Tomasz Piotr Chmura

Tomasz Piotr Chmura hey... been trying
to meet you...
hey... must be a
devil ...

Temat: Serwis Centralny Manta Multimedia

Kupiłem w sklepie internetowym laserową mysz bluetooth tej firmy. Okazała się fabrycznie zepsuta. Wysłałem sprzęt do Centralnego Serwisu Manta w Warszawie z żadaniem naprawy gwarancyjnej lub wymiany na wolny od wad. Produkt według oceny serwisu okazał się nienaprawialny. Dowiedziałem się, że dostanę dokument, na podstawie którego będę mógł zwrócić produkt w miejscu zakupu, ale (cytuję pracownika Manta) "Urzadzenia nie odeślemy do Pana bo po co Panu zepsuty towar". Odpisałem, że jako właściciel myszy póki co ja decyduję, czy będzie mi do czegoś potrzebna, czy nie i proszę o odesłanie zarówno myszy, jak i protokołu z naprawy. Otrzymałem paczkę z myszą, która miała zerwany sticker gwarancyjny i kartę gwarancyjną bez żadnego wpisu, który potwierdzałby, że mysz była w serwisie i jaki był czas próby naprawy. Protokołu niestety nie załączono. Pomyślałem - przeoczenie i napisałem do Manta Multimedia ponownie, w sprawie tego dokumentu. Odpisano mi, że pomyłki nie ma - skoro wybrałem odesłanie sprzętu na protokół nie mam co liczyć. Na nic zdały się kolejne maile przedstawiające absurd całej sytuacji (zerwany sticker i żadnego wpisu w karcie gwarancyjnej, przez co zostałem pozbawiony mozliwości zwrotu towaru w miejscu zakupu z tytułu niezgodnosci towaru z umową). Mając już kartę gwarancyjną przyjrzałem się dokładniej jej treści. W punkcie 13 przeczytałem "Klientowi przysługuje prawo do wymiany sprzętu na nowy jeżeli MANTA MULTIMEDIA stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe". Powołując się na ów punkt zażądałem wymiany sprzętu. Napisałem, że oczywiście mogę powtórnie przesłać uszkodzoną mysz. W odpowiedzi przeczytałem: "Nie ma możliwości aby otrzymał Pan dwa artykuły nowy i zepsuty. Jeśli życzy Pan sobie abyśmy wysłali pismo proszę odesłac zepsuty towar. Punkt 13 karty gwarancyjnej mówi jedynie o tym iż to serwis firmy Manta stwierdza brak możliwości naprawy a nie że wymienia Panu sprzęt na nowy". Chyba muszę powtórnie nauczyć się czytać... Po raz kolejny, tym razem "większymi literami" wytłumaczyłem, że nie chcę dwóch myszy, że zepsutą odeślę i żądam, zgodnie z zapisem w karcie gwarancyjnej, wymiany sprzętu na nowy identyczny lub (w przypadku braku identycznego) na podobny model. Pani z Manta Multimedia odpisała bardzo szybko: "WITAM,Podałam panu możliwości jakie ma pan w tym przypadku z naszej strony to wszystko. Miłego dnia. Pozdrawiam,"

Totalna ignorancja firmy, której główne hasło reklamowe (jak widać TYLKO reklamowe) brzmi "Satysfakcja gwarantowana", omijanie wszelakich przepisów, traktowanie klienta jak nieświadomego swych praw dzieciaka...
Z Mantą bezposrednio rozmawiać już nie mam zamiaru - szkoda czasu. Mimo, że kwota, którą zapłaciłem za mysz nie jest duża, to sprawy nie mam zamiaru odpuścić.
A ten post piszę ku przestodze dla innych, którym zepsuje się np. telewizor plazmowy tej firmy ;)
Paweł Dańczak

Paweł Dańczak absolwent
Politechniki
Warszawskiej,
project-manager,
kon...

Temat: Serwis Centralny Manta Multimedia

Mam identyczną sytuacje z gps. Ponoć wysłali mi pismo, że mam prawo dostać nowy sprzęt lub pieniądze. 2 miesiące pisma nie mam, sprzętu też nie. Debile tam pracują i do niczego ci ludzie się nie nadają. Tyle w temacie..

konto usunięte

Temat: Serwis Centralny Manta Multimedia

potwierdzam zerowe kompetencje serwisu manta!
ja mialem zabawy z tabletem....wmawiają idiotyzmy, a naprawiac i tak nie potrafią, jedynie maskują usterki!

szkoda czasu na te sprzety.
Michał K.

