Marek Vogt-Goliasz

Marek Vogt-Goliasz kognitywista,
e-learning dla
biznesu, llidero.com

Temat: ram.net.pl

Odradzam wszystkim zainteresowanym zakupami sprzętu komputerowego sklep ram.net.pl.
Realizacja zamówienia trwa bardzo długo. W tym czasie nie można się zupełnie skontaktować - ani telefonicznie, ani przez mail ani przez GG (podane są 3 numery).

Odradzam!
Roger Zacharczyk

Roger Zacharczyk Programista (gry,
webserwisy,
aplikacje użytkowe),
fotograf

Temat: ram.net.pl

Marek Goliasz:
Odradzam wszystkim zainteresowanym zakupami sprzętu komputerowego sklep ram.net.pl.
Realizacja zamówienia trwa bardzo długo. W tym czasie nie można się zupełnie skontaktować - ani telefonicznie, ani przez mail ani przez GG (podane są 3 numery).

Odradzam!
Jak długo?

konto usunięte

Temat: ram.net.pl

Nie żebym ich bronił albo miał jakikolwiek związek z tą firmą - ale z tego co widziałem są w trakcie zmiany siedziby, magazynów itd więc pewnie to jest przyczyną tymczasowych, jak sądzę, kłopotów :)
Marek Vogt-Goliasz

Marek Vogt-Goliasz kognitywista,
e-learning dla
biznesu, llidero.com

Temat: ram.net.pl

Roger Zacharczyk:
Marek Goliasz:
Odradzam wszystkim zainteresowanym zakupami sprzętu komputerowego sklep ram.net.pl.
Realizacja zamówienia trwa bardzo długo. W tym czasie nie można się zupełnie skontaktować - ani telefonicznie, ani przez mail ani przez GG (podane są 3 numery).

Odradzam!
Jak długo?

Około miesiąca bez żadnego odezwu z ich strony.
Roger Zacharczyk

Roger Zacharczyk Programista (gry,
webserwisy,
aplikacje użytkowe),
fotograf

Temat: ram.net.pl

Piotr W.:
Nie żebym ich bronił albo miał jakikolwiek związek z tą firmą - ale z tego co widziałem są w trakcie zmiany siedziby, magazynów itd więc pewnie to jest przyczyną tymczasowych, jak sądzę, kłopotów :)
Odezwać by się mogli ;)

konto usunięte

Temat: ram.net.pl

Fakt, miesiąca nic nie tłumaczy. Nie sądziłem, że to tyle trwa..
Marcin Południkiewicz

Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.

Temat: ram.net.pl

Ja też.
Andrzej Banachowicz

Andrzej Banachowicz Earth without art is
just Eh

Temat: ram.net.pl

ja u nich kupowałem kiedyś smartfona... wsjo bez problemów i szybko... no ale to było ze 3 lata temu :)

Temat: ram.net.pl

Nie mam slow, totalna zenada, totalne zaprzeczenie profesjonalizmu.
Towar wysylaja kiedy chca, dodzwonic sie do nich, to droga przez meke (nie dalem za wygrana i wytrzymalem 40 minut na telefonie w oczekiwaniu na polaczenie, to nie dosc, ze nie bylo slychac konsultanta, to jeszcze rozlaczylo mi rozmowe w polowie).

Won z takimi "firmami".

konto usunięte

Temat: ram.net.pl

Chciałbym zostać dobrze zrozumiany. Sklep systematycznie łapie negatywne komentarze na porównywarkach cen i forach. A jednak nadal generuje ogromną sprzedaż. Czy to oznacza, że przeciętny polski internetowy klient kupi gdziekolwiek byle tanio? Taka nasza bazarowa natura? Na niedzielny spacer do galerii, ale zakupy z łóżka polowego przy stadionie? A czego się spodziewaliście po najtańszym sklepie w sieci? Cudów? We wszystkim są tańsi bo poznali cudowną recepturę na niższe ceny? Taki sklep to jedna wielka wyszukiwarka cen w sieci mająca na celu przebijanie na ślepo cen konkurencji. A jak nazbiera się w końcu koszyczek zamówień od kolejnej porcji naiwnych klientów, to zaczynają się rozglądać gdzie by to taniej kupić żeby wyjść na swoje. I czekacie po tydzień dwa na promocję w hurtowni, rabat od handlowca za ilość, spadek kursu waluty itd. A jak się nie da, to najwyżej Was oleją i nie zrealizują transakcji podnosząc jednocześnie cenę na Wasz produkt. Bylejakość, byletanio. Tym bardziej, że czasami dosłownie kilka złotych drożej można kupić towar w sklepach bez negatywnych opinii z natychmiastową dostępnością i miłą obsługą. Wolny rynek, dostajesz to, za co płacisz. Tylko skąd to zaskoczenie i żale?
Andrzej Lewandowski

Andrzej Lewandowski Trzeba mieć klase,
nie tylko kase ;-)

Temat: ram.net.pl

Równiez nie polecam. Pierwszy zakup... czekam ponad 2 tygodnie... i nadal nic.. i zero kontaktu.

konto usunięte

Temat: ram.net.pl

Ja nie miałam problemu. Transakcja odbyła się sprawnie, bez żadnych komplikacji:)
Joanna P.

