Temat: Quady Kraków (quadykrakow.eu) oraz Groupon.pl
Marcin Kulpa:
Gropuon to nie reklama. Oferując wzmiankowane sushi za dajmy na to 40 PLN (zamiast np. 120) powoduję że przyjda i zjedzą je osoby które co do zasady nie stołują się za 120 / posiłek, tylko uznaja je w cenie 40 PLN za alternatywę dla pizzy.
Wg mojej opinii z groupona korzystają ludzie kierujący sie w głównej mierze 'polowaniem na okazje' - więc nie przyjda kupić tego sushi do mnie w normalnej cenie.
Gdyby Groupon był reklamą - to oznaczało by ze ponad połowę (!) ceny produktu czy usługi stanowią koszty reklamy - a to bardzo dużo. Z tej drugiej polowy trzeba kupić produkty, opłacić koszty personelu, lokalu itp. No i coś zarobić :)
Nie zgadzam się z Tobą, nie wiem czemu się tak tego sushi uczepiłeś, ale niech będzie:
Wiele razy kupowałam kupony na sushi, w 2 lokalach które mi się spodobały jestem stałym klientem, a oczywiście jak pojawiają się kupony na 50% zniżki w mojej ulubionej susharni, to kupuje w większej ilości, bo czemu nie...?
Po drugie - np. depilacja kupujesz 2 kupony, idziesz, a żeby zadziałała musisz zabieg powtórzyć jeszcze 2 razy - więc za 2 kolejne wizyty płacisz normalnie.