Michał K.

Michał K. Ambiens. Doradztwo
Środowiskowe w
procesie
inwestycyjnym.

Temat: Serwis HP

Witam,

Mam do Państwa szybkie pytanie. Czy standardowa jest procedura wmawiania klientowi chcącemu usunąć usterkę w okresie gwarancji, że rzekomo "zalał laptopa" ? Czy tego typu praktyka jest powszechnie stosowaną i akceptowaną czy jedynie chcący się wykazać przed szefostwem pracownik niższego szczebla uprawia tego typu piruety ?

P.S. Równoległe pytanie czy ma ktoś doświadczenia w sporach sądowych z firmą HP w tego typu sytuacjach ?

Na tym etapie zważywszy na jakość serwisu absolutnie nie polecam produktów firmy HP, gdyż na etapie ewentualnej reklamacji pojawiają się cyrki straszliwe.

--
Pozdrawiam
Michał Kaczerowski

konto usunięte

Temat: Serwis HP

Na jakiej podstawie jest twierdzenie "zalał"?
Fotki? Opis? Protokół?
Gadać to sobie "serwisant" może.. do znudzenia ;P

Bo faktyczne zalanie kompa można bardzo prosto zdiagnozować.
:)
Piotr Koziński

Piotr Koziński Ależ wodzu, co wódz!

Temat: Serwis HP

Myślę, że warto poczytać:

http://www.nhl.pl/index.php?showtopic=4647

http://www.nhl.pl/index.php?showtopic=17643Piotr Koziński edytował(a) ten post dnia 30.12.09 o godzinie 20:40
Michał K.

Michał K. Ambiens. Doradztwo
Środowiskowe w
procesie
inwestycyjnym.

Temat: Serwis HP

Marcin B.:
Na jakiej podstawie jest twierdzenie "zalał"?
Fotki? Opis? Protokół?
Gadać to sobie "serwisant" może.. do znudzenia ;P

W autoryzowanym serwisie doszli do takiego wniosku i taka informacje przekazali działowi reklamacji HP (dołączając zdjęcia - ja niestety ich nie widziałem)...
Bo faktyczne zalanie kompa można bardzo prosto zdiagnozować.
:)

Tak ? ja mam pewność, że kompa nie zalałem (jestem jego jedynym użytkownikiem). Jeśli faktycznie został zalany to musiało to nastąpić w serwisie...

Na tym etapie, po odrzuceniu mojej reklamacji naprawy gwarancyjnej, po dwóch dniach roboczych chcą mi odesłać kompa przypominając, że mogę dochodzić swoich praw w sądzie.

--
Pozdrawiam
Michał Kaczerowski

konto usunięte

Temat: Serwis HP

Michał Kaczerowski:
Marcin B.:
Na jakiej podstawie jest twierdzenie "zalał"?
Fotki? Opis? Protokół?
Gadać to sobie "serwisant" może.. do znudzenia ;P

W autoryzowanym serwisie doszli do takiego wniosku i taka informacje przekazali działowi reklamacji HP (dołączając zdjęcia - ja niestety ich nie widziałem)...
Hmm.. normalnie powinni je dołączyć do protokołu i powinieneś
je otrzymać.
W razie sprawy sądowej, takie rzeczy są materiałem dowodowym.
Bo faktyczne zalanie kompa można bardzo prosto zdiagnozować.
:)

Tak ? ja mam pewność, że kompa nie zalałem (jestem jego jedynym użytkownikiem). Jeśli faktycznie został zalany to musiało to nastąpić w serwisie...
Tak.. bo zalanie zawsze pozostawia ślady.
Na tym etapie, po odrzuceniu mojej reklamacji naprawy gwarancyjnej, po dwóch dniach roboczych chcą mi odesłać kompa przypominając, że mogę dochodzić swoich praw w sądzie.
I powinieneś dochodzić swego.
Może napisz do urzędu ochrony konsumenta?
Z tego, co po sieci czytam, to nie pierwszy
taki wałek serwisu hp.
Sobiesław P.

Sobiesław P. Mój profesjonalny
opis dostępny na
życzenie :).

Temat: Serwis HP

Miałem podobny problem z aparatem Canon - od nowości miał problem z podnoszeniem się lampy błyskowej, jak go oddałem do serwisu, to wytłumaczenie było jedno - sprzęt był zalany lepką cieczą - kola, herbata z cukrem.