Joanna P. specjalista ds.
turystyki

Temat: ram.net.pl

ja też nie miałam żadnych problemów, a ceny mają bardzo konkurencyjne i stąd prawdopodobnie frustracja i czarny PR ze strony konkurencjiJoanna P. edytował(a) ten post dnia 29.12.10 o godzinie 11:43

konto usunięte

Temat: ram.net.pl

bez komentarza http://www.ceneo.pl/254-0a

konto usunięte

Temat: ram.net.pl

Trochę nie rozumiem tej sytuacji z narzekaniem na jakość obsługi. Czy naprawdę ktoś szedł na zakupy do tej firmy licząc na jakość obsługi klienta? O zakład idę że każdy kto trafił do tego sklepu znalazł go wcześniej w internecie jako bardzo tani. Znajdując go można wyczytać opinie innych zawiedzionych ludzi a jednak podejmujecie ryzyko licząc na zaoszczędzenie paru złotych. Nie mówię że to źle ale tak to już jest, że zwykle coś za coś.
Oczywiście jest całe mnóstwo sklepów drogich gdzie jakość obsługi jest równie
tragiczna ale to nie przeczy ogólnej zasadzie, że coś za coś.
Współczuję rozczarowanym ale z drugiej strony czyż nie można się tego było spodziewać ? jak to mawiają mądry Polak po szkodzie :)

Liczę, że Twoje problemy Marku zostaną rozwiązane :)

konto usunięte

Temat: ram.net.pl

Maciej Bochnacki:
bez komentarza http://www.ceneo.pl/254-0a
http://www.ceneo.pl/254-0s
Tu widać, że z początkiem września wyraźnie im się 'pogorszyło'.
A wystarczyło kliknąć przed zakupem...
Paweł Krzych

Paweł Krzych Marketing and
business
development. I am
open to business...

konto usunięte

Temat: ram.net.pl

Kiedyś dokonałem bardzo atrakcyjnego zakupu u nich i towar był od ręki..

Innym razem już na firmę kupowałem pamięci flash.. i się zaczęły jaja..
Towar miał być na określony dzień, ja nie mogąc odebrać pojechałem do siedziby dnia następnego. Dopiero na miejscu dowiedziałem się iż mają 1 z 3 kości..
Później się okazało iż ta jedna kość znalazła się u nich na magazynie gdyż ktoś zrezygnował z zakupu..
Na pozostałe 2 pamięci czekałem przeszło 13,dni gdzie wg statusu zamówienia zamawiany towar powinienem już mieć od dawna.
Tomasz Sarwiński

Tomasz Sarwiński egzaminator ECDL,
nauczyciel,
przedsiębiorca

Temat: ram.net.pl

NO PANOWIE Z ULICY Raciborskiego 1 "B" jesteście oszustami i złodziejami trzymacie moje pieniądze ok 2400 zł i dysponujecie nimi bez jakichkolwiek sankcji. Czekam już 14 dni na zwrot niezrealizowanego zamówienia, Prowadzę własna firmę i nie wyobrażam sobie takiego traktowania swoich kontrahentów.
KUPUJĄCY OMIJAJCIE TEN SKLEP Z DALEKA.
JESTEM W TRAKCIE ZGŁASZANIA SPRAWY DO US I POLICJĘ ORAZ INSPEKCJI HANDLU.

Nr zamówienia nr 148376

Jeśli Was nie przekonuję to co powyżej wpiszcie sobie w wyszukiwarce np.: google zapytanie "ramnet pozew" lub "ramnet forum"

konto usunięte

Temat: ram.net.pl

Owczy pęd trwa - zakładając, że większość niezadowolonych Klientów wystawia "negatywa" na Ceneo, ale tylko część zadowolonych robi to samo, to i tak wychodzi, że w samym tylko dzisiejszym dniu do godziny 15:46 otrzymali 14 negatywnych opinii na 2 pozytywne (czyli mają nadal sporo zamówień). Z tego wynika, że "edukacja" Klientów jest żadna. Rozumiem, że nagłe upadki sklepów, poprzedzone ukrywanymi kłopotami finansowymi, mogą być zaskoczeniem dla Klientów. Ale pół roku mija od pierwszych sygnałów, a ludzie nadal zamawiają towar i jeszcze robią przedpłaty! Tych co teraz dają się nabrać to już mi nie szkoda. Siebie mi szkoda, bo muszę konkurować z takim sklepem i to o względy Klientów odpornych na przejawy rozsądku.

Następna dyskusja:

GH Net Kraków




Wyślij zaproszenie do