Temat: TP SA
Zofia Z.:
Korzystam z listy odbiorców zdefiniowanych, ale sprawdzam numery kont czy sie nie zmieniły. To zajmuje sekundę. Sprawdzam numer z rachunkiem, wpisuję kwotę i wysyłam - proste.
Dla mnie lista odbiorców zdefiniowanych ma na celu właśnie ominęcie sprawdzania poprawności nazwy czy rachunku.
Co innego gdy się opłaca np.polisę i za każdym razem jest inny nr konta powiązany bezpośrednio z polisą-to jest inna bajka.
Jeśli to jest problem, zawsze można sobie w banku zrobić zlecenie stałe - wtedy bank dostaje rachunki i pilnuje, żeby się zgadzało.
Wiem, akurat w tym przypadku nie mam zlecenia stałego i z pewnych względów mieć nie będę.
Owszem, z szacunku dla klienta i jego wygody mogliby poifnormować Cię o zmianie numeru konta, ale to że tego nie robią nie zwalnia nikogo z myślenia. W rezultacie to Ty popełniłaś błąd.
>
Zgadza się, bo wysyłam i nadal wysyłać będę na stare konto, skoro ostatnie 4 przelewy dotarły i sami to sobie przeksięgowali to mnie to rybka i dodatkowo nie zastanowiło nikogo czemu przelewy są wysyłane na niewłaściwe konto.
Ponad to wiele firm jak zmienia numer konta, to i tak na 2-3 miesiące zostawia aktywne stare numery właśnie dla ludzi, którzy się nie zorientują i przesyłają ciąlge na stare...
Wiele firm to na fv przybija na ogół czerwoną wielką pieczątkę: "UWAGA!!!!! ZMIANA NR KONTA!!!!".
Nie oczekuję aż tak daleko posuniętej informacji ale skoro co rusz dostaję pisma dot.zmiany regulaminu, cennika to chyba tym bardziej można oczekiwać informacji dot.zmiany nr konta.
Telekomunikacja jest specyficzną firmą i można jej nie polecać z wielu powodów, ale żeby z takiego to ja nie do końca rozumiem...
Nie musisz:).
Poza tym mają bałagan: najpierw do mnie dzwoni automat, że mam zaległość po czym na infolinii okazuje się, że jednak nie.