Andrzej S. Project manager
Temat: Polsat Cyfrowy
Gorąco nie polecam!Jakieś 3 tygodnie temu coś mi sygnał przestał odbierać.
Wszystko jest OK z moim sprzętem - antena (czasza) jest ustawiona tak jak dotychczas, dekoder działa bez problemu (zaniosłem do punktu montażowego sprawdzili i jest OK).
Dodatkowo jak wyszukuje kanały dekoder wykrywa całe setki darmowych kanałów udostępnionych na tym samym satelicie przez inne platformy cyfrowe.
Jak skontaktowałem się z konsultantem (oczywiście tylko mailowo bo na infolinii po ok 30 min zajętego sygnału, muzyczki i komend typu: wciśnij 1,3,6,543,543, Pi itd oraz że wszyscy nasi konsultanci są zajęci...) dostałem kilka razy zdawkowe informacje że pewnie antena się przestawiła.
Konsultant nawet się nie pokwapił aby coś od siebie napisać tylko na beszczelnego, do maila, wkleja fragmenty instrukcji montażu które są dostępne na stronie: http://cyfrowypolsat.pl - które znam już na pamięć.
Solidnie wkurza to wszystko.
Myślę że można śmiało zaliczyć Cyfrowy Polsat do grona dużych korporacji, gdzie nic nie można załatwić a centrum obsługi klienta (zwane po nowoczesnemu calcenter) znajduje się, w zależności od przełącznia przetwornika centrali telefonicznej albo pod Słupskiem albo w Olsztynie. Oczywiście z całym szacunkiem dla tych 2 ładnych miast.
Andrzej