Roman Kasprzewski

Roman Kasprzewski Konstruktor
elektronik - Posnet
Polska S.A.

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

Marcin G.:

Wydaje mi się ze 5 min. w tym przypadku to zdecydowanie za mało. Ja wczoraj czekam na odebranie telefonu 2 razy po jakieś 20 min. i w końcu się udało...

A na jaki numer dzwoniłeś? Ja dziś próbowałem ponownie na 22 511-87-41 i znów ta sama muzyka. Numer 22 201-37-00 wymaga około 3 minut, ale tam po wysłuchaniu problemu przełączają z powrotem na muzyczkę.Roman Kasprzewski edytował(a) ten post dnia 04.01.12 o godzinie 18:03
Łukasz M.

Łukasz M. wolny strzelec

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

Sygma Bank jest żenujący.Po zalogowaniu do sygma online chciałem pobrać wyciąg elektroniczny(innych nie otrzymuje)a tutaj zdziwienie,brak dostępu do jakichkolwiek informacji.Telefon na infolinię 20minut oczekiwania w końcu łaskawie się ktoś odzywa więc zadaję moje pytanie: co jest powodem braku dostępu czy są może jakieś zaległości w spłacie.Otrzymuję odpowiedź i szok.Zaległości nie ma ale dostęp został zablokowany bo:"bank otrzymał informację że nie pracuję już w pewnej firmie i do czasu aż nie prześle potwierdzenia zatrudnienia i wyciągu z konta osobistego z ostatnich 3 miesięcy nie będę miał dostępu do karty i wyciągów"Na moje pytanie skąd takie informację bank posiada pada odpowiedź że nie otrzymam takich informacji bo bank nie musi mi tego ujawniać.Czyli mimo że nie ma zaległości w spłacie nie mam dostępu do wyciągów z karty jak również skorzystać z niej nie mogę.Brak kontaktu ze strony banku,bezpodstawne blokowanie dostępu do wyciągów elektronicznych(mogę zamówić papierowe oczywiście płatne) świadczy o kompletnym braku profesjonalizmu i poszanowania klienta przez ten "parabank".Z ich karty korzystam już 4 lata i nigdy takich idiotyzmów nie było ale po takiej akcji szczerze polecam omijać szerokim łukiem "usługi" tej firmy.Oczywiście sprawę skieruję do odpowiednich instytucji bo z tego że nie jestem wielbłądem tłumaczyć się nie mam zamiaru.
Marcin G.

Marcin G. Biuro Strategii,
Rozwoju i Analiz,
PGE Energia
Odnawialna...

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

Dzwoniłem na numer 22 511 87 41. Jakieś 20 min. czekania. Wcześniej dzwoniłem 22 201 37 00 i również po około 20 min. odebrała jakaś laska ale jak powiedziałem o co chodzi, to nie była w stanie odpowiedzieć na pytania i kazał dzwonić na ten pierwszy numer.

Roman Kasprzewski:
Marcin G.:

Wydaje mi się ze 5 min. w tym przypadku to zdecydowanie za mało. Ja wczoraj czekam na odebranie telefonu 2 razy po jakieś 20 min. i w końcu się udało...

A na jaki numer dzwoniłeś? Ja dziś próbowałem ponownie na 22 511-87-41 i znów ta sama muzyka. Numer 22 201-37-00 wymaga około 3 minut, ale tam po wysłuchaniu problemu przełączają z powrotem na muzyczkę.

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

Nie uwierzycie, jaką drogę przez mękę mam przez Sygmę.

W sierpniu roku 2010 - czyli ponad półtorej roku temu zawarłam z bankiem umowę na kredyt ratalny 0% w celu zakupienia sprzętu.
Podpisując umowę bank UDZIELIŁ MI PROMOCJI NA RATY 0%.

Całkowicie kredyt został spłacony w przyjętych w umowie ratach.
W maju 2011 roku wysłałam do banku pismo z prośbą o zakończenie umowy kredytowej i informacją, że raty zostały przeze mnie w całości spłacone.

Oczywiście bank do dnia dzisiejszego na pismo nie odpowiedział.

