telefon to informacja, że okres 14-dniowy jest bezpłatny, a po tym czasie skontaktują się z nami co dalej. Firma bezczelnie łamie prawo i naciąga klientów na koszty. Jeżeli jesteś firmą/osobą, która została naciągnięta przez firmę Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. z wypracujemy wspólnie pozew zbiorowy, ponieważ nie można się godzić na takie rzeczy. Jeżeli firma WiP nie anuluje faktury oraz nie znajdzie się więcej chętnych na pozew zbiorowy, nasza firma na pewno wystąpi sama z pozwem w stosunku do WiP.
Ja bardzo chętnie przyłącze się do pozwu zbiorowego, mam ten sam problem z WiP
Proszę o ewentualney kontakt br.dekret@o2.pl,
Tetiana Zal

Tetiana Zal Specjalista ds.
sprzedaży, AAA Praca
spółka z o.o.

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Paweł K.:
Witam,
Firma Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. stosuje bardzo podchwytliwą politykę naciągania klientów na koszty, konsultant wydział do nas kilka razy o wypróbowanie bezpłatnego 14-dniowego okresu dostępu do portalu z prze tragami, zgodziliśmy się i szczerze mówiąc nawet tam nie zaglądaliśmy. Pracownik firmy WiP założył za nas konto, zaakceptował za nas regulamin, pobrał nasze wszystkie dane z internetu i nawet nie wspomniał, że musimy zrezygnować po 14 dniach z dostępu inaczej zostanie naliczona opłata za roczny dostęp do portalu. Brak jakichkolwiek informacji o takiej procedurze, jedyne co było podawane przez telefon to informacja, że okres 14-dniowy jest bezpłatny, a po tym czasie skontaktują się z nami co dalej. Firma bezczelnie łamie prawo i naciąga klientów na koszty. Jeżeli jesteś firmą/osobą, która została naciągnięta przez firmę Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. z wypracujemy wspólnie pozew zbiorowy, ponieważ nie można się godzić na takie rzeczy. Jeżeli firma WiP nie anuluje faktury oraz nie znajdzie się więcej chętnych na pozew zbiorowy, nasza firma na pewno wystąpi sama z pozwem w stosunku do WiP.

Ja chcetnie dołączę do pozwu
tfox973@mail.com
Tetiana Zal

Tetiana Zal Specjalista ds.
sprzedaży, AAA Praca
spółka z o.o.

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Maciej S.:
Ja w dniu dzisiejszym złożyłem zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa.
Twierdzą, że zamówiłem telefonicznie gazetę / materiały na temat zarządzania w transporcie ( z którym nie mam nic wspólnego ). Mówią, że mają nagraną rozmowę ale jej nie udostępnią najciekawsze jest to, że akurat tą rozmowę ze stycznia pamiętam bo mówiłem, że nic nie chcę bo z transportem nie mam nic wspólnego ... Zobaczymy jak sprawa się potoczy,
I jak się sprawa potoczyła ??

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Witam serdecznie.
Byłam pracownicą firmy która była pośrednikiem Wiedzy i Praktyki. Wszelkie Państwa wątpliwości rozwiążę podając szczegóły jak ta ohydna Wiedzy i Praktyki działa. A działa nielegalnie, bo zatrudnia firmę pośrednią. a konsultanci Państwu przedstawiający się jako: dzwonię z "Centrum"...albo dzwonię z "centrum Rolniczego".... albo dzwonię z serwisu.....to wszystko ściema. jeżeli ktoś potrzebuje pomocy, chętnie pomogę zwalczyć ten preceder.

Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??

Podczas pandemii dostałem na adres mailowy firmy, pod moją nieobecność, propozycję prenumeraty "Komputer i Internet"(żenująco niski poziom) z zaznaczeniem, że jeśli nie zrezygnuję, to oni uznają, że ją zamawiam. Wystawili mi rachunek na 168 zł. Oczywiście jest to wyłudzanie (art. 5 Usatawy o Prawach konsumenta).

Następna dyskusja:

Teoria a praktyka




Wyślij zaproszenie do