Temat: Wydawnictwa Wiedza i Praktyka??
Witajcie,
Ja musiałam napisać parę maili, ale moją reklamację załatwili bez problemów.
Chodziło o to, że kupiłam abonament próbny na portal FK, bo chciałam zadać kilka pytań ekspertom a potem okazało się, że ich odpowiedzi były dla mnie mało użyteczne - mówiąc oględnie ;)
Poniżej kopie korespondencji:
Ja:
Napisali Państwo:
"Pozwolimy sobie jednak przypomnieć, że odpowiedzi są udzielane tylko
na wybrane pytania, które cieszą się największym zainteresowaniem
Czytelników".
Państwa konsultantka nie udzieliła mi takiej informacji podczas
naszej rozmowy telefonicznej. Wręcz przeciwnie, zapewniała mnie, że każde
moje zapytanie nie pozostanie bez odpowiedzi, gdyż dysponujecie Państwo
szerokim wachlarzem ekspertów.
Proszę o udostępnienie mi nagranej rozmowy z konsultantką - również
zapewniała mnie, że jest taka możliwość, aby móc zweryfikować nasze
ustalenia bo rozmowy są nagrywane. Chcę to teraz zweryfikować. Jeśli
okaże się, że zostałam wprowadzona w błąd zażądam anulowania naszej
umowy ustnej.
W odpowiedzi otrzymałam maila:
W odpowiedzi na list ponownie informujemy, że redakcja Portalu FK nie
jest w stanie udzielić 100 % odpowiedzi na przesłane przez Państwa
pytanie. (...)
Jednocześnie informujemy, że Wydawnictwo nie nagrywa rozmów
telefonicznych.
Dziękujemy za poświęcenie czasu na przedstawienie uwag. Wszystkie
uwagi Klientów dogłębnie analizujemy i wyciągamy wnioski. (itd...)
Ponadto zawiadamiamy, że ze względu na politykę Wydawnictwa
nastawioną przede wszystkim na satysfakcję Klientów, przyjmując
otrzymane wyjaśnienia, chcielibyśmy zaproponować wystawienie i przesłanie Pocztą Polską korekty zerującej do faktury numer
IPK-2026854/2011.
Liczymy, że powyższa propozycja zostanie przez Państwa zaakceptowana(...)
Ewa S. edytował(a) ten post dnia 28.07.11 o godzinie 22:22