Natomiast wysłał mi pod koniec marca 2012 roku (!!!) wezwanie do zapłaty, ponieważ......po półtorej roku stwierdził, że jednak promocji na raty 0% MI NIE UDZIELI!!! O tej decyzji zostałam powiadomiona telefonicznie w dniu 03 kwietnia 2012 roku.... (Informację tą udzielił mi konsultant z działu windykacji po moim uprzednim telefonie w sprawie powyższego wezwania do zapłaty - czas oczekiwania na rozmowę - ok. 20 minut, bo listownie nie raczył mnie o tym powiadomić)

Szczerze powiedziawszy - wszystkie kończyny mi opadły.
Powiedziano mi o możliwości reklamacji - czas (wg konsultanta) 2 tygodnie do miesiąca.
Oczywiście przez ten czas odsetki są cały czas naliczane.

Nie wiem teraz, czy zgłosić reklamację czy od razu udać się do KNF-u ze skargą na bank. Szczerze powiedziawszy po tym, jak traktują klientów (zdobyć -wyssać jak najwięcej - zrobić wszystko, żeby klienci unikali ich jak ognia), stwierdzam, że wysyłając reklamacje trzeba załączać odpowiednie instytucje - Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, Sąd Polubowny przy KNF...Oraz złożyć jednocześnie odpowiednią skargę na bank do KNF-u...: https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsumenta/p...
Wcale mi się nie uśmiecha: pisać, wysyłać reklamacje, czekać, wysyłać kolejne pisma, czekać, a przede wszystkim: STRESOWAĆ SIĘ, STRESOWAĆ SIĘ, STRESOWAĆ SIĘ!!!!!

Jak sądzicie?

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

Jolanta I.:
Tak Was czytam i nie wiem, czy powinnam się bać?
W lipcu spłaciłam kredycik (bo to całe 6 rat było) w Sygmie i na razie cisza, mam się bać, że dostanę jakieś pismo od nich albo będą mnie ścigać, bo coś w ich systemie jest nie halo?

Dodam, że to był mój drugi lub trzeci kredyt w Sygmie i póki co, do tej pory nie było żadnych problemów.

TAAAAK! Przeczytaj mój post z nimi! Też spłaciłam w sześciu ratach, też wszyściutko. PO PÓŁTOREJ ROKU SOBIE STWIERDZILI, ŻE JAKĄŚ PROMOCJĘ COFAJĄ!!!
Roman Kasprzewski

Roman Kasprzewski Konstruktor
elektronik - Posnet
Polska S.A.

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

Izabela Korycińska:
...
Całkowicie kredyt został spłacony w przyjętych w umowie ratach.
W maju 2011 roku wysłałam do banku pismo z prośbą o zakończenie umowy kredytowej i informacją, że raty zostały przeze mnie w całości spłacone.
...

W jakim celu??? Spłaciłem już kilka kredytów i nigdy nie wysyłałem do banku informacji "że spłaciłem kredyt". Po spłaceniu ostatniej raty umowa ulega rozwiązaniu, nie trzeba o to prosić.

konto usunięte

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

Izabela Korycińska:
w ogóle zignorowałabym takie pismo- odpisałabym nie jako reklamację, tylko że umowa była podpisana, kredyt spłacony i uznajesz pismo za pomyłkę. i tyle.
Roman Kasprzewski

Roman Kasprzewski Konstruktor
elektronik - Posnet
Polska S.A.

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

Dziwi mnie, że takie problemy ma osoba zatrudniona w takiej "firmie" jak Iza :)

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

Roman - doskonale wiem, kiedy wygasa umowa kredytu. Ale-list moj zawierał prośbę o usunięcie danych osobowych, ponieważ wydzwaniali do mnie bez przerwy usiłując mi np. wmówić, ze mam kartę kredytową itp.
Poza tym w nowym regulaminie nakreslili iż mogą zawierać umowy z klientami przez telefon- w ten sposób właśnie wysłali mi pewnego dnia wiadomość, że mam ubezpieczenie dla całej rodziny....
Poza tym zaświadczenie jest czasem potrzebne, żeby uniknąć sytuacji, które Sygma robi, jak widzisz, bardzo często-przeczytaj poprzednie posty- a ma wielki problem z zakańczaniem umów- wolę mieć pewność, ze nie zagubiła moich wpłat itp.

