konto usunięte

Temat: TP SA

Katarzyna K.:
jest problem, bo nie ja zawiniłam, przez zamówieniem uslugi pytałam 10 razy czy na pewno jest to wykonanlne, a teraz musze odsyłać na własny koszt i się tym zajmowac, chociaż to z winy tp
to z czym masz tak naprawdę problem? z tym, że nie wiesz, gdzie odesłać, czy że nie chcesz tego robić, bo nie ze swojej winy masz kłopot?

konto usunięte

Temat: TP SA

Karolina Ł.:
Katarzyna K.:
jest problem, bo nie ja zawiniłam, przez zamówieniem uslugi pytałam 10 razy czy na pewno jest to wykonanlne, a teraz musze odsyłać na własny koszt i się tym zajmowac, chociaż to z winy tp
to z czym masz tak naprawdę problem? z tym, że nie wiesz, gdzie odesłać, czy że nie chcesz tego robić, bo nie ze swojej winy masz kłopot?


ze wszystkim teraz powinni to osobiście odebrać albo powinam wyrzucić do kosza, a nie zastaniwac się i kombinowac co z tym zrobić, i jeszcze mi wystawiają fakturę za to

konto usunięte

Temat: TP SA

Katarzyna K.:
ze wszystkim teraz powinni to osobiście odebrać albo powinam wyrzucić do kosza, a nie zastaniwac się i kombinowac co z tym zrobić, i jeszcze mi wystawiają fakturę za to
zgadza się.
Niestety, na razie na tpsę nie można nic poradzić - odeślij im to byle gdzie i koniec, zapomnij o nich.

konto usunięte

Temat: TP SA

Karolina Ł.:
Katarzyna K.:
ze wszystkim teraz powinni to osobiście odebrać albo powinam wyrzucić do kosza, a nie zastaniwac się i kombinowac co z tym zrobić, i jeszcze mi wystawiają fakturę za to
zgadza się.
Niestety, na razie na tpsę nie można nic poradzić - odeślij im to byle gdzie i koniec, zapomnij o nich.

no bo niestety mają są monoplistami i mają dobre usługi, reszta ma ograniczony transfer , a w tpsie masz bez ograniczeń , i dlatego mają klientów gdzieś
Klara P.

Klara P. w pracy robie to co
lubię i do czego
jestem stworzona :D
...

Temat: TP SA

Też miałam nieprzyjemność (delikatnie nazywając) przez TP SA
Jeszcze w czasach (nie tak dawno) kiedy Orange miał propozycję stałego łącza internetowego z TP SA. Podpisałam umowę ale okazało się że nie ma możliwości podłączenia tam gdzie mieszkałam. Umowę anulowano i skorzystałam z innej możliwości (net bezprzewodowy Orange Free- inna rzecz że masakra). Po miesiącu przyszła oczywiście faktura z TP SA i tak było przez 3 mies po mimo moich monitów w Orange i TP SA. Po fakturach zaczęły przychodzić upomnienia że muszę zwrócić modem (którego nie otrzymałam i TP SA nie miała potwierdzenia że wydali mi taki sprzęt). Przez ponad 8 mies byłam nękana pismami obciążającymi na kwotę sporo ponad 1000 zł (faktury + koszt modemu), ja dzwoniłam a oni obiecywali że już odnotowali ale nadal przysyłali pisma wzywające do zapłaty. Naciągnęli mnie tylko na koszty rozmów telefonicznych że nie wspomnę o moim samopoczuciu. Nawet za komuny nie było takiego bałaganu jak obecnie w TP SA.

konto usunięte

Temat: TP SA

Jeśli chcecie się pośmiać, jak TP SA udaje, że dba o klientów, to warto poczytać tendencyjny wybór opinii klientów oraz blog rzecznika, który sam nie wie, do czego w firmie służy:
http://www.tp.pl/prt/pl/o_nas/ogrody/glo_kli/niecodz/

Możecie też poznać "Radę klientów", którą nie wiadomo jak TP SA dobrało, oraz do której nie wiadomo jak wysłać maila... takie sobie ciało na pokaz, które ma nabierać naiwnych, że rzekomo poprawia to co nie działa w TP SA :-D

konto usunięte

Temat: TP SA

Czy mi się wydaje czy wypada poinformować klientów, że ulega zmianie nr rachunku na które wpłaca się należności za fv?

Z tego co widzę nie dostałam takiej informacj a od stycznia mają nowy nr konta, wszystkie przelewy szły na stare konto.

