Temat: Telewizja Nowej Generacji "N"

NIE POLECAM! z duuuuuuuuuużym wykrzyknikiem.
Od początku umowy bujam się z dekoderami telewizji N a dokładniej z n-boxami.
Kilkakrotne telefony, nawet postraszenie i złożenie rozwiązania umowy nie zdało rezultatów.

Może trochę szczegółów:
Od czasu jak podpisałem umowę z Telewizją N i pierwszym podpięciu N-Boxa miałem same problemy z oglądaniem telewizji (to zanikał obraz... to zanikał dzwięk... to były problemy z przełącznianiem kanałów, to się wieszał, inny znów w ogóle sie nie podniósł po uruchomieniu!). W tym czasie (1,5 roku od zakupu) non stop tylko biegałem po punktach serwisowych i wymieniałem dekodery. W tym czasie wymieniłem 5 SZT! - tak 5 SZT. jakiś pech... co zanosiłem dekoder do punktu serwisowego stwierdzana była usterka lub wadliwy sprzęt a czasem że został mi dany sprzęt poserwisowy... po kimś innym... nawet przy pierwszym podłączeniu miałem faktury obcej bliżej mi nie znanej osoby... wiele telefonów do BOKu, że chcę wymienić n-boxa na coś lepszego po którymś z rzędu wymienionym tunerze, na jakiś tuner z możliwością nagrywania, byłem gotów dopłacić (to się nazywa upgrade i takie coś jest praktykowane). Pani a czasem Pan w BOKu telewizji N informowali mnie że niestety aktualnie UPGRADE jest wstrzymany do odwołania i nie ma możliwości otrzymania nawet za dopłatą.

Jestem obecnie wściekły bo w kolejnym N-Boxie też występują problemy i mam już dość biegania i wymieniania dekodera. W pierwszej lepszej okazji jak tylko będą jakiekolwiek zmiany w regulaminie składam im wypowiedzenie bo nie traktują klienta poważnie. To mi powinno zależeć na ofercie Telewizji "NOWEJ GENERACJI"?? czy raczej im powinno zależeć nad utrzymaniem klienta?

ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ W TĄ FIRMĄ!!

Pozdrawiam
ŁSŁukasz S. edytował(a) ten post dnia 24.06.11 o godzinie 13:29

konto usunięte

Temat: Telewizja Nowej Generacji "N"

Ja jestem zadowolony mimo wymiany dekodera na inny.
Zalatwiono to bezproblemowo.

Ryszard Zielinski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Telewizja Nowej Generacji "N"

Nie polecam tv "N" !!! po wymianie dekodera już 9 dzień nie mogą dokonać aktywacji. Szkoda tylko kasy na telefony.
Tomasz Wysocki

Tomasz Wysocki WYCENA NIERUCHOMOŚCI

Temat: Telewizja Nowej Generacji "N"

mam od 4 lat n-box recorder. jedyny problem był taki, że głośno chodził. (małe gąbki pod nóżki załatwiły sprawę).
dopiero miesiąc temu dekoder padł - wymiana od ręki w punkcie serwisowym.

więc ja mogę zdecydowanie polecić N.

problemem natomiast była antena - firmowa N, którą dodawali do aktywacji (taki charakterystyczny "jajowaty" kształt). bardzo słabo ściągała sygnał. wymiana na normalną (okrągłą) o średnicy 90cm rozwiązała problem.
Tomasz Piotr Chmura

Tomasz Piotr Chmura hey... been trying
to meet you...
hey... must be a
devil ...

Temat: Telewizja Nowej Generacji "N"

13.07.2011
Mnie zaś zirytowała nachalność pracownika infolinii - zadzwonił, by przekonać mnie do promocyjnego zakupu dodatkowych pakietów. Mimo wyraźnego i stanowczego poinformowania, że nie jestem zainteresowany przedstawioną ofertą ów Pan udowadniał mi, że urodziłem się po to, by skorzystać z tej oferty, tylko, że do tej pory jeszcze o tym nie wiedziałem. Ponieważ prowadziłem auto prosiłem grzecznie, żeby kolejne oferty, którymi zaczął mnie zasypywać przesłał mi via e-mail. Dowiedziałem się, że to nie jest możliwe bo "TV N nie preferuje takiej formy kontaktu". To już na szczęście nie mój problem ;) Kto wie, gdybym mógł ofertę przejrzeć "na spokojnie" a nie poprzez "zagadanie na śmierć" skorzystałbym z oferty... ? Poza tym do TV "N" nie mam zastrzeżeń :)

16.07.2011
Wczoraj znów odezwała się infolinia TV "N". Miła Pani po godzinie 20 znów zaczęła namawiać mnie na tą samą ofertę, za którą podziękowałem dwa dni wcześniej innemu konsultantowi. Dodam, że w sposób bardzo ciekawy:
"dzień dobry, nazywam się xxx dzwonię z..., czy mam przyjemność z Panem ..." Po uzyskaniu potwierdzenia następuje słowotok przedstawiający superhiperextrazarąbistą ofertę. Nim człowiek otworzy usta by coś odpowiedzieć słyszy" "Czyż to nie wspaniała oferta ? Rozumiem, że mogę ją aktywować na Pana koncie, tak ???" Po moim krótkim "NIE" leci niczym z katarynki kolejna propozycja, tym razem tańsza niż poprzednia, jednakże z takim samym finałem: "Aktywuję dla Pana tą opcję, musi Pan przyznać, że oferta jest świetna" Na kolejne "NIE" i pytanie, dlaczego dzwoni do mnie z propozycją identyczną do tej, za którą podziękowałem dwa dni wcześniej Pani stwierdziła, że nie ma odnotowane, by ktoś do mnie dzwonił w tej sprawie. Po kolejnym podobnym telefonie na pewno zdecyduję się, ale na usunięcie zgody na przedstawianie mi ofert promocyjnych przez telefon...

(Edit: Ciąg dalszy historii z infolinią TV "N")Tomasz Piotr Chmura edytował(a) ten post dnia 16.07.11 o godzinie 16:04
Mirosław C.

Mirosław C. Fundusze UE

Temat: Telewizja Nowej Generacji "N"

.:
Nie polecam tv "N" !!! po wymianie dekodera już 9 dzień nie mogą dokonać aktywacji. Szkoda tylko kasy na telefony.

Jak się sprawa zakończyła, udało Ci się aktywować ten dekoder? Po czyjej stronie była wina? U moich rodziców nie było żadnych problemów, wszystko przebiegło sprawnie i nie narzekają, a mają do tego często skłonność ;)

Następna dyskusja:

TOYA - telewizja kablowa, i...




Wyślij zaproszenie do