Poza tym co ma moje miejsce pracy do tego? Przecież nie pracuję w kancelarii prawnej/UKOiK/KNF/przy konstrukcji bomb? ;)
Roman Kasprzewski

Roman Kasprzewski Konstruktor
elektronik - Posnet
Polska S.A.

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

Izabela Korycińska:
...
Poza tym co ma moje miejsce pracy do tego? Przecież nie pracuję w kancelarii prawnej/UKOiK/KNF/przy konstrukcji bomb? ;)

Ja tylko zdziwiony jestem, że pracownik Citibanku daje się elegancko robić w balona pracownikom Sygma Banku. I tyle :) A swoją drogą polecam instalację w telefonie programu do nagrywania rozmów - przydaje się w sytuacjach, kiedy ktoś twierdzi, że się na coś telefonicznie zgodziłaś.

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

w ogóle zignorowałabym takie pismo- odpisałabym nie jako reklamację, tylko że umowa była podpisana, kredyt spłacony i uznajesz pismo za pomyłkę. i tyle.

Karolina - masz świętą rację :) I to mam zamiar zrobić :)

Roman. I tak nie rozumiem, co ma piernik do wiatraka. Ja rozumiem do czego pijesz, tylko nie rozumiem, co to ma do przedmiotu dyskusji. Bank to złożona instytucja, są tam różne działy i pracownicy pracują na różnych stanowiskach. Z tego, co przeczytałam z Twojej wiadomości, odniosłam wrażenie, że myślisz, że pracują tam tylko i wyłącznie ludzie od sprzedawania kredytów i wciskania kitu. O.o
Otóż nie :)
Pracując w banku, trzymając się ściśle zasad prawnych, wszelakich procedur, jestem ZSZOKOWANA, że inne instytucje stosują takie zagrywki! I nie porównuj Citi do jakiejś Sygmy ;)

Po drugie: gdzie ja daję się robić w balona? To mnie PRÓBUJĄ zrobić w balona, a to RÓŻNICA, czyż nie? :)

Ja wiem, co powinnam zrobić. Ale samo pisanie reklamacji, szukanie mojej umowy, wydzwanianie, pisanie o tym na forum (!) jest dla mnie OGROMNĄ stratą czasu, dlatego mam zamiar zgłosić to "wyżej". Bo, pomimo zakończenia umowy, oni nadal szukają dziury w całym, chociaż DOSKONALE WIEM, ŻE NIE MAJĄ DO TEGO ŻADNYCH PRAW. Oni szukają ludzi, którzy dla świętego spokoju będą płacić - ale w każdym przypadku, niestety, trzeba dzwonić i pytać, o co chodzi, trzeba coś wyjaśniać itp. Nie zostawisz wezwania do zapłaty "ot, tak sobie", bo zaraz będziesz w BIK-u, a ja w przyszłości chcę np. kupić mieszkanie - a z takim czymś w papierach....no cóż.....raczej kredytu hipotecznego nie otrzymam. Przeczytaj posty ludzi wyżej - ten pseudo-bank np. gubi płatność klienta i po kilku latach przesyła wezwania do zapłaty! A co, jeżeli np. ktoś zmienił bank i nie ma już potwierdzenia spłaty kredytu? Ja tu mówię o takich przypadkach. To nie jest robienie w balona, to zwykła próba wyłudzenia pieniędzy i oszustwo. Takie rzeczy TRZEBA zgłaszać wyżej, prawda?

konto usunięte

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

Pani Izo,

Zachęcam zatem do zgłoszenia: d.ziaber@sygmabank.pl
Spróbuję pomóc.

Pozdrawiam,
DZ

konto usunięte

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

Damian Z.:
Pani Izo,

Zachęcam zatem do zgłoszenia: d.ziaber@sygmabank.pl
Spróbuję pomóc.

Pozdrawiam,
DZ

A może Pan swoim przełożonym i współpracownikom pomógł a nie klientom? Pomógł w nabyciu cech profesjonalistów?
http://www.eporady24.pl/nieusuniecie_przez_bank_wpisu_...