Michał K. Ludzie są jak
choinki - dwa, trzy
razy siekierką i
leżą :)

Temat: Serwis Centralny Manta Multimedia

Tomasz Piotr Chmura:
A ten post piszę ku przestodze dla innych, którym zepsuje się np. telewizor plazmowy tej firmy ;)
Swoją drogą nieźle szalonym trzeba by być, żeby kupić telewizor tej "firmy".

konto usunięte

Temat: Serwis Centralny Manta Multimedia

Ja z kolei nie polecam nikogo kto kupuje sprzęt tej marki. Trzeba być naiwnym do sześcianu by zdobyć się na taką desperację.
A dla zainteresowanych dopowiem że o ile wiem to coś takiego jak serwis centralny nie istnieje. Ów serwis to nic innego jak kilku kolesi pracujących na dwie zmiany którzy rozpakowują paczki, oglądają szrot i decydują - zwrot kasy, olewamy, czekamy, wymieniamy na nowe. No chyba że coś się zmieniło ale nie sądzę po tym co czytam...
Na podobnej zasadzie działał kiedyś serwis centralny LG z tą różnicą że jak się do nich jechało z zepsutą nagrywarką to z uśmiechem na twarzy od ręki dawali nowszy, wyższy model i jedyne o co prosili to o podpis na kwicie wymiany towaru.

Tzw sprzęt Manta to urządzenia jednorazowego użycia i tylko szczęściarz trafi to coś co już z fabryki nie wychodzi uszkodzone lub nie zepsuje się w kilka tygodni od zakupu.
Znam wyniki ankiety robionej kilka lat temu wśród sprzedawców tego "sprzętu" - deklarowali że 4 urządzenia na 10 są uszkodzone już w chwili wydawania ze sklepu.

Tak więc gratulacje z okazji dobrego poczucia humoru konsumentów :)
Tomasz Piotr Chmura

Tomasz Piotr Chmura hey... been trying
to meet you...
hey... must be a
devil ...

Temat: Serwis Centralny Manta Multimedia

Hubert S.:
Ja z kolei nie polecam nikogo kto kupuje sprzęt tej marki. Trzeba być naiwnym do sześcianu by zdobyć się na taką desperację.

Darowałbyś sobie...
A dla zainteresowanych dopowiem że o ile wiem to coś takiego jak serwis centralny nie istnieje. Ów serwis to nic innego jak kilku kolesi pracujących na dwie zmiany którzy rozpakowują paczki, oglądają szrot i decydują - zwrot kasy, olewamy, czekamy, wymieniamy na nowe.

Co nie zmienia faktu, że firma zarejestrowana jest w Polsce i obowiązują ich polskie przepisy. Więc nie "kolesiom" decydować, jak rozpatrzyć reklamację kupującego.
Poza tym nawet sprzedając towar z niskiej półki można postępować fair wobec klienta.

konto usunięte

Temat: Serwis Centralny Manta Multimedia

Tomasz Piotr Chmura:

Co nie zmienia faktu, że firma zarejestrowana jest w Polsce i obowiązują ich polskie przepisy. Więc nie "kolesiom" decydować, jak rozpatrzyć reklamację kupującego.
Poza tym nawet sprzedając towar z niskiej półki można postępować fair wobec klienta.

Ale mówimy o tym jak jest czy o pobożnych życzeniach? :)
Tomasz Piotr Chmura

Tomasz Piotr Chmura hey... been trying
to meet you...
hey... must be a
devil ...

Temat: Serwis Centralny Manta Multimedia

Hubert S.:
Ale mówimy o tym jak jest czy o pobożnych życzeniach? :)

Jak najbardziej o tym, jak jest. Dlatego wymieniamy się poglądami na grupie "Nie polecam" a nie np. "Superfirma".
Paweł Dańczak

Paweł Dańczak absolwent
Politechniki
Warszawskiej,
project-manager,
kon...