Dzisiaj dzwoni do mnie automat, że rzekomo mam jakąś zaległość za jeden miesiąc.
Sprawdzam kwity: faktycznie nie to konto.Zadzwoniłam na infolinię windtkacyjną-wyczekałam się na połączenie z 15 min. po czym pani konsultankta sprawdziła i zaległości nie ma.
Jednak nie przyjęła do wiadomości, że klienta o zmianie nr rachunku się informuje, ich śpiewka jest taka, że na fv mam nr konta i koniec kropka.
Skoro nr konta jest stały, moja kwota jest stała to po co mam sprawdzać co miesiąc nr konta? Mam odbiorcę zdefiniowanego i klikam kasę-jak widać w tej skostniałej instytucji nadal jest jak w epoce słusznie minionej.
NIE POLECAM.

konto usunięte

Temat: TP SA

Jolanta I.:
Czy mi się wydaje czy wypada poinformować klientów, że ulega zmianie nr rachunku na które wpłaca się należności za fv?
Nie mają obowiązku informowania, chociaż większość firm inforumje. Jeśli dostajesz fakturę, na fakturze masz numer konta - powinnaś sprawdzić przed wysłaniem przelewu.

konto usunięte

Temat: TP SA

Zofia Z.:
Jolanta I.:
Czy mi się wydaje czy wypada poinformować klientów, że ulega zmianie nr rachunku na które wpłaca się należności za fv?
Nie mają obowiązku informowania, chociaż większość firm inforumje. Jeśli dostajesz fakturę, na fakturze masz numer konta - powinnaś sprawdzić przed wysłaniem przelewu.

Nie pisałam, że to jest ich obowiązek, napisałam, że zwykłe niepisane zasady współpracy "nakazują" aby o tym poinformować, tak po prostu z szacunku dla Klienta.

Rozumiem, że Ty co miesiąc przy każdej jednej płatności sprawdzasz numery kont odbiorców a tym samym nie korzystasz z listy odbiorców zdefiniowanych? Można i tak, tylko po co sobie utrudniać życie?

konto usunięte

Temat: TP SA

Jolanta I.:
Rozumiem, że Ty co miesiąc przy każdej jednej płatności sprawdzasz numery kont odbiorców a tym samym nie korzystasz z listy odbiorców zdefiniowanych? Można i tak, tylko po co sobie utrudniać życie?
Korzystam z listy odbiorców zdefiniowanych, ale sprawdzam numery kont czy sie nie zmieniły. To zajmuje sekundę. Sprawdzam numer z rachunkiem, wpisuję kwotę i wysyłam - proste.

Jeśli to jest problem, zawsze można sobie w banku zrobić zlecenie stałe - wtedy bank dostaje rachunki i pilnuje, żeby się zgadzało.

Owszem, z szacunku dla klienta i jego wygody mogliby poifnormować Cię o zmianie numeru konta, ale to że tego nie robią nie zwalnia nikogo z myślenia. W rezultacie to Ty popełniłaś błąd.

Ponad to wiele firm jak zmienia numer konta, to i tak na 2-3 miesiące zostawia aktywne stare numery właśnie dla ludzi, którzy się nie zorientują i przesyłają ciąlge na stare...

Telekomunikacja jest specyficzną firmą i można jej nie polecać z wielu powodów, ale żeby z takiego to ja nie do końca rozumiem...

konto usunięte

Temat: TP SA

Zofia Z.:
Korzystam z listy odbiorców zdefiniowanych, ale sprawdzam numery kont czy sie nie zmieniły. To zajmuje sekundę. Sprawdzam numer z rachunkiem, wpisuję kwotę i wysyłam - proste.

Dla mnie lista odbiorców zdefiniowanych ma na celu właśnie ominęcie sprawdzania poprawności nazwy czy rachunku.
Co innego gdy się opłaca np.polisę i za każdym razem jest inny nr konta powiązany bezpośrednio z polisą-to jest inna bajka.

Jeśli to jest problem, zawsze można sobie w banku zrobić zlecenie stałe - wtedy bank dostaje rachunki i pilnuje, żeby się zgadzało.

Wiem, akurat w tym przypadku nie mam zlecenia stałego i z pewnych względów mieć nie będę.

