Aneta
K.
bardzo
profesjonalnie
rzuciłam palenie :)
Temat: Urządzeń wielofunkcyjnych Brother
Drogie nie są, podobno rzadko się psują (tego akurat potwierdzić nie mogę, bo u mnie pierwszy incydent miał miejsce 6 miesięcy po zakupie), niestety, firma Brother postanowiła utrudnić użytkownikom życie. Jest jeden jedyny w Polsce serwis, który zajmuje się naprawami gwarancyjnymi. Owszem, wysyła się urządzenie kurierem na koszt producenta. Ale urządzenie wyłączone jest z użycia na przynajmniej dwa tygodnie. Jakoś nie mam złudzeń, że przy takim podejściu do polskich odbiorców ktokolwiek będzie w pocie czoła spieszył się, żeby urządzenie sprawne jak najszybciej odesłać.Owszem, jest sieć serwisów współpracujących, ale im nie wolno dotykać się do napraw gwarancyjnych. Skontaktować się z firmą Brother też nie można mailem, bo adresu nigdzie nie ma, a formularz zamieszczony na ich stronie nie działa. Niestety, moja wina, bo w chwili zakupu nie przyszło mi do głowy, że któryś dostawca podstawowych urządzeń biurowych może w aż taki sposób utrudnić klientom życie.
EDIT: o ile pisząc post nie miałam pewności, co do intencji firmy Brother, o tyle teraz już wątpliwości się rozwiały. Obawiam się, że firma o kulturze bliższej bazarom. Właśnie usunęli mój post ze swojego profilu FB.
EDIT2: mój profil na ich stronie FB został zablokowany. Strach się bać, co może spotkać konsumenta w przypadku poważniejszych sporów i reklamacji.Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.07.15 o godzinie 14:14