Aneta K.

Aneta K. bardzo
profesjonalnie
rzuciłam palenie :)

Temat: Urządzeń wielofunkcyjnych Brother

Drogie nie są, podobno rzadko się psują (tego akurat potwierdzić nie mogę, bo u mnie pierwszy incydent miał miejsce 6 miesięcy po zakupie), niestety, firma Brother postanowiła utrudnić użytkownikom życie. Jest jeden jedyny w Polsce serwis, który zajmuje się naprawami gwarancyjnymi. Owszem, wysyła się urządzenie kurierem na koszt producenta. Ale urządzenie wyłączone jest z użycia na przynajmniej dwa tygodnie. Jakoś nie mam złudzeń, że przy takim podejściu do polskich odbiorców ktokolwiek będzie w pocie czoła spieszył się, żeby urządzenie sprawne jak najszybciej odesłać.
Owszem, jest sieć serwisów współpracujących, ale im nie wolno dotykać się do napraw gwarancyjnych. Skontaktować się z firmą Brother też nie można mailem, bo adresu nigdzie nie ma, a formularz zamieszczony na ich stronie nie działa. Niestety, moja wina, bo w chwili zakupu nie przyszło mi do głowy, że któryś dostawca podstawowych urządzeń biurowych może w aż taki sposób utrudnić klientom życie.

EDIT: o ile pisząc post nie miałam pewności, co do intencji firmy Brother, o tyle teraz już wątpliwości się rozwiały. Obawiam się, że firma o kulturze bliższej bazarom. Właśnie usunęli mój post ze swojego profilu FB.

EDIT2: mój profil na ich stronie FB został zablokowany. Strach się bać, co może spotkać konsumenta w przypadku poważniejszych sporów i reklamacji.Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.07.15 o godzinie 14:14
Janusz Bus

Janusz Bus Account Manager SAP
- SUPREMIS

Temat: Urządzeń wielofunkcyjnych Brother

Jam mam ich sprzęt wielofunkcyjny od około 7 lat i jeszcze się nie zepsuł:) może mam szczęście albo kiedyś produkowali lepszej jakości.

konto usunięte

Temat: Urządzeń wielofunkcyjnych Brother

Ja cały czas z nich korzystam. Aneto jaki to model?

Wysyłka kurierem to raczej standard, było kupić dodatkową obsługę jaką np. ma Dell w lapkach.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.08.15 o godzinie 12:29
Aneta K.

Aneta K. bardzo
profesjonalnie
rzuciłam palenie :)

Temat: Urządzeń wielofunkcyjnych Brother

Ja się nie czepiam drobnej usterki, bo zdarza się w najlepszych rodzinach.

Moje głębokie oburzenie wywołał fakt, że w ramach obsługi gwarancyjnej mogę skorzystać z lokalnego autoryzowanego serwisu dopiero po zarejestrowaniu urządzenia na stronie brother.pl. Jeśli tego nie zrobię, najmniejsza i incydentalna ingerencja w urządzenie może się odbyć wyłącznie w Warszawie. Oczywiście instytucji urządzeń zastępczych nie przewidują.

I chociaż to budzi moje wątpliwości (ów dodatkowy warunek), to brak stosownej informacji przy zakupie jest już przyczyną uzasadnionego wnerwa. Bo usługę rejestracji na stronie reklamują wyłącznie jako przedłużenie gwarancji. Manipulowanie informacją to coś najbardziej obrzydliwego, co może nabywcę spotkać ze strony sprzedawcy (CentrumDruku.pl)/importera. Zresztą, w trakcie rozmów z nimi okazało się, że to nie jedyna manipulacja i niedopowiedzenie, jakie tam istnieje. Nigdy więcej urządzeń brother. Na kilometr mi to źle pachnie.

Temat: Urządzeń wielofunkcyjnych Brother

Aneta K.:
Moje głębokie oburzenie wywołał fakt, że w ramach obsługi gwarancyjnej mogę skorzystać z lokalnego autoryzowanego serwisu dopiero po zarejestrowaniu urządzenia na stronie brother.pl.
Normalna sytuacja. Na pewno opisane w gwarancji.
Można zawsze skorzystać z niezgodnosci towru z umową i oddajesz do sklepu w którym została drukarka kupiona
Jeśli tego nie zrobię, najmniejsza i incydentalna ingerencja w urządzenie może się odbyć wyłącznie w Warszawie. Oczywiście instytucji urządzeń zastępczych nie przewidują.
A jakaś firma przewiduje?

Następna dyskusja:

Big Brother w TV4




Wyślij zaproszenie do