Ma Pan szansę na uratowanie dla swojego banku 30 tys. złotych...

konto usunięte

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

Być może Pan skorzysta z okazji do złośliwości, ale naprawdę - nie rozumiem. Czy mógłby Pan wyjaśnić, co ma Pan na myśli?

konto usunięte

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

Damian Z.:
Być może Pan skorzysta z okazji do złośliwości, ale naprawdę - nie rozumiem. Czy mógłby Pan wyjaśnić, co ma Pan na myśli?
nic szczególnego, nie przejmuj się. Jerzy tak lubi- czepnąć się.

konto usunięte

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

Ależ ja się nie przejmuję :)
Jeśli Pan Jerzy oczekuje, że zaprzeczę, iż klient (każdej firmy!) ma prawo skorzystać ze wszelkich dozwolonych prawem środków w celu wyegzekwowania swoich praw, to nie, nie zaprzeczę. Sam jestem klientem, mam nadzieję, świadomym.

konto usunięte

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

Damian Z.:
Ależ ja się nie przejmuję :)
Jeśli Pan Jerzy oczekuje, że zaprzeczę, iż klient (każdej firmy!) ma prawo skorzystać ze wszelkich dozwolonych prawem środków w celu wyegzekwowania swoich praw, to nie, nie zaprzeczę. Sam jestem klientem, mam nadzieję, świadomym.

Oczywiście, że ma prawo. Rozczula mnie jednak, że zamiast wprowadzać zmiany systemowe robisz za dobrą ciocię od sprzątania bajzlu w swoim banku. W sumie dobrze, że taka "pomocna dłoń jest", tylko szczerze mówiąc jaki ma sens instytucja, w której najprostsze sprawy musi załatwiać jakiś rzecznik klienta - konsultant od komunikacji, bo co sprawa to okazuje się, że w firmie panuje bajzel w papierach i nie ma żadnego szefa, który potrafiłby rozstrzygać i od ręki prostować choć odrobinę skomplikowane sprawy?

Zamiast robić za "świętego od spraw beznadziejnych" powinieneś zgłaszać sprawy do rozwiązań systemowych a odpowiedzialni powinni grzecznie dzwonić do klienta, przepraszać i cieszyć się, że z pracy nie wylecieli.

Próbowałem Ci to już kiedyś tłumaczyć, ale Ty jednie dotarłeś do kwestii "klient ma prawo nam smrodu narobić w nadzorze zgodnie z prawem" a już do miejsca "weźmy dupę w troki i wreszcie zacznijmy robić bank z prawdziwego zdarzenia" jakoś nie możesz dotrzeć ;-)

konto usunięte

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

A skąd pewność, że nie zgłaszam? Z monopolu na "wiem lepiej"?
Dobra ciocia to standard, może nie u nas, ale jednak.
Miłego dnia, Panie Jerzy.
Wątki ad personam - konsekwentnie pomijam.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

Damian Z.:
A skąd pewność, że nie zgłaszam? Z monopolu na "wiem lepiej"?
Dobra ciocia to standard, może nie u nas, ale jednak.
Miłego dnia, Panie Jerzy.
Wątki ad personam - konsekwentnie pomijam.


a jak tam moja kasa?
już koło roku leży u Was...urosła? :)

konto usunięte

Temat: Sygma Bank - raty/kredyt

Damian Z.:
A skąd pewność, że nie zgłaszam? Z monopolu na "wiem lepiej"?

Fakty przeczą deklaracjom. Z faktu, że wątek cały czas żyje. Gdyby każda ze spraw skutkowała wprowadzeniem porządku i promowaniem ludzi ogarniających, to nie miałbyś co tu robić.
Dobra ciocia to standard, może nie u nas, ale jednak.

Dobra ciocia nie jest potrzebna tam, gdzie jest profesjonalna obsługa i inwestuje się w szkolenie kadr oraz ma się profesjonalistów na etatach, którzy ogarniają swoją działkę.
Miłego dnia, Panie Jerzy.
Wątki ad personam - konsekwentnie pomijam.

Ty tu jesteś zawodowo czy tak z dobrego serca? Jesteś tu od polemizowania, czy pracujesz na etacie odpowiadając na posty?

Następna dyskusja:

sygma bank, opertor finanso...




Wyślij zaproszenie do