Owszem, z szacunku dla klienta i jego wygody mogliby poifnormować Cię o zmianie numeru konta, ale to że tego nie robią nie zwalnia nikogo z myślenia. W rezultacie to Ty popełniłaś błąd.
>

Zgadza się, bo wysyłam i nadal wysyłać będę na stare konto, skoro ostatnie 4 przelewy dotarły i sami to sobie przeksięgowali to mnie to rybka i dodatkowo nie zastanowiło nikogo czemu przelewy są wysyłane na niewłaściwe konto.
Ponad to wiele firm jak zmienia numer konta, to i tak na 2-3 miesiące zostawia aktywne stare numery właśnie dla ludzi, którzy się nie zorientują i przesyłają ciąlge na stare...

Wiele firm to na fv przybija na ogół czerwoną wielką pieczątkę: "UWAGA!!!!! ZMIANA NR KONTA!!!!".
Nie oczekuję aż tak daleko posuniętej informacji ale skoro co rusz dostaję pisma dot.zmiany regulaminu, cennika to chyba tym bardziej można oczekiwać informacji dot.zmiany nr konta.

Telekomunikacja jest specyficzną firmą i można jej nie polecać z wielu powodów, ale żeby z takiego to ja nie do końca rozumiem...

Nie musisz:).
Poza tym mają bałagan: najpierw do mnie dzwoni automat, że mam zaległość po czym na infolinii okazuje się, że jednak nie.
Aneta K.

Aneta K. bardzo
profesjonalnie
rzuciłam palenie :)

Temat: TP SA

Jolanta I.:
Zofia Z.:
Jolanta I.:
Czy mi się wydaje czy wypada poinformować klientów, że ulega zmianie nr rachunku na które wpłaca się należności za fv?
Nie mają obowiązku informowania, chociaż większość firm inforumje. Jeśli dostajesz fakturę, na fakturze masz numer konta - powinnaś sprawdzić przed wysłaniem przelewu.

Nie pisałam, że to jest ich obowiązek, napisałam, że zwykłe niepisane zasady współpracy "nakazują" aby o tym poinformować, tak po prostu z szacunku dla Klienta.

Rozumiem, że Ty co miesiąc przy każdej jednej płatności sprawdzasz numery kont odbiorców a tym samym nie korzystasz z listy odbiorców zdefiniowanych? Można i tak, tylko po co sobie utrudniać życie?
Jola, zdecyduj się: albo tp sa albo szacunek dla klienta:)))
w tym przypadku jedno wyklucza drugie :)
Aneta K.

Aneta K. bardzo
profesjonalnie
rzuciłam palenie :)

Temat: TP SA

Aneta K.:
Moja sprawa (opisywałam ją wyżej) po niemal roku znalazła połowiczne rozwiązanie. Któregoś dnia, razem z ostatnim rachunkiem za telefon domowy, znalazłam korektę noty obciążeniowej wystawionej latem (na ponad 1000 zł), ale za to wystawili drugą na 100 zł z groszami. Oczywiście z terminem płatności jak za rachunek telefoniczny. Jeśli komuś się zdaje, że przy okazji dostałam jakąś odpowiedź na moją pisemną reklamację z wyjaśnieniem, co to za 100 zł i za co, myli się. Po prostu wystawili notę i na tym zakończyła się aktywność TP SA.
odświeżam temat, ponieważ moja sprawa, po półtora roku, znalazła finał. Otóż TP SA nie mogąc doczekać się na zapłacenie przeze mnie owych 100 zł z kawałkiem, sprzedała dług do współpracującej firmy windykacyjnej. Firma nazywa się coś tam coś tam iustitia. Oczywiście odpowiedzi na żadną reklamację z tepsy nie dostałam.
Telefon od agresywnych słuchawek windykacyjnych zirytował mnie na tyle, że wysłałam do tepsy pismo ostatnie, informujące, że albo dostarczą mi potwierdzenie wysłania na wskazany adres odpowiedzi na reklamację i podstawy wystawienia drugiej noty, albo każdy następny kontakt od ich windykatorów skończy się doniesieniem do prokuratury o próbie wyłudzenia i zastraszania. I faktycznie taki miałam zamiar.
I nawet trochę mi teraz żal, że jakiś goguś z tepsy przysłał mi papier informujący, że to straszna pomyłka i wszystko zostało skorygowane :)))
Cóż, na beton pracowniczy tepsy skuteczny okazał się tylko prokurator:)))Aneta K. edytował(a) ten post dnia 11.07.12 o godzinie 00:05



Wyślij zaproszenie do