Temat: Serwis Centralny Manta Multimedia

Dziś odbyłem pogawędkę z niesamowicie elokwentnym pracownikiem. Dowiedziałem się nic bo koleś sam mało wiedział i w ogóle był jakby z innej bajki. Podziałało trochę jak powiedziałem, że kontaktowałem się z rzecznikiem praw konsumenta i podejmę odpowiednie ruchy poczynając od skargi. Nie daruje...

konto usunięte

Temat: Serwis Centralny Manta Multimedia

Hubert S.:
Ja z kolei nie polecam nikogo kto kupuje sprzęt tej marki. Trzeba być naiwnym do sześcianu by zdobyć się na taką desperację.

A może po prostu nie każdy ma nadmiar wolnego czasu i nie poświęca go na czytanie opinii w internecie na temat konkretnych marek itp., a pierwszy raz zetknął się z tą marką...

I o ile w przypadku kupowania plazmy czy ogólnie czegoś droższego/większego (wiem, pojęcie względne) można wysnuć wniosek o "nie polecaniu nikogo kto kupuje sprzęt tej marki", o tyle wyciąganie takich wniosków po opinii dot. jednorazowego zakupu pierdółki jaką jest myszka jest przesadą...Adam Michalski edytował(a) ten post dnia 03.07.12 o godzinie 22:39
Paweł Dańczak

Paweł Dańczak absolwent
Politechniki
Warszawskiej,
project-manager,
kon...

Temat: Serwis Centralny Manta Multimedia

Kolega ma racje. Nie każdy ma nadmiar czasu na szukanie info odnośnie danych produktów a wysnuwanie tak głupiej opini, że trzeba być naiwnym do sześcianu jest chamskie i pozbawiono jakiego kolwiek sensu.

konto usunięte

Temat: Serwis Centralny Manta Multimedia

"Nie polecanie kogoś" jest zbyt ogólne - co bowiem oznacza takie stwierdzenie? Nie polecam kogoś jako pracownika? Bo nie wie, które marki produkują dobre myszki? LOL.
Mam koleżankę, która jest świetną księgową, w tej chwili już z uprawnieniami głównej i też ostatnio mnie prosiła o pomoc w kwestii polecenia DVD. Również nie wpadła na pomysł, aby poczytać opinie na forach itp. Czy to znaczy, że nie należy jej polecić jako pracownika? Niedorzeczne, prawda? Idźmy dalej - być może chodzi o nie polecenie człowieka jako kolegi/znajomego? No to tu również mam przykład obalający - mam świetnego kumpla handlowca, który nie ma pojęcia o RTV/AGD (sprzedaje co innego, nie sprzęt elektroniczny, żeby było jasne), ale poza tym jest świetnym gościem, którego wszyscy lubią...

Podsumowując: pierwszy post jak najbardziej na temat, zgodny z tematyką grupy, warto zapamiętać, żeby nie kupować sprzętu firmy Manta.Adam Michalski edytował(a) ten post dnia 04.07.12 o godzinie 12:00
Paweł Dańczak

Paweł Dańczak absolwent
Politechniki
Warszawskiej,
project-manager,
kon...

Temat: Serwis Centralny Manta Multimedia

W pon wymienie na MIO:) pozdrawiam i kończę
Krzysztof Kubat

Krzysztof Kubat ślusarz,
kwk,Zofiówka

Temat: Serwis Centralny Manta Multimedia

Ja kupiłem rejestrator jazdy rok działał dobrze po roku popsół sie w serwisie stwierdzili sprzęt sprawny. po zamontowaniu w samochodzie po kilku dniach znów zacina się i nie zapisuje plików odsyłam do serwisu i odpowiedż sprzęt sprawny.Po kilku dniach znów to samo odsyłam do serwisu i nawet dzwonię do nich,ale dodzwonić się to całkiem inna historia bo połączysz się proszę czekać a po jakimś czasie rozłączą cie i na nowo.Wydzwoniłem chyba z 10 zł. zanim się połączyłem.Przedstawiłem co się dzieje z urządzeniem i obiecali że to zrobią.I niespodzianka urządzenie przyszło reklamacja odrzucona.Widać nic nie robili bo dałem z kartą pamięci i tak jak dałem tak dostałem.Po podłączeniu dalej to samo nie zapisuje plików i się zawiesza.Serwis taki to nie serwis nic nie robią bo nie umią tylko odsyłają i liczą że klient się znudzi i wypierdoli ten szajs firmy MANTA do kosza i da im spokój.Odradzam wszystkim kupowanie badziewia firmy manta jak i pseudo serwisu.Jak by mieli trochę honoru to by odpisali że sprzęt dziadowski i nie da się tego naprawić.