Nie muszę dodawać, że z aparatem jak z jajkiem, nawet w deszczową pogodę uważamy, żeby mu krzywdy nie zrobić.

Z tego, co się dowiedziałem, z takim stwierdzeniem serwisu się nie wygra. Nawet jeśli to pan serwisant obleje mój sprzęt kokakolą.

:/.
Michał K.

Michał K. Ludzie są jak
choinki - dwa, trzy
razy siekierką i
leżą :)

Temat: Serwis HP

Sobiesław P.:
Miałem podobny problem z aparatem Canon - od nowości miał problem z podnoszeniem się lampy błyskowej, jak go oddałem do serwisu, to wytłumaczenie było jedno - sprzęt był zalany lepką cieczą - kola, herbata z cukrem.

Nie muszę dodawać, że z aparatem jak z jajkiem, nawet w deszczową pogodę uważamy, żeby mu krzywdy nie zrobić.

Z tego, co się dowiedziałem, z takim stwierdzeniem serwisu się nie wygra. Nawet jeśli to pan serwisant obleje mój sprzęt kokakolą.

:/.

... a może został zalany zanim go kupiłeś? Nówki sztuki auta też czasem okazują się lakierowane bo spadły z lawety.
Sobiesław P.

Sobiesław P. Mój profesjonalny
opis dostępny na
życzenie :).

Temat: Serwis HP

Nie wiem jakimi lawetami dowożą towar z Canona do Mediamarktów, ale pewnie wszystko możliwe.

Co nie zmienia faktu, że i tak serwis raczej miał mnie w d. i twierdził, że to moja wina.
Michał K.

Michał K. Ambiens. Doradztwo
Środowiskowe w
procesie
inwestycyjnym.

Temat: Serwis HP

Marcin B.:
Michał Kaczerowski:
Marcin B.:
Na jakiej podstawie jest twierdzenie "zalał"?
Fotki? Opis? Protokół?
Gadać to sobie "serwisant" może.. do znudzenia ;P

W autoryzowanym serwisie doszli do takiego wniosku i taka informacje przekazali działowi reklamacji HP (dołączając zdjęcia - ja niestety ich nie widziałem)...
Hmm.. normalnie powinni je dołączyć do protokołu i powinieneś
je otrzymać.
W razie sprawy sądowej, takie rzeczy są materiałem dowodowym.

Otrzymałem zdjęcia z fragmentami kompa, niestety na zdjęciach nie ma numerów, więc nie wiem czy to mój laptop...
Bo faktyczne zalanie kompa można bardzo prosto zdiagnozować.
:)

Tak ? ja mam pewność, że kompa nie zalałem (jestem jego jedynym użytkownikiem). Jeśli faktycznie został zalany to musiało to nastąpić w serwisie...
Tak.. bo zalanie zawsze pozostawia ślady.
Na tym etapie, po odrzuceniu mojej reklamacji naprawy gwarancyjnej, po dwóch dniach roboczych chcą mi odesłać kompa przypominając, że mogę dochodzić swoich praw w sądzie.
I powinieneś dochodzić swego.
Może napisz do urzędu ochrony konsumenta?
Z tego, co po sieci czytam, to nie pierwszy
taki wałek serwisu hp.
Michał K.

Michał K. Ludzie są jak
choinki - dwa, trzy
razy siekierką i
leżą :)

Temat: Serwis HP

Sobiesław P.:
Nie wiem jakimi lawetami dowożą towar z Canona do Mediamarktów, ale pewnie wszystko możliwe.

Co nie zmienia faktu, że i tak serwis raczej miał mnie w d. i twierdził, że to moja wina.

Sobiesław, ja Cię rozumiem ale postaw się po stronie serwisu - jeśli dajmy na sprzedawca się nim bawił w okolicy otwartej puszki z colą i taki już kupiłeś to co ten biedny serwisant ma powiedzieć?

konto usunięte

Temat: Serwis HP

konto usunięte

Temat: Serwis HP

Michał Kaczerowski:
Marcin B.:
Michał Kaczerowski:
Marcin B.:
Na jakiej podstawie jest twierdzenie "zalał"?
Fotki? Opis? Protokół?
Gadać to sobie "serwisant" może.. do znudzenia ;P

W autoryzowanym serwisie doszli do takiego wniosku i taka informacje przekazali działowi reklamacji HP (dołączając zdjęcia - ja niestety ich nie widziałem)...
Hmm.. normalnie powinni je dołączyć do protokołu i powinieneś
je otrzymać.
W razie sprawy sądowej, takie rzeczy są materiałem dowodowym.

