Temat: Telewizja Nowej Generacji "N"
NIE POLECAM! z duuuuuuuuuużym wykrzyknikiem.Od początku umowy bujam się z dekoderami telewizji N a dokładniej z n-boxami.
Kilkakrotne telefony, nawet postraszenie i złożenie rozwiązania umowy nie zdało rezultatów.
Może trochę szczegółów:
Od czasu jak podpisałem umowę z Telewizją N i pierwszym podpięciu N-Boxa miałem same problemy z oglądaniem telewizji (to zanikał obraz... to zanikał dzwięk... to były problemy z przełącznianiem kanałów, to się wieszał, inny znów w ogóle sie nie podniósł po uruchomieniu!). W tym czasie (1,5 roku od zakupu) non stop tylko biegałem po punktach serwisowych i wymieniałem dekodery. W tym czasie wymieniłem 5 SZT! - tak 5 SZT. jakiś pech... co zanosiłem dekoder do punktu serwisowego stwierdzana była usterka lub wadliwy sprzęt a czasem że został mi dany sprzęt poserwisowy... po kimś innym... nawet przy pierwszym podłączeniu miałem faktury obcej bliżej mi nie znanej osoby... wiele telefonów do BOKu, że chcę wymienić n-boxa na coś lepszego po którymś z rzędu wymienionym tunerze, na jakiś tuner z możliwością nagrywania, byłem gotów dopłacić (to się nazywa upgrade i takie coś jest praktykowane). Pani a czasem Pan w BOKu telewizji N informowali mnie że niestety aktualnie UPGRADE jest wstrzymany do odwołania i nie ma możliwości otrzymania nawet za dopłatą.
Jestem obecnie wściekły bo w kolejnym N-Boxie też występują problemy i mam już dość biegania i wymieniania dekodera. W pierwszej lepszej okazji jak tylko będą jakiekolwiek zmiany w regulaminie składam im wypowiedzenie bo nie traktują klienta poważnie. To mi powinno zależeć na ofercie Telewizji "NOWEJ GENERACJI"?? czy raczej im powinno zależeć nad utrzymaniem klienta?
ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ W TĄ FIRMĄ!!
Pozdrawiam
ŁSŁukasz S. edytował(a) ten post dnia 24.06.11 o godzinie 13:29