konto usunięte

Temat: Serwis Centralny Manta Multimedia

Witam ja też zostałam "mile" potraktowana przez tą firmę.
Nigdy nie siedziałam na forum i nie czytałam o firmach bo po co jak do tej pory wszystko co kupowałam ładnie sprawnie działało i wracało z reklamacji jak trzeba aż pewnego dnia kupiłam tablet manty :D!
Oddałam do sklepu który pośrednio wysłał do serwisu niestety serwis przez miesiąc miał status " OCZEKIWANIE NA CZĘŚCI" i tak czekałam i czekałam. Po ponad miesiącu chciałam wziąć sprawy w swoje ręce i dzwoniłam na infolinię niestety pani która tam pracuje ciągle włączała mi muzyczkę i się rozłączała i tak przez 3 dni aż się dodzwoniłam. Gdy serwis odebrał telefon byłam szczęśliwa bo myślałam że dowiem się co i jak ale niestety pani stwierdziła że nie może udzielać takich informacji i najnormalniej się rozłączyłam. Moją druga próbą kontaktu było pisanie i pisanie e-maili które niestety są w niezwykle ładny sposób przyjmowane. Otóż gdy pisze się do nich e-maila dostaje się odpowiedź "Twój e-mail został dostarczony do naszego serwisu proszę czekać na odpowiedź itd... bla bla bla" Niestety ku mojemu zdziwieniu moja poczta po chwili wysyłała mi komunikat "e-mail nie został dostarczony" Manta automatycznie odrzuca nasze e-maile ale żebyśmy się łudzili ustawili ładny komunikat :) PO 2 miesiącach gdy manta zmieniła status że części do nich doszły postanowili poprostu wymienić sprzęt na nowy co mnie totalnie rozwaliło, Nie wiem czy i w jakim stanie dotrze ponieważ jeszcze nie ma go na sklepie :) Jaki będzie finał napisze wkrótce :)!

Temat: Serwis Centralny Manta Multimedia

Perfumetki Z.:
:) Jaki będzie finał napisze wkrótce :)!
Boję się, że możesz nie zdążyć zanim Twój fałszywy profil zostanie usunięty...Ten post został edytowany przez Autora dnia 08.01.14 o godzinie 15:36
Adam Bulandra

Adam Bulandra doktor nauk
prawnych, radca
prawny

Temat: Serwis Centralny Manta Multimedia

jak to dobrze, że jestem w czepku urodzony i moje DVD Manty, centrum multimedialne, kamera samochodowa działają od kilku lat bez zarzutu...
Karolina Łukowiak

Karolina Łukowiak doradca ds.
inwestycji
Windprojekt Sp. z
o.o.

Temat: Serwis Centralny Manta Multimedia

Zdecydowanie nie polecam serwisu manty. Mają gdzieś klienta i chyba duży bałagan w systemie. Wysłałam tablet do naprawy ( płatny serwis ). Po 2 tygodniach zadzwoniłam z zapytaniem czy jest już wycena. Mieli przysłać nr konta do przelewu. Po kolejnych 2 dniach zadzwoniłam z pytaniem kiedy otrzymam maila. Zapłaciłam, odpisałam, że zgadzam się na naprawę. Po 3 dniach Pani dzwoni i pyta czy się zgadzam, zdziwiona że już zapłaciłam. I po tygodniu dzwonię i pytam co z moim sprzętem bo wyjeżdżam i mi zależy na czasie a Pani mi mówi, że w systemie nie mają mojej zgody i przelewu. Szlag człowieka trafia w takiej sytuacji a najgorsze, że nie poczuwają się do winy i nie zamierzają się pospieszyć. Naprawa ma potrwać kilka dni, tyle się dowiedziałam od Pani z infolinii. Żenada nie serwis.

Następna dyskusja:

RAGZ - serwis RTV - autoryz...




Wyślij zaproszenie do