Otrzymałem zdjęcia z fragmentami kompa, niestety na zdjęciach nie ma numerów, więc nie wiem czy to mój laptop...

Więc zarządaj takich z czymś (numerem seryjnym) co może jednoznacznie zidentyfikować, że to Twój został zalany.
:)
Sobiesław P.

Sobiesław P. Mój profesjonalny
opis dostępny na
życzenie :).

Temat: Serwis HP

Michał K.:
Sobiesław, ja Cię rozumiem ale postaw się po stronie serwisu - jeśli dajmy na sprzedawca się nim bawił w okolicy otwartej puszki z colą i taki już kupiłeś to co ten biedny serwisant ma powiedzieć?

Wzbudziłeś we mnie taką empatię w stosunku do biednych serwisantów, że jak mi jakiś sprzęt podczas gwarancji nie będzie działał, to nie będę nigdy więcej zawracał im głowy.

Po prostu wyrzucę, i kupię nowy. Serwisanci będą szczęśliwi.
Michał K.

Michał K. Ambiens. Doradztwo
Środowiskowe w
procesie
inwestycyjnym.

Temat: Serwis HP

Sobiesław P.:
Michał K.:
Sobiesław, ja Cię rozumiem ale postaw się po stronie serwisu - jeśli dajmy na sprzedawca się nim bawił w okolicy otwartej puszki z colą i taki już kupiłeś to co ten biedny serwisant ma powiedzieć?

Wzbudziłeś we mnie taką empatię w stosunku do biednych serwisantów, że jak mi jakiś sprzęt podczas gwarancji nie będzie działał, to nie będę nigdy więcej zawracał im głowy.

Po prostu wyrzucę, i kupię nowy. Serwisanci będą szczęśliwi.

:)

--
Pozdrawiam
Michał Kaczerowski
Michał K.

Michał K. Ambiens. Doradztwo
Środowiskowe w
procesie
inwestycyjnym.

Temat: Serwis HP

Miał ktoś okazję wejść w spór sądowy z firmą HP z powodu nagannej obsługi serwisowej ?

Szukam wszelkich wskazówek.

--
Pozdrawiam
Michał Kaczerowski

konto usunięte

Temat: Serwis HP

Zapytaj tu:
http://www.goldenline.pl/grupa/bezplatne-porady-prawne/
Może coś więcej Ci powiedzą. :)

konto usunięte

Temat: Serwis HP

Michał K.

Michał K. Ambiens. Doradztwo
Środowiskowe w
procesie
inwestycyjnym.

Temat: Serwis HP

Sławomir Zimosz:
Mnie też HP podpadło okrutnie. Przedwczoraj sąsiad z flaszką przyszedł, żeby mu kilka rzeczy z Internetu wydrukować. Znaleźlim co trzeba i się okazało, że nie mam HP'owej drukarki na nowym laptoku zainstalowanej. Sterowników pod 2003 na stronie producenta nie ma, infolinia linia twierdzi, że nie ma opcji, żeby ta drukarka z tym systemem zadziałała. A pół flaszki rozpite :(

Co robić? Jechać po nową drukarkę, żeby się z umowy wywiązać? Drugą flaszkę zorganizować, żeby sąsiad szkody nie poniósł?

Nie. Zainstalować HP-sterownik z najbardziej enigmatyczną nazwą z listy znanej windowsowi i drukuje jak złoto. Ale tego od wsparcia technicznego, mimo konsultacji z drugą linią, dowiedzieć się nie sposób.

Z całym szacunkiem, ale opisujesz jakąś pierdołe, a nie problem.

--
Pozdrawiam
Michał Kaczerowski

konto usunięte

Temat: Serwis HP

konto usunięte

Temat: Serwis HP

To jak zareaguje serwis HP na problem z laptopem na gwarancji, zalezy tez od tego, czy to jest laptop z programu HP RENEW oraz do jakiej podgrupy produktów należy?

Następna dyskusja:

RAGZ - serwis RTV - autoryz...




Wyślij zaproszenie do